Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
150 posts, 60762 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Singura concluzie:
Mama, ce ne mai pricepem sa plimbăm banii dintr-o parte în alta de pomană.
Singura concluzie:
Mama, ce ne mai pricepem sa plimbăm banii dintr-o parte în alta de pomană.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Referitor la amplasarea viitoarei stații de metrou de la aeroport iar ne dăm cu stângul în dreptul.
Reamintesc că și metroul și CFR - ul "țin" de același minister.
Cele două obiective - stația cfr și stația de metrouar trebui să beneficiaeze de același proiect, chit că se construiesc în etape diferite.
Exemplul cel mai bun cu putință sunt cele două stații de metrou, linia tehnologică de legătură, pasajul rutier și stația de tramvai de la Victoriei.
Trăiască capitalismul, viitorul luminos al întregii omeniri !
________________
Și mai trebuie să întrebăm aeroportul cum vede el legăura între T 1 și T 2...
Referitor la amplasarea viitoarei stații de metrou de la aeroport iar ne dăm cu stângul în dreptul.
Reamintesc că și metroul și CFR - ul "țin" de același minister.
Cele două obiective - stația cfr și stația de metrouar trebui să beneficiaeze de același proiect, chit că se construiesc în etape diferite.
Exemplul cel mai bun cu putință sunt cele două stații de metrou, linia tehnologică de legătură, pasajul rutier și stația de tramvai de la Victoriei.
Trăiască capitalismul, viitorul luminos al întregii omeniri !
________________
Și mai trebuie să întrebăm aeroportul cum vede el legăura între T 1 și T 2...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
WT_fan06
E vreo explicație inginerească pentru care nu au construit un peron central (aşa cum era desenat şi în "impresiile artistice" mai vechi) şi în schimb au optat pentru două peroane laterale?
E vreo explicație inginerească pentru care nu au construit un peron central (aşa cum era desenat şi în "impresiile artistice" mai vechi) şi în schimb au optat pentru două peroane laterale?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Daca ar fi pus peron central atunci acoperisul ar fi intrat in gabaritul liniilor, deci ar fi fost necesar alt tip de tablier pentru statie, asa ei folosesc acelasi tablier si pentru linie si pentru peron.
Daca ar fi pus peron central atunci acoperisul ar fi intrat in gabaritul liniilor, deci ar fi fost necesar alt tip de tablier pentru statie, asa ei folosesc acelasi tablier si pentru linie si pentru peron.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Banc, explicatia reala e lungimea zonei de racordare si macaz.
Banc, explicatia reala e lungimea zonei de racordare si macaz.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Ahaa, corect, si mai multa economie incepand inca de la macaz, restul s-a potrivit.
Ahaa, corect, si mai multa economie incepand inca de la macaz, restul s-a potrivit.
- George
-
Posted:
-
Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto
George
Dacă acela e traseul, mi se pare absolut penibil că nu s-a făcut încă de acum 15 ani!
misterr wrote:
CFR așteaptă o minune până la EURO 2020: ”Să construiască într-o noapte cât alții în 7”
Click pe imagine pentru video:
Din categoria proiecte ambiţioase, CFR Infrastructură promite că trenul care va merge din Gara de Nord la aeroportul din Otopeni va face 22 de minute.
Există însă şi o condiţie: să se facă podul feroviar peste DN1. Totul ar trebui să fie gata până la Campionatul European de Fotbal din vara anului viitor. Cum va fi posibil? “Constructorul ar putea munci într-o noapte cât alţii în şapte”, sugerează reprezentanţii CFR, deşi călătorii nu mai cred în minuni.
Trenul face acum de la Gara de Nord până în Otopeni 45 minute sau chiar o oră. Opreşte în câmp, iar pasagerii sunt duşi până la aeroport cu un microbuz. În viitor, susţin oficialii, trenul va ajunge în parcarea supraetajată a aeroportului.
Pentru asta, va fi construită o linie nouă, care va fi conectată la calea ferată existentă. Dar constructorul trebuie să o termine până în iunie anul viitor, când începe Campionatul European de Fotbal.
Manuela Badea, reprezentant CFR Infrastructură: “Maxim 12 luni, el poate să se mişte mai repede. Constructorul poate veni cu o tehnologie, poate să construiască într-o noapte cât alţii în şapte, depinde. Orice este posibil.”
Nu vor fi necesare demolări, dar trebuie construit un pod feroviar de 1.5 kilometri peste DN1.
Trenul va trece pe o estacadă construită peste DN 1. Acesta va avea o capacitate de 250 de persoane, însă nu va fi electric. Pasagerii vor fi transportați cu trenuri tip Săgeata Albastră, cu motoare diesel.
Manuela Badea, reprezentant CFR Infrastructură: ”Deocamdată nu a făcut subiectul lotul 1 electrificarea, vom vedea în etapa a doua, să vedem în funcţie de influenţele electromagnetice. Depinde ce ne spune Autoritatea Aviaţie Civilă.”
De altfel, Autoritatea Aeronautică a cerut un studiu pentru a stabili dacă lumina trenului ar putea deranja avioanele. Construcţia reprezintă o noutate pentru zona aeroportuară din Otopeni şi, din aceast motiv, studiul de fezabilitate a întârziat mult.
Ofertele înscrise la licitaţie vor fi deschise pe 25 martie. Dacă nu vor exista contestaţii, constructorul desemnat ar trebui să se apuce de muncă în cel mult două luni.
Urmează şi exproprierile, care vor fi făcute printr-o Hotărâre de Guvern.
Dacă acela e traseul, mi se pare absolut penibil că nu s-a făcut încă de acum 15 ani!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto
Chev Celios
Daca acela e traseul cam greu de facut. Trece exact prin capul 08R si nu o sa ii lase Autoritatea Aeronautica. Ganditi-va ca pana si drumul tehnologic trece pe langa gardul de la DN1.
Daca acela e traseul cam greu de facut. Trece exact prin capul 08R si nu o sa ii lase Autoritatea Aeronautica. Ganditi-va ca pana si drumul tehnologic trece pe langa gardul de la DN1.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto
andrei11
E complet greșit desenul acela, nu pe acolo e traseul, e aproximativ la 480 m de axul pistei 08R. Nu-l găsesc acum, posibil să fie pe undeva pe la M 6.
E complet greșit desenul acela, nu pe acolo e traseul, e aproximativ la 480 m de axul pistei 08R. Nu-l găsesc acum, posibil să fie pe undeva pe la M 6.
- TibiV
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
https://www.g4media.ro/licitatia-de-400 ... rmana.html
Astia sunt mai realsti. La 250 calatori/ 30 min chiar este nevoie de metrou?
https://www.g4media.ro/licitatia-de-400 ... rmana.html
După finalizarea lucrărilor la legătura feroviară directă, CFR SA estimează că în fiecare tren care va circula se vor afla în medie circa 250 de călători. Garniturile ar urma să circule din jumătate în jumătate de oră.
Astia sunt mai realsti. La 250 calatori/ 30 min chiar este nevoie de metrou?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Pai mai mult de atat nu sunt in stare sa transporte...poate ne spui si ce inca o gaura neagra isi baga in buget.
sab wrote:
Astia sunt mai realsti. La 250 calatori/ 30 min chiar este nevoie de metrou?
Pai mai mult de atat nu sunt in stare sa transporte...poate ne spui si ce inca o gaura neagra isi baga in buget.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Incredibil, socant, nemaivazut, toate proiectele de infrastuctura noua trec prin curtile oamenilor. Socant! Oamenii se revolta. Si mai socant! Statul ar trebui sa functioneze pentru binele celor mai multi, nu pentru 3 indivizi care oricum sunt despagubiti... Jurnalism de 2 bani...
misterr wrote:
INCREDIBIL! Trenul spre Otopeni ar urma să treacă prin curțile localnicilor
Incredibil, socant, nemaivazut, toate proiectele de infrastuctura noua trec prin curtile oamenilor. Socant! Oamenii se revolta. Si mai socant! Statul ar trebui sa functioneze pentru binele celor mai multi, nu pentru 3 indivizi care oricum sunt despagubiti... Jurnalism de 2 bani...
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
SirVlady
Ce am înțeles eu din articol:
Românul nu este mulțumit niciodată, și preferăm să mai dramatizăm si prin mass media.
Ce am înțeles eu din articol:
Românul nu este mulțumit niciodată, și preferăm să mai dramatizăm si prin mass media.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination