Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1280 posts, 411134 views
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective truscamihai

Doamne nu vad eu bine ? Am si eu cu ce sa ma duc dimineata la Slobozia si sa prind si autobuzul :d , Bv o alegere ideala si pentru navetisti .

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Si ca navetist cu ce ajungi la gara la 4 si un sfert ?Zi de zi. . Adica la ce ora pleci de acasa, asta daca nu stai pe Grivitei intre GdN si Basarab...

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Nu inteleg de ce trebuie sa ajungi la Ciulnita pe la Slobozia cand deja ai ditai magistrala acolo cu regio care pleaca la 6 din Obor si ajunge tot atunci, poate au inceput pasarile daunatoare sa fure Ciulnita - Slobozia. Iar Slobozia - Ciulnita sunt 15km, de ce face 30min?, e linia aglomerata?
Si de la Ciulnita..., nu se mai intoarce?...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Face ceva local de la Ciulnita. E vorba de invartirea unor vagoane / locomotive etc.

 


Re: Stiri, noutati, perspective truscamihai

Cu masina de noapte,iar daca plecam din Obor cam am destule riscuri sa ajung in Slobozia dupa ora 10. La Ciulnita reburseaza loco de Slobozia si cel de Calarasi,  si portiunea dintre Ciulnita si Slobozia: prioritate la masini ca nu exista bariera ( imediat dupa curba iesire din Ciulnita ) si la intrare in Slobozia Noua nu merg semnalele si stationeaza un pic.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Poti sa scri si tu mai inteligibil?
Trenul nu da prioritate la masini iar DN ala e aproape gol ca traficul e pe autostrada.

 


Re: Stiri, noutati, perspective 060EA2-122

shoppy wrote:
Nu inteleg de ce trebuie sa ajungi la Ciulnita pe la Slobozia cand deja ai ditai magistrala acolo cu regio care pleaca la 6 din Obor si ajunge tot atunci, poate au inceput pasarile daunatoare sa fure Ciulnita - Slobozia. Iar Slobozia - Ciulnita sunt 15km, de ce face 30min?, e linia aglomerata?
Si de la Ciulnita..., nu se mai intoarce?...
Logic ca se intoarce. Gasesti turnusul garniturii aici http://www.forumtrenuri.com/t4298p70-co...mania-2015 (ultima postare)

 


Re: Stiri, noutati, perspective truscamihai

Aici incetineste trenul, aproape se opreste.
qwq.jpg (43.12 KB; downloaded 2725 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Primul producător local care face o fabrică în străinătate: Compania craioveană Softronic va produce locomotive în Ungaria

Producătorul de material rulant Softronic din Cra­iova, cu afaceri de 20 mil. euro, a semnat o înţelegere cu com­pania ungară LAC Holding prin care a pus bazele unui joint-venture în vederea  demarării producţiei de locomotive în Ungaria. Softronic va controla 51% din fabrica din Ungaria.
Prezenţa antreprenorilor români peste hotare este redusă, până acum nu au mai fost producători locali care să construiască fabrici în alte ţări.
„Este un pas extraordinar, am reuşit să ne extindem pe piaţa din Ungaria, având în vedere că puţine companii româneşti reuşesc acest lucru.  Ungurii şi-au exprimat posibilitatea de a face locomotive pentru alte ţări, ei au apropieri culturale, comerciale, pe care noi nu le avem. În România nu există comenzi în momentul de faţă nici din partea operatorilor cu capital privat, nici din partea companiilor de stat“, a spus Radu Zlatian, un oficial al companiei din Craiova.
Softronic, deţinută de Ionel Ghiţă, Ion Gârniţă, Augustin Popescu şi Oana Miulescu, este singura fabrică ce produce rame şi locomotive electrice în Europa de Est şi care îşi vinde în prezent locomotivele electrice în Ungaria şi Turcia dată fiind lipsa de cerere de pe piaţa locală. Anul trecut, compania a construit primul tren electric (Hyperion), finanţat de Garanti Bank cu 4,3 milioane de euro, însă nu a găsit nici până acum cumpărător pe piaţa locală.

Sursa: http://www.zf.ro/zf-24/primul-producato...a-13791787
Autor: Mirabela Tiron

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Care sunt pentru Turcia, a fost vreo poza?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Două bilete la preț de unul, de Valentine's Day şi Dragobete
sub sloganul Jumătate voi, jumătate noi! Ofertă de călătorie în doi!


În luna dragostei, pentru zilele de 14 şi 24 februarie 2015, CFR Călători pune în vânzare bilete la jumătate de preț. Pasagerii pot călători din București spre Valea Prahovei sau Constanța plătind cu 50% mai puțin, prin Oferta pentru călătorie în doi.
Reducerea de 50% din tariful biletului întreg se acordă la achiziţionarea a două bilete pentru acelaşi tren InterRegio și este disponibilă exclusiv la casele de bilete din staţii şi agenţii de voiaj CFR.

Oferta se acordă în limita locurilor disponibile, la următoarele trenuri:

IR 1631 Bucureşti Nord (07.00) – Braşov (09.40)
IR 1538 Braşov (20.38) – Bucureşti Nord (23.18)
IR 1581 Bucureşti Nord (07.30) – Constanţa (09.30)
IR 1588 Constanţa (19.00) – Bucureşti Nord (21.01)
 
De exemplu:
40 lei pentru două bilete de la Ploieşti Vest la Braşov cu trenul IR 1631 la clasa a II-a, în ziua de 14 sau 24 februarie.
54,5 lei pentru două bilete de la Braşov la Bucureşti Nord cu trenul IR 1538 la clasa a II-a, în ziua de 14 sau 24 februarie.
66 lei pentru două bilete de la Bucureşti Nord la Constanţa cu trenul IR 1581 la clasa a II-a, în ziua de 14 februarie sau 24 februarie.

Oferta este valabilă atât pentru călătoriile la clasa I, cât şi la clasa a II-a, iar Tariful de rezervare a locului de 4 lei se achită integral. Exemplele prezentate includ tariful de rezervare a locului pentru două bilete.

www.cfrcalatori.ro

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Romania a depus ​14 proiecte de infrastructura in valoare de 1,2 miliarde de euro in cadrul unui program european special pentru lucrari mari. Modernizarea caii ferate pe doua loturi intre Brasov si Sighisoara (890 mil. euro), pe primul loc in lista


Romania a depus 14 proiecte de infrastructura pentru contractarea de fonduri europene in cadrul Programului "Connecting Europe Facility" (CEF). Cel mai mare proiect depus este pentru modernizarea caii ferate pe doua sectiuni intre Brasov si Sighisoara si are o valoare de 890 de milioane de euro. Ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, sustine ca cele 14 proiecte insumeaza circa 1,2 miliarde de euro, iar ca prin acest program suma alocata Romaniei este de 1,23 miliarde de euro. Cu toate acestea, informatiile publicate de Comisia Europeana arata ca pentru acest prim apel al CEF se pun, de fapt, la bataie 11,93 miliarde de euro, din care 4 miliarde exclusiv pentru statele eligibile pentru Fondul de Coeziune, precum Romania, si nu detaliaza o alocare pe tara.


Mai multe in articol, e un tabel interesant ce nu se poate lua cu copy-paste: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...uro-pr.htm

 


Re: Stiri, noutati, perspective George

Interesant - asta ar insemna ca se elibereaza sumele alocate pentru sectorul feroviar, din POS-T 2014 - 2020 ,pentru alte proiecte...sigur, daca se va si admite aceasta cerere...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Bravo CFR Calatori!!!



Preluare trafic pasageri de către operatorul national de transport feroviar de călători
17-03-2015
CFR Călători informează că de miercuri, 18 martie, va introduce în circulație o serie de trenuri Regio pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de persoane pe următoarele rute:

§   Iaşi – Hârlău  – Iași
§   Iaşi – Dorohoi – Iași

§   Braşov – Întorsura Buzăului – Brașov
§   Braşov – Zărneşti – Brașov

§   Piteşti – Goleşti – Câmpulung – Golești – Pitești
§   Piteşti – Curtea de Argeş – Pitești

§   Roşiori Nord – Turnu Măgurele – Roșiori Nord
§   Roşiori Nord – Alexandria – Zimnicea – Alexandria – Roșiori Nord

§   Timişoara Nord – Jimbolia – Timișoara Nord

§   Ploieşti Sud – Urziceni – Ploiești Sud

§   Caracal – Corabia – Caracal

Orele de plecare / sosire și numărul de trenuri de pe fiecare rută vor fi anunțate la nivel local.
Trenurile destinate navetistilor vor fi mentinute la aceleasi ore de plecare/sosire.

Pasagerii pot primi informații actualizate despre circulația trenurilor CFR Călători pe aceste rute la următoarele numere de telefon: Gara Iași - 0232/410636, Gara Brașov - 0268/952, Gara Pitești - 0731 990361, Gara Roșiori Nord - 0731 990371, Gara Timișoara Nord - 0256/493806, Gara Ploiești Sud - 0244 557 191, Gara Caracal - 0249/514100.

IMPORTANT!

Abonamentele achizitionate la trenurile operatorului privat RegioTrans rămân valabile si pot fi utilizate fără nicio o taxă suplimentară pentru călătoria cu trenurile CFR Călători.

Un bilet simplu (doar dus) pe aceste rute va avea ACELASI PRET ca cel practicat  de operatorul privat. De exemplu, un bilet simplu de la Pitești la Golești costă 3,5 lei (mai multe exemple în Anexa de mai jos).

In plus pentru un bilet dus-întors CFR Călători acordă reducerea de 10%.  De exemplu, un bilet dus-întors de la Pitești la Golești costă 6,3 lei.


La aceste trenuri sunt valabile toate facilitățile pentru elevi, studenți, pensionariși restul categoriilor stabilite prin acte normative, precum și toate ofertele comerciale ale companiei.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații.

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420993 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use