Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Brașov

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

653 posts, 262292 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Ele fac galagia aia? :)

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Da. Sa vezi miros de motorina in trolee acum...

 



Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Cei de la Brasov vad ca au in teste un autobuz zilele acestea. L-am zarit la ora 11:30 la Livada Postei si se indrepta spre Poiana Brasov ...

Intre timp, am gasit si informatiile necesare -----> http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni...din-Brasov
AutobuzTeste.JPG (179.11 KB; downloaded 5786 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

http://www.realitatea.net/primul-autobu...23099.html
Mda... BYD.
Pentru cine nu stie deja ca BYD se ocupa initial de copii dupa BMW...
https://www.google.ro/search?q=byd&clie...=702&dpr=1
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Stiri, noutati, perspective wilhelm ciprian

Garajul Valea Cetatii astazi.
IMG_20140629_124424.jpg (375 KB; downloaded 5720 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective wilhelm ciprian

Primele troleibuze de la Omnibus au ajuns zilele acestea in garajul de pe 13 Decembrie.
PS:  Panoul publicitar cu firma imobiliara ( de la garajul Valea Cetatii ) a fost dat jos la scurt timp dupa postarea mesajului pe forumuri.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Program special linia 41

    Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov răspunde solicitărilor venite din partea călătorilor şi, în zilele de 31 octombrie şi 1 noiembrie 2014, suplimentează capacitatea de transport pe tronsonul liniei 41 cuprins între capătul de linie Livada Poştei şi staţia "Cimitirul Central". Modificarea este determinată de fluxul mare de călători ce se înregistrează în fiecare an, în această perioadă, pe tronsonul mentionat.

    Astfel, pe traseul liniei 41, pe tronsonul menţionat, vineri şi sâmbătă, vor circula mai multe autobuze, fiecare cu o capacitate de câte 100 de locuri. În toate staţiile de pe traseu şi pe portalul R.A.T. Braşov, respectiv www.ratbv.ro, în secţiunea “Trasee şi orare”, va fi afişat programul de circulaţie pentru aceste două zile. Afişele vor purta menţiunea “Valabil pentru zilele de 31 octombrie şi 1 noiembrie 2014”.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Gabi23

Reluare circulaţie "Poiana Expres"

Pentru a răspunde solicitărilor de transport existente în această perioadă pe traseul Braşov – Poiana Braşov, Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov reia circulaţia autobuzelor pe linia 100, „Poiana Expres”, începând cu ziua de sâmbătă, 10 ianuarie 2015. Astfel, în zilele de sâmbătă şi duminică, vor fi realizate curse rapide, între Gara CFR Braşov şi Poiana Braşov, cu câte o singură oprire pe traseu, în staţiile „Sanitas”, la dus şi, respectiv, „Hidro A”, pe sensul de întors din staţiune.

   Plecările din capătul de linie Gara CFR Braşov au loc la orele: 10.05, 11.20, 12.05, 15.35, 16.20 şi 17.00. Plecările din Poiana Braşov vor fi efectuate după următorul orar: 11.20, 12.00, 12.45, 16.15, 17.00 şi 18.00.

    R.A.T. Braşov reaminteşte faptul că această cursă are un caracter sezonier, astfel că autobuzele vor circula după un program flexibil, funcţie de cererea de transport şi de posibilitatea desfăşurării a diferite activităţi specifice sezonului de iarnă în Poiana Braşov.  

    Un bilet pentru linia 100 costă 5,5 lei, tichetele putând fi achiziţionate de la cele două capete de linie şi de la casieria din staţia „Sanitas”. Autobuzele care vor circula pe traseul liniei 100 vor pleca din terminalul de la Gara CFR Braşov şi vor opri în staţia „Sanitas”, dar NU vor opri în capătul de linie Livada Poştei. Pe sensul spre Gara CFR, autobuzele vor pleca din capătul de linie Poiana Braşov şi apoi vor opri în staţiile „Hidro A” (zona Camera de Comerţ) şi Gară. NU vor opri în Livada Poştei. Orarul de circulaţie al liniei „Poiana Expres” va fi afişat în toate staţiile de pe traseu, pe portalul Regiei, http://www.ratbv.ro, în secţiunea „Trasee şi orare”, începând de vineri 09 ianuarie 2015.

http://www.ratbv.ro/noutati/reluare-cir...expres_65/

 


Re: Știri, noutăți, perspective SPA29

Nu apare pe nicaieri in presa, sau prin alte locuri, dar azi a sosit in Brasov un autobuz SOR, de genul celui testat in Bucuresti. E pitit bine in halele din garajul Bartolomeu (daca nu cumva este chiar cel plimbat prin capitala).

 


Re: Știri, noutăți, perspective Volvo 65

Iată autobuzul electric, SOR, în probe, într-o cursă specială. La o primă impresie pot spune că este foarte silențios. L-am surprins astăzi într-o poză la Livada Poştei. Îmi pare rău de calitatea pozei, dar l-am văzut destul de târziu
SOR electric.jpg (63.42 KB; downloaded 5170 times)

 


Re: Știri, noutăți, perspective Volvo 65

Au apărut şi în presa locală informații
Biz Braşov wrote:
RAT Brașov va „testa” un autobuz electric de 400.000 de euro

RAT Brașov va plimba, zilele următoare, pe străzile Brașovului un autobuz electric care s-a aflat două săptămâni în probe la București.

Este vorba de un autobuz SOR EBN 10.5, fabricat de SOR Libchavy, unul dintre cei mai mari producători de autobuze, troleibuze şi autocare din Cehia. Dotat cu un motor asincron răcit cu lichid, Skoda Electric, instalaţie electrică Cegelec şi acumulatori Winston Battery/Lithium – ion, autobuzul SOR EBN 10.5 are o capacitate de 85 de locuri, un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore şi o autonomie energetică de 250 de kilometri.
Preţul unui astfel de autobuz variază între 350-400.000 de euro, în aceşti bani fiind inclus şi încărcătorul. Dar autobuzul SOR EBN nu se remarcă doar prin soluţia motorizării electrice, ci apelează la mai multe soluţii care scad costurile generale de întreţinere: şasiul şi părţile expuse ruginei sunt din oţel inoxidabil, iar un număr mare de panouri laterale, frontale, spate şi plafon sunt din materiale compozite plastice sau din aluminiu, care nu sunt afectate de rugină.
Conform reprezentanţilor companiei, SOR EBN 10.5 are o lungime de 11 metri şi o capacitate de până la 93 de călători, maxa maximă admisă fiind de puţin peste 16 tone, fapt care afectează mai puţin şi carosabilul, în special în lunile fierbinţi de vară (autobuzele clasice de capacitate similară au între 17 şi 19 tone). Timpul de reîncărcare a bateriilor variază în funcţie de gradul lor de descărcare – dacă în general este nevoie de 6-7 ore pentru a le reîncărca (presupunând că autobuzul nu ajunge cu autonomie zero la autobază, fiind păstrată mereu o marjă de siguranţă), SOR propune o variantă de încărcare rapidă care permite reîncărcarea bateriilor pe timpul zilei în patru reprize de câte 15 minute, când se află la capăt de linie. Astfel, autonomia poate ajunge la 300 de km într-o zi. Consumul de curent este de aproximativ 1 kWh

 


Re: Știri, noutăți, perspective Gabi23

Mare ți-e grădina cu idioți, Doamne...  :popa:
Autocarul de la RAT Brașov este modelul Volvo Ayats Bravo, similar celor de la RAT Constanța (închiriate 4 buc. la RAT București).
Autocarul cu etaj cumpărat la Braşov va ajunge la fier vechi

Praf de vise se alege din planurile de a aduce simbolul Londrei la Braşov. Autocarul cu etaj cumpărat de Consiliul Judeţean pentru turişti are soarta pecetluită: ajunge la fier vechi. Consiliul Judeţean Braşov a dat 300.000 de euro pe el acum opt ani. Municipalitatea nu mai are însă răbdare. Nu şi-a recuperat investiţia pentru că profitul este prea mic. Un bilet costă cinci lei.
„Nu îşi are rostul aici, în Braşov. De câte ori l-am văzut circulând, l-am văzut cu două, trei persoane, deci economic nu îşi are rolul”. Constatările localnicilor sunt cifre cu minus în bugetul Braşovului. Piesele, reviziile, reparaţiile şi carburantul costă de două ori mai mult decât produce autocarul turistic cu etaj. Anul trecut a plimbat doar 2.500 de turişti în şase luni.
Claudiu Coman, vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Braşov: „La sfârşitul anului trecut, când am făcut analiza bugetului de venituri şi cheltuieli, am constatat că suma totală care necesita pentru operare era undeva în jur de 57- 60.000 de lei anual, iar beneficiile pe care le aducea erau între 25-27.000”.
Dupa sezonul estival de anul trecut, soarta autocarului a fost decisă: merge la fier vechi. Câţiva dintre consilierii judeţeni nu sunt totuşi convinşi că trebuie să se despartă de el.
Luminiţa Olteanu, consilier judeţean: „Poate că ar trebui să găsim o firmă care să îl cumpere, a-l casa nu este cel mai bun lucru”.
Vasile Oltean, consilier judeţean: „Eu m-am bucurat de prezenţa acestui autocar, parcă lumina Braşovul. Turiştii care veneau aici preferau să urce în acest autocar, să îşi lase maşinile într-o parcare”.
Un tur cu autocarul cu etaj dura două ore, dar dimensiunile lui nu îl lăsau să plimbe turiştii pe străzile din centrul vechi al Braşovului sau pe sub Poarta Schei.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...investitie

 


Re: Știri, noutăți, perspective Robert24

Idiotii puteau sa-l bage in weekenduri catre Poiana. Ar fi mers arhiplin!

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420785 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use