Topic: Rame electrice Softronic Hyperion
135 posts, 98001 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Rame electrice Softronic Hyperion
Utilizator anonim
La inceputul anului Softronic a anuntat realizarea unei rame electrice pe siteul propriu. Zilele acestea in cadrul conferintei Zilele Feroviare 2012 in cadrul standului de prezentare Softronic au fost prezentate primele date despre rama. Ca informatii despre stadiul proiectului - prima rama este construita si in stadiu de echipare. Totul este constructie noua, nu modernizare sau transformare cum se zvoneste.
La inceputul anului Softronic a anuntat realizarea unei rame electrice pe siteul propriu. Zilele acestea in cadrul conferintei Zilele Feroviare 2012 in cadrul standului de prezentare Softronic au fost prezentate primele date despre rama. Ca informatii despre stadiul proiectului - prima rama este construita si in stadiu de echipare. Totul este constructie noua, nu modernizare sau transformare cum se zvoneste.
DSC_4033.JPG (195.19 KB; downloaded 15269 times)
DSC_4033 - Copy.JPG (208.94 KB; downloaded 15228 times)
DSC_4041.JPG (99.23 KB; downloaded 15231 times)
DSC_4046 - Copy (2).JPG (160.55 KB; downloaded 15228 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
bercenicity
3kV DC? Pentru cine e - Polonia/Cehia/Slovacia/Italia/Slovenia/Belgia?
Sper sa fie o greseala de tipar...
3kV DC? Pentru cine e - Polonia/Cehia/Slovacia/Italia/Slovenia/Belgia?
Sper sa fie o greseala de tipar...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
Utilizator anonim
Variaza in functie de tara si comanda.
Variaza in functie de tara si comanda.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
AlexD
Abia astept s-o vad pe viu, poate scot si astia de la Softronic ceva calumea, sa fie si placut ochiului si practic.
Puterea este rezonabila 1720KW x 2 = 3440KW la 4 vagoane, hmmmm urca Predealul fara probleme parerea mea. Din imagini nu am vazut decat 2 boghiuri motoare restul fiind purtatoare. Nu stiu daca varianta cu 8 sau 10 vagoane s-ar mai descurca pe Predeal cu doar 3440KW...
Andrei, ai idee daca varianta de 155 de locuri in 4 vagoane are 'fotolii' de Desiro(72locuri) ar fi ceva superb, sa stau linistit pe scaun fara grija ca ma vars peste cel de langa mine .
Abia astept s-o vad pe viu, poate scot si astia de la Softronic ceva calumea, sa fie si placut ochiului si practic.
Puterea este rezonabila 1720KW x 2 = 3440KW la 4 vagoane, hmmmm urca Predealul fara probleme parerea mea. Din imagini nu am vazut decat 2 boghiuri motoare restul fiind purtatoare. Nu stiu daca varianta cu 8 sau 10 vagoane s-ar mai descurca pe Predeal cu doar 3440KW...
Andrei, ai idee daca varianta de 155 de locuri in 4 vagoane are 'fotolii' de Desiro(72locuri) ar fi ceva superb, sa stau linistit pe scaun fara grija ca ma vars peste cel de langa mine .
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
bercenicity
De unde ai scos 2*1720?
Sunt 1720 kW pe rama. Daca sunt doua rame vine 2*1720. Cam toate EMU-urile electrice (non high-speed) sunt in gama asta de putere.
De unde ai scos 2*1720?
Sunt 1720 kW pe rama. Daca sunt doua rame vine 2*1720. Cam toate EMU-urile electrice (non high-speed) sunt in gama asta de putere.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
AlexD
De unde am scos? Din datele prezentate de cofetarii de la Softronic, 2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare de unde sa stiu eu ca are doar 1720 toata rama??? La atatia KW daca mai are si 6 unitati cu ce urca Predealul, ii pun EA la tractiune???
De unde am scos? Din datele prezentate de cofetarii de la Softronic, 2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare de unde sa stiu eu ca are doar 1720 toata rama??? La atatia KW daca mai are si 6 unitati cu ce urca Predealul, ii pun EA la tractiune???
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
bercenicity
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi
Pentru 6 unitati am avea 2 rame de cate trei unitati (de exemplu)
O mica comparatie:
LE seria 480 + 3 vag. 20-91 vs EMU Softronic 4 corpuri
Locuri: 198 vs 188
Tara: 120 + 3*46 = 258t vs 134.6t
Forta tractiune: 292kN vs 146kN
F_tractiune/Tara = acc_max: 1.31m/s2 vs 1.08m/s2
Zic eu ca nu se compra rau. Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.
Iar pentru o rama de metrou (Bombardier) de 173.5t cu 2000 kW pantele de 3.5% nu sunt o problema (in caietul de sarcini pentru noile trenuri se specifica chiar o declivitate de 4.5%); bine ca raportul de transmisie e pentru Vmax de 80km/h e partea a doua...
OT: Chiar sunt curios daca au testat "cratitele" fratuzesti pe Predeal cu cei 615kW ale lor...
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi
Pentru 6 unitati am avea 2 rame de cate trei unitati (de exemplu)
O mica comparatie:
LE seria 480 + 3 vag. 20-91 vs EMU Softronic 4 corpuri
Locuri: 198 vs 188
Tara: 120 + 3*46 = 258t vs 134.6t
Forta tractiune: 292kN vs 146kN
F_tractiune/Tara = acc_max: 1.31m/s2 vs 1.08m/s2
Zic eu ca nu se compra rau. Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.
Iar pentru o rama de metrou (Bombardier) de 173.5t cu 2000 kW pantele de 3.5% nu sunt o problema (in caietul de sarcini pentru noile trenuri se specifica chiar o declivitate de 4.5%); bine ca raportul de transmisie e pentru Vmax de 80km/h e partea a doua...
OT: Chiar sunt curios daca au testat "cratitele" fratuzesti pe Predeal cu cei 615kW ale lor...
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
AlexD
Pai am banuit si eu din pozele puse de Andrei, nu am alte informatii dar daca rama are 2 'locomotive' nu e normal sa aiba 1720KW per 'locomotiva'?
La trenurile de calatori din cate stiu eu la EA pe BV-Predeal daca are de la 10 vagoane iar la EC de la 7, pot fi corectat, nu ma supar .
bercenicity wrote:
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi
Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.
Pai am banuit si eu din pozele puse de Andrei, nu am alte informatii dar daca rama are 2 'locomotive' nu e normal sa aiba 1720KW per 'locomotiva'?
La trenurile de calatori din cate stiu eu la EA pe BV-Predeal daca are de la 10 vagoane iar la EC de la 7, pot fi corectat, nu ma supar .
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
bercenicity
E o rama electrica - tractiune distribuita, n-avem locomotiva. Puterea se da pe rama in total.
E o rama electrica - tractiune distribuita, n-avem locomotiva. Puterea se da pe rama in total.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
Robert24
Nu e o regula neaparat acest 10. Depinde si de ce locomotiva e la datorie.
Am mers de vreo 2 ori in ultimii ani cu trenuri de 11-12 vagoane care nu au avut nicun ajutor.
AlexD wrote:bercenicity wrote:
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi
Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.
Pai am banuit si eu din pozele puse de Andrei, nu am alte informatii dar daca rama are 2 'locomotive' nu e normal sa aiba 1720KW per 'locomotiva'?
La trenurile de calatori din cate stiu eu la EA pe BV-Predeal daca are de la 10 vagoane iar la EC de la 7, pot fi corectat, nu ma supar .
Nu e o regula neaparat acest 10. Depinde si de ce locomotiva e la datorie.
Am mers de vreo 2 ori in ultimii ani cu trenuri de 11-12 vagoane care nu au avut nicun ajutor.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
bercenicity
La 00:16 si 00:30 ce bogiuri sunt? Cumva pentru rama electrica? Primul arata a bogiu pentru articulatie...
adisoft1991s wrote:
E oficial apare si Transmontana 005 tot la DB http://www.digi24.ro/stire/Softronic-Craiova-singura-fabrica-de-locomotive-din-sud-estul-Europei_93155
La 00:16 si 00:30 ce bogiuri sunt? Cumva pentru rama electrica? Primul arata a bogiu pentru articulatie...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
Robert24
“Hyperion” – prototipul primului tren electric regional, scos la rampă de Softronic Craiova
La Craiova se va produce, în premieră la nivel naţional, un tren electric regional, la uzina de locomotive Softronic. Acesta va avea patru vagoane cu peste 150 de locuri şi va fi modern echipat. În prezent, un prototip de acest fel se află pe linia de montaj. Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a făcut o vizită, în cursul săptămâni, la Softronic, ocazie cu care a discutat cu reprezentanți din conducerea firmei despre proiectul care vizează fabricarea trenului.
“Am vizitat uzina Softronic și am văzut cum, în halele de la Craiova, prinde contur acest proiect extraordinar al trenului electric regional, un produs cum nu a mai fost fabricat vreodată în România. Este vorba despre o ramă electrică formată din patru vagoane, având peste 150 de locuri, un tren rapid și modern, dotat cu echipamente de înaltă performanță. Prototipul aflat acum pe linia de montaj este rezultatul a aproape doi ani de muncă și se estimează că în această toamnă va fi gata pentru prima prezentare oficială. Pentru noi, ar fi o mare bucurie să vedem, într-o zi, acest tren născut la Craiova făcând legătura între marile orașe ale regiunii Oltenia”, a declarat Ion Prioteasa. Trenului regional fabricat la Craiova este realizat prin fonduri europene, în cadrul unui proiect contractat prin Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, respectiv „Introducerea în fabricație a trenului electric regional“, în valoare totală de peste 14 milioane de lei. Denumită „Hyperion“, rama electrică autopropulsată fabricată la Craiova va fi compusă din două vagoane motoare și două vagoane purtătoare și va avea o capacitate de 150-188 de scaune, putând atinge viteza maximă de 160 km/h. Compania Softronic produce în prezent două modele de locomotivă electrică: Phoenix, cu o putere nominală de 5.100 kW, și Trans Montana (6.000 kW).
http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiov...aiova.html
“Hyperion” – prototipul primului tren electric regional, scos la rampă de Softronic Craiova
La Craiova se va produce, în premieră la nivel naţional, un tren electric regional, la uzina de locomotive Softronic. Acesta va avea patru vagoane cu peste 150 de locuri şi va fi modern echipat. În prezent, un prototip de acest fel se află pe linia de montaj. Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a făcut o vizită, în cursul săptămâni, la Softronic, ocazie cu care a discutat cu reprezentanți din conducerea firmei despre proiectul care vizează fabricarea trenului.
“Am vizitat uzina Softronic și am văzut cum, în halele de la Craiova, prinde contur acest proiect extraordinar al trenului electric regional, un produs cum nu a mai fost fabricat vreodată în România. Este vorba despre o ramă electrică formată din patru vagoane, având peste 150 de locuri, un tren rapid și modern, dotat cu echipamente de înaltă performanță. Prototipul aflat acum pe linia de montaj este rezultatul a aproape doi ani de muncă și se estimează că în această toamnă va fi gata pentru prima prezentare oficială. Pentru noi, ar fi o mare bucurie să vedem, într-o zi, acest tren născut la Craiova făcând legătura între marile orașe ale regiunii Oltenia”, a declarat Ion Prioteasa. Trenului regional fabricat la Craiova este realizat prin fonduri europene, în cadrul unui proiect contractat prin Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, respectiv „Introducerea în fabricație a trenului electric regional“, în valoare totală de peste 14 milioane de lei. Denumită „Hyperion“, rama electrică autopropulsată fabricată la Craiova va fi compusă din două vagoane motoare și două vagoane purtătoare și va avea o capacitate de 150-188 de scaune, putând atinge viteza maximă de 160 km/h. Compania Softronic produce în prezent două modele de locomotivă electrică: Phoenix, cu o putere nominală de 5.100 kW, și Trans Montana (6.000 kW).
http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiov...aiova.html
- Andrei Irimescu
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
Andrei Irimescu
Se pare ca rama Hyperion Angelo va circula pe ruta Bucuresti-Craiova.
http://www.gds.ro/Actualitate/2013-08-3...00+de+euro
Se pare ca rama Hyperion Angelo va circula pe ruta Bucuresti-Craiova.
http://www.gds.ro/Actualitate/2013-08-3...00+de+euro
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo
Robert24
Ca sa circule pe Bucuresti - Craiova - Tg Jiu (conform articolului) trebuie intai sa fie si cumparata (de cineva). CFR Calatori nu are bani, Regiotrans are prea multe RIO pe care nu le foloseste etc.
Mai stiti, poate apare vreo firma de garsoniera "Olt-trans"
Ca sa circule pe Bucuresti - Craiova - Tg Jiu (conform articolului) trebuie intai sa fie si cumparata (de cineva). CFR Calatori nu are bani, Regiotrans are prea multe RIO pe care nu le foloseste etc.
Mai stiti, poate apare vreo firma de garsoniera "Olt-trans"
📖 Pagination options