Topic: V3A-93-PPC-PAFS
94 posts, 26032 views
📖 Pagination options
-
- Gabi23
-
Posted:
-
V3A-93-PPC-PAFS
Gabi23
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, primind un nou design și poate cel mai important lucru: podea PPC. A fost predat ieri DepouluI Bucureștii Noi pentru a circula pe liniile 3, 11, 24, 44 și 45. Anterior a
aparținut Depoului Victoria.
.................................................................................................................................................................
Acest vagon este deocamdată un prototip și rămâne de vâzut dacă va fi continuat acest proiect cu caroseria de tip PAFS.
Poliesterul Armat cu Fibră de Sticlă este un material compozit format din rășini armate cu fibră de sticlă fiind un material ușor, dar puternic. Acesta are o durată minimă de viață de 50 de ani. Calitatea suprafețelor interioare și exterioare este constantă fără modificări majore în timp. Cântărește doar 25% din greutatea similară a metalului și oferă o minimizare a pierderilor de temperatură.
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, primind un nou design și poate cel mai important lucru: podea PPC. A fost predat ieri DepouluI Bucureștii Noi pentru a circula pe liniile 3, 11, 24, 44 și 45. Anterior a
aparținut Depoului Victoria.
.................................................................................................................................................................
Acest vagon este deocamdată un prototip și rămâne de vâzut dacă va fi continuat acest proiect cu caroseria de tip PAFS.
Poliesterul Armat cu Fibră de Sticlă este un material compozit format din rășini armate cu fibră de sticlă fiind un material ușor, dar puternic. Acesta are o durată minimă de viață de 50 de ani. Calitatea suprafețelor interioare și exterioare este constantă fără modificări majore în timp. Cântărește doar 25% din greutatea similară a metalului și oferă o minimizare a pierderilor de temperatură.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Nicu24
Și Victoria ce primește în loc pentru 309?
Că Victoria nu primește imperio ..
Și Victoria ce primește în loc pentru 309?
Că Victoria nu primește imperio ..
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Gabi23
Nu e obligatoriu să primească ceva la schimb. Vagoanele trebuie să circule pe liniile unde e necesar, nu invers.
Nu e obligatoriu să primească ceva la schimb. Vagoanele trebuie să circule pe liniile unde e necesar, nu invers.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
joker
Pe langa cele enumearte mai sus mai are si PAFS(Polister Armat din Fibra de Sticla) , la momentul cand se lucra la el era singurul care avea asa ceva(PAFS) , ramane de vazut daca si restul de vor iesi vor avea asta.
A fost finalizat si 025 care ar trebui sa ajunga zilele astea ori saptamana viitoare tot la BN
Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design și poate cel mai important lucru: podea PPC. A fost predat ieri DepouluI Bucureștii Noi pentru a circula pe liniile 3, 11, 24, 44 și 45. Anterior a aparținut Depoului Victoria.
Pe langa cele enumearte mai sus mai are si PAFS(Polister Armat din Fibra de Sticla) , la momentul cand se lucra la el era singurul care avea asa ceva(PAFS) , ramane de vazut daca si restul de vor iesi vor avea asta.
A fost finalizat si 025 care ar trebui sa ajunga zilele astea ori saptamana viitoare tot la BN
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
valy
Cum adică un nou design?
Sper doar să nu fie o mască de CA aruncată cu lopata în stilul lui 3003.
Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design
Cum adică un nou design?
Sper doar să nu fie o mască de CA aruncată cu lopata în stilul lui 3003.
- pops21po
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
pops21po
Cam așa arată:
Și din lateral:
valy wrote here:Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design
Cum adică un nou design?
Sper doar să nu fie o mască de CA aruncată cu lopata în stilul lui 3003.
Cam așa arată:
e7021944-e2ab-46a6-87f4-82eeed867d1c.jfif (276.96 KB; downloaded 3927 times)
Și din lateral:
351014339_156286054099424_8033497440860149752_n.jpg (224.97 KB; downloaded 3842 times)
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Cezar210
Botul ăla arată extraterestru. Din punctul meu de vedere - și sper să nu se supere nimeni, dar sincer... ORIBIL!
În afară de design, să privim partea bună, măcar are geamuri noi, PPC și bandaje schimbate...
Bine că-i prototip...
Botul ăla arată extraterestru. Din punctul meu de vedere - și sper să nu se supere nimeni, dar sincer... ORIBIL!
În afară de design, să privim partea bună, măcar are geamuri noi, PPC și bandaje schimbate...
Bine că-i prototip...
- pops21po
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
pops21po
Botul ca botul. Dar sa vedeti spatele :))
Botul ca botul. Dar sa vedeti spatele :))
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
alexandru_gr
Puteau măcar sa ii schimbe și afișajul...părerea mea.
Puteau măcar sa ii schimbe și afișajul...părerea mea.
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
PTMZ
De la moderator citire
@pops21po, te rog fii mai atent la redactarea mesajelor și te încurajez să mai citești regulamentul forumului. Nu scrie 3 mesaje unul după altul când poți (și trebuie, conform regulamentului) să scrii unul singur cu toată informația necesară. Mulțumesc.
De la moderator citire
@pops21po, te rog fii mai atent la redactarea mesajelor și te încurajez să mai citești regulamentul forumului. Nu scrie 3 mesaje unul după altul când poți (și trebuie, conform regulamentului) să scrii unul singur cu toată informația necesară. Mulțumesc.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
GPS
Puteau să aducă partea superioară a măștii în linie cu parbrizul care și așa este oblic. Scăpau și de zona aia urâtă de la ștergător, ofereau și o nuanță de aerodinamică tramvaiului, dar na…
Puteau să aducă partea superioară a măștii în linie cu parbrizul care și așa este oblic. Scăpau și de zona aia urâtă de la ștergător, ofereau și o nuanță de aerodinamică tramvaiului, dar na…
- pops21po
-
Posted:
-
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
ByOnu
Un aspect care vad ca nu a fost precizat: pe laterale ceea ce vedem nu este tabla tramvaiului, ci sunt panouri din fibra de sticla care invelesc caroseria.
Asta rezolva oarecum problema estetica a ruginii si protejeaza caroseria.
Un aspect care vad ca nu a fost precizat: pe laterale ceea ce vedem nu este tabla tramvaiului, ci sunt panouri din fibra de sticla care invelesc caroseria.
Asta rezolva oarecum problema estetica a ruginii si protejeaza caroseria.
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
valy
Nu știu cum dar URAC a reușit să depășească toate așteptările prin acest design, desigur, în sens negativ....
Vive l'URAC!
Nu știu cum dar URAC a reușit să depășească toate așteptările prin acest design, desigur, în sens negativ....
Vive l'URAC!
📖 Pagination options