Transportul în lumeEuropaGermania / DeutschlandTrenuri în Germania

 

Topic: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB

22 posts, 8406 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 430/431 (Noul S-Bahn)




- Fabricant: Alstom, Bombardier
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2012
- Nr. de unitati produse: XX garnituri (430 001-)
- Comanda pentru 178 garnituri (87 pentru Stuttgart, 91 pentru Frankfurt)
- Compunere: EMU 4 vagoane (ex: 430 001 + 431 001 + 431 501 + 431 501)  
- Formula axelor: Bo'(Bo') (2') (Bo')Bo'
- Lungime garnitura: 68,3m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 140km/h
- Putere maxima: 2350 kW (3151 CP)
- Utilizare: S-Bahn Stuttgart (din aprilie 2013, pentru inlocuirea garniturilor din clasa 420 - insa momentan au ceva probleme), incepand din 2015 pentru S-Bahn Rhein-Main (Frankfurt)

Imagine de pe wikipedia de la prezentarea din cadrul expozitiei Innotrans:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 440/441/841 (Alstom Coradia Continental - trenuri Regio)

- Fabricant: Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2008
- Nr. de unitati produse pentru DB:
    - 3 vagoane: 26 garnituri (440 301-326)
    - 4 vagoane: 48 garnituri (440 001-048)
    - 5 vagoane: 6 garnituri (440 201-206)
- Compunere: EMU 3/4/5 vagoane (ex 3v: 440 301 + 441 801 + 440 801) / (ex 4v: 440 001 + 441 001 + 441 501 + 440 501) / (ex 5v.: 440 201 + 441 201 + 841 201 + 441 701 + 440 701)  
- Formula axelor: Bo'(2)(Bo)Bo' / Bo'(Bo)(2)(Bo)Bo' / Bo'(Bo)(2)(2)(Bo)Bo'
- Lungime garnitura: 54,5m / 70,9m / 87,0m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 160km/h
- Putere maxima: 2880 kW (3151 CP) - 440.0 si 440.2 / 2160 kW (CP) - 440.3
- Utilizare: DB Regio

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 442/443/842 (Bombardier Talent 2 - trenuri Regio si S-Bahn)




- Fabricant: Bombardier
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2008
- Nr. de unitati produse pentru DB:
    - 2 vagoane: 11 garnituri (442 001-011)
    - 3 vagoane: 88 garnituri (442 101-152; 1442 100-135)
    - 4 vagoane: 137 garnituri (442 201-211; 442 217-293; 1442 200-214; 2442 200-233)
    - 5 vagoane: 59 garnituri (443 301-359)
    - 6 vagoane: inca nu s-au comandat
- Compunere: EMU 2/3/4/5/6 vagoane (ex 2v: 442 001 + 442 501) / (ex 3v: 442 101 + 443 601 + 442 601) / (ex 4v: 442 201 + 443 201 + 443 701 + 442 701) / (ex 5v.: 442 301 + 443 301 + 843 301 + 443 801 + 442 801)  
- Formula axelor: Bo’2’Bo’ / Bo’2’2’Bo’ / Bo’2’Bo’2’Bo’ / Bo’2’Bo’2’2’Bo’ / Bo’2’Bo’2’Bo’2’Bo’
- Lungime garnitura: 40,1m / 56,2m / 72,3m / 88,4m / 104,5m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 160km/h
- Putere maxima: 2020kW (2/3 sectiuni) / 3030kW (4/5 sectiuni) / 4040kW (6 sectiuni)
- Utilizare: DB Regio + S-Bahn Mitteldeutschland (Leipzig / Halle) + S-Bahn Nürnberg + S-Bahn Rostock

Imagini din Frankfurt:
442 287 FRA nov13.jpg (409.07 KB; downloaded 2675 times)

442 790 FRA nov13.jpg (334.63 KB; downloaded 2673 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 450 (GT8-100C/2S - S-Bahn Karlsruhe)




- Fabricant: Duewag, ABB Henschel
- Perioada in care s-a fabricat: 1994
- Nr. de unitati produse: 36, in uz 35 (unul distrus intr-un incendiu) / 4 incadrate la DB: (450 001, 003, 004 si 005)
- Formula axelor: B'2'2'B' - tramvai articulat 3 sectiuni
- Lungime garnitura: 37,6m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC, 750V DC
- Viteza maxima: 95km/h
- Putere maxima: 560 kW (751 CP)
- Utilizare: S-Bahn Karlsruhe

O imagine de acum 2 ani:
karl_450005_.jpg (464.33 KB; downloaded 2725 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 452 (Alstom RegioCitadis - RegioTram Kassel)

- Fabricant: Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2005
- Nr. de unitati produse: 28 / 18 incadrate la DB: (452 001-018)
- Formula axelor: Bo´2´2´Bo´ - tramvai articulat 3 sectiuni
- Lungime garnitura: 36,7m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC, 600V DC
- Viteza maxima: 100km/h
- Utilizare: RegioTram Kessel

De pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 472/473 (S-Bahn)




- Fabricant: LHB, MBB, WMD, SSD
- Perioada in care s-a fabricat: 1974-1984
- Nr. de unitati produse: 62 garnituri (472 001-062), 52 garnituri in uz
- Compunere: EMU 3 vagoane (ex: 472 001 + 473 001 + 472 501)  
- Formula axelor: Bo'Bo'+Bo'Bo'+Bo'Bo'
- Lungime garnitura: 65,8m
- Sistem electric: 1200V DC (alimentare sina a 3-a)
- Viteza maxima: 100km/h
- Putere maxima: 1500 kW (2012 CP)
- Utilizare: S-Bahn Hamburg

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 474/874 (S-Bahn)




- Fabricant: Adtranz/Bombardier, LHB/Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: 1996-2001
- Nr. de unitati produse: 112 garnituri (474 001-058; 092-145)
- Compunere: EMU 3 vagoane (ex: 474 001 + 874 001 + 474 501)  
- Formula axelor: Bo’Bo’+2’2’+Bo’Bo’
- Lungime garnitura: 66m
- Sistem electric: 1200V DC (alimentare sina a 3-a), 15kV 16.67Hz AC (o parte)
- Viteza maxima: 100km/h
- Putere maxima: 920 kW (1234 CP)
- Utilizare: S-Bahn Hamburg

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 479 (Oberweißbacher Bergbahn)

- Fabricant: Gothaer Waggonfabrik, Waggonfabrik P. Herbrand / AEG, reconstruite de Raw Schöneweide
- Perioada in care s-a fabricat: reconstruite in 1982 / 1984
- Nr. de unitati aflate in exploatare: 3 (479 201, 203, 205)
- Formula axelor: Bo
- Lungime garnitura: 11,6m
- Sistem electric: 600V DC
- Viteza maxima: 40km/h
- Utilizare: Oberweißbacher Bergbahn

De pe wikipedia:


 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenuri în Germania  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421249 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use