MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari statia Favorit

832 posts, 256207 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 60
 
 

📖 Pagination options
  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Favorit sss

Plus ca prietenul Nightwolf ar avea de facut ore suplimentare din cauza bunicilor, mamicilor cu carucioare, sau puturosilor care vor valsa printre masini...  :?

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit andrei11

subway guru wrote:
Evident ca asta ar fi solutia civilizata, desfiintarea zebrelor...dar asta ar insemna sa mentii deschise pasajele si noaptea...lucru ce depaseste conceptia Metrorex actuala... :twisted:

E din proiectare, nu din altceva. Iarasi, nu stiu ce are Sulla cu Prefectura. Se putea proiecta ceva "independent", ca la Universitate. Asta numai daca nu avem pe undeva vreo teava mare care si pute si de care trebuie sa ne ferim ca de  :twisted: .
Deci cauza nu e nici  legatura dintre Metrorex si miezul noptii si nici din proiectare. la o adica nici de teava care pute. Ci de bani, unde a dat mai ieftin asa s-a realizat.
Apropo, stie cineva, la gara se inchide pasajul noaptea ? Asa cum e conceput, parerea mea este ca da.
Mai jos o varianta de proiect a Pasajului subteran de la Parc cu acces la statia de metrou / statia lui 41. Ok, s-a renuntat din cauza de vesnic apeduct la un acces ( cel de la patinuar ), dar s-a renuntat si la forma pasajului, optandu-se pentru niste culoare gen "tunele de sobolan", chipurile ca sa se lase loc pentru un eventual pasaj suprateran auto.
Fals din foarte multe motive:
a) Se poate opta pentru un pasaj suprateran auto cu un pod cum este acum in orasele Medgidia sau Cernavoda peste canal, sau cum este podul de la Grozavesti / Mihai Bravu.
b) Hobanat, ca vorba aceea, daca l-am facut la Basarab / il vom face peste Dambovita la Ciurel mai putem face unul si in Dr. Taberei, deja ne-am specializat.
c) Optam pentru un pod "clasic", motiv pentru care de pe acum ipoteticul pasaj pietonal subteran il prevedeam si cu "pilele" necesare viitorului pod auto supratreran.
Dar e greu de construit cu gandul la viitor.
Problema podului de acolo este si va fi actuala, pentru ca Str. Brasov face parte din Inelul Median / Autostrada Suspendata. Si daca e suspendata musai e cu pod care va sa zica.
12-6-2015 3-50-37 PM.png (281.39 KB; downloaded 2738 times)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Iar incurci borcanele, la Universitate pasajul e construit si in proprietatea PMB si administrat tot de primarie prin administratia ulitelor, ce le tot balmajesti tu acolo cu proiectarea si cu prefectura si cu stampila postei???
@sss
Cate mamici cu bebelusi in bratei ai vazut tu haladuind prin noapte...brat la brat cu betivii si cheflii?...sau ne bagam singur in seama doar ca sa ne aflam in treaba, aiurea-n tramvai, pardon metrou...

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit andrei11

Presimt ca nu ajungem la nici un rezultat...
Si MT adica Metroul si Primaria adica Pasajul sunt construite ori din imprumuturi externe UE sau de unde vreti voi  sau  din impozite si taxe platite de cetateni. Nu vine nici un privat sa-si bage averea in metrou sau in pasaj.  Oricum nu o sa continui ca fiecare o tine pe a lui,dar criteriul este cu siguranta a pretului cel mai scazut. Nu criteriul estetic, de buna purtare sau a studiului privind conul de umbra.
Problema
Cum facem sa ajunga oamenii in statiile de metrou de pe toate strazile posibile ( asta probabil a fost conditie din proiect ) cu bani cat mai putini.
Rezolvare
Culoare de 5,5 m latime.
Si oricum n-ai explicat cum a fost construit pasajul pietonal de la Gara de Nord, ca acela a fost construit de...cine ? Oricum in Socialism pasajul de la gara sau metroul era tot al statului...Mie mi se pare ca si in Capitalism tot a statului sunt si pasajul si metroul.
Aceasta este o parere strict personala si asa cum v-ati obisnuit probabil nu este nicipolitically correct.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Favorit sss

subway guru wrote:
Iar incurci borcanele, la Universitate pasajul e construit si in proprietatea PMB si administrat tot de primarie prin administratia ulitelor, ce le tot balmajesti tu acolo cu proiectarea si cu prefectura si cu stampila postei???
@sss
Cate mamici cu bebelusi in bratei ai vazut tu haladuind prin noapte...brat la brat cu betivii si cheflii?...sau ne bagam singur in seama doar ca sa ne aflam in treaba, aiurea-n tramvai, pardon metrou...


Esti doctor in metrou, dar ai fitilul cam scurt!  ;)  Ma bag in seama, ca toata lumea pe forum! Era vorba de desfintarea trecerilor de pietoni si semafoarelor la suprafata, o sa fie desfintate numai noaptea si dimineata le reinfinteaza ca sa traverseze mamicile si pensionarii?  :bere:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Pai de ce nu? Ca au si lifturi si escalatoare...
@andrei11
Exact asta spuneam, dar n-ai bagat de seama...solutia ca sa fie economic (ca e pe bani publici) e sa desfiintezi zebra...ia la recitit!
O seara buna!
:bere:
Daca vreti sa continuam mai la obiect cu un caz practic concludent, continuam la statia Parc...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Favorit 133 313

Pana la desfiintari de ratb, semafoare, treceri pentru pietoni, spatiu aerian si de orice alta natura asteptam infiintari. De ceva functional. Cand avem si functioneaza calculam ce este de desfiintat si aplicam. Ca de desfiintat inainte m-am lecuit de la inlocuirile de tramvaie cu autobuze si de la casari inainte de achizitii.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit subway guru

Altul care se baga singur in seama... :twisted:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Favorit 133 313

Mda... mai vedem. Orice minune tine 20 de zile.  :twisted:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit t530

Astazi un excavator arunca nisip peste tevile de termoficare de la Drumul Taberei Nr.21

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit t530

Astazi se forau coloane langa Medlife

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit t530

Pe la ora 19 era haos in intersectia Drumul Taberei - Strada Sibiu semafoarele erau intr-o pauza....cineva le-a dat dauna totala la tot sitemul...  :evil:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit t530

Nici stalpii nu se mai fac...cum se faceau odata!  :evil: la baza sunt drepti, iar de la jumate zici ca sunt facuti din plastilina...

1.jpg (1.05 MB; downloaded 1681 times)


2.png (658.46 KB; downloaded 1680 times)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit ByOnu

Dumnezeule! :shock: De ce nu se opteaza pentru stalpi metalici? Cei din beton se degradeaza in timp, se macina. In opinia mea au durata de viata mult mai mica decat cei metalici.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use