Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-PPC-PAFS

88 posts, 18967 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
V3A-93-PPC-PAFS Gabi23

S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, primind un nou design și poate cel mai important lucru: podea PPC. A fost predat ieri DepouluI Bucureștii Noi pentru a circula pe liniile 3, 11, 24, 44 și 45. Anterior a
aparținut Depoului Victoria.  
.................................................................................................................................................................

Acest vagon este deocamdată un prototip și rămâne de vâzut dacă va fi continuat acest proiect cu caroseria de tip PAFS.
Poliesterul Armat cu Fibră de Sticlă este un material compozit format din rășini armate cu fibră de sticlă fiind un material ușor, dar puternic. Acesta are o durată minimă de viață de 50 de ani. Calitatea suprafețelor interioare și exterioare este constantă fără modificări majore în timp. Cântărește doar 25% din greutatea similară a metalului și oferă o minimizare a pierderilor de temperatură.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor Nicu24

Și Victoria ce primește în loc pentru 309?
Că Victoria nu primește imperio ..

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor Gabi23

Nu e obligatoriu să primească ceva la schimb. Vagoanele trebuie să circule pe liniile unde e necesar, nu invers.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor joker

Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design și poate cel mai important lucru: podea PPC. A fost predat ieri DepouluI Bucureștii Noi pentru a circula pe liniile 3, 11, 24, 44 și 45. Anterior a aparținut Depoului Victoria.  

Pe langa cele enumearte mai sus mai are si PAFS(Polister Armat din Fibra de Sticla) ,  la momentul cand se lucra la el era singurul care avea asa ceva(PAFS) , ramane de vazut daca si restul de vor iesi vor avea asta.

A fost finalizat si 025 care ar trebui sa ajunga zilele astea ori saptamana viitoare tot la BN

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor valy

Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design  


Cum adică un nou design?
Sper doar să nu fie o mască de CA aruncată cu lopata în stilul lui 3003.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor pops21po

valy wrote here:
Gabi23 wrote here:
S-a finalizat reparația RK a vagonului 309, prind un nou design  


Cum adică un nou design?
Sper doar să nu fie o mască de CA aruncată cu lopata în stilul lui 3003.

Cam așa arată:
e7021944-e2ab-46a6-87f4-82eeed867d1c.jfif (276.96 KB; downloaded 2766 times)

Și din lateral:
351014339_156286054099424_8033497440860149752_n.jpg (224.97 KB; downloaded 2681 times)

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor Cezar210

Botul ăla arată extraterestru. Din punctul meu de vedere - și sper să nu se supere nimeni, dar sincer... ORIBIL!
În afară de design, să privim partea bună, măcar are geamuri noi, PPC și bandaje schimbate...
Bine că-i prototip...

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor pops21po

Botul ca botul. Dar sa vedeti spatele :))

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor alexandru_gr

Puteau măcar sa ii schimbe și afișajul...părerea mea.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor PTMZ

De la moderator citire
@pops21po, te rog fii mai atent la redactarea mesajelor și te încurajez să mai citești regulamentul forumului. Nu scrie 3 mesaje unul după altul când poți (și trebuie, conform regulamentului) să scrii unul singur cu toată informația necesară. Mulțumesc.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor GPS

Puteau să aducă partea superioară a măștii în linie cu parbrizul care și așa este oblic. Scăpau și de zona aia urâtă de la ștergător, ofereau și o nuanță de aerodinamică tramvaiului, dar na…

 



Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor ByOnu

Un aspect care vad ca nu a fost precizat: pe laterale ceea ce vedem nu este tabla tramvaiului, ci sunt panouri din fibra de sticla care invelesc caroseria.

Asta rezolva oarecum problema estetica a ruginii si protejeaza caroseria.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor valy

Nu știu cum dar URAC a reușit să depășească toate așteptările prin acest design, desigur,  în sens negativ....
Vive l'URAC!

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425769 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use