Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei

Poze şi discuţii despre lucrările la M5 în 2011-2014

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde 133 313 » Sâm, 02 Iun 2012, 18:01

Exista si varianta ca trenul sa nu opreasca in unele statii, dar este bine ca ele sa existe in eventualitatea ca cine stie. M2 ar fi fost foarte utila acum fara Piata Romana... De exmplu cand Oborul a fost inchis pentru modificarea acceselor ma frustra foarte tare intervalul Iancului-Stefan cel Mare, mai cu seama ca eu aveam treaba la Lizeanu. Sa nu uitam ce se intampla cu traficul de suprafata in caz de evenimente exceptionale gen copaci cazuti peste linii, proteste de strada, etc.
:EA600:
Avatar utilizator
133 313
Membru Bronze
 
Mesaje: 1940
Membru din: Joi, 15 Mar 2012, 15:21
Localitate: Blocuresti

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde andrei11 » Sâm, 02 Iun 2012, 18:27

Dr2005 scrie:...Eu mă descurc şi pe scări, deşi mi se pare aiurea să pierd 1 minut să cobor la metrou, 5 minute în staţie, 3 minute în metrou şi 2 minute să urc, când în acelaşi interval de timp puteam să merg cu troleul ...

Mie altceva mi se pare aiura, sa avem pardon.
Sa fac cu troleul de la Apaca la Splai 40 minute. Vezi ca folosind metroul --> eu o sa ajung la gara si inapoi iar tu nu o sa treci de Leu, decat dupa mai mult de jumatate de ora de asteptat !

Dr2005 scrie:...fără să stau să bag o cartelă undeva, să aştept ca ea să fie validată, să împing un turnichet şi abia apoi să ajung în tren, asta chiar dacă am abonament...

De ce nu te plangi si de deschisul usii la bloc, al validarii cartelei la usa din bloc cand ajungi acasa, al trotuarului, al traversarii strazii, al respiratului, al intorsului privirii, etc, etc, etc, al mersului in 2 picioare dupa ce ai mancat o napolitana, al pasarilor care zboara din pom in pom, al greierilor care canta, etc.
Chiar ca exagerezi aici !
133 313 scrie:Exista si varianta ca trenul sa nu opreasca in unele statii, dar este bine ca ele sa existe in eventualitatea ca cine stie. M2 ar fi fost foarte utila acum fara Piata Romana

:?: :o :?: :o :?: :o :?: :o .... :?: :o
Ori nu am inteles eu bine, ori tu ai fost ambiguu.
EXPLICATII !!!
Avatar utilizator
andrei11
Membru Silver
 
Mesaje: 5028
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 21:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde 133 313 » Sâm, 02 Iun 2012, 18:39

Sarcasm usor. Presupun ca se stie ca la inceputuri trenurile nu opreau in Romana din motive...
:EA600:
Avatar utilizator
133 313
Membru Bronze
 
Mesaje: 1940
Membru din: Joi, 15 Mar 2012, 15:21
Localitate: Blocuresti

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde andrei11 » Sâm, 02 Iun 2012, 18:47

Aha ! M-am linistit :lol:
Avatar utilizator
andrei11
Membru Silver
 
Mesaje: 5028
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 21:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde subway guru » Sâm, 02 Iun 2012, 19:31

Nu opreau la Romana din motive...de lipsa de statie... :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 6013
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 12:22
Localitate: Underground

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde 133 313 » Sâm, 02 Iun 2012, 19:36

Cuiva i se pareau prea dese.
:EA600:
Avatar utilizator
133 313
Membru Bronze
 
Mesaje: 1940
Membru din: Joi, 15 Mar 2012, 15:21
Localitate: Blocuresti

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde subway guru » Sâm, 02 Iun 2012, 22:12

Cand s-a aprobat sf-ul pt Dr. Taberei, RATB-ul a fost 'avertizat' ca trebuie sa-si 'regandeasca' transportul de suprafata in corelare cu noua linie de metrou...ce au 'regandit'???...nimic...dinozauri... :cry:
Cel de sus sa-i 'odihneasca' pana vine cineva sa-i trezeasca la realitate... :ugeek:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 6013
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 12:22
Localitate: Underground

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde radu73 » Dum, 03 Iun 2012, 00:47

nemo scrie:Sunt surprins sa vad ca un punct de vedere atat de radical este sustinut de membri ai forumului cu un inalt nivel de pregatire academica. Si ce daca va fi remontata reteaua de troleibuz pe ramura de nord a Dr. Taberii? Pe cine va incurca? Credeti ca nu vor avea calatori troleibuzele care (poate ca) vor circula pe acolo? Cu siguranta, vor avea clienti, la fel ca tramvaiul 1 intre Piata Muncii si Obor sau ca 381 intre Universitate si Piata Victoriei.

Utilizarea metroului nu ar trebui sa reprezinte o obligativitate, ci o oportunitate, cetateanul avand posibilitatea de a alege intre metrou si transportul de suprafata. Plus ca structura cartierului Drumul Taberei nu face rentabila utilizarea metroului pe distante scurte. Cine "s-ar baga" la metrou pentru o calatorie de la Piata Moghioros pana la Romancierilor sau de la Orizont la Moghioros, de exemplu? Pentru o calatorie pe distante scurte, nu merită ca timp sa cobori la metrou, indiferent cate scari rulante, lifturi, sau covoare zburatoare vei avea la dispozitie.

Plus ca disparitia troleibuzului pe ramura de nord (si inlocuirea acestuia cu metrou) ar face necesara cel putin o transbordare pentru calatorii care vor sa mearga la Gara sau in orice alta parte a orasului in afara de Eroilor sau Universitate (intr-un viitor incert). Nu am nimic impotriva metroului in Drumul Taberei, atat timp cat vor fi mentinute legaturile existente in prezent (fara transbordari). Plus ca, daca gandim din punct de vedere ecologic, cele mai indreptatite sa dispara ar fi autobuzele, nicidecum troleibuzele. De ce nu poate fi electrificat, sa zicem, traseul lui 268 (pe Stirbei Voda)?

Imi pare rau sa spun asta, dar probabil asa s-a gasit o "minte luminata" si a blocat proiectul de electrificare intre Piata Unirii si Baneasa, altfel am fi avut acum retea de troleibuz intre Berceni si Baneasa, si implicit conditii mai bune de transport in acea zona, nu 131 si 335-ul care stau zeci de minute blocate pe Dorobanti. Nu mai zic de legatura care s-ar fi creat intre sudul orasului si partea de nord sau gara.

Iar in legatura cu intentia declarata a RATB-ului, daca tot sunt asa de "generosi", atunci ar face bine sa puna cativa stalpi pe Panduri si Geniului si sa redeschida circulatia troleibuzelor pe la Academia Militara, azi iar mi-am "stupit" sufletul stand minute bune intr-un 96 la semafor la Piata Leul. :evil:


Bine punctat ... oportunitate nu obligativitate ...

In 1986 cand o minte bolnava a scos troleibuzele de pe str. Bodnaras actual Bd. Timisoara ... a lasat aproape 1 an jumatate linia 35 care inlocuia troleibuzele 62, 68, 90, 91 si autobuzele 121 si 137 (care a fost reintrodus in 1998) ...
Linia 90: Valea Argesului - B-dul Timisoara - Universitate - Stadionul national
Avatar utilizator
radu73
 
Mesaje: 121
Membru din: Joi, 05 Aug 2010, 13:45

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde radu73 » Dum, 03 Iun 2012, 00:52

Ii comentati pe cei din RATB ca desfiinteaza transportul electric ... iar acum ????

Ce daca sunt staii dese ? Chiar nu putem sa fim in sec.21 ... tot la sfanta Motorina ne intoarcem ... dupa mine troleibuzul, tramvaiul si metroul trebuie sa fie viitorul ... insa nu poti sa impui la jumatate de cartier sa mearga doar cu metroul.
Linia 90: Valea Argesului - B-dul Timisoara - Universitate - Stadionul national
Avatar utilizator
radu73
 
Mesaje: 121
Membru din: Joi, 05 Aug 2010, 13:45

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde radu73 » Dum, 03 Iun 2012, 00:55

Dr2005 scrie:Toţi care se urcă în lift sunt obişnuiţi cu lifturile IFMA pe care le au la bloc, alea care pleacă la nevoie şi cu uşa deschisă şi cu care, dacă sunt două pe o scară, copii fac întrecere când n-au ce face. Oricum, din moment ce apeşi pe butonul de pornire se presupune că eşti deja în lift cu tot cu bagaj. Am văzut lifturi în Praga şi Viena... se mişcau mult mai rapid, la fel şi scările rulante (ale noastre de-abia se târâie).

Eu mă descurc şi pe scări, deşi mi se pare aiurea să pierd 1 minut să cobor la metrou, 5 minute în staţie, 3 minute în metrou şi 2 minute să urc, când în acelaşi interval de timp puteam să merg cu troleul fără să fac exerciţii fizice pe scările Metrorex, fără să stau să bag o cartelă undeva, să aştept ca ea să fie validată, să împing un turnichet şi abia apoi să ajung în tren, asta chiar dacă am abonament (spre deosebire de RATB unde abonamentul nu trebuie validat, iar validatoarele oricum se găsesc în vehicul, pe când la metrou rişti să pierzi trenul până bagi cartela).

Am mai spus-o şi o să o mai spun: toate oraşele care au mers pe soluţia ,,tramvaiului subteran" au şi alternative de transport rapid (de obicei trenuri). Cine nu are, nu s-a aruncat la asemenea prostii, cu staţii la 200m una de alta. Vezi Praga, Budapesta sau oraşele din ţările ex-sovietice, care au păstrat metroul pentru distanţe lungi (cum este şi în Bucureşti în prezent... nu merge nimeni de la 1 Decembrie 1918 la N. Grigorescu sau de la Gorjului la Lujerului cu metroul!) şi merg în continuare pe ideea asta, folosind ca mijloc de transport de capacitate mare pe distanţe scurte tramvaiul sau, mai rar, troleibuzul. Era atât de scump şi de complicat să se pună troleibuze articulate pe 91 şi 93 şi metroul să oprească doar la Valea Ialomiţei, Moghioroş, Favorit şi Răzoare? Era aşa de complicat să se tragă o variantă a lui 41, care de la Moghioroş să o ia spre Valea Ialomiţei şi să întoarcă acolo?


Unde nu e capete :lol: exista RATB ... :lol:

Din pacate aproape niciodata cei din RATB nu au gandit logic ...

Poate doar reinfiintarea liniei 137 in Bd. Timisoara este floarea ... dar care nu aduce primavara
Linia 90: Valea Argesului - B-dul Timisoara - Universitate - Stadionul national
Avatar utilizator
radu73
 
Mesaje: 121
Membru din: Joi, 05 Aug 2010, 13:45

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde bercenicity » Dum, 03 Iun 2012, 01:58

andrei11 scrie:
133 313 scrie:Exista si varianta ca trenul sa nu opreasca in unele statii, dar este bine ca ele sa existe in eventualitatea ca cine stie. M2 ar fi fost foarte utila acum fara Piata Romana

:?: :o :?: :o :?: :o :?: :o .... :?: :o
Ori nu am inteles eu bine, ori tu ai fost ambiguu.
EXPLICATII !!!


Adica ceva gen fac statie din doua in doua + la statiile importante opresc ambele sub-linii. Asa ceva e in America unde exista conceptul de tren (metrou) expres, in general cu linii dedicate (trei sau patru cai in total); unde sunt doar doua se aplica "skip-stop service". Una din ultimele linii unde se mai practica asta e in New York linia J/Z unde la ora de varf, in directia de varf se merge din doua in doua. Sarind 10 statii din 29 se castiga 5-6 minute http://mta.info/nyct/service/pdf/tjcur.pdf

E.g. aplicat la M5 am putea avea
M5a: V.Ialomitei - Romancierilor - DT34 - Orizont - Academia Militara - Eroilor
M5b: R.Doamnei - Brancusi - Parc DT - Favorit - Academia Militara - Eroilor

Bineinteles ca ar fi o idiotenie, dar pentru exemplificare...
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1033
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 11:32
Localitate: BerceniCity

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde subway guru » Dum, 03 Iun 2012, 23:15

Hai, lasati-o balta cu 'fantazarile', nici macar nu sunteti pe aproape...cand eram mic era jocul ala cu 'ghicitul'...cald, caldutz, fierbinte...voi sunteti la 'freezing cold'... :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 6013
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 12:22
Localitate: Underground

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde flobir » Lun, 04 Iun 2012, 11:27

subway guru scrie:Cand s-a aprobat sf-ul pt Dr. Taberei, RATB-ul a fost 'avertizat' ca trebuie sa-si 'regandeasca' transportul de suprafata in corelare cu noua linie de metrou...ce au 'regandit'???...nimic...dinozauri... :cry:
Cel de sus sa-i 'odihneasca' pana vine cineva sa-i trezeasca la realitate... :ugeek:


no offence, dar aia de i-au avertizat nu sunt tot dinozauri? lucrurile astea n-ar trebui facute acum in comun? nu d-aia avem Autoritate Metropolitana?
Avatar utilizator
flobir
 
Mesaje: 98
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 11:29

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT)

Mesajde aztec » Lun, 04 Iun 2012, 11:46

bercenicity scrie:Adica ceva gen fac statie din doua in doua + la statiile importante opresc ambele sub-linii. Asa ceva e in America unde exista conceptul de tren (metrou) expres, in general cu linii dedicate (trei sau patru cai in total); unde sunt doar doua se aplica "skip-stop service"............

Bucurestiul nu e ...NY. Nici ca populatie sau dimensiuni...
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 715
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 21:08

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 5 de metrou Bucureşti - Lucrări în 2011-2014

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: iliutu şi 9 vizitatori