Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75315 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
A venit si raspunsul, doar prin posta...
Robert24 wrote:
Referitor la traseele liniilor de transport electric din zona Piata Sudului, dupa o analiza a parcului disponibil, si a discutiilor de pe forum, Asociatia a trimis o propunere RATB.
Piata Sudului.pdfPiata Sudului.pdf (161.11 KB; downloaded 744 times)
Am avut si o discutie cu ei in acest sens, si pot sa va spun ca si ei intentionau sa realizeze o bucla de intoarcere simpla la Piata Sudului pentru una dintre liniile de troleibuz.
Sura Mare, intr-adevar nu este un loc prielnic pentru stationare, mai ales pentru o linie importanta de tramvai (in cazul real, de fapt sunt doua linii), asa ca varianta a doua din propunere este tentanta.
Vor analiza si ei propunerile noastre si vor reveni cu un raspuns.
A venit si raspunsul, doar prin posta...
20170926_205607.jpg (318.23 KB; downloaded 6443 times)
- drbm
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Pai daca au scos la inaintare petarda cu achizitia de vehicule noi, it doesn't take a genius to realize this.
Pai daca au scos la inaintare petarda cu achizitia de vehicule noi, it doesn't take a genius to realize this.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Vă rog nu îmi spuneți că asta înseamnă toate liniile la Unirii!
Vă rog nu îmi spuneți că asta înseamnă toate liniile la Unirii!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Cred că s-au gândit la următorul aspect : lumea care vrea să ajungă din Berceni strict la Unirii să nu mai aglomereze metroul...Nu știu, dau și eu cu presupusul...
Cred că s-au gândit la următorul aspect : lumea care vrea să ajungă din Berceni strict la Unirii să nu mai aglomereze metroul...Nu știu, dau și eu cu presupusul...
- Robert24
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Wrong !
Nu știu cu ce se gândește în RATB, dar nu cu capul...
Wrong !
Nu știu cu ce se gândește în RATB, dar nu cu capul...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Lumea o sa coboare tot la Sudului. Nu sta nimeni (sau foarte putini) cred in trafic pana la Unirii la ore de varf cand pot fi deja in subteran la Sudului. Pana la urma nu stie nimeni cati merg strict la Unirii si ies la suprafata. Pt ca daca la Unirii schimba pt alt metrou prost sa fii avand abonament la metrou sa stai in troleu dincolo de Sudului. Daca or sa faca asta pt toate liniile ceea ce ar insemna o dublare a traseelor undeva la 60%-70% pt toate trei traseele, pe masura ce trece timpul poate vor vedea ca au gresit si vor face o bucla sub pasaj Mihai Bravu.
Dar trebuie regandit 381. Va dubla 76 sau 77 sau ce indicativ va avea linia de la Resita in proportie de 100%.
Lumea o sa coboare tot la Sudului. Nu sta nimeni (sau foarte putini) cred in trafic pana la Unirii la ore de varf cand pot fi deja in subteran la Sudului. Pana la urma nu stie nimeni cati merg strict la Unirii si ies la suprafata. Pt ca daca la Unirii schimba pt alt metrou prost sa fii avand abonament la metrou sa stai in troleu dincolo de Sudului. Daca or sa faca asta pt toate liniile ceea ce ar insemna o dublare a traseelor undeva la 60%-70% pt toate trei traseele, pe masura ce trece timpul poate vor vedea ca au gresit si vor face o bucla sub pasaj Mihai Bravu.
Dar trebuie regandit 381. Va dubla 76 sau 77 sau ce indicativ va avea linia de la Resita in proportie de 100%.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Situația ar fi aproape similară în cazul lui 313 şi 312. Dacă duc toate troleibuzele la Piața Unirii.
Situația ar fi aproape similară în cazul lui 313 şi 312. Dacă duc toate troleibuzele la Piața Unirii.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Este evident ca dincolo de Piata Sudului se va cara aer cu pretul ramanerii fara troleibuze pentru statiile aglomerate.
Acesti indivizi din conducerea urbei fac pe prostii cu nonsalanta. Mai bine ramane situatia de acum cu mersul pe picioare o statie decat sa nu te mai poti urca in troleibuz dupa ce iesi de la metrou sau daca poti, sa mergi in conditii execrabile pana la destinatie. Sa puna autobuzele de pe 381 pe cele trei linii care sa faca traseele metrou-capat daca nu au fost in stare sa gandeasca si sa desfiinteze 381, in locul caruia sa mearga deci troleibuzelele.
Insa riscul de a ramane un troleibuz blocat in traficul asta infernal e mai mare...
Este evident ca dincolo de Piata Sudului se va cara aer cu pretul ramanerii fara troleibuze pentru statiile aglomerate.
Acesti indivizi din conducerea urbei fac pe prostii cu nonsalanta. Mai bine ramane situatia de acum cu mersul pe picioare o statie decat sa nu te mai poti urca in troleibuz dupa ce iesi de la metrou sau daca poti, sa mergi in conditii execrabile pana la destinatie. Sa puna autobuzele de pe 381 pe cele trei linii care sa faca traseele metrou-capat daca nu au fost in stare sa gandeasca si sa desfiinteze 381, in locul caruia sa mearga deci troleibuzelele.
Insa riscul de a ramane un troleibuz blocat in traficul asta infernal e mai mare...
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Salut !
In proportie de 100% 74,77 vor intoarce la Piata Unirii si 73 este posibil sa ramana asa nimic nu este sigur.
Parcul actual este urmatorul:
73-16 ture
77-18 ture
Salut !
In proportie de 100% 74,77 vor intoarce la Piata Unirii si 73 este posibil sa ramana asa nimic nu este sigur.
Parcul actual este urmatorul:
73-16 ture
77-18 ture
- Costin
-
Posted:
-
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Cum vine asta: "74 si 77 vor..., 73 este posibil sa..., dar nu e nimic sigur"?
Cum vine asta: "74 si 77 vor..., 73 este posibil sa..., dar nu e nimic sigur"?
📖 Pagination options