Topic: Reconfigurare Piata Victoriei
41 posts, 25243 views
📖 Pagination options
- mradulescu
-
Posted:
-
Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
Momentan, in Piata Victoriei traficul este suficient de acceptabil, inclusiv la ore de varf. Noroc cu introducerea semafoarelor si a culoarului "automatizat pe axa Kisellef-Lascar Catargiu.
Odata cu inaugurarea pasajului Pipera, este posibil sa apara un trafic suplimentar (probabil nesemnificativ deocamdata, caci pe langa Ambasada Chinei va fi inca doar o banda....
Problema majora o vad odata cu viitoarea deschidere a noii strazi Buzesti, largita la doua benzi pe sens...Cu siguranta, vom avea un puhoi de masini dinspre Piata Virgiliu, preluat prin ramificare din Stirbei Voda din directia Eroilor.
Ce solutii de reconfigurare a traficului prin piata s-ar putea gasi pentru a acomoda acest trafic suplimentar?
Momentan, in Piata Victoriei traficul este suficient de acceptabil, inclusiv la ore de varf. Noroc cu introducerea semafoarelor si a culoarului "automatizat pe axa Kisellef-Lascar Catargiu.
Odata cu inaugurarea pasajului Pipera, este posibil sa apara un trafic suplimentar (probabil nesemnificativ deocamdata, caci pe langa Ambasada Chinei va fi inca doar o banda....
Problema majora o vad odata cu viitoarea deschidere a noii strazi Buzesti, largita la doua benzi pe sens...Cu siguranta, vom avea un puhoi de masini dinspre Piata Virgiliu, preluat prin ramificare din Stirbei Voda din directia Eroilor.
Ce solutii de reconfigurare a traficului prin piata s-ar putea gasi pentru a acomoda acest trafic suplimentar?
- survola
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
survola
Să ştii că totuşi numărul maşinilor din Bucureşti e limitat. Inclusiv cel care circulă pe relaţia nord-sud.
Părerea mea e că noul Uranus (când va fi gata, la anul probabil) va fi folosit preponderent pe direcţia N -> S...
Să ştii că totuşi numărul maşinilor din Bucureşti e limitat. Inclusiv cel care circulă pe relaţia nord-sud.
Părerea mea e că noul Uranus (când va fi gata, la anul probabil) va fi folosit preponderent pe direcţia N -> S...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
Limitat, limitat, dar daca se aduna toate in Piata Victoriei nu-i a buna....
Mai ales ca daca se va inaugura in curand si autostrada CB-Ploiesti, apare deja o ruta "atractiva" pentru accesul catre ea din vestul Orasului: Stirbei-Berzei-Aviatorilor - Caramfil - Sos Pipera - pasaj Pipera- Sos Pipera-Tunari - CB - A3..
Ca sa nu mai vorbim ca viitorul debuseu (totusi intr-un orizont de timp acceptabil) al autostrazii din Ploiesti va fi in Sos Petricani, la un pas de Soseaua Pipera.
survola wrote:
Să ştii că totuşi numărul maşinilor din Bucureşti e limitat. Inclusiv cel care circulă pe relaţia nord-sud.
Părerea mea e că noul Uranus (când va fi gata, la anul probabil) va fi folosit preponderent pe direcţia N -> S...
Limitat, limitat, dar daca se aduna toate in Piata Victoriei nu-i a buna....
Mai ales ca daca se va inaugura in curand si autostrada CB-Ploiesti, apare deja o ruta "atractiva" pentru accesul catre ea din vestul Orasului: Stirbei-Berzei-Aviatorilor - Caramfil - Sos Pipera - pasaj Pipera- Sos Pipera-Tunari - CB - A3..
Ca sa nu mai vorbim ca viitorul debuseu (totusi intr-un orizont de timp acceptabil) al autostrazii din Ploiesti va fi in Sos Petricani, la un pas de Soseaua Pipera.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
Nightwolf
Pta. Victoriei nu se va reconfigura niciodata. Eventual sa tranteasca vre-un pasaj suprateran. Insa configuratia aceasta la sol, e definitiva si irevocabila. Din mai multe puncte de vedere ...
Pta. Victoriei nu se va reconfigura niciodata. Eventual sa tranteasca vre-un pasaj suprateran. Insa configuratia aceasta la sol, e definitiva si irevocabila. Din mai multe puncte de vedere ...
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
francezu72
care sunt acele puncte?
Nightwolf wrote:
Insa configuratia aceasta la sol, e definitiva si irevocabila. Din mai multe puncte de vedere ...
care sunt acele puncte?
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
Eu nu ma refer la vreun pasaj rutier....
Ci la regandirea benzilor sau semaforizarii, eventual prin mutarea/desfiintarea/restrangerea parcarilor din mijloc.
Va reamaintesc ca o simpla semaforizare a transformat-o dintr-un cosmar (pe vremea aia, erau seri in care lasam masina pe Kisellef, langa parcul Delavrancea.. ca s-o recupreze pe la miezul noptii.) in ceva acceptabil.
Este una din intersectiile din Bucuresti cu cele mai multe "picioare", iar pasajul rutier nu se afla pe directia fluxului principal de trafic, respctiv N-S. (este o constatare, nu o critica... pasajul sta foarte bine unde e.)
Eu nu ma refer la vreun pasaj rutier....
Ci la regandirea benzilor sau semaforizarii, eventual prin mutarea/desfiintarea/restrangerea parcarilor din mijloc.
Va reamaintesc ca o simpla semaforizare a transformat-o dintr-un cosmar (pe vremea aia, erau seri in care lasam masina pe Kisellef, langa parcul Delavrancea.. ca s-o recupreze pe la miezul noptii.) in ceva acceptabil.
Este una din intersectiile din Bucuresti cu cele mai multe "picioare", iar pasajul rutier nu se afla pe directia fluxului principal de trafic, respctiv N-S. (este o constatare, nu o critica... pasajul sta foarte bine unde e.)
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
DanCld
Nici eu nu cred ca e posibila o reconfigurare a pietei iar schimbarea timpilor la semafoare nu are cum sa cauzeze o scadere per total a numarului de masini care o traverseaza ci doar o redistribuire a fluxurilor de circulatie. Pasaj pe directia N-S.... ar fi nevoie chiar de vreo 3 pasaje Dar trebuie sa rezolvam mai intai problemele de fluenta de pe Calea Victoriei (sau ducem iesirea pasajului dincolo de strada Sevastopol, spre centru).
Delicata problema... insa poate ar fi de interes sa aflam cum a fost posibil (din punctul de vedere al dezvoltarii orasului) ca atatea axe sa se intersecteze in acest punct critic.
Nici eu nu cred ca e posibila o reconfigurare a pietei iar schimbarea timpilor la semafoare nu are cum sa cauzeze o scadere per total a numarului de masini care o traverseaza ci doar o redistribuire a fluxurilor de circulatie. Pasaj pe directia N-S.... ar fi nevoie chiar de vreo 3 pasaje Dar trebuie sa rezolvam mai intai problemele de fluenta de pe Calea Victoriei (sau ducem iesirea pasajului dincolo de strada Sevastopol, spre centru).
Delicata problema... insa poate ar fi de interes sa aflam cum a fost posibil (din punctul de vedere al dezvoltarii orasului) ca atatea axe sa se intersecteze in acest punct critic.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
Pai tocmai astae, in curand se va "ingrosa" inca una (Berzei - Buzesti), iar Pipera si A3 se pregatesc sa se "reverse" si ele....
Acuma nu e o problema in sine ca are atat de multe "picioare", ci ca nu prea sunt variante de ocolire.
Dupa observatiile mele, Pasajul Basarab, cel putin deocamdata, nu aduce un supliment semnificativ de trafic, nici la suprafata, nici prin pasajul rutier, caci cel putin jumatate din cei care-l coboara o iau pe Banu Manta...
In schimb, a crescu semnificativ numarul celor care, venind dinspre N, o iau pe ingusta bretea din fata America House ca sa se indrepte spre Basarab.
Mie, de exemplu, Calea Grivitei, ca semi-axa secundara N-S, mi se pare insuficient folosita... Nu mai vorbim de lipsa unei centuri serioase, ca n-avem sperante.
DanCld wrote:
[...]
Delicata problema... insa poate ar fi de interes sa aflam cum a fost posibil (din punctul de vedere al dezvoltarii orasului) ca atatea axe sa se intersecteze in acest punct critic.
Pai tocmai astae, in curand se va "ingrosa" inca una (Berzei - Buzesti), iar Pipera si A3 se pregatesc sa se "reverse" si ele....
Acuma nu e o problema in sine ca are atat de multe "picioare", ci ca nu prea sunt variante de ocolire.
Dupa observatiile mele, Pasajul Basarab, cel putin deocamdata, nu aduce un supliment semnificativ de trafic, nici la suprafata, nici prin pasajul rutier, caci cel putin jumatate din cei care-l coboara o iau pe Banu Manta...
In schimb, a crescu semnificativ numarul celor care, venind dinspre N, o iau pe ingusta bretea din fata America House ca sa se indrepte spre Basarab.
Mie, de exemplu, Calea Grivitei, ca semi-axa secundara N-S, mi se pare insuficient folosita... Nu mai vorbim de lipsa unei centuri serioase, ca n-avem sperante.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
Oricum nu poate fi vorba de vreun pasaj rutier suplimentar.
Pe zona cea mai aglonmerata, din fata Guvernului, ai, succesiv in adancime: pasaj rutier, magistrala M2, magistrala M1. Singurul loc unde ai putea strecura un eventual pasaj de 'adancime ar fi pe relatia Ion Mihalache - noua axa Buzesti- Berzei, (intre actualul pasaj si M1), dar ar fi o lucrare scumpa, inestetica si inutila.
Plus ca nu prea ar avea loc, de fapt, si pasajul in sine, si bretelele de legatura.
Oricum nu poate fi vorba de vreun pasaj rutier suplimentar.
Pe zona cea mai aglonmerata, din fata Guvernului, ai, succesiv in adancime: pasaj rutier, magistrala M2, magistrala M1. Singurul loc unde ai putea strecura un eventual pasaj de 'adancime ar fi pe relatia Ion Mihalache - noua axa Buzesti- Berzei, (intre actualul pasaj si M1), dar ar fi o lucrare scumpa, inestetica si inutila.
Plus ca nu prea ar avea loc, de fapt, si pasajul in sine, si bretelele de legatura.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
danielstan
Un pasaj rutier suprateran peste P. Victoriei, intre Bd. Aviatorilor si Lascar Catargiu ar fi fezabil si util?
D.p.d.v. estetic ar acoperi fatada Palatului Victoria unde stau cei ce decid destule treburi in tara, deci s-ar gasi destul nemultumiti cu putere de decizie.
Am ales aceste 2 bulevarde pe directia N-S pentru ca sunt cele mai largi si au loc pentru bretele laterale ale noului pasaj propus de mine.
Este vreo problema tehnica cu cele 3 nivele subterane din fata P. Victoria (pasaj rutier, M2, M3)?
Este util pentru trafic? (axa respectiva ar atrage destule autovehicule ca sa se justifice?)
Un pasaj rutier suprateran peste P. Victoriei, intre Bd. Aviatorilor si Lascar Catargiu ar fi fezabil si util?
D.p.d.v. estetic ar acoperi fatada Palatului Victoria unde stau cei ce decid destule treburi in tara, deci s-ar gasi destul nemultumiti cu putere de decizie.
Am ales aceste 2 bulevarde pe directia N-S pentru ca sunt cele mai largi si au loc pentru bretele laterale ale noului pasaj propus de mine.
Este vreo problema tehnica cu cele 3 nivele subterane din fata P. Victoria (pasaj rutier, M2, M3)?
Este util pentru trafic? (axa respectiva ar atrage destule autovehicule ca sa se justifice?)
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
In primul rand, ar fi ceva oribil.
Amandoua bulevardele sunt arii protejate, (mandria orasului, ce mai) si abia-abia s-ar putea accepta, dpdv estetic, un subteran (care oricum n-are loc). Suprateran este EXCLUS. LA Basarab e OK, e peste calea Ferata si peste maidane, intr-o zona slab urbanizata.
Eu am deschis dicutia in vederea gasirii unor soluti pasnice, toate la nivelul solului (respectiv regandirea benzilor care travesreaza piata si a semaforizarii. Va reamintesc ca ele n-au fost dintotdeauna asa, deci nu sunt "sfinte".
danielstan wrote:
Un pasaj rutier suprateran peste P. Victoriei, intre Bd. Aviatorilor si Lascar Catargiu ar fi fezabil si util?
D.p.d.v. estetic ar acoperi fatada Palatului Victoria unde stau cei ce decid destule treburi in tara, deci s-ar gasi destul nemultumiti cu putere de decizie.
Am ales aceste 2 bulevarde pe directia N-S pentru ca sunt cele mai largi si au loc pentru bretele laterale ale noului pasaj propus de mine.
Este vreo problema tehnica cu cele 3 nivele subterane din fata P. Victoria (pasaj rutier, M2, M3)?
Este util pentru trafic? (axa respectiva ar atrage destule autovehicule ca sa se justifice?)
In primul rand, ar fi ceva oribil.
Amandoua bulevardele sunt arii protejate, (mandria orasului, ce mai) si abia-abia s-ar putea accepta, dpdv estetic, un subteran (care oricum n-are loc). Suprateran este EXCLUS. LA Basarab e OK, e peste calea Ferata si peste maidane, intr-o zona slab urbanizata.
Eu am deschis dicutia in vederea gasirii unor soluti pasnice, toate la nivelul solului (respectiv regandirea benzilor care travesreaza piata si a semaforizarii. Va reamintesc ca ele n-au fost dintotdeauna asa, deci nu sunt "sfinte".
- chevic
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
chevic
Asa rapid vad doua lucruri care pot usura traficul in piata. Sa se faca sens unic pe Paris dinspre Piata spre Dorobanti si sa se faca pasaj pietonal la Calea Victoriei. Insa in epoca asta moderna sunt convins ca semafoarele inteligente care sunt coordonate de senzori plantati pe sosea sunt solutia optima.
Asa rapid vad doua lucruri care pot usura traficul in piata. Sa se faca sens unic pe Paris dinspre Piata spre Dorobanti si sa se faca pasaj pietonal la Calea Victoriei. Insa in epoca asta moderna sunt convins ca semafoarele inteligente care sunt coordonate de senzori plantati pe sosea sunt solutia optima.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
danielstan
Unde dai si unde crapa!
Vad ca sunt al doilea care propune pasaje cand vede ca intr-o intersectie intra 6 artere pe directia N-S, dar la aspectul estetic se pare ca nu prea m-am gandit bine.
Sper sa gasiti voi o solutie la nivelul solului si sunt convins ca primaria va schimba ceva dupa conectarea A3 la centrul orasului si deschiderea axei N-S Berzeri - Uranus.
mradulescu wrote:
Eu am deschis dicutia in vederea gasirii unor soluti pasnice, toate la nivelul solului (respectiv regandirea benzilor care travesreaza piata si a semaforizarii. Va reamintesc ca ele n-au fost dintotdeauna asa, deci nu sunt "sfinte".
Unde dai si unde crapa!
Vad ca sunt al doilea care propune pasaje cand vede ca intr-o intersectie intra 6 artere pe directia N-S, dar la aspectul estetic se pare ca nu prea m-am gandit bine.
Sper sa gasiti voi o solutie la nivelul solului si sunt convins ca primaria va schimba ceva dupa conectarea A3 la centrul orasului si deschiderea axei N-S Berzeri - Uranus.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Reconfigurare Piata Victoriei
mradulescu
http://fr.wikipedia.org/wiki/Place_Charles-de-Gaulle
La Piata Arcului de Trimuf de la Paris, sunt 12 bulevarde care se intalnesc.
Exista un singur pasaj rutier (intre Avenue des Champs-Élysées si Avenue de la Grande Armée), un alt pasaj pietonal .
Trei linii de metrou (1,2 si 6) un RER (A).
Estetic... Cam cum ar arata niste "guri" de pasaj subteran pe Lascar Catargiu sau pe Calea Victoriei?
http://fr.wikipedia.org/wiki/Place_Charles-de-Gaulle
La Piata Arcului de Trimuf de la Paris, sunt 12 bulevarde care se intalnesc.
Exista un singur pasaj rutier (intre Avenue des Champs-Élysées si Avenue de la Grande Armée), un alt pasaj pietonal .
Trei linii de metrou (1,2 si 6) un RER (A).
Estetic... Cam cum ar arata niste "guri" de pasaj subteran pe Lascar Catargiu sau pe Calea Victoriei?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination