MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - PSS Opera

278 posts, 100211 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari PSS Opera Goldmund

Inteleg eu bine? Prin PSS Opera vor fi scoase cele doua cartite care au lucrat pana atunci pe M5? De ce nu sunt lasate sa lucreze mai departe pe...M5, pana in Pantelimon? Sau ce se intampla daca vor fi introduse(aceleasi?)in Pantelimon si vor sapa pana la Universitate(parca asa am citit undeva), dar intre Universitate si Opera cine/cu ce va sapa?

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera icee

Tehnic nu prea e convenabil  sa continue de la opera spre pantelimon..

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera subway guru

Ar insemna sa blocheze punerea in functiune a sectiunii DT-Eroilor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari PSS Opera sab

De ce se blocheaza ? :shock:
Goldmund wrote:
vor fi introduse(aceleasi?)in Pantelimon si vor sapa pana la Universitate(parca asa am citit undeva), dar intre Universitate si Opera cine/cu ce va sapa?

Intre Pantelimon si Iancului, nu Universitate.De la Iancului pana la Eroilor este nebuloasa mare....

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera subway guru

Pt ca punctul de lansare/aprovizionare ar ramane la AM...
Hai prietene #sab, ce naiba...

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera andrei11

E ceva neclar aici.
1) Avem Racordul 1 Dr. Taberei - Eroilor ( in functiune ).
2) Avem Racordul 2 Pantelimon - Iancului ( in functiune ).
Pentru a avea o magistrala adevarata  trebuie facuta legatura intre cele 2 racorduri, Eroilor - Iancului evident fara a intrerupe circulatia pe racorduri. Daca o faci in sapatura deschisa, nici o problema. Daca o faci cu  TBM   iti trebuie un PLS.
Nu prea ai unde sa-l faci decat in parcul Operei.
Asadar nu prea vad unde "bati" cu Pt ca punctul de lansare/aprovizionare ar ramane la AM....
N-o sa fie nici un punct de lansare la AM, o sa fie in fata Operei. Ca in alta parte nu ai unde. Chestie de logica, atata tot.

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera satanistu

Nu ar fi cel mai logic ca Opera sa ramana PSS  fara sa mai il faca si PLS fara motiv  iar in Pantelimon sa fie PLS  si sa continue pana la Hasdeu  iar la Opera sa le scoata..?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari PSS Opera sab

subway guru wrote:
Pt ca punctul de lansare/aprovizionare ar ramane la AM......

1.Cand s-a lansat planul Dr Taberei -Universitate, proiect aprobat , pentru care s-a semnat si contract de finantare , care era planul ? :shock: Care era punctul de aprovizionare in acest caz ? Sa nu-mi spui ca nu se dea nimic in folosinta pana nu se termina tot tronsonul si totul se facea pe la AM...
2. cand s-a renuntat la tronsonul Eroilor-Universitate, care a devenit planul ?
3. acum, cand s-a lansat maretul plan sa plecam in etapa 2 de la Pantelimon si sa sfarsim victoriosi la Iancului, care este planul pentru tronsonul central ? Unde va fi punctul de aprovizionare ?
Asa cum spune si andrei11, ceva este neclar, avand cele 2 racorduri in functiune...Sau nu dam in folosinta Pantelimon-Iancului pana nu se ajunge la Opera ? :shock:

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera andrei11

satanistu wrote:
Nu ar fii cel mai logic, ca Opera sa ramana PSS, fara sa mai il faca si PLS fara motiv, iar in Pantelimon sa fie PLS, si sa continue pana la Hasdeu, iar la Opera sa le scoata..?

Exclus, tronsonul Iancului - Opera este imposibil de executat - din punct de vedere financiar, exista 2 variante :
1) Sau dai jos absolut toate blocurile de pe traseu.
2) Sau consolidezi toate blocurile de pe traseu.
Ar mai fi si o a treia varianta, sa o iei cu TBM - urile pe sub cladiri la minus 50 metri- sau mai mult, dar si in acest caz statiile te-ar costa o gramada de bani.
Concluzia :
Deocamdata 2 racorduri, cel din Dr. Taberei si cel din Pantelimon.
Dupa 25 de ani de la Revolutie, ideile lui Ceausecu - cu racordurile - vor invinge.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari PSS Opera sab

Repet, cred ca ar trebui sa clarificam care este , de fapt, problema cu tronsonului central.
Cazul 1. Nu se poate executa cu actualele cladiri "pe pozitie ". In acest caz parerea mea este ca atunci s-a facut "la misto" proiectul si s-a aprobat traseul. Pentru ca orice om intreg la minte nu ar fi mizat pe de demolari/consolidari . Pana la urma si aceste demolari/consolidari nu sunt ieftine, asa ca nu pot sa ma duc la finantator sa semnez un contract de x mil euro cand de fapt eu nu pot sa fac acel tronson sau ma costa dublu/triplu din cauza cladirilor vechi. Noi am semnat un contract de finantare pentru P+2 (de fapt am semnat pentru S+P+2, daca punem si Ghencea la socoteala). Acum nu pot sa ma duc si spun "ma scuzati fac doar P sau P+1 si pun un etaj ulterior". Din ce stiu eu, bancile nu lucreaza asa...Ele finanteaza proiecte si urmaresc sa executi acel proiect.
Cazul 2. Nu avem spatiu pentru scos pamantul si introdus inelele de tunel. Din pacate de acest aspect ne vom lovi si dupa ce vor fi gata cele doua racorduri, asa ca asta mi se pare un argument lipsit de logica. Pana la urma singurul spatiu disponibil este tot cel de la Opera. Dar se pune problema pe unde mai scoti apoi TBM-urile, cand statia Iancului 2 va fi gata si in folosinta si PSS Opera il transformi in PLS?
Eu incep sa ma indoiesc ca acest proiect a fost tratat cu seriozitate.Oricum este tipic pentru Romania, cand am o aprobare pentru ceva si pe teren apare altceva....

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera icee

Linia din centru e foarte problematică... De la șantierul de la suprafaţă pană la stabilitatea terenului.. Cert e că va costa mult. Mai mult decat un proiect in DRT.
Sunt șanse să nu vedem metrou acolo mai devreme de 2025.

LE: după părerea mea pe zona aia lucrurile trebuiesc tratate in stilul London tube.

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera bercenicity

De ce ar fi asa mari probleme in zona centrala?

Din cate imi dau seama tunelurile ar merge doar pe sub strada (in plus TBM-urile au mers pe sub casele de la Razoare fara probleme), iar statiile ar fi unde este mai mult loc: Hasdeu extinsa in curtea Facultatatii de drept, Cismigiu un pic sub parc, Universitate ar fi loc destul, la Mosilor strada are 5 benzi in total deci merge, doar la Traian/Fac. Instalatii mi se pare mai stramta treaba :roll:

Nu cred ca se baga cartita fara sa se faca niste studii geologice si luate masuri corespunzatoare...

 


Re: Discutii - Lucrari PSS Opera andrei11

Confunzi casele  cu blocuri din anii '930 cu P + 8 - 9 etaje.
Tunelele vor merge la 30 - 40 - 50 cm de cladiri, constant iti trebuie o latime minima de 19,5 metri, ceea ce inseamna aproximativ 4 benzi + trotuare nu deajuns de late.
Sau evident de duci undeva la minus 50 metri, dar te costa o statie de 5 ori mai scump decat una de la minus 10 metri.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari PSS Opera sab

Repet, cand s-a facut proiectul nu se stia ce este pe traseu ? Ca doar blocurile nu au aparut si nici nu s-au subrezit in ultimii ani.
De ce nu se merge in spatura deschisa ? Este deranjul mai mare, dar nu te apropii asa mult de cladiri. Plus ca peretii mulati le si "consolideaza" putin fundatiile.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419393 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use