Forumul MetrouUșor


Totul despre dezvoltarea rețelei de transport și a infrastructurii din România

Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)

Prezentari ale vagoanelor de calatori din Romania

Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)

Mesajde Marian Andrei » Joi, 07 Oct 2010, 20:45

Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)
:TS: :V0BB: :V0BB: :V0BB: :V0BB:
Trainspotting travel: 2011 - 6305 km; 2012 - 13316 km; 2013 - 10629 km; 2014 - 9288 km
Avatar utilizator
Marian Andrei
Membru fondator
 
Mesaje: 15711
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 19:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)

Mesajde GAC » Vin, 24 Dec 2010, 03:45

Chiar nu-i inteleg pe dementii astia de la CFR, de ce baga atatia bani in vagoane noi (modernizate) cand adevarata problema e infrastructura. Chiar si vagoanele din anii 70 au fost proiectate pentru 140Km/h, doar ca in prezent rar se merge cu peste 100 chiar si pe sinele modernizate (Buc -Campina si Buc_Constanta), iar pe infrastructura de dinainte de revolutie, ce sa mai zicem.

Partea cea mai proasta e ca aceste reabilitari de vagoane se fac intr-o maniera nepotrivita. Aceste vagoane salon sunt pentru calatorii scurte, gen naveta, de minute, cel mult o ora, ca-n vest, dar cand mergi vreo 6 ore sau chiar mai mult, vrei compartiment, ca vrei mai multa liniste, sa nu te deranjeze copilul care plange peste 5 randuri, adolescentul rebel care asculta muzica-n casti, dar care se aude cale de 3 randuri, etc, cei ce misuna prin tren pe culoar. E aiurea rau de tot.
Iar la urma urmei, pentru un popor "curat" ca al nostru, mai mult decat canapelele de vinilin nici nu cred ca e cazul, dar asta e, investitia de stat, bani multi aruncati acolo unde NU trebuie.
Politicienii ar trebui sa respire infrastructura!!!
GAC
Membru Bronze
 
Mesaje: 400
Membru din: Joi, 30 Sep 2010, 23:10

Re: Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)

Mesajde Dr2005 » Vin, 24 Dec 2010, 04:44

În Vest nu prea mai sunt vagoane compartimentate... cel mult mai vezi vagoane care vin pe internaţionale din Polonia, România sau din ţările fostei Yugoslavie. Restul sunt toate salon... desigur, acolo dacă faci gălăgie, plăteşti amendă, iar în ceea ce priveşte copii mici, ori îi duci la vagonul "mama & copilul" (dacă are trenul în compunere aşa ceva) ori îi faci să tacă altfel eşti bun de plată că deranjezi călătorii. Desigur, în ţara naşului şi a lui "doi lei" nu o să vedem vreodată să se ia măsuri împotriva celor care perturbă călătoria celorlalţi călători, fac mizerie, gălăgie, trag semnalul de alarmă fără motiv, se uşurează în bude cu descărcare între şine pe timpul staţionării în staţii, aruncă gunoaie pe geam, ţin uşile de acces în vagon deschise, beau alcool, fumează în tren ş.a.m.d.. La dracu', ei nu sunt în stare nici să se asigure că toată lumea are bilet şi să supra-taxeze pe cei fără bilet. Doar pe la privaţi e un pic mai bine, blatismul tinde la zero iar regulile de călătorie sunt cât-de-cât respectate (spun "cât-de-cât" pentru că degeaba schimbi ciobanul, dacă vitele-s aceleaşi).

Apropo de 10-31, el are o poveste mai interesantă: cu vreo 4 zile înainte de expoziţie, reprezentanţii CFR Călători au venit să vadă vagonul. Au fost extrem de NEMULŢUMIŢI (au făcut scandal şi au bătut cu pumnul în masă) că ei vor budele la extremităţi (Remar le amplasase cu acces din peroanele de acces, lângă uşi). Prin urmare, vagonul are 2 bude la capete şi 2 "spaţii tehnice" de mărimea unei bude, dar GOALE. În 3 zile s-a reuşit mutarea instalaţiilor dar, pentru că foarte mult spaţiu e ocupat inutil, ca să iasă numărul de locuri au trebuit să monteze scaunele în format 2 + 2 ca la clasa a 2a, dar vagonul a rămas de clasa I.€
Dr2005
 

Re: Vagoane 10-31 (Modernizate la Remarul Pascani)

Mesajde shoppy » Dum, 26 Dec 2010, 20:39

CFR Calatori si CFR Infrastructura sunt 2 unitati diferite si la ambele trebuie sa intre bani pentru modernizare, ca nu intra destul la nici una e alta chestie. Apoi chiar si vagonul ala de acum 30 de ani daca este apt de 140km/h nu inseamna ca o sa mai fie asa si peste 100 de ani, mereu ajung vagoane la sfarsitul ciclului de viata si trebuiesc reconstruite sau casate.
22: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, TR
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 2829
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 12:48
Localitate: Bucuresti, s. 1


Înapoi la Prezentari si discutii vagoane de calatori

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori