Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din RomâniaMaterial rulant din trecut

 

Topic: Rama electrică 080-TEA-001.

18 posts, 3151 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Rama electrică 080-TEA-001. andrei11

Un eșec răsunător al Industriei României Socialiste.
Imaginea preluată de pe Facebook Regionala de căi ferate Brașov
Adresa
Rama 080-TEA-001.jpg (112.79 KB; downloaded 2481 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001 alliens

O astfel de rama  facea serviciu zilnic ca tren accelerat intre Bucuresti Nord si Calarasi, cu plecare in jur de 15:30 din  Bucuresti Nord.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. ByOnu

Din Arhivele AZOPAN (sursa: https://www.ujelet.ro/ ). Datata 1978.

55-0003-8
azopan_00005210.jpg (286.01 KB; downloaded 648 times)

 


Rame electrice Clasa 55 (Electroputere Craiova) ByOnu

Pare ca au fost mai multe exemplare, cel mai mare numar identificat fiind 0013. Acestea au avut, de-a lungul timpului, mai multe infatisari.

Surse fotografii:
https://trenuletz.forumgratuit.ro/t252-a ... roputere
https://facebook.com/368768003149360/pho ... ;theater
Rama2720kwexterior_zps53a4ee66.jpg (94.9 KB; downloaded 653 times)
55-0004-6_zps1bc4ca9c.jpg (150.62 KB; downloaded 653 times)
464270664_28151222934477160_3642057344690956016_n.jpg (91.65 KB; downloaded 653 times)
f13669b2104f50005e3cfb0a9cbaeb34.jpg (137.93 KB; downloaded 653 times)
69721878_2481331045257833_3914405920532070400_n.jpg (1000.54 KB; downloaded 653 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. andreicfr

Scuzat claritatea dar in anul acela nu aveam un aparat foto profesional
DSC00215.JPG (1.87 MB; downloaded 607 times)
In anul 2017 am fost in vechea halta Jiu si am fotografiat rama, inca mai exista in acel an si din cate am aflat ar aparitne celor de la SAAF am mai multe poze cu aceasta rama daca se doreste le pot publica, in prezent nu stiu daca mai exista si in ce stare se mai afla.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. ByOnu

Daca sunt fotografii relevante si cel putin decente calitativ, sigur, publica-le te rog!  :bere:

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. andreicfr

Va prezint imagini cu rama electrica care se afla in vechea halta Jiu, in anul 2017, daca nu respecta vreo poza clariatea si luminozitateea rog sa fie sterse pozele, pozele au fost facute cu un aparat foto care nu era foarte performant
DSC00219.JPG (1.87 MB; downloaded 565 times)
DSC00221.JPG (1.83 MB; downloaded 565 times)
DSC00222.JPG (1.69 MB; downloaded 565 times)
DSC00218.JPG (1.88 MB; downloaded 565 times)
DSC00217.JPG (1.77 MB; downloaded 565 times)
DSC00215.JPG (1.87 MB; downloaded 565 times)
IMG_20170625_114038.jpg (1.65 MB; downloaded 565 times)
DSC00220.JPG (1.76 MB; downloaded 565 times)
DSC00231.JPG (1.89 MB; downloaded 565 times)
DSC00216.JPG (1.82 MB; downloaded 565 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. andreicfr

Continuare
DSC00209.JPG (1.83 MB; downloaded 554 times)
DSC00224.JPG (1.75 MB; downloaded 554 times)
DSC00232.JPG (1.68 MB; downloaded 554 times)
DSC00228.JPG (1.74 MB; downloaded 554 times)
DSC00230.JPG (1.89 MB; downloaded 554 times)
DSC00233.JPG (1.74 MB; downloaded 554 times)
DSC00234.JPG (1.86 MB; downloaded 554 times)
DSC00223.JPG (1.77 MB; downloaded 554 times)
DSC00225.JPG (1.66 MB; downloaded 554 times)
DSC00226.JPG (1.86 MB; downloaded 554 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. andreicfr

Ultimele
Rama apartine celor de SAAF, iar in prezent nu mai stiu starea sa sau daca mai este intreaga, daca este cineva din Craiova, as vrea sa stiu daca mai este in vechea halta Jiu si in ce stare se mai afla
DSC00235.JPG (1.85 MB; downloaded 554 times)
DSC00229.JPG (1.75 MB; downloaded 554 times)
DSC00227.JPG (1.77 MB; downloaded 554 times)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. ByOnu

Multumim pentru fotografii!

Colegul nostru Andrei, Dumnezeu sa-l odihneasca, spunea despre aceste rame electrice ca ar fi

Un eșec răsunător al Industriei României Socialiste.


Uitandu-ma insa la cat de solide erau la vreo 40 de ani de la fabricare, precum si la faptul ca circulau si in anii '90, nu cred ca a fost un proiect esuat. Cel putin nu din vina lor, ci a CFR care a preferat mereu locomotive+vagoane.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. Costin

@andreicfr pozele sunt suficient de bune pentru o raritate, au valoare istorica, pot ramane ca atare pe forum. Insa ce te rugam e sa ai grija mai multa la redactarea mesajelor, mai ales la ortografie si punctuatie.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. BodoMinea

ByOnu wrote here:
nu cred ca a fost un proiect esuat
Și mie mi se pare că proiectul în sine a fost destul de reușit, iar eșecul a constat în faptul că nu s-a făcut producție de serie sau n-a existat entuziasm din partea responsabililor cu operarea - poate transportul cu trenul pe distanțe scurte și trenurile suburbane în general ar fi fost mai populare și pe la noi dacă exista de mai de mult timp un tip de material rulant economic de operat și potrivit pentru turnaround rapid. Ca aspect seamănă puțin cu unele variante ale ramelor ER2 produse în Riga. Deși contemporane cu 080-TEA-001, unele au fost modernizate și circulă și în zilele noastre, abia începând cu anul 2023 fiind treptat înlocuite cu rame noi de la Škoda:


(Sursa: Wikimedia)

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. shoppy

Ne putem uita in Google Earth pe imaginile istorice insa nu reusesc sa o gasesc, poti sa dai te rog un link Google Maps cu locatia aproximativa unde ai facut pozele?

In mod sigur fiecare exemplar era unicat deci se strica usor si se repara greu, mai usor sa scoti un EA clasic cu 3 vagoane ca pe acela il repara orice depou cu ciocanul.

 


Re: Rama electrică 080-TEA-001. ByOnu

Uita-te la serie, era a 13-a unitate, nu era unicat. Mai sus avem fotografii cu ramele 1, 3, 4, 12(?) si 13. Au fost, deci, mai multe.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Material rulant din trecut  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435109 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use