Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)

815 posts, 309044 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Adrian Rosca

Am vazut azi doi muncitori care evacuau apa dintr-o zona unde a inceput balastarea, undeva pe langa groapa de gunoi din Rudeni. Dar cum? Cu paharul, pe care apoi il varsau intr-o galeata!!  :lol:

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andreimetrou

Tipic Romania!Inca suntem  in cu 3,4 secole mai mici decat altii,e tragic chiar daca e de ras!! :?

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Ultima data cand a trebuit sa merg la Pitesti vineri dupamasa ori luam coada pe Grivita de la metrou Grivita ca sa urc pe Grand - Ciurel - Militari ori luam coada pe CB de la giratoriu de la Chitila, asa ca am am mers pe DN7 pana la Gaesti...
Tocmai ce am stat 2 ore la Giurgiu ca sa trec podul, cica am scapat bine, ce sa mai zic...

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) argos

Mi se pare ciudat, si e frustranta lipsa de transparenta: pana la urma cum va fi proiectul? Vor exista semafoare (asa se auzea pe la inceput..)? Cate giratorii vor fi si de ce s-a facut giratoriu la Rompetrol/Lukoil, care-i e sensul? De ce a fost lasat loc pt pasaj la Rudeni, e atat de importanta locatia aia (oricum in timp, groapa de gunoi trebuie mutata..)? Firmele cu sedii adiacente centurii vor avea iesire directa in centura?
La rampa de la Dragomiresti, oare sensurile vor fi la nivel diferit? Din cate se vede, e cam 1 metru difereta de nivel intre ele:
DSC_1065.jpg (172.23 KB; downloaded 3986 times)

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Da, firmele adiacente vor iesi direct in centura, pentru ca DNCB este lafel ca un DN, nu este autostrada sau expres cum abereaza unii pe la tv(daca o sa fie accidente graznice atunci poate o sa se organizeze ceva drum de servitute, banda de accelerare, etc.).
Giratoriul Rompetrol / Lukoil este aparent pentru a facilita accesul la benzinari, semafoare nu o sa fie pentru ca DNCB tine de CNADNR care nu pune semafoare pentru ca nu le poate intretine.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andrei11

Asta sa fie problema cu semafoarele ? Nu se pot intretine ? Da' mare filozofie sa intretii un semafor, iti trebuie carteeeeeeee, ce mai !

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Iti trebuie contract cu Electrica si cu o firma de intretinere, ca su nu mai zic de scandalul care apare cand invariabil se taie curentu sau se strica, asa giratoriul, cat timp nu se apuca sa-l demoleze vreun tembel cu bemveul, lucreaza pe gratis.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andrei11

Nu, gandul meu era ca ar fi trebuit un semafor Centura / DN 2 ca acolo cand e inghesuiala e cu cantec. Parca am mai spus, prind zile proaste si atunci prefer sa aglomerez Fundeniul decat sa fac la stanga de pe DN 2 pe DNCB.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) zapacitu

Poate le da gandul al' bun sa bage un pseudo giratoriu gen DN1/CB. Macar asa daca nu ceva mai inteligent.

Semafor ar fi absolut absurd din punctul meu de vedere - pe soseaua de centura ar trebui sa se circule, nu sa se stea...

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

:lol:  :lol:
Sa se puna semafor primesc, dar sa fie mereu pe verde!
Sau sa nu fie mereu pe verde, dar sa fie tot timpul stricat!
(Din seria "Sa se modifice primesc....", ce, la giratoriu nu se sta?)

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andreimetrou

O solutie ieftina e un sens giratoriu,dar sa nu fie un focar de accidente!

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andrei11

Un ''focar de accidente" este cum e acum, un sensgiratoriu mai degraba ar fi un focar de ( unele ) intarzieri si nu de accidente.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Adrian Rosca

M-am linisit, hei rup-ul cu asfaltarea n-a durat prea mult, asa ca acum se lucreaza doar la balastarea rampei de la Dragomiresti si unei alte scurte portiuni de langa (fosta) statie de mixturi asfaltice Alpine, precum si la finalizarea giratoriului de langa benzinarie. Acolo unde se evacua apa cu paharul (de fapt jumatati de peturi) s-a mai adus putin balast si ... cam atat.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) TibiV

Aha, ne-ai înşelat cu paharul! Ăla are 200 ml, jumătate de PET are 1 litru...
Deci foloseau de fapt o tehnologie revoluţionară, cu un randament de 5 ori mai mare !

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421223 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use