Topic: Generalități despre tramvaiele din Oradea
21 posts, 7316 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Generalități despre tramvaiele din Oradea
Dominatrix
In total la Oradea au existat 50 de cupluri Timis. Vagoanele motor erau numerotate 1 - 13 si 64 - 100, iar remorcile 101 - 113 si 136 - 172.
La momentul vizitei din 1994, nu cred ca mai existau mai mult de 30.
Vagoanele EP fusesera scoase din circulatie si casate in 1992 (dupa 37 de ani de circulatie!) iar vagoanele V2A/V3A retrase in septembrie 1992 su ulterior vandute la Iasi.
In total la Oradea au existat 50 de cupluri Timis. Vagoanele motor erau numerotate 1 - 13 si 64 - 100, iar remorcile 101 - 113 si 136 - 172.
La momentul vizitei din 1994, nu cred ca mai existau mai mult de 30.
Vagoanele EP fusesera scoase din circulatie si casate in 1992 (dupa 37 de ani de circulatie!) iar vagoanele V2A/V3A retrase in septembrie 1992 su ulterior vandute la Iasi.
- bercenicity
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
Utilizator anonim
In prezent necesarul de tramvaie pentru circulatia traseelor din Oradea este de 45 de vagoane + 5 rezerve in depou. In prezent parcul este asigurat cu cele 10 Siemens ULF, aproximativ 30 de tramvaie Tatra T4D si cele 30 tramvaie KT4DM achiziționate recent. Conform celor din OTL, se trece chiar in aceste zile, pe masura introducerii tuturor KT4DM in traseu, la un grafic zilnic format din Siemens + KT4DM cu Tatra T4D pentru restul curselor care nu sunt acoperite cu cele mai noi vagoane. Odata cu achiziția celor 10+10 tramvaie noi, unde procedura este aproape de final, deci cel mai probabil se va semna cu Astra Arad pentru Astra Imperio, OTL va renunta in totalitate la tramvaiele Tatra T4D.
Anul trecut s-a intentionat lansarea unui program de modernizare a tramvaielor Tatra din parcul OTL, simularea grafica de mai jos, dar costurile au fost cu mult mai mari decat se spera, iar investitia nu merita atat de mult, ajungeau undeva la 400.000 euro bucata, in timp ce un KT4DM s-a luat cu 25.000 euro + 10.000 transportul.
In prezent necesarul de tramvaie pentru circulatia traseelor din Oradea este de 45 de vagoane + 5 rezerve in depou. In prezent parcul este asigurat cu cele 10 Siemens ULF, aproximativ 30 de tramvaie Tatra T4D si cele 30 tramvaie KT4DM achiziționate recent. Conform celor din OTL, se trece chiar in aceste zile, pe masura introducerii tuturor KT4DM in traseu, la un grafic zilnic format din Siemens + KT4DM cu Tatra T4D pentru restul curselor care nu sunt acoperite cu cele mai noi vagoane. Odata cu achiziția celor 10+10 tramvaie noi, unde procedura este aproape de final, deci cel mai probabil se va semna cu Astra Arad pentru Astra Imperio, OTL va renunta in totalitate la tramvaiele Tatra T4D.
Anul trecut s-a intentionat lansarea unui program de modernizare a tramvaielor Tatra din parcul OTL, simularea grafica de mai jos, dar costurile au fost cu mult mai mari decat se spera, iar investitia nu merita atat de mult, ajungeau undeva la 400.000 euro bucata, in timp ce un KT4DM s-a luat cu 25.000 euro + 10.000 transportul.
20180912_124344.JPG (166.58 KB; downloaded 4857 times)
Tatra-T4D-modernizat-Oradea-4.jpg (824.47 KB; downloaded 4846 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
macheta218
Călătorie cu tramvaiul Siemens ULF nr. 54 pe noua linie 7, inaugurata pe 15 Decembrie 2021.
12.01.2022.
Călătorie cu tramvaiul Siemens ULF nr. 54 pe noua linie 7, inaugurata pe 15 Decembrie 2021.
12.01.2022.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
macheta218
Călătorie cu tramvaiul Siemens ULF nr. 54 pe noua linie 5, inaugurată pe 15 Decembrie 2021.
12.01.2022
Călătorie cu tramvaiul Siemens ULF nr. 54 pe noua linie 5, inaugurată pe 15 Decembrie 2021.
12.01.2022
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
macheta218
Călătorie cu tramvaiul Tatra KT4DM nr. 222 ( ex BVG Berlin 6123) pe Linia 9.
Călătorie cu tramvaiul Tatra KT4DM nr 222 (ex 6123 BVG Berlin) pe Linia 10.
Călătorie cu tramvaiul Tatra KT4DM nr. 222 ( ex BVG Berlin 6123) pe Linia 9.
Călătorie cu tramvaiul Tatra KT4DM nr 222 (ex 6123 BVG Berlin) pe Linia 10.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
macheta218
Pe perioada desfășurării lucrărilor la calea de rulare a tramvaielor în cartierul Nufărul tramvaiele de pe liniile 5 și 7 întorc temporar în triunghiul de la intersecția străzilor Salca și Bd. Dimitrie Cantemir.
Pe perioada desfășurării lucrărilor la calea de rulare a tramvaielor în cartierul Nufărul tramvaiele de pe liniile 5 și 7 întorc temporar în triunghiul de la intersecția străzilor Salca și Bd. Dimitrie Cantemir.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
ByOnu
Sursa foto și informații: userul "Status", forum SSC. Link.
Sursa foto și informații: userul "Status", forum SSC. Link.
Oradea, capăt Nufărul, s-au montat macazele pentru extinderea viitoarei linii de tram-train, spre Băile Felix. Momentan se face doar atât.
descărcare (9).jpeg (808.45 KB; downloaded 2335 times)
descărcare (7).jpeg (836.18 KB; downloaded 2335 times)
descărcare (6).jpeg (918.07 KB; downloaded 2335 times)
download.jpg (652.6 KB; downloaded 2323 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
Puss in Boots
Wow. Cred ca e unul din putinele exemple din tara unde se face ceva in perspectiva (vorbesc de legatura facuta pt viitoarea linie spre Felix).
Wow. Cred ca e unul din putinele exemple din tara unde se face ceva in perspectiva (vorbesc de legatura facuta pt viitoarea linie spre Felix).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Despre tramvaiele din Oradea
GPS
Mai trist este că și unde se începuse cu elemente moderne s-a renunțat.
cris_m wrote here:
Pacat ca tot folosesc prinderi tip anii 50 pentru fir...
Mai trist este că și unde se începuse cu elemente moderne s-a renunțat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)
•
Choose destination