Topic: Bucur LF2 (100% LF) (2012)
102 posts, 45685 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Bucur LF2 (100% LF) (2012)
Utilizator anonim
RATB a lansat licitatia pentru achizitia articulatiilor pentru prototipul de tramvai Bucur 100% LF pe care il are in pregatire de cativa ani. Practic se modifica structura actualului vagon prin coborarea extremitatilor si adaugarea de 2 noi articulatii inainte de primele 2 usi si dupa ultimele 2 usi. Vagoanele vor avea lungime totala de 29m.
Am atasat si caietul de sarcini publicat pe siteurile de licitatii.
RATB a lansat licitatia pentru achizitia articulatiilor pentru prototipul de tramvai Bucur 100% LF pe care il are in pregatire de cativa ani. Practic se modifica structura actualului vagon prin coborarea extremitatilor si adaugarea de 2 noi articulatii inainte de primele 2 usi si dupa ultimele 2 usi. Vagoanele vor avea lungime totala de 29m.
Am atasat si caietul de sarcini publicat pe siteurile de licitatii.
caiet se sarcini articulatii.rar
caiet se sarcini articulatii.rar (2.38 MB; downloaded 437 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Dr2005
Dar cu boghiurile motoare cum rezolvă? Dacă o să aibă motoare doar la capete, nu o să aibă aderenţă prea bună. În plus, ca să-l faci low-floor ai nevoie de boghiuri speciale... să înţelegem că ăsta e numele de cod pentru Imperio produs la Bucureşti?
Dar cu boghiurile motoare cum rezolvă? Dacă o să aibă motoare doar la capete, nu o să aibă aderenţă prea bună. În plus, ca să-l faci low-floor ai nevoie de boghiuri speciale... să înţelegem că ăsta e numele de cod pentru Imperio produs la Bucureşti?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Utilizator anonim
Imperio e mort momentan, Bucur LF 100% nu are nicio legatura cu proiectul ala, pentru boghiuri se va face o licitatie internationala.
Imperio e mort momentan, Bucur LF 100% nu are nicio legatura cu proiectul ala, pentru boghiuri se va face o licitatie internationala.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
bercenicity
Cant totala: min 4 set, max 10 set
Probabil cele 4 min = 3 seturi pentru Bucur LF 411-413, si unul pentru Bucur LF2
Cant totala: min 4 set, max 10 set
Probabil cele 4 min = 3 seturi pentru Bucur LF 411-413, si unul pentru Bucur LF2
- Gabi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Utilizator anonim
Sa vedem, daca va fi asa ne luam adio de la Bucur LF (actual) pentru 41. Oricum va fi o problema cu acesta, fiind mai lung va ajunge la un depou unde se va modifica si hala de intretinere pentru el. In Alexandria se facusera toate pregatirile pentru Imperio...
Sa vedem, daca va fi asa ne luam adio de la Bucur LF (actual) pentru 41. Oricum va fi o problema cu acesta, fiind mai lung va ajunge la un depou unde se va modifica si hala de intretinere pentru el. In Alexandria se facusera toate pregatirile pentru Imperio...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Dr2005
Poate cu ocazia asta se modernizează şi Depoul Bucureştii-Noi, dpdv geografic e cel mai potrivit pentru 41.
Poate cu ocazia asta se modernizează şi Depoul Bucureştii-Noi, dpdv geografic e cel mai potrivit pentru 41.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
ByOnu
Stati s-avem tramvaiul mai intai... oricum mai devreme de 2014 n-o sa-l avem la traseu (daca nu e decat un alt proiect gen Imperio).
Pana la urma, ca la noi la nimeni, hala noua, destul de moderna (hala Imperio) e 'pe dreapta', si tot in halele vechi se fac tramvaiele noastre cele de toate zilele...
Stati s-avem tramvaiul mai intai... oricum mai devreme de 2014 n-o sa-l avem la traseu (daca nu e decat un alt proiect gen Imperio).
Pana la urma, ca la noi la nimeni, hala noua, destul de moderna (hala Imperio) e 'pe dreapta', si tot in halele vechi se fac tramvaiele noastre cele de toate zilele...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Utilizator anonim
Si totusi URACul cu toata organizarea proasta, achizitii lente etc este singurul producator din tara care reuseste sa scoata macar cateva tramvaie pe an, calitatea nu este una maxima dar se vede ca se straduiesc si de la un produs la altul sunt din ce in ce mai bune si tehnic si dpdv al finisajelor.
Si totusi URACul cu toata organizarea proasta, achizitii lente etc este singurul producator din tara care reuseste sa scoata macar cateva tramvaie pe an, calitatea nu este una maxima dar se vede ca se straduiesc si de la un produs la altul sunt din ce in ce mai bune si tehnic si dpdv al finisajelor.
- George
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
George
In mod cert este meritul URAC ca exista, de bine de rau, ceva tramvaie civilizate in Bucuresti. Merita toata aprecierea pentru ca lucreaza in conditii atat de grele. Ar fi de dorit sa poata mai mult si mai rapid.
In mod cert este meritul URAC ca exista, de bine de rau, ceva tramvaie civilizate in Bucuresti. Merita toata aprecierea pentru ca lucreaza in conditii atat de grele. Ar fi de dorit sa poata mai mult si mai rapid.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
Gabi23
Pai daca ar fi toate, toate piesele in uzina pe stoc un vagon (Bucur LF) cred ca l-am putea vedea in 2 saptamani gata de probe, asa cu tehnologia destul de rudimentara de care dispune uzina...
Pai daca ar fi toate, toate piesele in uzina pe stoc un vagon (Bucur LF) cred ca l-am putea vedea in 2 saptamani gata de probe, asa cu tehnologia destul de rudimentara de care dispune uzina...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
ByOnu
Sa nu fiu inteles gresit, n-am nimic cu URAC-ul, ba chiar merita un 'jos palaria', cand stai sa te gandesti ce bijuterii ies pe poarta ei... nu ti-ar veni sa crezi unde s-au nascut.
Dar mi se pare absurd ca o hala mai moderna (dar nu foarte) cum este cea Imperio, sa stea nefolosita.
Sa nu fiu inteles gresit, n-am nimic cu URAC-ul, ba chiar merita un 'jos palaria', cand stai sa te gandesti ce bijuterii ies pe poarta ei... nu ti-ar veni sa crezi unde s-au nascut.
Dar mi se pare absurd ca o hala mai moderna (dar nu foarte) cum este cea Imperio, sa stea nefolosita.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
macheta218
Sper sa fie asemanator cu acesta
Sper sa fie asemanator cu acesta
Bucur LF 2.jpg (144.84 KB; downloaded 8089 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Bucur 100% Low Floor
bercenicity
Din caietul de sarcini pentru usile Bucur LF si Bucur LF2, un desen mai detaliat
Deci prima si ultima usa au sa fie simple Mai bine luam o PESA si gata...
Din caietul de sarcini pentru usile Bucur LF si Bucur LF2, un desen mai detaliat
Bucur LF2.gif (8.65 KB; downloaded 8206 times)
Deci prima si ultima usa au sa fie simple Mai bine luam o PESA si gata...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination