Topic: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB
315 posts, 139910 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB
Dr2005
Cred că acum se explică ce căuta un Volvo Ayats la ITP la Bucureşti:
http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/admi ... 821.html
RATC îşi „mută" autobuze etajate în Bucureşti
Miercuri, 13 Iulie 2011, Nicoleta BACIU
Directorul Regiei Autonome de Transport în Comun Constanţa, Dumitru Coiciu, a anunţat că, din luna septembrie, autobuzele etajate de la malul mării vor plimba turiştii prin Bucureşti
„În Bucureşti se va înfiinţa un proiect turistic, care se va face cu autobuze etajate. Deoarece suntem singura regie din ţară care are autobuze etajate, am fost contactaţi de RATC Bucureşti care ne-a propus un parteneriat. În cadrul acestui parteneriat, vom opera cu autobuzele noastre etajate pe acest traseu turistic din Bucureşti. Noi vom merge cu autobuzele, şoferii şi specialiştii noştri. Cred că acest proiect se va materializa în luna septembrie", a declarat Dumitru Coiciu.
Cred că acum se explică ce căuta un Volvo Ayats la ITP la Bucureşti:
http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/admi ... 821.html
RATC îşi „mută" autobuze etajate în Bucureşti
Miercuri, 13 Iulie 2011, Nicoleta BACIU
Directorul Regiei Autonome de Transport în Comun Constanţa, Dumitru Coiciu, a anunţat că, din luna septembrie, autobuzele etajate de la malul mării vor plimba turiştii prin Bucureşti
„În Bucureşti se va înfiinţa un proiect turistic, care se va face cu autobuze etajate. Deoarece suntem singura regie din ţară care are autobuze etajate, am fost contactaţi de RATC Bucureşti care ne-a propus un parteneriat. În cadrul acestui parteneriat, vom opera cu autobuzele noastre etajate pe acest traseu turistic din Bucureşti. Noi vom merge cu autobuzele, şoferii şi specialiştii noştri. Cred că acest proiect se va materializa în luna septembrie", a declarat Dumitru Coiciu.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Sa speram ca parteneriatul RATB-RATC se va limita numai la autobuzele etajate, nu si la alt gen de "schimb de experienta", stiut fiind ca Dumitru Coiciu este unul din groparii transportului public electric din Constanta. Dar cu proiectul lui Crit cu autobuze etajate ce se mai intampla? Daf'ul #760 se mai modifica sau il caseaza?
Sa speram ca parteneriatul RATB-RATC se va limita numai la autobuzele etajate, nu si la alt gen de "schimb de experienta", stiut fiind ca Dumitru Coiciu este unul din groparii transportului public electric din Constanta. Dar cu proiectul lui Crit cu autobuze etajate ce se mai intampla? Daf'ul #760 se mai modifica sau il caseaza?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Poate ne dau şi nişte MAZuri 107, că tot se plângea Criţ că n-are autobuze mari.
Poate ne dau şi nişte MAZuri 107, că tot se plângea Criţ că n-are autobuze mari.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
760 e momentan oprit lucrul la el, datorita mutarii din hala traditionala a sectiei Auto a URAC, in hala unde se faceau RK-uri la Tatre si nu au mai avut nimeni timp de el...
760 e momentan oprit lucrul la el, datorita mutarii din hala traditionala a sectiei Auto a URAC, in hala unde se faceau RK-uri la Tatre si nu au mai avut nimeni timp de el...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
E... şi s-a făcut şi asta, cu jumate din preţul unui abonament general (!) poţi da o tură cu Volvo-urile închiriate de la MAZăre. Mă întreb care e baza legală, că transportul public NU se poate efectua cu vehicule închiriate...
R.A.T.B. va înfiinţa, începând cu data de 28.07.2011, o nouă linie de transport destinată vizitării obiectivelor turistice din Bucureşti, în cadrul proiectui „Bucharest City Tour” implementat împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Noua linie turistică va fi deservită de patru autobuze speciale, supraetajate, cu o capacitate de 77 locuri, care vor circula pe traseul Piaţa Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Piaţa Charles de Gaulle, Şos. Kiseleff şi Piaţa Presei.
Linia va funcţiona între orele 10.00-22.00, intervalul de succedare între vehicule fiind de 15 minute. Traseul va avea o lungime de 15,4 km, 14 staţii şi va fi parcurs în aproximativ 50 minute.
Obiectivele turistice aflate de-a lungul acestui traseu sunt: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Ţăranului Român, Palatul Victoria, Ateneul Român, Muzeul Naţional de Artă, Biserica Creţulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul Naţional de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Română, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Colţea, Muzeul Municipiului Bucureşti, Teatrul Naţional, Muzeul Literaturii şi Academia de Studii Economice.
Tarifele de transport pentru această linie, stabilite pe categorii de vârstă, sunt: 25 RON/bilet pentru adulţi şi 10 RON/bilet pentru copiii cu vârste între 7 şi 14 ani. Copiii cu vârsta de până la 7 ani, însoţiţi de adulţi, vor beneficia de transport gratuit.
Cardul de călătorie este valabil 24 de ore de la prima validare şi se poate procura din autobuzele turistice.
Utilizarea cardului pe parcursul întregii zile oferă turiştilor avantajul flexibilităţii în alegerea programului şi obiectivelor de interes.
„Bucureştiul se aliniază, prin acest proiect, marilor capitale europene care au deja o tradiţie în acest domeniu. Turiştii români şi străini care aleg Capitala ca destinaţie de vacanţă vor putea identifica şi vizita cu mai multă uşurinţă obiective definitorii pentru istoria acestui oraş”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.
Acest proiect se înscrie în linia modernizării şi diversificării gamei de servicii promovate de RATB în cursul ultimului an, după înfiinţarea traseelor de noapte şi a traseelor turistice ecumenice.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=165
E... şi s-a făcut şi asta, cu jumate din preţul unui abonament general (!) poţi da o tură cu Volvo-urile închiriate de la MAZăre. Mă întreb care e baza legală, că transportul public NU se poate efectua cu vehicule închiriate...
R.A.T.B. va înfiinţa, începând cu data de 28.07.2011, o nouă linie de transport destinată vizitării obiectivelor turistice din Bucureşti, în cadrul proiectui „Bucharest City Tour” implementat împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Noua linie turistică va fi deservită de patru autobuze speciale, supraetajate, cu o capacitate de 77 locuri, care vor circula pe traseul Piaţa Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Piaţa Charles de Gaulle, Şos. Kiseleff şi Piaţa Presei.
Linia va funcţiona între orele 10.00-22.00, intervalul de succedare între vehicule fiind de 15 minute. Traseul va avea o lungime de 15,4 km, 14 staţii şi va fi parcurs în aproximativ 50 minute.
Obiectivele turistice aflate de-a lungul acestui traseu sunt: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Ţăranului Român, Palatul Victoria, Ateneul Român, Muzeul Naţional de Artă, Biserica Creţulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul Naţional de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Română, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Colţea, Muzeul Municipiului Bucureşti, Teatrul Naţional, Muzeul Literaturii şi Academia de Studii Economice.
Tarifele de transport pentru această linie, stabilite pe categorii de vârstă, sunt: 25 RON/bilet pentru adulţi şi 10 RON/bilet pentru copiii cu vârste între 7 şi 14 ani. Copiii cu vârsta de până la 7 ani, însoţiţi de adulţi, vor beneficia de transport gratuit.
Cardul de călătorie este valabil 24 de ore de la prima validare şi se poate procura din autobuzele turistice.
Utilizarea cardului pe parcursul întregii zile oferă turiştilor avantajul flexibilităţii în alegerea programului şi obiectivelor de interes.
„Bucureştiul se aliniază, prin acest proiect, marilor capitale europene care au deja o tradiţie în acest domeniu. Turiştii români şi străini care aleg Capitala ca destinaţie de vacanţă vor putea identifica şi vizita cu mai multă uşurinţă obiective definitorii pentru istoria acestui oraş”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.
Acest proiect se înscrie în linia modernizării şi diversificării gamei de servicii promovate de RATB în cursul ultimului an, după înfiinţarea traseelor de noapte şi a traseelor turistice ecumenice.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=165
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB / STB
Utilizator anonim
Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
In acest topic vom face prezentarea rutei, autobuzelor si vom discuta despre initiativa.
Pentru inceput vin cu cateva poze de la scolarizarea soferilor in autobaza Nordului.
Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
In acest topic vom face prezentarea rutei, autobuzelor si vom discuta despre initiativa.
Pentru inceput vin cu cateva poze de la scolarizarea soferilor in autobaza Nordului.
R.A.T.B. va înfiinţa, începând cu data de 28.07.2011, o nouă linie de transport destinată vizitării obiectivelor turistice din Bucureşti, în cadrul proiectui „Bucharest City Tour” implementat împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Noua linie turistică va fi deservită de patru autobuze speciale, supraetajate, cu o capacitate de 77 locuri, care vor circula pe traseul Piaţa Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Piaţa Charles de Gaulle, Şos. Kiseleff şi Piaţa Presei.
Linia va funcţiona între orele 10.00-22.00, intervalul de succedare între vehicule fiind de 15 minute. Traseul va avea o lungime de 15,4 km, 14 staţii şi va fi parcurs în aproximativ 50 minute.
Obiectivele turistice aflate de-a lungul acestui traseu sunt: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Ţăranului Român, Palatul Victoria, Ateneul Român, Muzeul Naţional de Artă, Biserica Creţulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul Naţional de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Română, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Colţea, Muzeul Municipiului Bucureşti, Teatrul Naţional, Muzeul Literaturii şi Academia de Studii Economice.
Tarifele de transport pentru această linie, stabilite pe categorii de vârstă, sunt: 25 RON/bilet pentru adulţi şi 10 RON/bilet pentru copiii cu vârste între 7 şi 14 ani. Copiii cu vârsta de până la 7 ani, însoţiţi de adulţi, vor beneficia de transport gratuit.
Cardul de călătorie este valabil 24 de ore de la prima validare şi se poate procura din autobuzele turistice.
Utilizarea cardului pe parcursul întregii zile oferă turiştilor avantajul flexibilităţii în alegerea programului şi obiectivelor de interes.
„Bucureştiul se aliniază, prin acest proiect, marilor capitale europene care au deja o tradiţie în acest domeniu. Turiştii români şi străini care aleg Capitala ca destinaţie de vacanţă vor putea identifica şi vizita cu mai multă uşurinţă obiective definitorii pentru istoria acestui oraş”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.
Acest proiect se înscrie în linia modernizării şi diversificării gamei de servicii promovate de RATB în cursul ultimului an, după înfiinţarea traseelor de noapte şi a traseelor turistice ecumenice.
IMG_5468.JPG (221.4 KB; downloaded 11385 times)
IMG_5493.JPG (307.2 KB; downloaded 11387 times)
IMG_5495.JPG (321.72 KB; downloaded 11389 times)
IMG_5497.JPG (297.39 KB; downloaded 11386 times)
IMG_5500.JPG (346.98 KB; downloaded 11385 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
Utilizator anonim
Cele 4 autobuze garate in autobaza Nordului.
Cele 4 autobuze garate in autobaza Nordului.
IMG_5498.JPG (241.95 KB; downloaded 11381 times)
IMG_5499.JPG (242.02 KB; downloaded 11378 times)
IMG_5501.JPG (266.22 KB; downloaded 11377 times)
IMG_5502.JPG (233.35 KB; downloaded 11377 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
Utilizator anonim
Ultimele poze de la mine.
Ultimele poze de la mine.
IMG_5504.JPG (225.35 KB; downloaded 11380 times)
IMG_5505.JPG (216.95 KB; downloaded 11378 times)
IMG_5507.JPG (220.01 KB; downloaded 11378 times)
IMG_5503.JPG (242.74 KB; downloaded 11378 times)
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ANTENA
Nu inteleg de ce te mira pretul
Stii cat costa la Paris un astfel de autobuz? Iti spun eu, 29 de Euro. E drept nu se compara Parisul cu micul Paris, dar asa e in toata lumea, turismul costa.
Deci, la noi vor fi cca. 6 Euro ceea ce e ok. Sper sa fie dotate si la noi cu ce am vazut pe acolo: audioguide in nu stiu cate limbi, casti de unica folosinta si, automat de unde sa-ti poti lua o Cola sau un sandwich din interior.
Dr2005 wrote:
E... şi s-a făcut şi asta, cu jumate din preţul unui abonament general (!) poţi da o tură cu Volvo-urile închiriate de la MAZăre. Mă întreb care e baza legală, că transportul public NU se poate efectua cu vehicule închiriate...
Nu inteleg de ce te mira pretul
Stii cat costa la Paris un astfel de autobuz? Iti spun eu, 29 de Euro. E drept nu se compara Parisul cu micul Paris, dar asa e in toata lumea, turismul costa.
Deci, la noi vor fi cca. 6 Euro ceea ce e ok. Sper sa fie dotate si la noi cu ce am vazut pe acolo: audioguide in nu stiu cate limbi, casti de unica folosinta si, automat de unde sa-ti poti lua o Cola sau un sandwich din interior.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Nenea, parca esti Udriste, numai el ne spune ca... citez... "In orasele civilizate o calatorie costa N'euro". Nu conteaza cat costa in alte parti (mai ales si 'cilivizate'), daca la noi salariile sunt mici, preturile in crestere, taxele in crestere. Cand media salariilor va fi proportionata cu preturile, atunci mai vorbim de majorari inutile.
Sa ma contrazica cineva, --if you dare--, cand spun ca acest plan este sortit esecului inca de la inceput prin preturile enorme. De ce, ca turist, n-as lua un mijloc comun pana acolo (?), ca mare diferenta nu este ...confortul poate, dar orasul tot acelasi este. Si nu prea cred ca sunt sanse la intervale de doar 15 mins cu 4 autobuze. Si inca ceva, o intrebare, 25 lei doar un drum, sau dupa ce am vizitat X pot sa iau urmatorul autobuz sa vad Y, fara a mai fi taxat?
ANTENA wrote:
... Nu inteleg de ce te mira pretul .. Stii cat costa la Paris un astfel de autobuz?...
Nenea, parca esti Udriste, numai el ne spune ca... citez... "In orasele civilizate o calatorie costa N'euro". Nu conteaza cat costa in alte parti (mai ales si 'cilivizate'), daca la noi salariile sunt mici, preturile in crestere, taxele in crestere. Cand media salariilor va fi proportionata cu preturile, atunci mai vorbim de majorari inutile.
Sa ma contrazica cineva, --if you dare--, cand spun ca acest plan este sortit esecului inca de la inceput prin preturile enorme. De ce, ca turist, n-as lua un mijloc comun pana acolo (?), ca mare diferenta nu este ...confortul poate, dar orasul tot acelasi este. Si nu prea cred ca sunt sanse la intervale de doar 15 mins cu 4 autobuze. Si inca ceva, o intrebare, 25 lei doar un drum, sau dupa ce am vizitat X pot sa iau urmatorul autobuz sa vad Y, fara a mai fi taxat?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
autob368
Biletul (adica cardul) este valabil 1 zi. Asa ca te plimbi cat vrei
ByOnu wrote:
Si inca ceva, o intrebare, 25 lei doar un drum, sau dupa ce am vizitat X pot sa iau urmatorul autobuz sa vad Y, fara a mai fi taxat?
Biletul (adica cardul) este valabil 1 zi. Asa ca te plimbi cat vrei
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
La Paris costă 29 euro biletul, deci cât 15 bilete normale. La Viena costă 15 euro, deci cât 9 bilete normale.
La noi costă 25 RON, cât 19 bilete normale...
La Paris costă 29 euro biletul, deci cât 15 bilete normale. La Viena costă 15 euro, deci cât 9 bilete normale.
La noi costă 25 RON, cât 19 bilete normale...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
alchimistul
O initiativa OK, insa pretul biletului este destul de piperat. 15 lei, atat cat era pretul pentru o calatorie dus-intors cu raposatele linii ecumenice, mi se parea de bun simt. Eu ca si pasionat de transport public n-as plati atat sa ma dau cu linia turistica.
O initiativa OK, insa pretul biletului este destul de piperat. 15 lei, atat cat era pretul pentru o calatorie dus-intors cu raposatele linii ecumenice, mi se parea de bun simt. Eu ca si pasionat de transport public n-as plati atat sa ma dau cu linia turistica.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB
DanCld
Intrebari:
- sigur nu agata vreun cablu de pe traseu? In cel putin 2 puncte se intersecteaza cu retele de troleibuz
- pasagerii de la etaj sunt din acest punct de vedere in siguranta? Daca vreunul se ridica in picioare la Universitate sau la Romana care sunt sansele sa puna de bunavoie (sau nu) "la pamant" retelele aeriene sub tensiune?
Intrebari:
- sigur nu agata vreun cablu de pe traseu? In cel putin 2 puncte se intersecteaza cu retele de troleibuz
- pasagerii de la etaj sunt din acest punct de vedere in siguranta? Daca vreunul se ridica in picioare la Universitate sau la Romana care sunt sansele sa puna de bunavoie (sau nu) "la pamant" retelele aeriene sub tensiune?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination