Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 940573 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
telvanni
De ce n-ar duce un tramvai si pe directia Vacaresti-Nitu Vasile apoi pe Obregia pana la capat? Loc e, nevoie de el e....E o intreaga zona acolo fara tramvai.
De ce n-ar duce un tramvai si pe directia Vacaresti-Nitu Vasile apoi pe Obregia pana la capat? Loc e, nevoie de el e....E o intreaga zona acolo fara tramvai.
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Razvan Mihai
Sper sa il faca e nevoie de un pasaj. Cat despre Tramvai in zona Obregea consider ca nu este necesar avand la dispozitie trolebuze si autobuze care la finalizarea pasajului o sa se cunoasca o imbunatatire in fluidizarea si decongestionarea zonei Pietei Sudului si Oltenitei care cine e din zona stie de ce zic si cum e. In prezent Dimineata este blocata toata intersectia la Nitu Vasile, iar cand mai si ploua o iau deja pe jos coada incepe din dreptul bancii BT.
Deci Pro Pasaj
Sper sa il faca e nevoie de un pasaj. Cat despre Tramvai in zona Obregea consider ca nu este necesar avand la dispozitie trolebuze si autobuze care la finalizarea pasajului o sa se cunoasca o imbunatatire in fluidizarea si decongestionarea zonei Pietei Sudului si Oltenitei care cine e din zona stie de ce zic si cum e. In prezent Dimineata este blocata toata intersectia la Nitu Vasile, iar cand mai si ploua o iau deja pe jos coada incepe din dreptul bancii BT.
Deci Pro Pasaj
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mrs
Sunt unul dintre fanii acestui pasaj care TREBUIE CONSTRUIT DE URGENTA. Locuiesc in zona si in fiecare zi (inclusiv in week-end) fac pana la Big, pe doua statii de troleibuz mai bine de 15 minute. Seara coada incepe din zona Abator si cei max. 2 km ai Vacarestilor ii faci si in 40 minute. Solutia aleasa pare in regula, doar sa se apuce de ea... Sper sa nu ramana doar vorbe...
Referitor la tramvai pe relatia Metalurgiei (Alex. Obregia) nu consider ca este fezabila pentru ca intregul bulevard este deservit de troleibuze (73) si autobuze (313), iar mare parte din trafic (incluzand aici si mijloacele de transport in comun -73, 74, 76, 77, 241, 242, 312, 313, 381) se imparte la intersectia - Nitu Vasile - Emil Racovita - Alexandru Obregia. Atat Obregia cat si Emil Racovita sunt ok ca si trafic, iar ultimul upgrade de pe Nitu Vasile in mod evident va imbunatatii situatia si spre Piata Resita/Bd. Brancoveanu.
Sunt unul dintre fanii acestui pasaj care TREBUIE CONSTRUIT DE URGENTA. Locuiesc in zona si in fiecare zi (inclusiv in week-end) fac pana la Big, pe doua statii de troleibuz mai bine de 15 minute. Seara coada incepe din zona Abator si cei max. 2 km ai Vacarestilor ii faci si in 40 minute. Solutia aleasa pare in regula, doar sa se apuce de ea... Sper sa nu ramana doar vorbe...
Referitor la tramvai pe relatia Metalurgiei (Alex. Obregia) nu consider ca este fezabila pentru ca intregul bulevard este deservit de troleibuze (73) si autobuze (313), iar mare parte din trafic (incluzand aici si mijloacele de transport in comun -73, 74, 76, 77, 241, 242, 312, 313, 381) se imparte la intersectia - Nitu Vasile - Emil Racovita - Alexandru Obregia. Atat Obregia cat si Emil Racovita sunt ok ca si trafic, iar ultimul upgrade de pe Nitu Vasile in mod evident va imbunatatii situatia si spre Piata Resita/Bd. Brancoveanu.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Nightwolf
E foarte bine ca se incepe constructia acestui pasaj ... sper sa nu-l construiasca Lena....
E foarte bine ca se incepe constructia acestui pasaj ... sper sa nu-l construiasca Lena....
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bercenicity
N-arata rau. Lucrari adiacente pasajului interesante:
-pasaje subterane pietonale intre statiile de tramvai si tortuare (similar Obor) + pasaje pietonale intre statia de tramvai pt 34 si metrou
-schimbarea sensului buclei pt troleibuze -> statie comuna pentru toate troleibuzele si autobuzele spre cartier
N-arata rau. Lucrari adiacente pasajului interesante:
-pasaje subterane pietonale intre statiile de tramvai si tortuare (similar Obor) + pasaje pietonale intre statia de tramvai pt 34 si metrou
-schimbarea sensului buclei pt troleibuze -> statie comuna pentru toate troleibuzele si autobuzele spre cartier
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
telvanni
Eu sustineam ideea unei linii de tramvai gandindu-ma la o cale separata de traficul rutier pentru ca loc e suficient. Ca sa nu strice farmecul zonei pe Obregia ar putea pune lejer green track.
In ceea ce priveste lucrarile conexe sunt multe de facut in zona; pasaje pietonale subterane care sa lege cele 3 mijloace principale care trec pe acolo: metrou, tramvai si troleu; totul legat cumva si cu pasajul spre mall-ul minune si prevazute neaparat cu scari rulante si acces ptr carucioare (mame cu copii si persoane cu handicap). Fiind un nod foarte important cred ca ar trebui tratat cu cea mai mare seriozitate, atat ptr traficul rutier cat si pentru interconectarea mijloacelor de transport in comun, acolo se poate face un mare nod multimodal. Piata Sudului e "poarta" de iesire/intrare a multor oameni catre restul orasului...e pacat sa ramana asa.
Eu sustineam ideea unei linii de tramvai gandindu-ma la o cale separata de traficul rutier pentru ca loc e suficient. Ca sa nu strice farmecul zonei pe Obregia ar putea pune lejer green track.
In ceea ce priveste lucrarile conexe sunt multe de facut in zona; pasaje pietonale subterane care sa lege cele 3 mijloace principale care trec pe acolo: metrou, tramvai si troleu; totul legat cumva si cu pasajul spre mall-ul minune si prevazute neaparat cu scari rulante si acces ptr carucioare (mame cu copii si persoane cu handicap). Fiind un nod foarte important cred ca ar trebui tratat cu cea mai mare seriozitate, atat ptr traficul rutier cat si pentru interconectarea mijloacelor de transport in comun, acolo se poate face un mare nod multimodal. Piata Sudului e "poarta" de iesire/intrare a multor oameni catre restul orasului...e pacat sa ramana asa.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
cornel001
Mie nu prea mi se pare ca e loc suficient, cel putin prin si in apropierea intersectiei, decat daca ar mai largi bd. Hai sa zicem ca green track ar mai atenua ceva din Obregia..
Mie nu prea mi se pare ca e loc suficient, cel putin prin si in apropierea intersectiei, decat daca ar mai largi bd. Hai sa zicem ca green track ar mai atenua ceva din Obregia..
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
Stati linistiti, nu se va face nici o linie de tramvai in Berceni. Presupunand prin absurd ca de maine s-ar redeschide toate linille de tramvai inchise in prezent din cauza diferitelor lucrari, RATB nu ar avea tramvaie suficiente nici pentru acoperirea lor. Situatia nu se va imbunatati pe termen scurt, ba chiar indraznesc sa spun ca se va inrautati - cati ani credeti ca vor mai rezista Tatrele? - poate in urmatorii ani se si vor desfiinta unele linii - observati ca deja s-a cam renuntat la modernizarea liniilor, desi unele lucrari au fost anuntate inca din 2008 etc.
De tramvaie second-hand PMB si RATB nici nu vor sa auda, pentru tramvaie noi din import nu sunt fonduri (si nu cred ca e nimeni interesat sa gaseasca), iar cu 10-15 BUCUR LF produse la URAC anual (in cazul optimist), nu poti face mare lucru. Concluzia o trageti voi.
Stati linistiti, nu se va face nici o linie de tramvai in Berceni. Presupunand prin absurd ca de maine s-ar redeschide toate linille de tramvai inchise in prezent din cauza diferitelor lucrari, RATB nu ar avea tramvaie suficiente nici pentru acoperirea lor. Situatia nu se va imbunatati pe termen scurt, ba chiar indraznesc sa spun ca se va inrautati - cati ani credeti ca vor mai rezista Tatrele? - poate in urmatorii ani se si vor desfiinta unele linii - observati ca deja s-a cam renuntat la modernizarea liniilor, desi unele lucrari au fost anuntate inca din 2008 etc.
De tramvaie second-hand PMB si RATB nici nu vor sa auda, pentru tramvaie noi din import nu sunt fonduri (si nu cred ca e nimeni interesat sa gaseasca), iar cu 10-15 BUCUR LF produse la URAC anual (in cazul optimist), nu poti face mare lucru. Concluzia o trageti voi.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Tom
Legat de tramvaie, sper ca RATB sa se trezeasca si sa ia V3A'urile dela Constanta si sa continue cu Bucururile, pentru ca de altceva, in afara de modernizari sau 2nd-hand nu vor avea bani prea curand.
E o intreaga zona acolo fara tramvai...Nu mai stiti una? Drumul Taberei!
Legat de tramvaie, sper ca RATB sa se trezeasca si sa ia V3A'urile dela Constanta si sa continue cu Bucururile, pentru ca de altceva, in afara de modernizari sau 2nd-hand nu vor avea bani prea curand.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
1689
Pasajul de la Piata Sudului nu va rezolva decit partial (daca !) problemele traficului in zona. O contributie semnificativa o are traficul de/spre pe Sos Oltenitei - Popesti Leordeni, care - in configuratia propusa - este restrictionat la o banda.
Cele 15 minute pe care le mentionezi ca fiind necesare pentru cele 2 statii de troleibuz nu sint cauzate de lipsa pasajului de la Piata Sudului, ci de faptul ca nu exista capacitate de preluare a traficului de pe Calea Vacaresti - problema care nu este rezolvata de constructia pasajului.
Mrs wrote:
Sunt unul dintre fanii acestui pasaj care TREBUIE CONSTRUIT DE URGENTA. Locuiesc in zona si in fiecare zi (inclusiv in week-end) fac pana la Big, pe doua statii de troleibuz mai bine de 15 minute. Seara coada incepe din zona Abator si cei max. 2 km ai Vacarestilor ii faci si in 40 minute. Solutia aleasa pare in regula, doar sa se apuce de ea... Sper sa nu ramana doar vorbe...
Pasajul de la Piata Sudului nu va rezolva decit partial (daca !) problemele traficului in zona. O contributie semnificativa o are traficul de/spre pe Sos Oltenitei - Popesti Leordeni, care - in configuratia propusa - este restrictionat la o banda.
Cele 15 minute pe care le mentionezi ca fiind necesare pentru cele 2 statii de troleibuz nu sint cauzate de lipsa pasajului de la Piata Sudului, ci de faptul ca nu exista capacitate de preluare a traficului de pe Calea Vacaresti - problema care nu este rezolvata de constructia pasajului.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Nightwolf
Traficul ala este egal cu 0 fata de traficul pe Vacaresti in orele de varf unde coloanele ajung pana la jumatatea acestuia poate chiar trec de el. Pe Sos. Oltenitei nu vei vedea niciodata coloane mari sau sa pierzi MAXIM 3 cicluri semaforice (asta doar daca e ploaie si se misca toti ca melcul).
Eu nu stiu de unde le scoateti...
Traficul ala este egal cu 0 fata de traficul pe Vacaresti in orele de varf unde coloanele ajung pana la jumatatea acestuia poate chiar trec de el. Pe Sos. Oltenitei nu vei vedea niciodata coloane mari sau sa pierzi MAXIM 3 cicluri semaforice (asta doar daca e ploaie si se misca toti ca melcul).
Eu nu stiu de unde le scoateti...
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mrs
Venind dinspre Emil Racovita spre Vacaresti cam atat faci... fac drumul in fiecare dimineata la 7:30... verifica si tu... Astfel incat, in momentul in care pasajul va fi operabil, aceste 15-20 nu vor mai exista ( + semafor iesire troleibus + semafor Oltenitei cu Nitu Vasile)
Re la celalalt sens, sunt 40 de minute pe ceas, coada fiind ca un afluent al Bd. Mihai Bravu. Eu vin dinspre centru pe Vacaresti, in marea majoritate a zilelor de lucru coada este de la Abator... cine stie... cunoaste... Normal, si aici iti dau dreptate, in intersectia de la Big, din cele 3 benzi de pe Vacaresti, 2 fac la stanga pe Oltenitei (sensul spre IRA) si doar una pe care masinile o iau inainte sau la dreapta (Nitu Vasile, respectiv Oltenitei - sensul spre C-tin Brancoveanu)
Hai sa fim optimisti... Din cate stiu, finalul Soselei Berceni (vis-a-vis de Sun Plaza) va fi remodelat pentru un interschimbabil + o mega parcare astfel incat a doua banda de pe Oltenitei sa poata fi folosita (in momentul de fata e folosita ca parcare/statie pentru maxi-taxi, autobuze, masini etc)
1689 wrote:
Cele 15 minute pe care le mentionezi ca fiind necesare pentru cele 2 statii de troleibuz nu sint cauzate de lipsa pasajului de la Piata Sudului, ci de faptul ca nu exista capacitate de preluare a traficului de pe Calea Vacaresti - problema care nu este rezolvata de constructia pasajului.
Venind dinspre Emil Racovita spre Vacaresti cam atat faci... fac drumul in fiecare dimineata la 7:30... verifica si tu... Astfel incat, in momentul in care pasajul va fi operabil, aceste 15-20 nu vor mai exista ( + semafor iesire troleibus + semafor Oltenitei cu Nitu Vasile)
Re la celalalt sens, sunt 40 de minute pe ceas, coada fiind ca un afluent al Bd. Mihai Bravu. Eu vin dinspre centru pe Vacaresti, in marea majoritate a zilelor de lucru coada este de la Abator... cine stie... cunoaste... Normal, si aici iti dau dreptate, in intersectia de la Big, din cele 3 benzi de pe Vacaresti, 2 fac la stanga pe Oltenitei (sensul spre IRA) si doar una pe care masinile o iau inainte sau la dreapta (Nitu Vasile, respectiv Oltenitei - sensul spre C-tin Brancoveanu)
Hai sa fim optimisti... Din cate stiu, finalul Soselei Berceni (vis-a-vis de Sun Plaza) va fi remodelat pentru un interschimbabil + o mega parcare astfel incat a doua banda de pe Oltenitei sa poata fi folosita (in momentul de fata e folosita ca parcare/statie pentru maxi-taxi, autobuze, masini etc)
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
telvanni
EVIDENT ca o intersectie denivelata fluidizeaza traficul...asa ca nu va mai certati doar ca sa consumati cerneala degeaba.
EVIDENT ca o intersectie denivelata fluidizeaza traficul...asa ca nu va mai certati doar ca sa consumati cerneala degeaba.
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mrs
Telvanni, cu tot respectul, nimeni nu se cearta... vroiam doar sa evidentiez argumentele pentru care m-am declarat fan al proiectului.
telvanni wrote:
EVIDENT ca o intersectie denivelata fluidizeaza traficul...asa ca nu va mai certati doar ca sa consumati cerneala degeaba.
Telvanni, cu tot respectul, nimeni nu se cearta... vroiam doar sa evidentiez argumentele pentru care m-am declarat fan al proiectului.
📖 Pagination options