Topic: C & I
52 posts, 37819 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
C & I
Utilizator anonim
Unul din autobuzele cumparate de primaria Chiajna pentru a face transportul in locul liniei RATB 406. Autobuzul este marca ELCAR IGERO si din ce vad are AC in salon.
Unul din autobuzele cumparate de primaria Chiajna pentru a face transportul in locul liniei RATB 406. Autobuzul este marca ELCAR IGERO si din ce vad are AC in salon.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Costin
Putin cam dubioasa treaba cu autobuzul asta. Numere cu "CDI" au dubele de la C&I (Mitrea & co), dar pe autobuz scrie "primaria Chiajna". Si cum sa fie al primariei din Chiajna daca e inmatriculat in Bucuresti? Cam ciudat...
Putin cam dubioasa treaba cu autobuzul asta. Numere cu "CDI" au dubele de la C&I (Mitrea & co), dar pe autobuz scrie "primaria Chiajna". Si cum sa fie al primariei din Chiajna daca e inmatriculat in Bucuresti? Cam ciudat...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Utilizator anonim
Cel mai probabil e al C&I dar este inchiriat de primaria Chiajna.
Cel mai probabil e al C&I dar este inchiriat de primaria Chiajna.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
autob368
Am aflat azi "din surse sigure" - ca sunt cumparate de Primaria Chiajna, dar soferii (tot ai firmei C&I) nu sunt multumiti ca nu le functioneaza bine stergatoarele si alt lucruri minore dar care totusi deranjeaza. Tariful ramane de 2 lei/calatoria (chiar au afis cu TARIF UNIC 2 LEI CALATORIA), iar de la 01ianuarie 2011 cand va disparea RATB-ul va intra in vigoare gratuitatea pentru elevi si pensionari si reducerea pentru studenti. Am inteles ceva ca se vor emite de catre Primaria Chiajna legitimatii speciale. Vor fi 4 sau 5 autobuze (nu am aflat exact numarul masinilor) la intervale de cca 15-20 minute. Azi circulau decat 2 masini impreuna cu alte 2 microbuze Isuzu ale C&I.
Am aflat azi "din surse sigure" - ca sunt cumparate de Primaria Chiajna, dar soferii (tot ai firmei C&I) nu sunt multumiti ca nu le functioneaza bine stergatoarele si alt lucruri minore dar care totusi deranjeaza. Tariful ramane de 2 lei/calatoria (chiar au afis cu TARIF UNIC 2 LEI CALATORIA), iar de la 01ianuarie 2011 cand va disparea RATB-ul va intra in vigoare gratuitatea pentru elevi si pensionari si reducerea pentru studenti. Am inteles ceva ca se vor emite de catre Primaria Chiajna legitimatii speciale. Vor fi 4 sau 5 autobuze (nu am aflat exact numarul masinilor) la intervale de cca 15-20 minute. Azi circulau decat 2 masini impreuna cu alte 2 microbuze Isuzu ale C&I.
- Leo
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Leo
Dpdv estetic nu mi se par prea reusite...
Dpdv estetic nu mi se par prea reusite...
- autob368
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
autob368
Intr-adevar nu sunt prea reusite estetic si din pacate sunt autobuze MAN. Nu am nimic cu acest producator, dar nu sunt prea bine finisate.
Acum discutand din punct de vedere al calatoriei cu aceste vehicule ale Primariei Chiajna - in parteneriat cu C&I Mitrea &Co cred ca evaziunea fiscala va fi in contiinuare la ea acasa. Platitorii de bilete nu vor primi bilete, firma/primaria nu va plati impozit la stat samd. Dar ce mai conteaza? Trebuie sa manance si gura lor ceva nu? Slava Domnului ca nu voi mai circula pe acolo decat cel mult 1 data pe saptamana sau voi merge cu autoturism pana acolo unde am treaba. Astfel scap de ei...
Intr-adevar nu sunt prea reusite estetic si din pacate sunt autobuze MAN. Nu am nimic cu acest producator, dar nu sunt prea bine finisate.
Acum discutand din punct de vedere al calatoriei cu aceste vehicule ale Primariei Chiajna - in parteneriat cu C&I Mitrea &Co cred ca evaziunea fiscala va fi in contiinuare la ea acasa. Platitorii de bilete nu vor primi bilete, firma/primaria nu va plati impozit la stat samd. Dar ce mai conteaza? Trebuie sa manance si gura lor ceva nu? Slava Domnului ca nu voi mai circula pe acolo decat cel mult 1 data pe saptamana sau voi merge cu autoturism pana acolo unde am treaba. Astfel scap de ei...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Dr2005
Nu sunt MAN, sunt produse în România, doar motoarele sunt MAN. Sunt curios unde le-au produs... contractul dintre Dorian Igescu şi Roman Braşov a fost reziliat în 2009, rămânând câteva autobuze finalizate 80% pe care Igescu şi le-a luat (!) pe platformă şi el ştie unde le-a dus. Ori s-a reluat producţia undeva, ori le avea pe stoc, ori acele caroserii au fost finalizate undeva şi acum valorificate... având în vedere numerele de înmatriculare, s-ar putea ca ele să fi fost finalizate chiar de către C&I, iar acum puse în circulaţie.
Nu sunt MAN, sunt produse în România, doar motoarele sunt MAN. Sunt curios unde le-au produs... contractul dintre Dorian Igescu şi Roman Braşov a fost reziliat în 2009, rămânând câteva autobuze finalizate 80% pe care Igescu şi le-a luat (!) pe platformă şi el ştie unde le-a dus. Ori s-a reluat producţia undeva, ori le avea pe stoc, ori acele caroserii au fost finalizate undeva şi acum valorificate... având în vedere numerele de înmatriculare, s-ar putea ca ele să fi fost finalizate chiar de către C&I, iar acum puse în circulaţie.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Tom
E posibil sa fie cumparate in leasing dela C&I si de aceea sa aiba numerele lor si nu de IF.
Nu este rea ideea ca primariile sa aiba mijloace de transport proprii, dar problema e ca nu exista o identitate vizuala a transportului in comun din acest conglomerat numit Bucuresti+Ilfov.
Deja avem o gramada de scheme de culoare la RATB, depasita acum doar de albul celor 1000 stele "für die RATB" si iata ca Chiajna se vrea galbena, precum culoarea "PeNeLeului" dela primarie.
Teoretic, este si bine prin ce face 'conul Minea prin ograda comunala a domniei sale, dar si iadul este pavat cu bune intentii.
E posibil sa fie cumparate in leasing dela C&I si de aceea sa aiba numerele lor si nu de IF.
Nu este rea ideea ca primariile sa aiba mijloace de transport proprii, dar problema e ca nu exista o identitate vizuala a transportului in comun din acest conglomerat numit Bucuresti+Ilfov.
Deja avem o gramada de scheme de culoare la RATB, depasita acum doar de albul celor 1000 stele "für die RATB" si iata ca Chiajna se vrea galbena, precum culoarea "PeNeLeului" dela primarie.
Teoretic, este si bine prin ce face 'conul Minea prin ograda comunala a domniei sale, dar si iadul este pavat cu bune intentii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Dominatrix
Tom wrote:A existat vreodata asa ceva? Eu nu imi amintesc.
dar problema e ca nu exista o identitate vizuala a transportului in comun din acest conglomerat numit Bucuresti+Ilfov.
Tom wrote:Galbena, verde sau roz-bonbon, eu totusi ma bucur ca prin cumpararea acestor midibuze, situatia transportului in comun in comuna aia nu mai e chiar asa albastra ca inainte, desi nu cred ca ar fi de mirare sa auzi (vezi?) pe cineva frecand lampa lui Alladin intr-un midibuz ca cel din poza, daca te "incumeti" sa calatoresti cu el si soferii vor avea aceleasi obiceiuri balcano-orientale ca cei care erau inainte.
Deja avem o gramada de scheme de culoare la RATB, depasita acum doar de albul celor 1000 stele "für die RATB" si iata ca Chiajna se vrea galbena, precum culoarea "PeNeLeului" dela primarie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Utilizator anonim
Se pare ca au ceva clienti...
Se pare ca au ceva clienti...
- darknight
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
darknight
Parca e autobuz comunist ,asa am vazut in pozele de pe atunci
Parca e autobuz comunist ,asa am vazut in pozele de pe atunci
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Dominatrix
darknight wrote:Nu chiar, la aspect nu seamana deloc, iar in ceea ce priveste conditiile de calatorie, pe vremea comunismului se circula conform sloganului: "Cu un picior pe scara, cu o mana pe bara, si cu c*rul afara". Ne-aplicabil in cazul de fata...
Parca e autobuz comunist ,asa am vazut in pozele de pe atunci
- autob368
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
autob368
Bineinteles ca au clienti... si clientii sunt dupa cate vad in aceasta poza, cei care pana la 1 ianuarie au avut la dispozitie un mijloc de transport mai mare, mai civilizat si mai ieftin... adica RATB. Pentru ca iti spun date reale, vazute in cca 4 luni, ca autobuzele RATB erau la anumite ore pline ca cel din imagine. Calatorii sunt aceeasi ca numar, doar ca acum AU OBLIGATIA de a plati 2 lei in loc de 1.5 lei, "AU DREPTUL" sa nu li se elibereze bilet (ca deh, monopolul exista, cred ca acum soferii ar avea tupeul daca le ceri bilet sa te dea jos din masina.
In concluzie, nu vreau sa supar pe nimeni, dar MAFIA LOCALA PRIMARIA PNL+FIRMA DE TRANSPORT PSD conlucreaza pentru binele cetatenilor din aceasta mare comuna (satele Rosu, Dudu, Chiajna).
Utilizator anonim wrote:
Se pare ca au ceva clienti...
Bineinteles ca au clienti... si clientii sunt dupa cate vad in aceasta poza, cei care pana la 1 ianuarie au avut la dispozitie un mijloc de transport mai mare, mai civilizat si mai ieftin... adica RATB. Pentru ca iti spun date reale, vazute in cca 4 luni, ca autobuzele RATB erau la anumite ore pline ca cel din imagine. Calatorii sunt aceeasi ca numar, doar ca acum AU OBLIGATIA de a plati 2 lei in loc de 1.5 lei, "AU DREPTUL" sa nu li se elibereze bilet (ca deh, monopolul exista, cred ca acum soferii ar avea tupeul daca le ceri bilet sa te dea jos din masina.
In concluzie, nu vreau sa supar pe nimeni, dar MAFIA LOCALA PRIMARIA PNL+FIRMA DE TRANSPORT PSD conlucreaza pentru binele cetatenilor din aceasta mare comuna (satele Rosu, Dudu, Chiajna).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Transport intre Cartierul Militari si Dudu/Chiajna
Dominatrix
autob368 wrote:Si ca orice lucru (mai) bun, trebuia sa dispara Oare vom avea vreodata transport in comun civilizat in aceasta capitala, pardon metropola, fie ea si la marginea - ca sa nu zic coada - Europei?
Bineinteles ca au clienti... si clientii sunt dupa cate vad in aceasta poza, cei care pana la 1 ianuarie au avut la dispozitie un mijloc de transport mai mare, mai civilizat si mai ieftin... adica RATB.
📖 Pagination options