Topic: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
123 posts, 54410 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
punmeister
https://press.siemens.com/global/en/pre ... s-smartron
Si o brosura a locomotivei Smartron:
Siemens Mobility is now also offering its Smartron locomotive in Bulgaria and Romania. The locomotive is available exclusively in a standard preconfigured version, which ensures cost-efficient operation and high reliability for customers. E-P Rail has already ordered four Smartron locomotives for Romania, and PIMK in Bulgaria a total of three. Authorization for placing on the market for the first Smartron in Bulgaria has already been received.
"We've sold more than 25 Smartron locomotives since launching the product in the spring of 2018. The Smartron is a powerful and highly reliable locomotive designed for a specific transport function, making possible a simplified and cost-effective purchase process. Now operators in Bulgaria and Romania can also profit from this concept," said Sabrina Soussan, CEO of Siemens Mobility.
The Smartron has been available in Germany since March 2018 and is based on proven components of the Vectron locomotive, which has already demonstrated its reliability in over 220 million kilometers of service. The Smartron has a 1.435-meter gauge and weighs around 83 tons. The Smartron for Bulgaria and Romania operates on the 25 kV AC power system and is equipped with the PZB train control system. The locomotive is delivered in the standard color "Capri Blue."
https://press.siemens.com/global/en/pre ... s-smartron
Si o brosura a locomotivei Smartron:
smartron-broschuere-square-en-preview.pdf
smartron-broschuere-square-en-preview.pdf (1.66 MB; downloaded 639 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
punmeister
Prima masina Smartron pentru E-P Rail in probe via Christian Bauer.
https://railcolornews.com/2020/05/21/de ... -on-tests/
Prima masina Smartron pentru E-P Rail in probe via Christian Bauer.
https://railcolornews.com/2020/05/21/de ... -on-tests/
Siemens-Smartron-192-026_Railcolor-News_Christian-Bauer_0281.jpg (623.15 KB; downloaded 7647 times)
Siemens-Smartron-192-026_Railcolor-News_Christian-Bauer_8925.jpg (739.08 KB; downloaded 8003 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
shoppy
S-a saturat si E-P de tras containere cu TransMontana, o companie serioasa care face investitii pe termen lung, bravo!
S-a saturat si E-P de tras containere cu TransMontana, o companie serioasa care face investitii pe termen lung, bravo!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
Utilizator anonim
192 003 a ajuns in Romania, urmeaza sa ajunga la Softronic pentru colantarea intr-o tema EP Rail asemanatoare cu cea de pe locomotivele LEMA iar de la finalul saptamanii viitoare va incepe sa opereze in regim normal. Trebuia sa aiba loc si o prezentare oficiala dar din motive de virus momentan nu se va face.
Locomotiva este bisistem si pentru 27 si 15 kV, nu este echipata cu ETCS momentan, are toate echipamentele necesare pentru posibilitatea remorcarii inclusiv a trenurilor de calatori, vine cu un sistem de comanda multipla de conducere a pana la 6 unitati cu un singur mecanic si este echipata cu un soft care indica in timp real orice problema, fiind conectata direct la serverul Siemens care coreleaza si monitorizeaza toate locomotivele platformei Vectron, deja peste 1000, din Europa.
Alte 3 unitati urmeaza sa ajunga la EP Rail pana la finalul verii. Locomotiva va realiza revizii normale la 30.000 km si generale la 150.000 km.
192 003 a ajuns in Romania, urmeaza sa ajunga la Softronic pentru colantarea intr-o tema EP Rail asemanatoare cu cea de pe locomotivele LEMA iar de la finalul saptamanii viitoare va incepe sa opereze in regim normal. Trebuia sa aiba loc si o prezentare oficiala dar din motive de virus momentan nu se va face.
Locomotiva este bisistem si pentru 27 si 15 kV, nu este echipata cu ETCS momentan, are toate echipamentele necesare pentru posibilitatea remorcarii inclusiv a trenurilor de calatori, vine cu un sistem de comanda multipla de conducere a pana la 6 unitati cu un singur mecanic si este echipata cu un soft care indica in timp real orice problema, fiind conectata direct la serverul Siemens care coreleaza si monitorizeaza toate locomotivele platformei Vectron, deja peste 1000, din Europa.
Alte 3 unitati urmeaza sa ajunga la EP Rail pana la finalul verii. Locomotiva va realiza revizii normale la 30.000 km si generale la 150.000 km.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
Utilizator anonim
Un update - si cele pentru Unicom Tranzit tot Smartron sunt, deci tot aici discutam despre ele.
Luna asta urmeaza sa ajunga doua unitati la Unicom Tranzit, urmand ca altele sa fie comandate anul viitor, acordul este pentru vreo 5.
Urmeaza si la VTR, nu stiu daca anul acesta.
Un update - si cele pentru Unicom Tranzit tot Smartron sunt, deci tot aici discutam despre ele.
Luna asta urmeaza sa ajunga doua unitati la Unicom Tranzit, urmand ca altele sa fie comandate anul viitor, acordul este pentru vreo 5.
Urmeaza si la VTR, nu stiu daca anul acesta.
- G05
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
G05
O mica corectie: locomotiva efectueaza Inspectii mentenanta (vizuale) la 30.000 km si Inspectii mentenanta standard (similare RT-ului de la locomotivele clasice) la 150.000 km. Reviziile generale (numite R1) se fac la 1.200.000 km sau la 8 ani.
O mica corectie: locomotiva efectueaza Inspectii mentenanta (vizuale) la 30.000 km si Inspectii mentenanta standard (similare RT-ului de la locomotivele clasice) la 150.000 km. Reviziile generale (numite R1) se fac la 1.200.000 km sau la 8 ani.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
bercenicity
Reglementarile romanesti nu prevad sa existe mecanic in fiecare locomotiva aflata la tractiune? Capabilitatea de functionare in comanda multipla nu ar mai aduce atata plus valoare. (economie la cheltuielile cu personalul)
Reglementarile romanesti nu prevad sa existe mecanic in fiecare locomotiva aflata la tractiune? Capabilitatea de functionare in comanda multipla nu ar mai aduce atata plus valoare. (economie la cheltuielile cu personalul)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
Utilizator anonim
Reglementarile romanesti ar trebui revizuite odata cu modernizarea parcului de locomotive. Daca la operatorii de stat situatia e catastrofala, iata ca privatii incep sa treaca si la locomotive moderne.
Reglementarile romanesti ar trebui revizuite odata cu modernizarea parcului de locomotive. Daca la operatorii de stat situatia e catastrofala, iata ca privatii incep sa treaca si la locomotive moderne.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
shoppy
Mai rau, nici nu conteaz daca locomotiva participa la tractiune, poate sa fie doar remorcata, tot trebuie sa aiba mecanic in ea.
Justificarea care sa da este ca in caz de blocare a franelor pe aceasta locomotiva seful de tren / mecanicul ajutor / franarul nu este acreditat sa intervina pe mecanismul de frana de pe locomotiva pentru izolarea franei(care nu este RIV / RIO / INTERN ca la vagoane).
Mi se pare foarte usor sa se modifice regulamentul astfel incat aceste persoane sa poata fi acreditate, sunt sigur ca privatii si i-ar acredita, Calatori si Marfa raman cu treaba lor independenta de profit.
Mai rau, nici nu conteaz daca locomotiva participa la tractiune, poate sa fie doar remorcata, tot trebuie sa aiba mecanic in ea.
Justificarea care sa da este ca in caz de blocare a franelor pe aceasta locomotiva seful de tren / mecanicul ajutor / franarul nu este acreditat sa intervina pe mecanismul de frana de pe locomotiva pentru izolarea franei(care nu este RIV / RIO / INTERN ca la vagoane).
Mi se pare foarte usor sa se modifice regulamentul astfel incat aceste persoane sa poata fi acreditate, sunt sigur ca privatii si i-ar acredita, Calatori si Marfa raman cu treaba lor independenta de profit.
- G05
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
G05
Locomotiva Smartron este prima locomotiva care este introdusa in exploatare in Romania dupa trecerea la Pachetul IV Feroviar. Autorizarea de punere pe piata a fost emisa direct de catre ERA (European Railway Agency). Regulamentele vechi nu se mai aplica aici. Un lucru similar se intampla si cu mentenanta, unde nu mai avwem revizii la 7 zile, proces tehnologic, RAC si alte chestii fara sens pentru locomotivele moderne.
Locomotivele Vectron / Smartron sunt telecomandate de la locomotiva conducatoare. Pot fi telecomandate - in functie de protocol - pana la 5 locomotive " slave" deci in total 6 vehicule, similare sau din serii diferite, cu mult peste necesitatile curente de remorcare din Europa. Orice defect se transmite la locomotiva "master" ca si cum ar fi pe aceasta, iar calculatoarele iau decizie in consecinta. In cazul semnalat, efectul este o franare de urgenta, ca si cum defectul ar fi la locomotiva conducatoare, doar ca se va indica in mod clar pe ce locomotiva s-a intamplat, care este cauza, si ce masuri de remediere trebuie luate. Prezenta personalului nu este necesara, ptr. ca oricum nu ar avea acces decat la o eventuala franare de urgenta.
P.S.: pentru pasionati, voi incerca in masura timpului disponibil sa mai ofer unele informatii tehnice, pentru a va face o idee despre nivelul actual la care s-a ajuns cu tehnologia locomotivelor electrice.
bercenicity wrote:
Reglementarile romanesti nu prevad sa existe mecanic in fiecare locomotiva aflata la tractiune? Capabilitatea de functionare in comanda multipla nu ar mai aduce atata plus valoare. (economie la cheltuielile cu personalul)
Locomotiva Smartron este prima locomotiva care este introdusa in exploatare in Romania dupa trecerea la Pachetul IV Feroviar. Autorizarea de punere pe piata a fost emisa direct de catre ERA (European Railway Agency). Regulamentele vechi nu se mai aplica aici. Un lucru similar se intampla si cu mentenanta, unde nu mai avwem revizii la 7 zile, proces tehnologic, RAC si alte chestii fara sens pentru locomotivele moderne.
shoppy wrote:
Mai rau, nici nu conteaz daca locomotiva participa la tractiune, poate sa fie doar remorcata, tot trebuie sa aiba mecanic in ea.
Justificarea care sa da este ca in caz de blocare a franelor pe aceasta locomotiva seful de tren / mecanicul ajutor / franarul nu este acreditat sa intervina pe mecanismul de frana de pe locomotiva pentru izolarea franei(care nu este RIV / RIO / INTERN ca la vagoane).
Mi se pare foarte usor sa se modifice regulamentul astfel incat aceste persoane sa poata fi acreditate, sunt sigur ca privatii si i-ar acredita, Calatori si Marfa raman cu treaba lor independenta de profit.
Locomotivele Vectron / Smartron sunt telecomandate de la locomotiva conducatoare. Pot fi telecomandate - in functie de protocol - pana la 5 locomotive " slave" deci in total 6 vehicule, similare sau din serii diferite, cu mult peste necesitatile curente de remorcare din Europa. Orice defect se transmite la locomotiva "master" ca si cum ar fi pe aceasta, iar calculatoarele iau decizie in consecinta. In cazul semnalat, efectul este o franare de urgenta, ca si cum defectul ar fi la locomotiva conducatoare, doar ca se va indica in mod clar pe ce locomotiva s-a intamplat, care este cauza, si ce masuri de remediere trebuie luate. Prezenta personalului nu este necesara, ptr. ca oricum nu ar avea acces decat la o eventuala franare de urgenta.
P.S.: pentru pasionati, voi incerca in masura timpului disponibil sa mai ofer unele informatii tehnice, pentru a va face o idee despre nivelul actual la care s-a ajuns cu tehnologia locomotivelor electrice.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
shoppy
Nu conteaza explicatiile, capsomanii au instructiuni sa nu-i lase pe Regio Trans sa mearga push-pull cu garniturile Rio ci sa schimbe mereu locomotiva in fata, nu cumva sa devina prea eficienti.
Nu conteaza explicatiile, capsomanii au instructiuni sa nu-i lase pe Regio Trans sa mearga push-pull cu garniturile Rio ci sa schimbe mereu locomotiva in fata, nu cumva sa devina prea eficienti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
Utilizator anonim
In weekend sosesc cele doua unitati ale Unicom Tranzit.
In weekend sosesc cele doua unitati ale Unicom Tranzit.
- G05
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
G05
Corect: punerea in functie va fi luni dimineata in Fetesti
Corect: punerea in functie va fi luni dimineata in Fetesti
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 192 (Siemens Smartron)
punmeister
O poza cu ele din gara Munchen Allach via LinkedIn Unicom Tranzit.
Utilizator anonim wrote:
Luna asta urmeaza sa ajunga doua unitati la Unicom Tranzit, urmand ca altele sa fie comandate anul viitor, acordul este pentru vreo 5.
O poza cu ele din gara Munchen Allach via LinkedIn Unicom Tranzit.
0.jpeg (199.91 KB; downloaded 6371 times)
📖 Pagination options