Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)
161 posts, 79827 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Divizarea liniei 102 (2012-2016)
V2A
Începând de sâmbătă, 21.01.2012, linia 102 va fi modificată
În vederea eficientizării şi îmbunătăţirii circulaţiei autobuzelor de pe linia 102, care în prezent are o lungime de 16,75 Km, începând de sâmbătă, 21.01.2012, acest traseu va fi modificat, prin utilizarea terminalului intermediar CET Sud Vitan, astfel:
Linia 102 va functiona între terminalele Cora Pantelimon şi CET Sud Vitan, pe Şos. Dudeşti – Pantelimion, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Şos. Vergului, Şos. Morarilor, Bd. Basarabia, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Camil Ressu, Str. Fizicienilor, Bd. Energeticienilor şi Calea Vitan.
Totodată, se înfiinţează linia 202 între terminalele CET Sud Vitan şi CFR Progresul, pe următorul traseu: Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, Şos. Vitan Bârzeşti, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, Str. Luică şi Şos. Giurgiului.
Intervalul de succedare între autobuzele de pe ambele linii va fi de 3 minute, iar abonamentele eliberate pe linia 102 vor fi valabile până la expirare şi pe linia 202.
www.ratb.ro
Începând de sâmbătă, 21.01.2012, linia 102 va fi modificată
În vederea eficientizării şi îmbunătăţirii circulaţiei autobuzelor de pe linia 102, care în prezent are o lungime de 16,75 Km, începând de sâmbătă, 21.01.2012, acest traseu va fi modificat, prin utilizarea terminalului intermediar CET Sud Vitan, astfel:
Linia 102 va functiona între terminalele Cora Pantelimon şi CET Sud Vitan, pe Şos. Dudeşti – Pantelimion, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Şos. Vergului, Şos. Morarilor, Bd. Basarabia, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Camil Ressu, Str. Fizicienilor, Bd. Energeticienilor şi Calea Vitan.
Totodată, se înfiinţează linia 202 între terminalele CET Sud Vitan şi CFR Progresul, pe următorul traseu: Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, Şos. Vitan Bârzeşti, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, Str. Luică şi Şos. Giurgiului.
Intervalul de succedare între autobuzele de pe ambele linii va fi de 3 minute, iar abonamentele eliberate pe linia 102 vor fi valabile până la expirare şi pe linia 202.
www.ratb.ro
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Pai de ce sa mergem noi cu un bilet dintr-o parte in alta a orasului cand putem sa mergem cu doua...?
Sper sa nu le trazneasca ideea asta si cu 335...
Pai de ce sa mergem noi cu un bilet dintr-o parte in alta a orasului cand putem sa mergem cu doua...?
Sper sa nu le trazneasca ideea asta si cu 335...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
Daca tot au facut miscarea asta, puteau sa il inglobeze pe 181 in 202 si in acest fel l-ar fi ajutat pe 634 pana la Dristor. Iar 102 dus, de asemenea, la Dristor prin Ramnicu Valcea. Terminalul CET Sud ales pentru cele 2 linii e ca nuca-n perete. La lungimea ramasa a traseului lui 202 nu cred ca era necesara stationarea la ambele capete de linie...
Daca tot au facut miscarea asta, puteau sa il inglobeze pe 181 in 202 si in acest fel l-ar fi ajutat pe 634 pana la Dristor. Iar 102 dus, de asemenea, la Dristor prin Ramnicu Valcea. Terminalul CET Sud ales pentru cele 2 linii e ca nuca-n perete. La lungimea ramasa a traseului lui 202 nu cred ca era necesara stationarea la ambele capete de linie...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
In sfarsit s-a facut aceasta "spargere" a lui 102 care era de mult dorita inca de pe vremea DAC-urilor si Ikarusurilor de pe aceasta linie .
In sfarsit s-a facut aceasta "spargere" a lui 102 care era de mult dorita inca de pe vremea DAC-urilor si Ikarusurilor de pe aceasta linie .
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
WAYNEN
Nu inteleg de ce s-a facut spargerea liniei 102,ca era o linie utila care facea legatura intre sudul si estul Bucurestiului.Asa,calatorii trebuie sa compesteze 2 bilete ca sa ajunga din Berceni pana-n Pantelimon,nu 1 ca inainte.
Nu inteleg de ce s-a facut spargerea liniei 102,ca era o linie utila care facea legatura intre sudul si estul Bucurestiului.Asa,calatorii trebuie sa compesteze 2 bilete ca sa ajunga din Berceni pana-n Pantelimon,nu 1 ca inainte.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Pai:
- traseu prea lung
- grad de incarcare foarte mare
- intervalele intre vechicule se pot realiza mult mai bine, pentru deoarece pe o distanta mai mica poti asigura o respectare mai corecta a intinerariilor
- nu stiu cati calatori luau 102-ul de la Cora Pantelimon si mergeau pana la Gara Progresul
- ghinion pentru cei care au de mers de la Fizicienilor la ... Vitan Barzesti sa zicem
Pai:
- traseu prea lung
- grad de incarcare foarte mare
- intervalele intre vechicule se pot realiza mult mai bine, pentru deoarece pe o distanta mai mica poti asigura o respectare mai corecta a intinerariilor
- nu stiu cati calatori luau 102-ul de la Cora Pantelimon si mergeau pana la Gara Progresul
- ghinion pentru cei care au de mers de la Fizicienilor la ... Vitan Barzesti sa zicem
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Exact in locul spargerii autobuzul e (era) full. O idiotenie imensa.
Traiasca duba care ramane pe traseul lung.
Exact in locul spargerii autobuzul e (era) full. O idiotenie imensa.
Traiasca duba care ramane pe traseul lung.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Chiar vroiam sa intreb daca la Cet Sud o fi un punct major de interes sau un "terminal intermodal" (ca tot este la moda acest termen) si nu stiam de el.
Norocul soferilor care acum vor avea mai mult timp de dezlegat integrame la capat de linie. Nevoile calatorilor sunt oricum pe ultimul loc.
Chiar vroiam sa intreb daca la Cet Sud o fi un punct major de interes sau un "terminal intermodal" (ca tot este la moda acest termen) si nu stiam de el.
Norocul soferilor care acum vor avea mai mult timp de dezlegat integrame la capat de linie. Nevoile calatorilor sunt oricum pe ultimul loc.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Dorinţa spargerii lui 102 exista în Autobaza Titan de mult timp... linia e lungă, mulţi oameni merg din Berceni în Titan, iar şefii de la Titan şi Ferentari nu se înţeleg între ei pentru ca ambele autobaze să trimită autobuze pe acest traseu, astfel că maşinile de Titan plecau la 4 din garaj ca să facă prima cursă la 5 de la Progresu. Desigur, problema asta se punea acum vreo 2 ani, când se desfiinţaseră preorăşeneştile şi ambele autobaze aveau un exces de parc.
Partea frumoasă e că de la staţia de coborâre a lui 102 până la cea de urcare în 202 (sau invers) ai vreo 150m de mers (chiar mai mult dacă autobuzul trage mai în faţă).
Apropo de parc, din 2006 şi până în 2011 au fost casate / scoase din circulaţie:
- 331 Dac 112 UDM
- 177 Ikarus 260
- 336 Rocar de Simon
- 40 Iveco
- 231 Daf
- 11 Ikarus 255/256
- 1 Ikarus 543
Total: 1127 vehicule
Iar pentru traseu au rămas cele 1000 de stele, 9 Daf-uri, 1 Rocar de şcoală şi un autocar Daf, cu totul 1011 vehicule.
În ceea ce priveşte transportul cu tramvaiul, s-au scos din circulaţie cele 2 V2S-T, 2 V3A-H, 23 de cupluri Rathgeber şi minim 15 cupluri T4R, adică minim 42 tramvaie. În locul lor s-au pus 7 V2A-T şi 5 Bucur LF (din care doar 4 mai merg acum), adică 12 vehicule (nu am inclus în calcul zecile de V3A şi V2A casate, întrucât ele au fost înlocuite cu V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93 în raport de 1:1).
Doar la troleibuze a crescut parcul, însă capacitatea de transport a scăzut.
---
Off-topic:
Observ că te încăpăţânezi să scrii greşit ,,va" şi ,,vor" (
Dorinţa spargerii lui 102 exista în Autobaza Titan de mult timp... linia e lungă, mulţi oameni merg din Berceni în Titan, iar şefii de la Titan şi Ferentari nu se înţeleg între ei pentru ca ambele autobaze să trimită autobuze pe acest traseu, astfel că maşinile de Titan plecau la 4 din garaj ca să facă prima cursă la 5 de la Progresu. Desigur, problema asta se punea acum vreo 2 ani, când se desfiinţaseră preorăşeneştile şi ambele autobaze aveau un exces de parc.
Partea frumoasă e că de la staţia de coborâre a lui 102 până la cea de urcare în 202 (sau invers) ai vreo 150m de mers (chiar mai mult dacă autobuzul trage mai în faţă).
Apropo de parc, din 2006 şi până în 2011 au fost casate / scoase din circulaţie:
- 331 Dac 112 UDM
- 177 Ikarus 260
- 336 Rocar de Simon
- 40 Iveco
- 231 Daf
- 11 Ikarus 255/256
- 1 Ikarus 543
Total: 1127 vehicule
Iar pentru traseu au rămas cele 1000 de stele, 9 Daf-uri, 1 Rocar de şcoală şi un autocar Daf, cu totul 1011 vehicule.
În ceea ce priveşte transportul cu tramvaiul, s-au scos din circulaţie cele 2 V2S-T, 2 V3A-H, 23 de cupluri Rathgeber şi minim 15 cupluri T4R, adică minim 42 tramvaie. În locul lor s-au pus 7 V2A-T şi 5 Bucur LF (din care doar 4 mai merg acum), adică 12 vehicule (nu am inclus în calcul zecile de V3A şi V2A casate, întrucât ele au fost înlocuite cu V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93 în raport de 1:1).
Doar la troleibuze a crescut parcul, însă capacitatea de transport a scăzut.
---
Off-topic:
Axel wrote:
Haos v-a fi
Observ că te încăpăţânezi să scrii greşit ,,va" şi ,,vor" (
- Axel
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
aztec
RATB-ul oricum nu este unserviciu util pentru bucuresteni, ci doar un serviciu oferit bucurestenilor, asta daca sesizati diverenta intre termeni.
RATB-ul oricum nu este unserviciu util pentru bucuresteni, ci doar un serviciu oferit bucurestenilor, asta daca sesizati diverenta intre termeni.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
In conditiile astea, cred ca merita sa avem mai mult respect pentru prostituatele de pe Soseaua de Centura decat despre cei care lucreaza la Serviciul Exploatare si Miscare RATB.
Serviciul Relatii Publice RATB wrote:Daca divizarea traseului 102 se face din cauza unor "conditii deosebite de exploatare", cu beneficiarii actuali, care detin abonamente pe 102 cum ramane?
va comunicam faptul ca modificarea unui traseu existent se realizeaza in situatii bine definite, cum ar fi lucrari majore de infrastructura sau conditii deosebite de exploatare.
Modificarea traseelor mentionate de dvs., ar conduce la nemultumirea beneficiarilor actuali, care detin abonamente pe aceste linii.
In conditiile astea, cred ca merita sa avem mai mult respect pentru prostituatele de pe Soseaua de Centura decat despre cei care lucreaza la Serviciul Exploatare si Miscare RATB.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Cei care le-au cumpărat cu valabilitate din 20.01 inclusiv le pot folosi şi pe linia 202 dacă validează pe proprie răspundere. Restul călătorilor să-şi cumpere abonament pe 2 linii, ca să mai cotizeze
Pentru a lucra pe Centură ai nevoie de o anumită pregătire practică. Pentru a lucra la RATB trebuie doar să ai pile la cine trebuie A... şi se numeşte Departamentul Programarea şi Dispecerizarea Exploatării.
Dominatrix wrote:
care detin abonamente pe 102 cum ramane?
Cei care le-au cumpărat cu valabilitate din 20.01 inclusiv le pot folosi şi pe linia 202 dacă validează pe proprie răspundere. Restul călătorilor să-şi cumpere abonament pe 2 linii, ca să mai cotizeze
Dominatrix wrote:
In conditiile astea, cred ca merita sa avem mai mult respect pentru prostituatele de pe Soseaua de Centura decat despre cei care lucreaza la Serviciul Exploatare si Miscare RATB.
Pentru a lucra pe Centură ai nevoie de o anumită pregătire practică. Pentru a lucra la RATB trebuie doar să ai pile la cine trebuie A... şi se numeşte Departamentul Programarea şi Dispecerizarea Exploatării.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
Raspuns gresit!
Raspunsul corect:
un deserviciu impus bucurestenilor
aztec wrote:
RATB-ul oricum nu este unserviciu util pentru bucuresteni, ci doar un serviciu oferit bucurestenilor, asta daca sesizati diverenta intre termeni.
Raspuns gresit!
Raspunsul corect:
un deserviciu impus bucurestenilor
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination