Topic: Stiri si articole din presa
194 posts, 166412 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Stiri si articole din presa
Utilizator anonim
INCEP LUCRARILE PE TRONSONUL BERZEI - PLEVNEI
Incepand din data de 06.03.2010, liniile 20 si 635 vor fi modificate
Vineri, 05 Martie 2010
In scopul realizarii lucrarilor de largire a strazii si de modernizare a structurii drumului si a caii de rulare a tramvaielor, incepand cu data de 06.03.2010, ora 9:00, se inchide circulatia pe Str. Berzei, pe tronsonul cuprins intre Calea Plevnei si Str. Cobalcescu.
Din aceasta cauza, liniile de transport public din zona Str. Berzei, vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 20 de tramvaie va functiona pe traseul de baza intre Laromet si intersectia Str. Buzesti/Bd. A.I.Cuza, apoi prin Bd. A.I. Cuza, Bd. I. Gh. Duca, Gara de Nord, cu intoarcere prin Cal.Grivitei, Str. Buzesti apoi traseul de ducere.
Linia naveta de autobuze 635 va functiona pe traseul actual intre Ghencea si Gara de Nord, apoi pe un traseu modificat prin Piata Garii de Nord, Cal. Grivitei, Str. Polizu, Str. Buzesti, Str. Berzei, Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei, cu intoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Str. Buzesti, apoi traseul de ducere.
INCEP LUCRARILE PE TRONSONUL BERZEI - PLEVNEI
Incepand din data de 06.03.2010, liniile 20 si 635 vor fi modificate
Vineri, 05 Martie 2010
In scopul realizarii lucrarilor de largire a strazii si de modernizare a structurii drumului si a caii de rulare a tramvaielor, incepand cu data de 06.03.2010, ora 9:00, se inchide circulatia pe Str. Berzei, pe tronsonul cuprins intre Calea Plevnei si Str. Cobalcescu.
Din aceasta cauza, liniile de transport public din zona Str. Berzei, vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 20 de tramvaie va functiona pe traseul de baza intre Laromet si intersectia Str. Buzesti/Bd. A.I.Cuza, apoi prin Bd. A.I. Cuza, Bd. I. Gh. Duca, Gara de Nord, cu intoarcere prin Cal.Grivitei, Str. Buzesti apoi traseul de ducere.
Linia naveta de autobuze 635 va functiona pe traseul actual intre Ghencea si Gara de Nord, apoi pe un traseu modificat prin Piata Garii de Nord, Cal. Grivitei, Str. Polizu, Str. Buzesti, Str. Berzei, Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei, cu intoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Str. Buzesti, apoi traseul de ducere.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Buzesti - Berzei (inceput martie 2010)
Utilizator anonim
Bucureşti: Începe modernizarea străzii Berzei, iar lucrările vor dura nouă luni.
Circulaţia va fi închisă de mâine pe porţiunea cuprinsă între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu. Pe timpul lucrărilor, şoferii vor putea folosi ca rute ocolitoare strada Ştirbei Vodă, Calea Plevnei şi străzile Sfântul Constantin şi Grigore Cobălcescu.
Lucrările de lărgire a străzii Berzei din Capitală încep de mâine dimineaţă pe porţiunea cuprinsă între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu, circulaţia urmând să fie închisă până pe 15 noiembrie, a anunţat, astăzi, Primăria Municipiului Bucureşti.
Diametrala „Buzeşti-Berzei-Uranus“ urmăreşte reducerea traficului pe axa centrală Nord-Sud (Magheru-Bălcescu-Brătianu-Cantemir şi constituie o alternativă a acestui traseu.
Ca rute ocolitoare pot fi folosite strada Ştirbei Vodă-Calea Plevnei şi strada Sfântul Constantin-strada Grigore Cobălcescu.
Transportul în comun va fi deviat
Şi liniile de transport din această zonă vor avea trasee modificate. Tramvaiul 20 va circula pe traseul de bază între „Laromet“ şi intersecţia străzii Buzeşti cu Bulevardul A.I. Cuza, apoi pe bulevardele A.I. Cuza, I. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere prin Calea Griviţei, strada Buzeşti, apoi traseul de ducere.
Linia navetă de autobuze 635 va funcţiona pe traseul actual între staţia „Ghencea" şi Gara de Nord, apoi pe un traseu modificat prin Piaţa Gării de Nord, Calea Griviţei, străzile Polizu, Buzeşti, Berzei, Ştirbei Vodă, Calea Plevnei, cu întoarcere pe străzile Sf. Constantin, Ionel Perlea, Cobălcescu, Berzei, Buzeşti, apoi traseul de ducere.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78560.html
Bucureşti: Începe modernizarea străzii Berzei, iar lucrările vor dura nouă luni.
Circulaţia va fi închisă de mâine pe porţiunea cuprinsă între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu. Pe timpul lucrărilor, şoferii vor putea folosi ca rute ocolitoare strada Ştirbei Vodă, Calea Plevnei şi străzile Sfântul Constantin şi Grigore Cobălcescu.
Lucrările de lărgire a străzii Berzei din Capitală încep de mâine dimineaţă pe porţiunea cuprinsă între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu, circulaţia urmând să fie închisă până pe 15 noiembrie, a anunţat, astăzi, Primăria Municipiului Bucureşti.
Diametrala „Buzeşti-Berzei-Uranus“ urmăreşte reducerea traficului pe axa centrală Nord-Sud (Magheru-Bălcescu-Brătianu-Cantemir şi constituie o alternativă a acestui traseu.
Ca rute ocolitoare pot fi folosite strada Ştirbei Vodă-Calea Plevnei şi strada Sfântul Constantin-strada Grigore Cobălcescu.
Transportul în comun va fi deviat
Şi liniile de transport din această zonă vor avea trasee modificate. Tramvaiul 20 va circula pe traseul de bază între „Laromet“ şi intersecţia străzii Buzeşti cu Bulevardul A.I. Cuza, apoi pe bulevardele A.I. Cuza, I. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere prin Calea Griviţei, strada Buzeşti, apoi traseul de ducere.
Linia navetă de autobuze 635 va funcţiona pe traseul actual între staţia „Ghencea" şi Gara de Nord, apoi pe un traseu modificat prin Piaţa Gării de Nord, Calea Griviţei, străzile Polizu, Buzeşti, Berzei, Ştirbei Vodă, Calea Plevnei, cu întoarcere pe străzile Sf. Constantin, Ionel Perlea, Cobălcescu, Berzei, Buzeşti, apoi traseul de ducere.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78560.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus (inceput martie 2010
Utilizator anonim
Bucureşti: Începe construcţia la al doilea Bulevard Magheru.
Astăzi s-a dat startul şantierului pentru o nouă arteră ce va lega Guvernul de Palatul Parlamentului. Denumită Bulevardul Uranus, diametrala Nord-Sud presupune lărgirea stăzilor Buzeşti, Berzei şi Uranus.Prima fază a lucrării presupune un tronson ce porneşte din Piaţa Victoriei, trece prin strada Buzeşti şi se opreşte la Vasile Pârvan, va dura un an şi jumătate.
Vechi de mai bine de patru ani, proiectul întreprins pe vremea fostului primar general al Capitalei, Adriean Videanu, începe să prindă contur. „Este un plan din 2006 al municipalităţii care a stat pe loc din cauza lipsei de fonduri şi a exproprierilor din zonă”, ne-a declarat Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei. El recunoaşte că problema nu este nici acum rezolvată, mai ales în zona Pieţei Matache, unde mai sunt aproximativ 20 de imobile de expropriat.
Printre acestea, cel mai important este Hotelul Marna care urmeză să fie demolat, la fel şi o parte din Hala Matache. În ceea ce priveşte clădirile de patrimoniu, precum fostele cinematografe Feroviar şi Buzeşti, acestea vor fi mutate la marginea viitorului bulevard.
Proiectul include câte două sau chiar trei benzi de circulaţie pe fiecare sens, iar lăţimea viitorului bulevard va avea în unele locuri aproape 30 de metri, plus linia dublă de tramvai.
Gata într-un an şi jumătate
Lărgirea şi modernizarea străzilor Berzei şi Buzeşti, din Piaţa Victoriei până la Vasile Pârvan, este doar prima parte a proiectului şi are drept termen de execuţie un an şi jumătate. Tot pentru această porţiune, municipalitatea a alocat 100 de milioane de lei, sumă în care sunt incluse şi exproprierile. Firmele care se vor ocupa de lucrări sunt Tehnologica Radion şi Eurocosntruct 98, societăţi care au câştigat licitaţia pe vremea lui Videanu. Partea a doua presupune continuarea bulevardului de la Vasile Pârvan la Strada Uranus, zona Palatului Parlamentului, după care va urca spre Gara Progresu. „Pentru etapa a doua avem deja aprobaţi indicatorii tehnico economici şi ne pregătim de licitaţie”, a declarat şeful Direcţiei Infrasctructură din cadrul municpalităţii.
Trafic restricţionat
Chiar dacă mai există probleme cu exproprierile, lucrările voi începe astăzi pe strada Berzei, între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu, acolo unde traficul a fost deja închis şi va rămâne aşa până la 15 noiembrie. Astfel, şoferi pot folosi ca rute ocolitoare Strada Ştirbei Vodă, Calea Plevnei, strada Sfântul Constantin şi Strada Grigore Cobălcescu.
Şi liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate. Linia tramvaiului 20 va funcţiona pe traseul de bază între „Laromet” şi intersecţia străzii Buzeşti cu bulevardul A.I. Cuza, apoi prin bulevardul A.I.Cuza, bulevardul Gheorghe Duca, Gara de Nord cu întoarcere prin Calea Griviţei, strada Buzeşti apoi traseul de ducere.
Zona Gării de Nord, strangulată
Pentru şase luni, lucrările care încep de astăzi pe străzile Berzei şi Buzeşti din Capitală se vor suprapune cu cele de la Pasajul Basarab. Cele două străzi incluse în proiectul „Uranus“ se numără printre rutele ocolitoare impuse de restricţiile din zona Pasajului Basarab, ceea ce atrage după sine aglomerarea traficului în zona Gării de Nord.
Astfel, arterele Plevnei, Dinicu Golescu, Baldovin Pârcălabu şi Mircea Vulcănescu vor trebui să facă faţă atât traficului determinat de resttricţiile de la Basarab, dar şi celor impuse de lucrările de modernizare ale străzilor Berzei şi Buzeşti.
Pasajul Basarab, a cărui construcţie a început din anul 2006, are ca termen de finalizare luna octombrie a acestui an. Proiectul, aflat sub oblăduirea municipalităţii, trebuia terminat luna aceasta, însă a fost amânat din cauza exproprierilor. (Oana Balan)
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78356.html
Bucureşti: Începe construcţia la al doilea Bulevard Magheru.
Astăzi s-a dat startul şantierului pentru o nouă arteră ce va lega Guvernul de Palatul Parlamentului. Denumită Bulevardul Uranus, diametrala Nord-Sud presupune lărgirea stăzilor Buzeşti, Berzei şi Uranus.Prima fază a lucrării presupune un tronson ce porneşte din Piaţa Victoriei, trece prin strada Buzeşti şi se opreşte la Vasile Pârvan, va dura un an şi jumătate.
Vechi de mai bine de patru ani, proiectul întreprins pe vremea fostului primar general al Capitalei, Adriean Videanu, începe să prindă contur. „Este un plan din 2006 al municipalităţii care a stat pe loc din cauza lipsei de fonduri şi a exproprierilor din zonă”, ne-a declarat Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei. El recunoaşte că problema nu este nici acum rezolvată, mai ales în zona Pieţei Matache, unde mai sunt aproximativ 20 de imobile de expropriat.
Printre acestea, cel mai important este Hotelul Marna care urmeză să fie demolat, la fel şi o parte din Hala Matache. În ceea ce priveşte clădirile de patrimoniu, precum fostele cinematografe Feroviar şi Buzeşti, acestea vor fi mutate la marginea viitorului bulevard.
Proiectul include câte două sau chiar trei benzi de circulaţie pe fiecare sens, iar lăţimea viitorului bulevard va avea în unele locuri aproape 30 de metri, plus linia dublă de tramvai.
Gata într-un an şi jumătate
Lărgirea şi modernizarea străzilor Berzei şi Buzeşti, din Piaţa Victoriei până la Vasile Pârvan, este doar prima parte a proiectului şi are drept termen de execuţie un an şi jumătate. Tot pentru această porţiune, municipalitatea a alocat 100 de milioane de lei, sumă în care sunt incluse şi exproprierile. Firmele care se vor ocupa de lucrări sunt Tehnologica Radion şi Eurocosntruct 98, societăţi care au câştigat licitaţia pe vremea lui Videanu. Partea a doua presupune continuarea bulevardului de la Vasile Pârvan la Strada Uranus, zona Palatului Parlamentului, după care va urca spre Gara Progresu. „Pentru etapa a doua avem deja aprobaţi indicatorii tehnico economici şi ne pregătim de licitaţie”, a declarat şeful Direcţiei Infrasctructură din cadrul municpalităţii.
Trafic restricţionat
Chiar dacă mai există probleme cu exproprierile, lucrările voi începe astăzi pe strada Berzei, între Calea Plevnei şi strada Grigore Cobălcescu, acolo unde traficul a fost deja închis şi va rămâne aşa până la 15 noiembrie. Astfel, şoferi pot folosi ca rute ocolitoare Strada Ştirbei Vodă, Calea Plevnei, strada Sfântul Constantin şi Strada Grigore Cobălcescu.
Şi liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate. Linia tramvaiului 20 va funcţiona pe traseul de bază între „Laromet” şi intersecţia străzii Buzeşti cu bulevardul A.I. Cuza, apoi prin bulevardul A.I.Cuza, bulevardul Gheorghe Duca, Gara de Nord cu întoarcere prin Calea Griviţei, strada Buzeşti apoi traseul de ducere.
Zona Gării de Nord, strangulată
Pentru şase luni, lucrările care încep de astăzi pe străzile Berzei şi Buzeşti din Capitală se vor suprapune cu cele de la Pasajul Basarab. Cele două străzi incluse în proiectul „Uranus“ se numără printre rutele ocolitoare impuse de restricţiile din zona Pasajului Basarab, ceea ce atrage după sine aglomerarea traficului în zona Gării de Nord.
Astfel, arterele Plevnei, Dinicu Golescu, Baldovin Pârcălabu şi Mircea Vulcănescu vor trebui să facă faţă atât traficului determinat de resttricţiile de la Basarab, dar şi celor impuse de lucrările de modernizare ale străzilor Berzei şi Buzeşti.
Pasajul Basarab, a cărui construcţie a început din anul 2006, are ca termen de finalizare luna octombrie a acestui an. Proiectul, aflat sub oblăduirea municipalităţii, trebuia terminat luna aceasta, însă a fost amânat din cauza exproprierilor. (Oana Balan)
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78356.html
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Tavi
In Monitorul Oficial 428 de vineri 25.VI.2010 s-a publicat HG 590 - declansare proceduri expropriere pentru cauza de utilitate publica pt imobile private pe diametrala N-S.
Acest MO, printre altele, contine si HG-urile pentru "Supralargirea str. Gheorghe Ionescu-Sisesti - bd. Ion Ionescu de la Brad" si "Regularizarea traseului Bulevardului Tudor Vladimirescu".
Toate cele 3 lucrari sunt declarate de utilitate publica.
Detalii in mesajul urmator
In Monitorul Oficial 428 de vineri 25.VI.2010 s-a publicat HG 590 - declansare proceduri expropriere pentru cauza de utilitate publica pt imobile private pe diametrala N-S.
Acest MO, printre altele, contine si HG-urile pentru "Supralargirea str. Gheorghe Ionescu-Sisesti - bd. Ion Ionescu de la Brad" si "Regularizarea traseului Bulevardului Tudor Vladimirescu".
Toate cele 3 lucrari sunt declarate de utilitate publica.
Detalii in mesajul urmator
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
telvanni
Completare:
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 590 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Dublarea diametralei N-S pe tronsonul Buzeşti-Berzei-Vasile Pârvan-B. P. Hasdeu- Uranus-Calea Rahovei“
--------------------------------------------------------------------------------
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 591 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Regularizarea traseului Bulevardului Tudor Vladimirescu“
--------------------------------------------------------------------------------
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 592 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Supralărgire str. Gheorghe Ionescu-Şişeşti - bd. Ion Ionescu de la Brad“
sursa:
http://www.monitoruloficial.ro/mofnou/i ... _end=&pg=3
Completare:
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 590 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Dublarea diametralei N-S pe tronsonul Buzeşti-Berzei-Vasile Pârvan-B. P. Hasdeu- Uranus-Calea Rahovei“
--------------------------------------------------------------------------------
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 591 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Regularizarea traseului Bulevardului Tudor Vladimirescu“
--------------------------------------------------------------------------------
Monitorul Oficial nr. 0428 din 25 Iunie 2010
Actul nr. 592 din 23 Iunie 2010
Emitent: Guvernul României
Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru cauză de utilitate publică a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de interes public local „Supralărgire str. Gheorghe Ionescu-Şişeşti - bd. Ion Ionescu de la Brad“
sursa:
http://www.monitoruloficial.ro/mofnou/i ... _end=&pg=3
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Bucureşteni chinuiţi de Dorel pe strada Berzei
Locuitorii de pe Berzei rămân frecvent fără apă, gaz, curent electric sau internet din cauza muncitorilor nepricepuţi. Cei care lucrează la lărgirea arterei au tăiat, pe rând, aproape toate cablurile de utilităţi fiindcă, de lene, fac săpăturile cu excavatorul, şi nu târnăcopul.
„Se lucrează în bătaie de joc! Bagă excavatorul în loc să sape cu mâna şi ne-au rupt toate cablurile!”. Aşa se plângea de dimineaţă un locuitor de pe strada Berzei, arătând spre un crater uriaş căscat în mijlocul drumului. Mihai Veştemeanu susţine că a rămas fără curent electric după ce muncitorii care lucrează la reabilitarea străzii i-au rupt cu excavatorul firele din faţa casei.
Mai grav e că, în situaţia lui sunt aproape toţi vecinii. Practic, fiecare casă de pe Berzei a avut de pătimit din cauza lucrărilor începute în luna martie a acestui an.
Din cauza neatenţiei muncitorilor, unii au rămas temporar fără curent, iar alţii fără internet, gaz sau apă. „Au săpat până sub pragul casei şi m-am trezit cu subsolul inundat. Muncitorii nu au recunoscut nimic şi, ca şi cum nu ar fi fost suficient, a doua zi am găsit rupt firul de la cablu TV. Am fost nevoită să mă reconectez pe banii mei”, spune revoltată Cristina, o altă bucureşteancă de pe strada Berzei.
„Profesioniştii” la muncă
De dimineaţă, chiar când stăteam de vorbă cu oamenii revoltaţi, muncitorii dădeau în direct o nouă „reprezentaţie de profesionalism”: şoferul unui buldzer târâia după el o baracă, în loc să o salte cu macaraua. „Priviţi cât profesionalism zace în ei. Aşa mută toţi mastodonţii pe terenul ăsta nisipos, iar câteodată mă trec fiorii, crezând că ca e cutremur”, spune unul dintre locatari.
De-a lungul timpului, locatarii spun că i-au mai apostrofat pe muncitori, dar au fost ameninţaţi. „I-au spus vecinului meu ca dacă nu-şi ţine gura, vor avea grijă de soţia sa!”, ne-a mai spus Mihai Veştemeanu.
Ziua de holbat în groapă
Singura speranţă a localnicilor disperaţi este că lucrările ar trebui să fie gata în noiembrie. Dacă ar fi să ne luăm după cheful de muncă al muncitorilor, însă, lucrările se vor prelungi la infinit. Astăzi, de exemplu, au săpat fără să se asigure că malul este consolidat, motiv pentru care s-a surpat şi s-a inundat cu apă. Asta le-a dat serios de „muncă”. „O să stăm toată ziua să supraveghem groapa, să se retragă apa, nu mai putem face nimic acum!”, explică naiv unul dintre muncitori. Cât despre necazurile pricinuite locatarilor din zonă, un altul se apără nervos: „Şi ce dacă tăiem cablurile?! Tot noi le facem la loc!”.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...69546.html
Bucureşteni chinuiţi de Dorel pe strada Berzei
Locuitorii de pe Berzei rămân frecvent fără apă, gaz, curent electric sau internet din cauza muncitorilor nepricepuţi. Cei care lucrează la lărgirea arterei au tăiat, pe rând, aproape toate cablurile de utilităţi fiindcă, de lene, fac săpăturile cu excavatorul, şi nu târnăcopul.
„Se lucrează în bătaie de joc! Bagă excavatorul în loc să sape cu mâna şi ne-au rupt toate cablurile!”. Aşa se plângea de dimineaţă un locuitor de pe strada Berzei, arătând spre un crater uriaş căscat în mijlocul drumului. Mihai Veştemeanu susţine că a rămas fără curent electric după ce muncitorii care lucrează la reabilitarea străzii i-au rupt cu excavatorul firele din faţa casei.
Mai grav e că, în situaţia lui sunt aproape toţi vecinii. Practic, fiecare casă de pe Berzei a avut de pătimit din cauza lucrărilor începute în luna martie a acestui an.
Din cauza neatenţiei muncitorilor, unii au rămas temporar fără curent, iar alţii fără internet, gaz sau apă. „Au săpat până sub pragul casei şi m-am trezit cu subsolul inundat. Muncitorii nu au recunoscut nimic şi, ca şi cum nu ar fi fost suficient, a doua zi am găsit rupt firul de la cablu TV. Am fost nevoită să mă reconectez pe banii mei”, spune revoltată Cristina, o altă bucureşteancă de pe strada Berzei.
„Profesioniştii” la muncă
De dimineaţă, chiar când stăteam de vorbă cu oamenii revoltaţi, muncitorii dădeau în direct o nouă „reprezentaţie de profesionalism”: şoferul unui buldzer târâia după el o baracă, în loc să o salte cu macaraua. „Priviţi cât profesionalism zace în ei. Aşa mută toţi mastodonţii pe terenul ăsta nisipos, iar câteodată mă trec fiorii, crezând că ca e cutremur”, spune unul dintre locatari.
De-a lungul timpului, locatarii spun că i-au mai apostrofat pe muncitori, dar au fost ameninţaţi. „I-au spus vecinului meu ca dacă nu-şi ţine gura, vor avea grijă de soţia sa!”, ne-a mai spus Mihai Veştemeanu.
Ziua de holbat în groapă
Singura speranţă a localnicilor disperaţi este că lucrările ar trebui să fie gata în noiembrie. Dacă ar fi să ne luăm după cheful de muncă al muncitorilor, însă, lucrările se vor prelungi la infinit. Astăzi, de exemplu, au săpat fără să se asigure că malul este consolidat, motiv pentru care s-a surpat şi s-a inundat cu apă. Asta le-a dat serios de „muncă”. „O să stăm toată ziua să supraveghem groapa, să se retragă apa, nu mai putem face nimic acum!”, explică naiv unul dintre muncitori. Cât despre necazurile pricinuite locatarilor din zonă, un altul se apără nervos: „Şi ce dacă tăiem cablurile?! Tot noi le facem la loc!”.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...69546.html
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Costin
Au inceput demolarile intre Polizu si Calea Grivitei, deocamdata doar doua imobile. De aici se subintelege ca in cazul celorlalte procedurile de expropriere nu s'au finalizat. dar e un inceput bun. Din ce am vazut, au aparut niste spatii goale, iar proprietarii (sau..whatever ) si'au mutat gardul si poarta mai in spate.
Au inceput demolarile intre Polizu si Calea Grivitei, deocamdata doar doua imobile. De aici se subintelege ca in cazul celorlalte procedurile de expropriere nu s'au finalizat. dar e un inceput bun. Din ce am vazut, au aparut niste spatii goale, iar proprietarii (sau..whatever ) si'au mutat gardul si poarta mai in spate.
- ionescu63
-
Posted:
-
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
bogdan10
In total vor fi 87 de imobile daramate!
http://www.amosnews.ro/Au_inceput_demol ... i-29-56259
Tavi wrote:
cica 87 cu totul ... undeva pe hotnews.ro parca am vazut asta
In total vor fi 87 de imobile daramate!
http://www.amosnews.ro/Au_inceput_demol ... i-29-56259
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Mitul casei eminesciene dărâmate pentru bulevardul Uranus
O parte din societate civilă și din presă s-a indignat pentru că demolările de pe bulevardul Buzești ar urma să afecteze și o clădire în care ar fi trăit Mihai Eminescu cu Veronica Micle.
În realitate, este vorba de o construcție din secolul XX, pe care se află o placă. Textul de pe placă este însă foarte clar: “în acest loc s-a aflat clădirea unde au locuit Mihai Eminescu și Veronica Micle”. Clădirea în care au locuit aceștia în jurul anilor 1880 s-a dărâmat, probabil, în prima jumătate a secolului XX, pentru a face loc unor noi construcții: “Eu iau placa şi o aşez în zonă, acolo. “Aici a fost” după ce îmi fac lucrarea” – spune Oprescu, despre plăcuța comemorativă.
Din 1930 datează hotelul Marna, care va fi și el dărâmat pentru a face loc bulevardului Uranus. Între clădirile ce fuseseră incluse anterior în patrimoniu, fiind acum declasificate, se numără însă fostul cinematograf Feroviari, din care nu au mai rămas, de peste 20 de ani, decât zidurile exterioare, în ceea ce fusese interiorul clădirii crescând chiar și copaci. Oprescu promite însă că va reconstrui fațada cinematografului: “…zidurile alea care stau să cadă de la fostul cinematograf feroviar. La ăla îi reconstruiesc faţada la 250 de metri în spate. Am semnat, mi-am luat obligaţia.”, a declarat Sorin Oprescu, primarul Capitalei.
Despre declasificarea clădirilor de pe traseul bulevardului, primarul Sorin Oprescu declara: “Au fost declasate clădirile-monument. Urmează să se publice în Monitorul Oficial ordinul Ministerului Culturii.”
http://b365.ro/news/mitul-c...ul-uranus/
Mitul casei eminesciene dărâmate pentru bulevardul Uranus
O parte din societate civilă și din presă s-a indignat pentru că demolările de pe bulevardul Buzești ar urma să afecteze și o clădire în care ar fi trăit Mihai Eminescu cu Veronica Micle.
În realitate, este vorba de o construcție din secolul XX, pe care se află o placă. Textul de pe placă este însă foarte clar: “în acest loc s-a aflat clădirea unde au locuit Mihai Eminescu și Veronica Micle”. Clădirea în care au locuit aceștia în jurul anilor 1880 s-a dărâmat, probabil, în prima jumătate a secolului XX, pentru a face loc unor noi construcții: “Eu iau placa şi o aşez în zonă, acolo. “Aici a fost” după ce îmi fac lucrarea” – spune Oprescu, despre plăcuța comemorativă.
Din 1930 datează hotelul Marna, care va fi și el dărâmat pentru a face loc bulevardului Uranus. Între clădirile ce fuseseră incluse anterior în patrimoniu, fiind acum declasificate, se numără însă fostul cinematograf Feroviari, din care nu au mai rămas, de peste 20 de ani, decât zidurile exterioare, în ceea ce fusese interiorul clădirii crescând chiar și copaci. Oprescu promite însă că va reconstrui fațada cinematografului: “…zidurile alea care stau să cadă de la fostul cinematograf feroviar. La ăla îi reconstruiesc faţada la 250 de metri în spate. Am semnat, mi-am luat obligaţia.”, a declarat Sorin Oprescu, primarul Capitalei.
Despre declasificarea clădirilor de pe traseul bulevardului, primarul Sorin Oprescu declara: “Au fost declasate clădirile-monument. Urmează să se publice în Monitorul Oficial ordinul Ministerului Culturii.”
http://b365.ro/news/mitul-c...ul-uranus/
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Bulevardul Nord-Sud, întârziat de canalizări secrete
Cu toate că a început demolarea clădirilor vechi pentru a se face loc noului Bulevard Uranus, ce va permite străbaterea orașului de la Nord la Sud în 20 de minute, lucrările sunt întârziate din cauze neprevăzute.
Angajații Primăriei recunosc că se confruntă cu probleme la care nu se așteptau, în cnstruirea bulevardului Uranus, între care și descoperirea unor canalizări de care nu știa nimeni până acum.
“Lucrările pe strada Berzei sunt întârziate din cauza exproprierilor. Unele deja sunt plătite şi vom trece la demolarea imobilelor. Ne-am propus ca până la iarnă să încheiem până la Polizu. În ceea ce priveşte tronsonul Plevnei-Cobălcescu-Virgiliu, s-au descoperit probleme majore la canalizarea veche de peste 100 de ani. În timpul săpăturilor s-a dat peste o canalizare de care nu ştia nici măcar Apa Nova. Aici, străzile vor rămâne şantiere peste iarnă”, a explicat pentru Gândul directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu.
Străzile-şantier fac parte din proiectul unei noi autostrăzi, botezate diametrala Nord-Sud. Aceasta va porni din imediata vecinătate a Pieţei Victoria şi va ajunge până la Gara Progresul trecând prin Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Uranus şi B-dul Tudor Vladimirescu. Traseul diametralei Nord-Sud va fi o alternativă a celui de pe bulevardele Magheru, Dimitrie Cantemir sau Calea Văcăreşti.
http://b365.ro/news/bulevar...i-secrete/
Bulevardul Nord-Sud, întârziat de canalizări secrete
Cu toate că a început demolarea clădirilor vechi pentru a se face loc noului Bulevard Uranus, ce va permite străbaterea orașului de la Nord la Sud în 20 de minute, lucrările sunt întârziate din cauze neprevăzute.
Angajații Primăriei recunosc că se confruntă cu probleme la care nu se așteptau, în cnstruirea bulevardului Uranus, între care și descoperirea unor canalizări de care nu știa nimeni până acum.
“Lucrările pe strada Berzei sunt întârziate din cauza exproprierilor. Unele deja sunt plătite şi vom trece la demolarea imobilelor. Ne-am propus ca până la iarnă să încheiem până la Polizu. În ceea ce priveşte tronsonul Plevnei-Cobălcescu-Virgiliu, s-au descoperit probleme majore la canalizarea veche de peste 100 de ani. În timpul săpăturilor s-a dat peste o canalizare de care nu ştia nici măcar Apa Nova. Aici, străzile vor rămâne şantiere peste iarnă”, a explicat pentru Gândul directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu.
Străzile-şantier fac parte din proiectul unei noi autostrăzi, botezate diametrala Nord-Sud. Aceasta va porni din imediata vecinătate a Pieţei Victoria şi va ajunge până la Gara Progresul trecând prin Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Uranus şi B-dul Tudor Vladimirescu. Traseul diametralei Nord-Sud va fi o alternativă a celui de pe bulevardele Magheru, Dimitrie Cantemir sau Calea Văcăreşti.
http://b365.ro/news/bulevar...i-secrete/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
In legatura cu faza a 2'a a proiectului, adica strapungerea spre Uranus, iata niste informatii mai vechi, dintr-o sedinta a OAR. In lipsa de informatii mai noi, cred ca merg si astea.
Sursa: http://www.oar-bucuresti.ro/documente/sedinte_ctuat/2009-03-25/
PUZ dublare diametrala N-S Tronson Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei / proiectant URBIS 90
Ca prezentare, Constantin Enache a facut un rezumat al ultimului proiect dezbatut pe acest subiect: „Avand in vedere ca exista demult o initiativa de realizare si chiar o comanda pentru realizarea unei strapungeri Piata Victoriei – Buzesti – Uranus si ca in trecut se planificase o dezvoltare de tip hotel in incinta Parlamentului, in vreme ce si Viorel Hurduc lucrase la un proiect de reorganizare al zonei, se spera ca edificiul Parlamentului va intra cumva in circuitul firesc al orasului, iesind din izolarea lui actuala, dar s-a afirmat ca aceasta nu s-ar fi putut face printr-o artera de circulatie subterana.
Pe de alta parte, pentru Catedrala Mantuirii Neamului exista deja un proiect aprobat, dar elastic in conceptie, apartinand lui Florin Machidon, care ar fi permis o anumita adaptare a lui la modificari ale zonei in timp, definind doar un perimetru si o axa. Acum, in ce priveste viitoarea locatie a Catedralei, se
stie doar ca amplasamentul a fost mutat destul de mult catre spatele Parlamentului, ceeace, foarte probabil, ar necesita o discutie speciala si aparte.
Initial, tot acest tronson era sectionat in doua, dar in timp s-a ajuns, datorata renuntarii lui Florin Machidon la proiect din motive obiective, la asumarea intregului traseu de catre o echipa coordonata de subsemnatul (=Constatin Enache). Pentru al doilea tronson discutat – Dambovita-Tudor Vladimirescu – s-au incercat chiar precizari maxime, mergandu-se pana la stabilirea de inaltimi si densitati ale viitoarelor edificabile. Se adaugau la acestea o serie de observatii privind existenta unor cladiri de valoare istorica in zona Tudor Vladimirescu, care stopau dezvoltari in zona (studiul istoric a apartinut Hannei Derer), chiar daca ele sunt de valori net diferite.
In fine, un PUZ in zona Antrepozite a fost anulat de o hotarare in instanta. Solutia lui Viorel Hurduc propunea sa existe un bulevard in spatele Parlamentului care sa infuzeze viata acestei zone, in ciuda diferentei de nivel existente in zona, de cca. 16m, in timp ce varianta Bold propunea ca pe teritoriul Parcului Izvor sa existe si o a doua artera, iar giratia dedicata circulatiei de pe Berzei sa fie locata chiar la capatul Str. Hasdeu de la baza fostului Stadion 23 August.†Andrei Zaharescu intervine si precizeaza ca au existat discutii chiar cu Ministerul Culturii privind posibilitatea demolarii unei case care bloca intreaga intersectie Vladimirescu/Viilor, dar ca nu s-a gasit, pana acum, o solutie acestei probleme.
Sorin Gabrea doreste sa stie daca s-a incercat vreodata, in trecut, o continuare a directiei de mers pe langa Piata Cosbuc – se raspunde afirmativ, dar se precizeaza ca au existat rezerve in privinta eficientei acestei solutii, pentru ca noua circulatie ar fi taiat piata, iar noul traseu ar fi produs o noua intersectie la mica distanta de cea existenta si care oricum nu poate fi desfiintata. Bogdan Bogoescu crede, vizavi de bulevardul propus de Viorel Hurduc, ca acesta este unul „urias, fara sustinere reala si atipic pentru Bucuresti, la care se adauga problema, greu de rezolvat, a pantei. Relatia functionala propusa este absolut necesara, dar poate nu in aceasta formula.â€
Dan Serban ar dori ca viitoarea artera sa mai fie studiata, poate pentru a introduce o oarecare flexiune in zona Parlamentului, apreciind ca traseul drept e unul foarte abrupt.
Sorin Gabrea: „Este posibila o construire a legaturii in subsol, totusi?†– se raspunde ca exista o serie de dificultati, dar ca in masura in care documentatia privind acest subsol va clarifica natura posibilelor impedimente existente, ar putea exista un culoar suficient pentru saparea acestui „pasajâ€.
In acelasi timp, insa, Dan Serban face observatia uriasei zone de teren nefolosit din jurul Parlamentului, un teren ultracentral la care locuitorii Capitalei ar fi normal sa aibe acces, fiind de parere ca „mai devreme sau mai tarziu, spatiul nu va mai rezista in aceasta izolareâ€, iar Bogdan Bogoescu adauga acestei observatii si situatia oarecum paradoxala a existentei aici a MNAC, greu accesibil acum.
Vlad Cavarnali este de parere ca „bulevardul propus de Viorel Hurduc sustine axa N-S, creeaza relatii intre cladiri, de care este nevoie dpdv urbanistic, la fel cum este nevoie si de existenta unui pietonal care sa dubleze acest bulevard. Se degreveaza puternic fluxul de automobile prin Bucuresti. Pe moment, nu exista dialog intre cladirile existente in Curtea Palatului Prlamentului si, pe de alta parte, e necesar sa avizam nu doar o circulatie, ci un PUZ.â€
Sorin Gabrea: „Este evident ca trebuie sa protejam macar viitorul traseu, pentru ca el reprezinta interesul major al orasului. Trebuie sa producem un document al negocierii, care sa tina cont si de Parlament si interesele lui, dar si de oras. Neaparat, acest document va trebui sa contina referiri la Concursul Bucuresti 2000, cel putin la proiectele laureate, toate acestea fiind argumente solide in favoarea dez-izolarii acestei incinteâ€.
Tiberiu Florescu considera legatura subterana „o utopie, chiar daca functional artera este strict necesara. PUZ va trebui sa ne ofere solide argumente spatiale, in principal.â€
Sorin Gabrea observa ca solutia propusa priveste preponderent traficul de tranzit; ar dori sa stie care sunt estimarile pentru traficul local – care este scenariul posibil de dezvoltare.
Constantin Enache se refera din nou la pozitia vechii Comisii, care a votat in unanimitate ca solutia de trafic sa fie de suprafata. Casandra Rosu se pronunta in acelasi sens si considera ca demolarea gardului trebuie sa se petreaca si ea cat mai curand.
Arhitectul-sef intervine si isi precizeaza pozitia, apreciind ca „daca traseul care vine de pe Str. Berzei se va realiza, va fi neaparata nevoie si de largirea noii artere in zona Izvor, deci de o extindere a suprafetei afectate; as propune, ca prima etapa, sa se realizeze traseul de pe Hasdeu, care de la baza fostului stadion sa continue pe traseul existent catre Posta Puisor si
sa revina pe relatia catre Piata Unirii; sa fie pastrata zona viitorului bulevard ca nonedificandi, cu propunerea de a se realiza articularea soselei prin subteran. La un moment dat, poate ca vor exista conditiile construirii la suprafata a acestei strapungeri in zona Parlamentului, pentru moment acest lucru fiind imposibil, din diferite ratiuni.â€
Sorin Gabrea mai observa ca traficul din zona are o pondere uriasa pentru aceasta parte a Bucurestiului si crede ca ar fi util ca pasajul inferior sa fie propus ca solutie de viitor apropiat pentru rezolvarea problemelor de circulatie, dar sa si existe o circulatie la sol legata de institutiile existente aici. Personal, ar dori sa cunosca foarte bine pachetele de intrare si de iesire din incinta Parlamentului apropo de aceasta intentie de strapungere si propune ca
strada sa fie tratata ca un traseu edilitar. Se se propuna, poate, o circulatie agreabila la suprafata si sa fie schitate macar cateva principii si intentii de reglementare. Este convins ca in viitorul foarte apropiat Parlamentului ii vor fi necesare numeroase constructii auxiliare, legate de actuala lui functionare, care este una deficitara.
Rezolutie (Sorin Gabrea): Se va reveni cu profilul longitudinal si transversal al noii propuneri de artera si cu un studiu de trafic clar si foarte bine argumentat.
In legatura cu faza a 2'a a proiectului, adica strapungerea spre Uranus, iata niste informatii mai vechi, dintr-o sedinta a OAR. In lipsa de informatii mai noi, cred ca merg si astea.
Sursa: http://www.oar-bucuresti.ro/documente/sedinte_ctuat/2009-03-25/
PUZ dublare diametrala N-S Tronson Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei / proiectant URBIS 90
Ca prezentare, Constantin Enache a facut un rezumat al ultimului proiect dezbatut pe acest subiect: „Avand in vedere ca exista demult o initiativa de realizare si chiar o comanda pentru realizarea unei strapungeri Piata Victoriei – Buzesti – Uranus si ca in trecut se planificase o dezvoltare de tip hotel in incinta Parlamentului, in vreme ce si Viorel Hurduc lucrase la un proiect de reorganizare al zonei, se spera ca edificiul Parlamentului va intra cumva in circuitul firesc al orasului, iesind din izolarea lui actuala, dar s-a afirmat ca aceasta nu s-ar fi putut face printr-o artera de circulatie subterana.
Pe de alta parte, pentru Catedrala Mantuirii Neamului exista deja un proiect aprobat, dar elastic in conceptie, apartinand lui Florin Machidon, care ar fi permis o anumita adaptare a lui la modificari ale zonei in timp, definind doar un perimetru si o axa. Acum, in ce priveste viitoarea locatie a Catedralei, se
stie doar ca amplasamentul a fost mutat destul de mult catre spatele Parlamentului, ceeace, foarte probabil, ar necesita o discutie speciala si aparte.
Initial, tot acest tronson era sectionat in doua, dar in timp s-a ajuns, datorata renuntarii lui Florin Machidon la proiect din motive obiective, la asumarea intregului traseu de catre o echipa coordonata de subsemnatul (=Constatin Enache). Pentru al doilea tronson discutat – Dambovita-Tudor Vladimirescu – s-au incercat chiar precizari maxime, mergandu-se pana la stabilirea de inaltimi si densitati ale viitoarelor edificabile. Se adaugau la acestea o serie de observatii privind existenta unor cladiri de valoare istorica in zona Tudor Vladimirescu, care stopau dezvoltari in zona (studiul istoric a apartinut Hannei Derer), chiar daca ele sunt de valori net diferite.
In fine, un PUZ in zona Antrepozite a fost anulat de o hotarare in instanta. Solutia lui Viorel Hurduc propunea sa existe un bulevard in spatele Parlamentului care sa infuzeze viata acestei zone, in ciuda diferentei de nivel existente in zona, de cca. 16m, in timp ce varianta Bold propunea ca pe teritoriul Parcului Izvor sa existe si o a doua artera, iar giratia dedicata circulatiei de pe Berzei sa fie locata chiar la capatul Str. Hasdeu de la baza fostului Stadion 23 August.†Andrei Zaharescu intervine si precizeaza ca au existat discutii chiar cu Ministerul Culturii privind posibilitatea demolarii unei case care bloca intreaga intersectie Vladimirescu/Viilor, dar ca nu s-a gasit, pana acum, o solutie acestei probleme.
Sorin Gabrea doreste sa stie daca s-a incercat vreodata, in trecut, o continuare a directiei de mers pe langa Piata Cosbuc – se raspunde afirmativ, dar se precizeaza ca au existat rezerve in privinta eficientei acestei solutii, pentru ca noua circulatie ar fi taiat piata, iar noul traseu ar fi produs o noua intersectie la mica distanta de cea existenta si care oricum nu poate fi desfiintata. Bogdan Bogoescu crede, vizavi de bulevardul propus de Viorel Hurduc, ca acesta este unul „urias, fara sustinere reala si atipic pentru Bucuresti, la care se adauga problema, greu de rezolvat, a pantei. Relatia functionala propusa este absolut necesara, dar poate nu in aceasta formula.â€
Dan Serban ar dori ca viitoarea artera sa mai fie studiata, poate pentru a introduce o oarecare flexiune in zona Parlamentului, apreciind ca traseul drept e unul foarte abrupt.
Sorin Gabrea: „Este posibila o construire a legaturii in subsol, totusi?†– se raspunde ca exista o serie de dificultati, dar ca in masura in care documentatia privind acest subsol va clarifica natura posibilelor impedimente existente, ar putea exista un culoar suficient pentru saparea acestui „pasajâ€.
In acelasi timp, insa, Dan Serban face observatia uriasei zone de teren nefolosit din jurul Parlamentului, un teren ultracentral la care locuitorii Capitalei ar fi normal sa aibe acces, fiind de parere ca „mai devreme sau mai tarziu, spatiul nu va mai rezista in aceasta izolareâ€, iar Bogdan Bogoescu adauga acestei observatii si situatia oarecum paradoxala a existentei aici a MNAC, greu accesibil acum.
Vlad Cavarnali este de parere ca „bulevardul propus de Viorel Hurduc sustine axa N-S, creeaza relatii intre cladiri, de care este nevoie dpdv urbanistic, la fel cum este nevoie si de existenta unui pietonal care sa dubleze acest bulevard. Se degreveaza puternic fluxul de automobile prin Bucuresti. Pe moment, nu exista dialog intre cladirile existente in Curtea Palatului Prlamentului si, pe de alta parte, e necesar sa avizam nu doar o circulatie, ci un PUZ.â€
Sorin Gabrea: „Este evident ca trebuie sa protejam macar viitorul traseu, pentru ca el reprezinta interesul major al orasului. Trebuie sa producem un document al negocierii, care sa tina cont si de Parlament si interesele lui, dar si de oras. Neaparat, acest document va trebui sa contina referiri la Concursul Bucuresti 2000, cel putin la proiectele laureate, toate acestea fiind argumente solide in favoarea dez-izolarii acestei incinteâ€.
Tiberiu Florescu considera legatura subterana „o utopie, chiar daca functional artera este strict necesara. PUZ va trebui sa ne ofere solide argumente spatiale, in principal.â€
Sorin Gabrea observa ca solutia propusa priveste preponderent traficul de tranzit; ar dori sa stie care sunt estimarile pentru traficul local – care este scenariul posibil de dezvoltare.
Constantin Enache se refera din nou la pozitia vechii Comisii, care a votat in unanimitate ca solutia de trafic sa fie de suprafata. Casandra Rosu se pronunta in acelasi sens si considera ca demolarea gardului trebuie sa se petreaca si ea cat mai curand.
Arhitectul-sef intervine si isi precizeaza pozitia, apreciind ca „daca traseul care vine de pe Str. Berzei se va realiza, va fi neaparata nevoie si de largirea noii artere in zona Izvor, deci de o extindere a suprafetei afectate; as propune, ca prima etapa, sa se realizeze traseul de pe Hasdeu, care de la baza fostului stadion sa continue pe traseul existent catre Posta Puisor si
sa revina pe relatia catre Piata Unirii; sa fie pastrata zona viitorului bulevard ca nonedificandi, cu propunerea de a se realiza articularea soselei prin subteran. La un moment dat, poate ca vor exista conditiile construirii la suprafata a acestei strapungeri in zona Parlamentului, pentru moment acest lucru fiind imposibil, din diferite ratiuni.â€
Sorin Gabrea mai observa ca traficul din zona are o pondere uriasa pentru aceasta parte a Bucurestiului si crede ca ar fi util ca pasajul inferior sa fie propus ca solutie de viitor apropiat pentru rezolvarea problemelor de circulatie, dar sa si existe o circulatie la sol legata de institutiile existente aici. Personal, ar dori sa cunosca foarte bine pachetele de intrare si de iesire din incinta Parlamentului apropo de aceasta intentie de strapungere si propune ca
strada sa fie tratata ca un traseu edilitar. Se se propuna, poate, o circulatie agreabila la suprafata si sa fie schitate macar cateva principii si intentii de reglementare. Este convins ca in viitorul foarte apropiat Parlamentului ii vor fi necesare numeroase constructii auxiliare, legate de actuala lui functionare, care este una deficitara.
Rezolutie (Sorin Gabrea): Se va reveni cu profilul longitudinal si transversal al noii propuneri de artera si cu un studiu de trafic clar si foarte bine argumentat.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
2009
PUZ dublare diametrala N-S Tronson Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei / proiectant URBIS 90
,,Se se propuna, poate, o circulatie agreabila la suprafata si sa fie schitate macar cateva principii si intentii de reglementare. Este convins ca in viitorul foarte apropiat Parlamentului ii vor fi necesare numeroase constructii auxiliare, legate de actuala lui functionare, care este una deficitara.''
Sursa: http://www.oar-bucuresti.ro/documente/s ... 009-03-25/
Uite aici scrie de extinderea Parlamentului.
PUZ dublare diametrala N-S Tronson Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei / proiectant URBIS 90
,,Se se propuna, poate, o circulatie agreabila la suprafata si sa fie schitate macar cateva principii si intentii de reglementare. Este convins ca in viitorul foarte apropiat Parlamentului ii vor fi necesare numeroase constructii auxiliare, legate de actuala lui functionare, care este una deficitara.''
Sursa: http://www.oar-bucuresti.ro/documente/s ... 009-03-25/
Uite aici scrie de extinderea Parlamentului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Cum va arăta Bulevardul Uranus
Primul tronson al Bulevardului Uranus va fi gata în 2011, spun autoritățile locale. Primarul general susține că noua arteră va permite traversarea Capitalei de la nord la sud în maxim 15-20 de minute.
Primul tronson al Bulevardului Uranus, cu o lungime de 1,8 kilometri, este cuprins între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan. Potrivit proiectului, noul bulevard va avea 3,8 kilometri de piste pentru bicicliști, 3,3 kilometri cale simplă de rulare pentru tramvaie și peste 12.000 de metri pătrați de trotuare. În plus, vor fi amenajate și noi spații verzi. Mai exact 4.000 metri pătrați de spațiu verde, potrivit autorităților.
Strada Gării de Nord va fi prelungită și se va intersecta într-un nou sens giratoriu cu strada Berzei si Mircea Vulcănescu. Circulația prin sensul giratoriu se va face pe patru benzi destinate autoturismelor și pe două căi de rulare pentru tramvaie.
În zona Piața Haralambie Botescu strada va fi supralărgită astfel încât va permite și amenajarea unei parcări. Bucureștenii vor avea la dispoziție aici aproximativ 30 de locuri de parcare.
Potrivit autorităților, noul bulevard va tripla capacitatea de circulație atât pentru autoturisme, cât și pentru mijloacele de transport în comun. Astfel, de la o capacitate de 600-700 vehicule pe oră se va ajunge la una de 2.500 de vehicule pe oră. De asemenea, numărul călătorilor transportați prin zonă va crește de la 500-700 pe oră la 1.000-2.000 pe oră.
Expropieri de 29 milioane de euro
Exproprierile de pe traseului viitorului Bulevard Uranus au costat până acum Primăria 29 milioane de euro. Și asta doar pentru primul tronson, din Piața Victoriei pe Vasile Pârvan. Demolarea clădirilor pentru lărgirea străzii Buzești au început deja, 87 de clădiri urmând a fi demolate.
“Prima etapă a început cu amenajarea Berzei de la Piața Victoriei până la strada Occidentului, unde linia de tramvai și strada vor fi terminate în acest an. Este un bulevard cu câte trei benzi pe sens, cu 2 linii de tramvai. Urmează segmentul din Berzei, de la Calea Griviței, până la Vulcănescu”, a explicat primarul general.
Tunel de 37 metri pe sub Dealul Parlamentului
Reprezentanții primăriei generale susțin că după demolarea ultimei clădiri, lucrările de construcție la primul tronson vor mai dura maxim opt luni. În partea a doua a lucrării numărul clădirilor demolate va fi mai mic, astfel că autoritățile vor începe curând și licitația pentru această secțiune.
“Este vorba de zona podului Hasdeu. Începem cu bulevardul Vasile Pârvan, până la podul Hasdeu, acesta intrând și el în supralărgire, după care se intră sub pamânt. A fost aleasă și permisă crearea unui tunel la aproximativ 37 de m pe sub Dealul Parlamentului, în apropiere și totusi depărtat de construcția Catedralei Neamului, astfel încât să nu ne intersectăm cu aceste lucrări. Conducerea Camerei Deputaților a aprobat la rândul ei proiectul. În continuare le vom prezenta PUZ-ul, pentru că, în vederea supralărgirii bulevardului Izvor la 4 benzi pe sens, vom avea nevoie să ne fie cedată o bucată de teren de sub curtea Parlamentului. Tunelul acesta va ieși in Uranus, până în apropierea pieței Cosbuc și va ușura mult ieșirea către sud, mergând pe calea Rahovei, Veteranilor”, a precizat Oprescu.
Bulevardul Uranus va fi finalizat în totalitate, conform planurilor, în primele luni ale anului 2012.
http://b365.ro/news/cum-va-...vezi-foto/
Cum va arăta Bulevardul Uranus
Primul tronson al Bulevardului Uranus va fi gata în 2011, spun autoritățile locale. Primarul general susține că noua arteră va permite traversarea Capitalei de la nord la sud în maxim 15-20 de minute.
Primul tronson al Bulevardului Uranus, cu o lungime de 1,8 kilometri, este cuprins între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan. Potrivit proiectului, noul bulevard va avea 3,8 kilometri de piste pentru bicicliști, 3,3 kilometri cale simplă de rulare pentru tramvaie și peste 12.000 de metri pătrați de trotuare. În plus, vor fi amenajate și noi spații verzi. Mai exact 4.000 metri pătrați de spațiu verde, potrivit autorităților.
Strada Gării de Nord va fi prelungită și se va intersecta într-un nou sens giratoriu cu strada Berzei si Mircea Vulcănescu. Circulația prin sensul giratoriu se va face pe patru benzi destinate autoturismelor și pe două căi de rulare pentru tramvaie.
În zona Piața Haralambie Botescu strada va fi supralărgită astfel încât va permite și amenajarea unei parcări. Bucureștenii vor avea la dispoziție aici aproximativ 30 de locuri de parcare.
Potrivit autorităților, noul bulevard va tripla capacitatea de circulație atât pentru autoturisme, cât și pentru mijloacele de transport în comun. Astfel, de la o capacitate de 600-700 vehicule pe oră se va ajunge la una de 2.500 de vehicule pe oră. De asemenea, numărul călătorilor transportați prin zonă va crește de la 500-700 pe oră la 1.000-2.000 pe oră.
Expropieri de 29 milioane de euro
Exproprierile de pe traseului viitorului Bulevard Uranus au costat până acum Primăria 29 milioane de euro. Și asta doar pentru primul tronson, din Piața Victoriei pe Vasile Pârvan. Demolarea clădirilor pentru lărgirea străzii Buzești au început deja, 87 de clădiri urmând a fi demolate.
“Prima etapă a început cu amenajarea Berzei de la Piața Victoriei până la strada Occidentului, unde linia de tramvai și strada vor fi terminate în acest an. Este un bulevard cu câte trei benzi pe sens, cu 2 linii de tramvai. Urmează segmentul din Berzei, de la Calea Griviței, până la Vulcănescu”, a explicat primarul general.
Tunel de 37 metri pe sub Dealul Parlamentului
Reprezentanții primăriei generale susțin că după demolarea ultimei clădiri, lucrările de construcție la primul tronson vor mai dura maxim opt luni. În partea a doua a lucrării numărul clădirilor demolate va fi mai mic, astfel că autoritățile vor începe curând și licitația pentru această secțiune.
“Este vorba de zona podului Hasdeu. Începem cu bulevardul Vasile Pârvan, până la podul Hasdeu, acesta intrând și el în supralărgire, după care se intră sub pamânt. A fost aleasă și permisă crearea unui tunel la aproximativ 37 de m pe sub Dealul Parlamentului, în apropiere și totusi depărtat de construcția Catedralei Neamului, astfel încât să nu ne intersectăm cu aceste lucrări. Conducerea Camerei Deputaților a aprobat la rândul ei proiectul. În continuare le vom prezenta PUZ-ul, pentru că, în vederea supralărgirii bulevardului Izvor la 4 benzi pe sens, vom avea nevoie să ne fie cedată o bucată de teren de sub curtea Parlamentului. Tunelul acesta va ieși in Uranus, până în apropierea pieței Cosbuc și va ușura mult ieșirea către sud, mergând pe calea Rahovei, Veteranilor”, a precizat Oprescu.
Bulevardul Uranus va fi finalizat în totalitate, conform planurilor, în primele luni ale anului 2012.
http://b365.ro/news/cum-va-...vezi-foto/
📖 Pagination options