Topic: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
40 posts, 19567 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
Wednesday, 16.01.2019, 22:24 -
Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Discuții preeliminare:
Dacă privim harta de mai jos observăm că întregirea Inelului Median în partea de Nord ar trebui să se facă parcurgândtraseul roșu.
Suntem cu toții de acord că strada Doamna Ghica ( cu verde ) face parte din Inelul Median și dacă l-am continua natural prin străzile Mareșal Averescu - Turda - Podul Grant ( tot cu verde ) - am ajunge la șos Virtuții - Pasajul Lujerului - str Brașov care iarăși suntem de acord că fac parte din același Inel Median.
Traseul cu roșu ( neconstruit ) iarăși suntem de acord că din toate punctele de vedere nu se poate realiza, nu insist asupra acestui aspect evident.
Iarăși nu discut despre traseul teoretic al Inelului Median ( ramura Nord ), el este analizat amănunțit de SF - urile așa zisei Autostrăzi Suspendate, care prevede un traseu mai logic ( având în vedere configurația terenului ) pe un traseu aproximativ cu cel desenat de mine cu albastru.
În continuare voi prezenta o opțiune personală și care se va limita la statutul deCARIOCĂ a unui ipotetic pasaj suprateran ( subteran ) ( ambele variante ) pe relația Doamna Ghica - șos Petricani. Nu știu ce prevede SF - ul Autostrăzii Suspendate referitor la șos Petricani dar eu cel puțin văd acolo o șosea de viteză 2 benzi / sens complet supraterană fix deasupra actualei șosele Petricani pe distanța de aproximativ 2,3 km de la intersecția străzii Doamna Ghica/ șos Petricani până la linia CF 800 București - Constanța.
Iată harta cu pricina :
Varianta supraterană :
Detaliu hartă,cu secțiunile care vor urma :
Schițele care vor urma sunt pe post exact de schițe, arată situația în asamblu fără să fiu atent la amănunte de efect vizual.
Primul desen prezintă situația actuală a șoselei Doamna Ghica, cu case pe partea dreaptă și blocuri pe partea stângă. Sensul de prezentare al întregii lucrări este acesta, Domna Ghica spre șos Petricani.
Ceva de genul:
Deocamdată atât, de data viitoare voi << merge >> mult mai repede, nu vor fi prea multe episoade.
Discuții preeliminare:
Dacă privim harta de mai jos observăm că întregirea Inelului Median în partea de Nord ar trebui să se facă parcurgândtraseul roșu.
Suntem cu toții de acord că strada Doamna Ghica ( cu verde ) face parte din Inelul Median și dacă l-am continua natural prin străzile Mareșal Averescu - Turda - Podul Grant ( tot cu verde ) - am ajunge la șos Virtuții - Pasajul Lujerului - str Brașov care iarăși suntem de acord că fac parte din același Inel Median.
Traseul cu roșu ( neconstruit ) iarăși suntem de acord că din toate punctele de vedere nu se poate realiza, nu insist asupra acestui aspect evident.
Iarăși nu discut despre traseul teoretic al Inelului Median ( ramura Nord ), el este analizat amănunțit de SF - urile așa zisei Autostrăzi Suspendate, care prevede un traseu mai logic ( având în vedere configurația terenului ) pe un traseu aproximativ cu cel desenat de mine cu albastru.
În continuare voi prezenta o opțiune personală și care se va limita la statutul deCARIOCĂ a unui ipotetic pasaj suprateran ( subteran ) ( ambele variante ) pe relația Doamna Ghica - șos Petricani. Nu știu ce prevede SF - ul Autostrăzii Suspendate referitor la șos Petricani dar eu cel puțin văd acolo o șosea de viteză 2 benzi / sens complet supraterană fix deasupra actualei șosele Petricani pe distanța de aproximativ 2,3 km de la intersecția străzii Doamna Ghica/ șos Petricani până la linia CF 800 București - Constanța.
Iată harta cu pricina :
Preeliminare..jpg (345.65 KB; downloaded 7234 times)
Varianta supraterană :
Detaliu hartă,cu secțiunile care vor urma :
Plan 2.jpg (180.68 KB; downloaded 7158 times)
Schițele care vor urma sunt pe post exact de schițe, arată situația în asamblu fără să fiu atent la amănunte de efect vizual.
Primul desen prezintă situația actuală a șoselei Doamna Ghica, cu case pe partea dreaptă și blocuri pe partea stângă. Sensul de prezentare al întregii lucrări este acesta, Domna Ghica spre șos Petricani.
Sectiunea 1 actual.jpg (36.28 KB; downloaded 7078 times)
Ceva de genul:
actual.jpg (157.87 KB; downloaded 7141 times)
Deocamdată atât, de data viitoare voi << merge >> mult mai repede, nu vor fi prea multe episoade.
- subway guru
-
Posted:
Thursday, 17.01.2019, 18:26 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
subway guru
Carioca rosie e mai mult decat problematica...
Carioca rosie e mai mult decat problematica...
- andrei11
-
Posted:
Thursday, 17.01.2019, 18:27 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Carioca roșie nici nu intră în discuție Acolo am vizualizat numai cum s-ar închide Inelul Median de pe șos Doaman Ghica la Mareșal Averescu. Asta ar fi culmea, să treacă autostrada prin Parcul Herăstrău ( ok, la 6 m înălțime ) și peste Cartierul Vila 1 / Vila 2 / blabla ( ce vile mai sunt acolo ).
____________________________
Dacă vrem să construim pasajul suprateran avem o problemă capitalistă. Eu am prins pe viu construcția Pasajului Obor, acolo șos Ștefan cel Mare avea 4 benzi în total ( 2 / sens ) + linia de tramvai, acum are 8 benzi ( în total ) și linie de tramvai, deci vreo 16 - 18 m s-au demolat fără probleme atunci.
Așa cum se vede în desenul de mai jos și aici avem o problemă.
Secțiunea A ( din planșa nr 2 ) reprezintă situația după aproximativ 180 m după Secțiunea 1 cu pasaj acolo unde deja înălțimea pasajului cu cele 4 benzi + liniile de tramvai sunt la cota + 5 m ( sau + 6 m ).
După ce benzile pasajului sunt la înălțimea standard benzile de la sol pot să fie grupate sub pasaj, asta pentru a ne încadra în lățimea întregului bulevard de 35 m, pentru că între timp au apărut blocurile și pe partea dreaptă și mai dificil cu demolările de blocuri. La case hai că mai merge, dar la blocuri încă nu dacă nu trebuie neapărat, deși ele sunt blocuri comuniste.
Secțiunea C este clară, avem de-a face cu o stație de tramvai deasupra intersecției cu Șos. Colentina.
Acolo am desenat și un pasaj subteran pietonal, eu l-aș construi pe sistemul celui de la Gara de Nord / Universitate și cu acces direct atât la stația de tramvai de pe pasaj cât și la viitoarea stație de metrou de pe linia M 7. Vedeți că tunelul de metrou nu e la scară, e cam mic. Așa cum am precizat, ideea contează. Și oricum acolo s-ar putea să fie stație de metrou, nu tunel. Treburile acestea le rezolvă cei care proiectează rețeaua de metrou, nu noi pe forum.
PS : Știu și eu că Doamna Ghica are o rampă / pantă la intersecția cu Șos Colentina. Așa cum am spus, aici e vorba de oCariocă , de o idee, dacă se apucă cineva să proiecteze acest pasaj problemele sunt mult mai grele și complexe. Aici ne jucăm cu creioanele colorate.
subway guru wrote:
Carioca rosie e mai mult decat problematica...
Carioca roșie nici nu intră în discuție Acolo am vizualizat numai cum s-ar închide Inelul Median de pe șos Doaman Ghica la Mareșal Averescu. Asta ar fi culmea, să treacă autostrada prin Parcul Herăstrău ( ok, la 6 m înălțime ) și peste Cartierul Vila 1 / Vila 2 / blabla ( ce vile mai sunt acolo ).
____________________________
Dacă vrem să construim pasajul suprateran avem o problemă capitalistă. Eu am prins pe viu construcția Pasajului Obor, acolo șos Ștefan cel Mare avea 4 benzi în total ( 2 / sens ) + linia de tramvai, acum are 8 benzi ( în total ) și linie de tramvai, deci vreo 16 - 18 m s-au demolat fără probleme atunci.
Așa cum se vede în desenul de mai jos și aici avem o problemă.
Secțiunea A ( din planșa nr 2 ) reprezintă situația după aproximativ 180 m după Secțiunea 1 cu pasaj acolo unde deja înălțimea pasajului cu cele 4 benzi + liniile de tramvai sunt la cota + 5 m ( sau + 6 m ).
După ce benzile pasajului sunt la înălțimea standard benzile de la sol pot să fie grupate sub pasaj, asta pentru a ne încadra în lățimea întregului bulevard de 35 m, pentru că între timp au apărut blocurile și pe partea dreaptă și mai dificil cu demolările de blocuri. La case hai că mai merge, dar la blocuri încă nu dacă nu trebuie neapărat, deși ele sunt blocuri comuniste.
Secțiunea C este clară, avem de-a face cu o stație de tramvai deasupra intersecției cu Șos. Colentina.
Acolo am desenat și un pasaj subteran pietonal, eu l-aș construi pe sistemul celui de la Gara de Nord / Universitate și cu acces direct atât la stația de tramvai de pe pasaj cât și la viitoarea stație de metrou de pe linia M 7. Vedeți că tunelul de metrou nu e la scară, e cam mic. Așa cum am precizat, ideea contează. Și oricum acolo s-ar putea să fie stație de metrou, nu tunel. Treburile acestea le rezolvă cei care proiectează rețeaua de metrou, nu noi pe forum.
PS : Știu și eu că Doamna Ghica are o rampă / pantă la intersecția cu Șos Colentina. Așa cum am spus, aici e vorba de oCariocă , de o idee, dacă se apucă cineva să proiecteze acest pasaj problemele sunt mult mai grele și complexe. Aici ne jucăm cu creioanele colorate.
Sec?iunea 1 cu pasaj.jpg (60.6 KB; downloaded 7009 times)
Sec?iunea A.jpg (49.65 KB; downloaded 7008 times)
Sec?iunea B.jpg (49.58 KB; downloaded 7008 times)
Sec?iunea C.jpg (53.79 KB; downloaded 7011 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
Friday, 18.01.2019, 10:07 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Puss in Boots
Indiferent cum ar fi, ar fi binevenita -in extenso- largirea dna Ghica de la Delfinului si ducerea tramvaiului spre Petricani pe oriunde si oricum ar fi.
Indiferent cum ar fi, ar fi binevenita -in extenso- largirea dna Ghica de la Delfinului si ducerea tramvaiului spre Petricani pe oriunde si oricum ar fi.
- andrei11
-
Posted:
Friday, 18.01.2019, 19:02 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Astăzi vom aborda o porțiune de traseu deosebit de dificilă prin prisma lățimii efective ale străzii D-na Ghica de la intersecția cu Șos Colentina până la intersecția cu B-dul Lacul Tei.
Abordarea se face strict bazându-ne pe carioci. Evident nu avem și nici nu e cazul să avem măsurători oficiale. Dificultatea constă că pe ambele laturi ale șos Doamna Ghica existăblocurile comuniste.
Schițele preeliminare :
Văzută de sus șoseaua ( și cea suspendată și cea la sol ) ar urma să aibă un traseu ca cel din desenul de mai jos.
Înainte să dăm drumul la desene vă rog să observați că pe întreg traseul m-am gândit la o parcare subterană pe 2 nivele, la cerere pot comunica și numărul de mașini care pot fi parcate acolo. Parcarea este necesară pentru că actuala parcare din zonă va dispărea.
Deci :
Secțiunea D surprinde panta care aduce mașinile de pe pasaj la sol.
Secțiunea E surprinde rampa care duce mașinile de la sol pe pasaj.
Secțiunea F surprinde atât rampa cât și panta respectivă
Explicații :
Cele 2 rampe și cele 2 pante sunt absolut necesare pentru a permite multiple combinații ale traseelor autoturismelor, cred că este destul de limpede și nu merită detaliat. Practic pot trece suprateran cele 2 intersecții analizate aici sau numai una din ele, indiferent de unde vin și indiferent unde se duc. Faceți voi traseele și veți vedea că așa este.
Prezentarea lucrării de astăzi se încheie cu o stație de tramvai ( sau nu ) din părculețul unde acum este un utilaj de agrement.
panta înseamnă coborâre.
rampa înseamnă urcare.
Astăzi vom aborda o porțiune de traseu deosebit de dificilă prin prisma lățimii efective ale străzii D-na Ghica de la intersecția cu Șos Colentina până la intersecția cu B-dul Lacul Tei.
Abordarea se face strict bazându-ne pe carioci. Evident nu avem și nici nu e cazul să avem măsurători oficiale. Dificultatea constă că pe ambele laturi ale șos Doamna Ghica existăblocurile comuniste.
Schițele preeliminare :
Plan 3.jpg (253.1 KB; downloaded 6888 times)
Plan 4.jpg (512.13 KB; downloaded 6860 times)
5.jpg (29.38 KB; downloaded 6857 times)
Înainte să dăm drumul la desene vă rog să observați că pe întreg traseul m-am gândit la o parcare subterană pe 2 nivele, la cerere pot comunica și numărul de mașini care pot fi parcate acolo. Parcarea este necesară pentru că actuala parcare din zonă va dispărea.
Deci :
Secțiunea D surprinde panta care aduce mașinile de pe pasaj la sol.
Secțiunea E surprinde rampa care duce mașinile de la sol pe pasaj.
Sectiunea E.jpg (68.54 KB; downloaded 6884 times)
Secțiunea F surprinde atât rampa cât și panta respectivă
Explicații :
Cele 2 rampe și cele 2 pante sunt absolut necesare pentru a permite multiple combinații ale traseelor autoturismelor, cred că este destul de limpede și nu merită detaliat. Practic pot trece suprateran cele 2 intersecții analizate aici sau numai una din ele, indiferent de unde vin și indiferent unde se duc. Faceți voi traseele și veți vedea că așa este.
Prezentarea lucrării de astăzi se încheie cu o stație de tramvai ( sau nu ) din părculețul unde acum este un utilaj de agrement.
panta înseamnă coborâre.
rampa înseamnă urcare.
Sec?iunea D.jpg (63.5 KB; downloaded 6860 times)
Sec?iunea F.jpg (76.22 KB; downloaded 6863 times)
Sec?iunea G.jpg (52.7 KB; downloaded 6858 times)
Sec?iunea G1.jpg (42.03 KB; downloaded 6857 times)
- andrei11
-
Posted:
Saturday, 19.01.2019, 21:08 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Ultimele secțiuni, H, I,J din varianta cu pasaj suprateran auto & tramvai.
Prea multe nu sunt de comentat, poate numai două aspecte :
a) Tramvaiul care ajunge la Pipera eu îl văd ca unul venind de pe Inelul Median. Tramvaiul care vine de la Sfântul Gheorghe ( 16 ? ) mi se pare anacronic.
b) Până la Magistrala Cf 800 autostrada suspendată o văd ca fiind chiar suspendată pe toată distanța deasupra șoselei Petricani. Ceva ca într-o captură din Rusia :
Și acum planșele care după părerea mea sunt extrem de clare. Nu sunt ambiguități de nici un fel.
Probabil peste două zile voi prezenta și unele aspecte ale unui pasaj suprateran cu linia de tramvai printr-un pasaj subteran.
Ultimele secțiuni, H, I,J din varianta cu pasaj suprateran auto & tramvai.
Prea multe nu sunt de comentat, poate numai două aspecte :
a) Tramvaiul care ajunge la Pipera eu îl văd ca unul venind de pe Inelul Median. Tramvaiul care vine de la Sfântul Gheorghe ( 16 ? ) mi se pare anacronic.
b) Până la Magistrala Cf 800 autostrada suspendată o văd ca fiind chiar suspendată pe toată distanța deasupra șoselei Petricani. Ceva ca într-o captură din Rusia :
exemplul 1.jpg (40.62 KB; downloaded 6801 times)
Și acum planșele care după părerea mea sunt extrem de clare. Nu sunt ambiguități de nici un fel.
Probabil peste două zile voi prezenta și unele aspecte ale unui pasaj suprateran cu linia de tramvai printr-un pasaj subteran.
Sec?iunea H.jpg (41.59 KB; downloaded 6783 times)
Sec?iunea I.jpg (35.8 KB; downloaded 6780 times)
Sec?iunea J.jpg (36.29 KB; downloaded 6779 times)
- Iulika0069
-
Posted:
Sunday, 20.01.2019, 19:57 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Ai investit ceva timp in expunerea viziunii tale, tocmai de aia te intreb: cum va arata zona dupa ce s-ar construi asa ceva?
Ca sa raman on-topic, as desena:
1. Pasaj suprateran la intersectia Dna Ghica cu Sos. Colentina: spatiu pt tramvai + auto 1 banda pe sens (podurile peste Centura Buc rezista cu brio la trafic, si sunt cu doar o banda pe sens)
Ma rog, in urmatorii ani ar fi de fapt 2 benzi pe sens pt auto, pana se construieste linia de tramvai.
2. Dna Ghica cu 3 benzi pe sensul spre Petricani, si 2 benzi pe sensul spre Colentina
L.E. Plus trotuar mai lat si piste de biciclete
3. Pasaj subteran la intersectia Dna Ghica cu Lacul Tei, pe ambele directii ale inelului, care sa incepa cam de pe aici, a.i. sa ramana si trecerea de pietoni de la Scoala (sau mutata cativa metri mai spre intersectie..)
- 2 benzi pe sensul spre Petricani, ca vine trafic si dinspre Colentina, care ar vrea sa intre in pasaj
- 1 banda pe sensul spre Colentina (se pupa cu faptul ca aici am avea doar 2 benzi pe Dna Ghica - pe sensul spre Colentina)
4. Linia de tramvai de pe Dna Ghica sa se continue pana la intersectia cu linia de tramvai 16
L.E. Statie de tramvai la Scoala
As pastra si linia 16, pana la urma duce in Centru (dar as optimiza traseul, interzicand accesul auto pe anumite portiuni)
Si poza, ca deja cred ca am scris de prea multe ori "sens" si "banda"
Ai investit ceva timp in expunerea viziunii tale, tocmai de aia te intreb: cum va arata zona dupa ce s-ar construi asa ceva?
Ca sa raman on-topic, as desena:
1. Pasaj suprateran la intersectia Dna Ghica cu Sos. Colentina: spatiu pt tramvai + auto 1 banda pe sens (podurile peste Centura Buc rezista cu brio la trafic, si sunt cu doar o banda pe sens)
Ma rog, in urmatorii ani ar fi de fapt 2 benzi pe sens pt auto, pana se construieste linia de tramvai.
2. Dna Ghica cu 3 benzi pe sensul spre Petricani, si 2 benzi pe sensul spre Colentina
L.E. Plus trotuar mai lat si piste de biciclete
3. Pasaj subteran la intersectia Dna Ghica cu Lacul Tei, pe ambele directii ale inelului, care sa incepa cam de pe aici, a.i. sa ramana si trecerea de pietoni de la Scoala (sau mutata cativa metri mai spre intersectie..)
- 2 benzi pe sensul spre Petricani, ca vine trafic si dinspre Colentina, care ar vrea sa intre in pasaj
- 1 banda pe sensul spre Colentina (se pupa cu faptul ca aici am avea doar 2 benzi pe Dna Ghica - pe sensul spre Colentina)
4. Linia de tramvai de pe Dna Ghica sa se continue pana la intersectia cu linia de tramvai 16
L.E. Statie de tramvai la Scoala
As pastra si linia 16, pana la urma duce in Centru (dar as optimiza traseul, interzicand accesul auto pe anumite portiuni)
Si poza, ca deja cred ca am scris de prea multe ori "sens" si "banda"
inel median pasaje dna ghica.jpg (523.72 KB; downloaded 6712 times)
- zapacitu
-
Posted:
Monday, 21.01.2019, 08:43 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
zapacitu
Eu vad putin altfel situatia: arterele dus/intors se bifurca si se ocolesc blocurile si conacul pe partea cu parcul, iar in intersectie pilonii sunt ganditi pentru a permite doua pasaje subterane: unul pentru metrou, unul pentru pasaj auto (acelasi nivel) si lasat gabarit pentru o eventuala statie perpendiculara.
Eu vad putin altfel situatia: arterele dus/intors se bifurca si se ocolesc blocurile si conacul pe partea cu parcul, iar in intersectie pilonii sunt ganditi pentru a permite doua pasaje subterane: unul pentru metrou, unul pentru pasaj auto (acelasi nivel) si lasat gabarit pentru o eventuala statie perpendiculara.
- andrei11
-
Posted:
Monday, 21.01.2019, 15:48 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
De precizat înainte de a face unele observații că șos Petricani NU face parte din Inelul Median, cel puțin în viziunea mea. Inelul Median este la cota + 6 m deasupra șos. Petricani, practic de la intersecția str. Doamna Ghica / Lacul Tei / Petricani până la Cf 800.
# Iulika0069
Deficiențe :
1) Intersectezi fluxurile inelului cu fluxurile locale. În concepția mea odată urcat pe pasajul de la Colentina ( venind din Pantelimon ) nu mai cobori de pe pasaj decât la intersecția cu A 3 / șos Fabrica de Glucoză sau nu mai cobori deloc cel puțin până la intersecția cu Cf 800.
2) N-ai nevoie de piste de biciclete, creezi piste prin parc / pe lângă palat, pe marginea lacului. Oricum pe Doamna Ghica NU ai cum să construiești piste de biciclete, nu e loc.
3) Trotuarul e destul de lat, nici în zona centrală a Bucureștiului ( Magheru / Brătianu / Elisabeta / etc ) NU e mai lat.
4) Încă odată, linia de tramvai 16 mai mult încurcă, ar trebui desființată total. Eventual pe Lacul Tei un troleibuz, au mai fost troleibuze pe acolo !
N-am înțeles întrebarea ( afirmația ) :
N-am înțeles la ce te referi...Dacă intuiesc eu bine zona va arăta aproximativ cum arată acum șos Titulescu în zona Podului Basarab...
Adică tu vrei să duci pasajul ( sau numai un sens ) pe deasupra parcului ? Exclus...
Inelul și metroul ( M 7 ) sunt perpendiculare, nu paralele. Pe Inel este gândită o linie de tramvai, nu una de metrou.
De precizat înainte de a face unele observații că șos Petricani NU face parte din Inelul Median, cel puțin în viziunea mea. Inelul Median este la cota + 6 m deasupra șos. Petricani, practic de la intersecția str. Doamna Ghica / Lacul Tei / Petricani până la Cf 800.
# Iulika0069
Deficiențe :
1) Intersectezi fluxurile inelului cu fluxurile locale. În concepția mea odată urcat pe pasajul de la Colentina ( venind din Pantelimon ) nu mai cobori de pe pasaj decât la intersecția cu A 3 / șos Fabrica de Glucoză sau nu mai cobori deloc cel puțin până la intersecția cu Cf 800.
2) N-ai nevoie de piste de biciclete, creezi piste prin parc / pe lângă palat, pe marginea lacului. Oricum pe Doamna Ghica NU ai cum să construiești piste de biciclete, nu e loc.
3) Trotuarul e destul de lat, nici în zona centrală a Bucureștiului ( Magheru / Brătianu / Elisabeta / etc ) NU e mai lat.
4) Încă odată, linia de tramvai 16 mai mult încurcă, ar trebui desființată total. Eventual pe Lacul Tei un troleibuz, au mai fost troleibuze pe acolo !
N-am înțeles întrebarea ( afirmația ) :
Iulika0069 wrote:
...cum va arata zona dupa ce s-ar construi asa ceva?
N-am înțeles la ce te referi...Dacă intuiesc eu bine zona va arăta aproximativ cum arată acum șos Titulescu în zona Podului Basarab...
zapacitu wrote:
Eu vad putin altfel situatia: arterele dus/intors se bifurca si se ocolesc blocurile si conacul pe partea cu parcul, iar in intersectie pilonii sunt ganditi pentru a permite doua pasaje subterane: unul pentru metrou, unul pentru pasaj auto (acelasi nivel) si lasat gabarit pentru o eventuala statie perpendiculara.
Adică tu vrei să duci pasajul ( sau numai un sens ) pe deasupra parcului ? Exclus...
Inelul și metroul ( M 7 ) sunt perpendiculare, nu paralele. Pe Inel este gândită o linie de tramvai, nu una de metrou.
- Iulika0069
-
Posted:
Monday, 21.01.2019, 20:27 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Stii ca acolo, in parcul cu Roata, tocmai ce se face o promenada pietonala..
In aceasi viziune, in zona Crangasi ce faci? Tot un +6m deasupra Virtutii?
De-aia am si desenat 2 benzi la intrarea in pasajul subteran, cand vii dinspre Colentina; cine merge prin pasaj, ramane pe banda lui, nu il incurca nimeni
Da, e o idee buna; desi, as lasa parcul cu destinatia lui implicita (loc de joaca, recreere, nu "autostrada" de biciclete..)
Ce zic este ca as urâți cat mai putin Bucurestiul, si asa hidos.
Ca se pot gasi solutii "good-enough" fara sa distrugi bruma de "frumusete" a orasului.
Dar vad ca tu nu ai asimilat asta pana acum, desi se discuta de 10 ani despre "moving people or goods, not moving vehicles".
E dificil pentru mine sa inteleg cum un om ancorat si implicat mult peste medie (doar esti adminul acestui site) in zona asta de infrastructura, nu a percutat pana acum la niste principii "de la sine inteles" ca mai trebuie sa si ne placa sa traim in orasul asta.
Recitesc ce scria Dominatrix in 2011 si nu pricep cum, dupa 8 ani, tu inca vorbesti de fluidizarea traficului privat (da, e doar despre traficul privat, ca ala public e reprezentat deja prin linia de tramvai, cel putin aici, in cazul de fata)
Imi asum ca te vei enerva, dar poate ca e momentul sa iti spuna cineva ca nu e ok cum vezi tu sistematizarile..
Si nu, io nu as fi facut pasaj suprateran la Basarab, ci subteran! Da, stiu ca probabil nu s-ar fi luat "usor" aprobari, dar io zic ce as fi incercat.
Nu as fi adus oamenilor care locuiesc acolo, pasajul in balcon.
Iar la intersectia cu Splai, poate faceam pasaj suprateran (ca nu strica asa mult zona), dar nu as mai fi avut atata spatiu irosit sub coloanele megapasajului Basarab
Da, ala e un spatiu mort acolo
andrei11 wrote:
De precizat înainte de a face unele observații că șos Petricani NU face parte din Inelul Median, cel puțin în viziunea mea. Inelul Median este la cota + 6 m deasupra șos. Petricani, practic de la intersecția str. Doamna Ghica / Lacul Tei / Petricani până la Cf 800.
Stii ca acolo, in parcul cu Roata, tocmai ce se face o promenada pietonala..
In aceasi viziune, in zona Crangasi ce faci? Tot un +6m deasupra Virtutii?
andrei11 wrote:
1) Intersectezi fluxurile inelului cu fluxurile locale. În concepția mea odată urcat pe pasajul de la Colentina ( venind din Pantelimon ) nu mai cobori de pe pasaj decât la intersecția cu A 3 / șos Fabrica de Glucoză sau nu mai cobori deloc cel puțin până la intersecția cu Cf 800.
De-aia am si desenat 2 benzi la intrarea in pasajul subteran, cand vii dinspre Colentina; cine merge prin pasaj, ramane pe banda lui, nu il incurca nimeni
andrei11 wrote:
2) N-ai nevoie de piste de biciclete, creezi piste prin parc / pe lângă palat, pe marginea lacului. Oricum pe Doamna Ghica NU ai cum să construiești piste de biciclete, nu e loc.
Da, e o idee buna; desi, as lasa parcul cu destinatia lui implicita (loc de joaca, recreere, nu "autostrada" de biciclete..)
andrei11 wrote:
N-am înțeles întrebarea ( afirmația ) :Iulika0069 wrote:
...cum va arata zona dupa ce s-ar construi asa ceva?
N-am înțeles la ce te referi...Dacă intuiesc eu bine zona va arăta aproximativ cum arată acum șos Titulescu în zona Podului Basarab...
Ce zic este ca as urâți cat mai putin Bucurestiul, si asa hidos.
Ca se pot gasi solutii "good-enough" fara sa distrugi bruma de "frumusete" a orasului.
Dar vad ca tu nu ai asimilat asta pana acum, desi se discuta de 10 ani despre "moving people or goods, not moving vehicles".
E dificil pentru mine sa inteleg cum un om ancorat si implicat mult peste medie (doar esti adminul acestui site) in zona asta de infrastructura, nu a percutat pana acum la niste principii "de la sine inteles" ca mai trebuie sa si ne placa sa traim in orasul asta.
Recitesc ce scria Dominatrix in 2011 si nu pricep cum, dupa 8 ani, tu inca vorbesti de fluidizarea traficului privat (da, e doar despre traficul privat, ca ala public e reprezentat deja prin linia de tramvai, cel putin aici, in cazul de fata)
Imi asum ca te vei enerva, dar poate ca e momentul sa iti spuna cineva ca nu e ok cum vezi tu sistematizarile..
Si nu, io nu as fi facut pasaj suprateran la Basarab, ci subteran! Da, stiu ca probabil nu s-ar fi luat "usor" aprobari, dar io zic ce as fi incercat.
Nu as fi adus oamenilor care locuiesc acolo, pasajul in balcon.
Iar la intersectia cu Splai, poate faceam pasaj suprateran (ca nu strica asa mult zona), dar nu as mai fi avut atata spatiu irosit sub coloanele megapasajului Basarab
Da, ala e un spatiu mort acolo
- subway guru
-
Posted:
Monday, 21.01.2019, 21:49 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
subway guru
Norocul nostru ca nu te-a intrebat nimeni cand s-a facut...
Norocul nostru ca nu te-a intrebat nimeni cand s-a facut...
- Iulika0069
-
Posted:
Tuesday, 22.01.2019, 03:44 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Corect, pe acolo trece metroul, acum mi-am dat seama de aberatia pe care am scos-o cu pasajul Basarab subteran
Corect, pe acolo trece metroul, acum mi-am dat seama de aberatia pe care am scos-o cu pasajul Basarab subteran
- andrei11
-
Posted:
Tuesday, 22.01.2019, 10:17 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
# Iulika0069 nu am timp acum dar o să-ți răspund în detaliu și să știi că nu mă enervez . Nici în viața reală, cu atât mai puțin pe forum unde toți activăm voluntar / din plăcere.
Ce părere ai de Tokyo ?
# Iulika0069 nu am timp acum dar o să-ți răspund în detaliu și să știi că nu mă enervez . Nici în viața reală, cu atât mai puțin pe forum unde toți activăm voluntar / din plăcere.
Ce părere ai de Tokyo ?
Tokyo 1.jpg (96.45 KB; downloaded 6473 times)
Tokyo 2.jpg (84.88 KB; downloaded 6477 times)
- Iulika0069
-
Posted:
Tuesday, 22.01.2019, 17:00 -
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Nu-mi place ce vad in pozele alea. Plus, sunt poze din centru/cel de-al doilea inel central ("medianul", in cazul nostru )?
Eu unul, nu vreau asta pt Bucuresti..
Nu-mi place ce vad in pozele alea. Plus, sunt poze din centru/cel de-al doilea inel central ("medianul", in cazul nostru )?
Eu unul, nu vreau asta pt Bucuresti..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination