Topic: Tramvaiul HW-TH Lohner T2 #6502 restaurat la URAC
37 posts, 21564 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Tramvaiul HW-TH Lohner T2 #6502 restaurat la URAC
Utilizator anonim
Acesta este un vagon istoric produs in anul 1901 si care a circulat in Viena la inceputul vietii, ulterior a suferit mai multe RKuri, ultimul serios in anul 1956 de catre Lohner. In Bucuresti a ajuns in anul 1993 cu ajutorul Museumstramway Mariazell si a circulat o perioada in traseu, apoi a fost utilizat doar pentru ocazii speciale.
O perioada destul de lunga a stat pe bara in Depoul Colentina.
Acesta este un vagon istoric produs in anul 1901 si care a circulat in Viena la inceputul vietii, ulterior a suferit mai multe RKuri, ultimul serios in anul 1956 de catre Lohner. In Bucuresti a ajuns in anul 1993 cu ajutorul Museumstramway Mariazell si a circulat o perioada in traseu, apoi a fost utilizat doar pentru ocazii speciale.
O perioada destul de lunga a stat pe bara in Depoul Colentina.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Utilizator anonim
In luna Decembrie 2009 a ajuns in URAC pentru restaurare si reparatie, la sosire avea o osie blocata si se va incerca reparatia acesteia in masura posibilitatilor pentru ca vagonul sa fie functional. La finalizarea lucrarilor va ajunge in Depoul Dudesti alaturi de restul vagoanelor de muzeu.
In luna Decembrie 2009 a ajuns in URAC pentru restaurare si reparatie, la sosire avea o osie blocata si se va incerca reparatia acesteia in masura posibilitatilor pentru ca vagonul sa fie functional. La finalizarea lucrarilor va ajunge in Depoul Dudesti alaturi de restul vagoanelor de muzeu.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Dr2005
Logic că avea o osie blocată... dacă s-ar fi uitat puţin la aparatul de rulare ar fi văzut că are capace de vizitare la cutiile de osie, pentru a se verifica nivelul lubrifiantului din ele. Cum nu s-a verificat, iar cutiile de osie sunt cu cuzineţi, probabil s-a gripat vreaun fus de osie.
Logic că avea o osie blocată... dacă s-ar fi uitat puţin la aparatul de rulare ar fi văzut că are capace de vizitare la cutiile de osie, pentru a se verifica nivelul lubrifiantului din ele. Cum nu s-a verificat, iar cutiile de osie sunt cu cuzineţi, probabil s-a gripat vreaun fus de osie.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
1689
Este admirabil efortul de a-l reconditiona si conserva, insa acest tramvai nu are nimic de a face cu istoria RATB.
Este admirabil efortul de a-l reconditiona si conserva, insa acest tramvai nu are nimic de a face cu istoria RATB.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Dr2005
Şi mai admirabil e efortul de a-l face funţional (cu motoare, controller, rezistenţe), deşi fusul ăla de osie blocat tot blocat a rămas şi nu va fi schimbată osia. Şi mai frumos e că vagonul va pleca pe trailer din URAC şi va fi expus în curtea bazei sportive din Str. Trapezului, deci nu va mai circula vreodată.
Şi mai admirabil e efortul de a-l face funţional (cu motoare, controller, rezistenţe), deşi fusul ăla de osie blocat tot blocat a rămas şi nu va fi schimbată osia. Şi mai frumos e că vagonul va pleca pe trailer din URAC şi va fi expus în curtea bazei sportive din Str. Trapezului, deci nu va mai circula vreodată.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Utilizator anonim
A fost reparat, acum tramvaiul va fi full-functional. Inca nu se stie ce tramvai va fi expus la trapezului sau daca se gaseste o noua locatie pentru muzeul RATB, unde sa poata circula si vehicule.
A fost reparat, acum tramvaiul va fi full-functional. Inca nu se stie ce tramvai va fi expus la trapezului sau daca se gaseste o noua locatie pentru muzeul RATB, unde sa poata circula si vehicule.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Utilizator anonim
Sa vedem ce buget se va aloca pe viitor acestei parti de RATB.
OLECO wrote:
Ar fi posibil ca Muzeul sa fie mutat in vreun depou sau undeva unde sa fie linii de tramvai? Actuala locatie nu poate detine multe mijloace de transport.
Sa vedem ce buget se va aloca pe viitor acestei parti de RATB.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Utilizator anonim
Vagonul este 90% finalizat, mai trebuie vopsit si pus in functiune. Interiorul este aproape gata
Vagonul este 90% finalizat, mai trebuie vopsit si pus in functiune. Interiorul este aproape gata
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Dr2005
Ce e cu parchetul (sau linoleumul care îl imită) din el? Ar fi treuit să aibă podeaua din lemn.
Ce e cu parchetul (sau linoleumul care îl imită) din el? Ar fi treuit să aibă podeaua din lemn.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Dominatrix
E bine ca se lucreaza la acest vagon, dar din pacate legatura lui cu istoria STB - ITB - RATB e inexistenta, intrucat nu a circulat niciodata in traseu normal, ci numai cu ocazii speciale.
E bine ca se lucreaza la acest vagon, dar din pacate legatura lui cu istoria STB - ITB - RATB e inexistenta, intrucat nu a circulat niciodata in traseu normal, ci numai cu ocazii speciale.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Utilizator anonim
A iesit in sfarsit din vopsitorie, la schimb cu acesta a intrat EPul.
A iesit in sfarsit din vopsitorie, la schimb cu acesta a intrat EPul.
DSC_0213.JPG (308.02 KB; downloaded 8321 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Lohner #6502
Axel
Tramvaiul Lohner #6502 va parasi zilele acestea Uzina Urac catre Depoul Dudesti.
NOTA: Acest tramvai nu va fi folosit pe liniile 1,23.
Tramvaiul Lohner #6502 va parasi zilele acestea Uzina Urac catre Depoul Dudesti.
NOTA: Acest tramvai nu va fi folosit pe liniile 1,23.
Lohner #6502-Urac,27.07.2012.jpg (82.06 KB; downloaded 8409 times)
📖 Pagination options