MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1469594 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 262 263 264 265 266 267 268  ... 613
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Eu stau chiar mai bine, avem la firma 23 de dubite. Dar mi-e asa sila de traficul bucurestean incat renunt fericit la o zi pe teren in favoarea uneia la birou. Noi suntem dintre cei norocosi. Altii n-au masina de nici o culoare, merg cu alternativa. Legatura este ca nici unul din noi nu suntem buricul pamantului si vremurile se mai si schimba. Si ar fi ipocrit ca odata cu schimbarea posibilitatilor sa se schimbe si attitudinea. Si am vazut asta in realitate. Daca "popovicienii" bat in pinteni sa li se faca metrou ar trebui sa dea tuturor de gandit. Pretul petrolului nu este manipulat de Romania. Si nici al carburantului.
Deci in concluzie aici este topicul de discutii generale despre M5, nu topicul despre "am masina nu ma intereseaza M5". Daca nu te intereseaza n-ai ce discuta.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) alex230ro

suntem offtopic,dar daca ai masina se presupune ca o folosesti,ca ex stau in zona Piata Chibrit si lucrez intre-un parc de birouri vis a vis de IKEA.daca ar fi sa iau RATB as avea de schimbat cam 2 autobuze in conditiile in care in ambele cazuri am de mers pe jos ceva pana la statie.ca si timp undeva la 25 minute daca nu e foarte aglomerat.cu masina fac maxim 10 min,nu sunt nevoit sa merg pe jos sau sa ma inghesui in ratb.alta problema ar fi ca una din cerintele job-ului este sa fiu imbracat la costum  :D  .sotia lucreaza undeva pe DN1 asa ca mergem impreuna,in cazul ei nu prea are cu ce sa ajunga la munca(ma refer ratb,in rest sunt niste microbuze).am prieteni care lucreaza in Petrom City si stau in Colentina,la fel evident ca prefera sa ia masina si nu RATB.
edit:omul si-a spus parerea ,ca a privit din punctul lui de vedere e alta discutie dar undeva ceea ce a spus are logica.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Ai dreptate, sunteti offtopic. Si eu nu-l continui. Good day to you all.  :)

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Lixandru Dragos-Liviu

Din pozele realizate de colegul nostru, 133 313, pe thread-urile dedicate pozelor la staţiile Favorit şi Tudor Vladimirescu, îmi dau seama că troleibuzul va circula doar până la intersecţia străzilor Sibiu cu B-dul Drumul Taberei, apoi virând stânga pe strada Sibiu. Am ajuns la această concluzie datorită poziţionării stâlpilor de beton deasupra staţiei Favorit şi a celor metalici, pe care nu se pot aplica console care să susţină reţeaua electrică, deasupra staţiei Tudor Vladimirescu (DT34). Bănuiesc că vor fi introduse autobuze pe traseul comun metroului.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Exista deja discutia asta, la club. Probabil ca se vor monta consolele si cablurile (cum s-o nimeri) ca sa iasa totul legal si sa nu zica UE ca s-au bagat banii de troleibuz in buzunar, dupa care le desface RATB repede, desfiintand liniile si le refoloseste pe unde sunt adevarate ruginituri gata sa se prabuseasca. Dar cos a zis ca mai bine sa nu speculam si am cazut de acord tacit. Bulevardul trebuie readus la starea initiala, cu troleibuz cu tot.  :)

 



Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) andrei11

Goldmund wrote:
...Ce ramane specialistilor de la Metrorex acum?  Sa extinda liniile de metrou peste granitele Bucurestiului...

(*)
Sunt de acord si cu tine dar gandirea mea esta ca pana sa iasa din oras metroul ar trebui sa acopere rutele din oras...asta e o parere proprie strict subiectiva.
Ma doare in pix cu ajutorul caror fonduri se face metroul, un lucru era clar, M 5 ca sa aiba o logica trebuia sa ajunga la Universitate, nu sa fie un racord  al lui M 1 la Puţul cu Flori Eroilor.
Daca existau bani - iar ma doare in pix de unde vin banii, nu ma intereseaza, acum s-ar fi lucrat la tronsonul Opera - Iancului.
Asa ar fi facut Ceausescu, mult blamatul Ceausescu.
Oricum se vede de la o posta ( de la 20 km ) ca lucrarile incepute la M 5 sunt intr-o intarziere majora, prima sapa dandu-se undeva in noiembrie 2011 si realist vorbind primul metrou care va circula pe racordul M 5 va circula undeva in 31 Decembrie 2017.
Care-i RER - ul acela pana la Otopeni ?????? Vezi ca naveta Nord - Otopeni are vreo 2 ani si mai bine  de cand nu mai circula, si cand circula era goala.
A, si mai e o chestie, daca se sta 7 - 8 ani la fiecare din cele 3 tronsoane - repet, fix in pix ma intereseaza de unde vin banii asta inseamna ca M 5 va deveni magistrala, nu 2 racorduri pentru M 1 undeva prin anii 2035.
Lui Ceausescu i-ar fi fost rusine de o asemenea planificare capitalisto - burghezo - mosiereasca. Cat s-a lucrat pentru M 2 in comunismul mult hulit ? Vreo 7 ani, nu mai mult. Inseamna sa revenim la metodele de lucru de acum un sfert de  secol pentru ca dadeau rezultate, asta se vede.
Vezi ca l-ai citit pe guru, ok, dar nu l-ai citit cu atentie.
Tronsonul central nu se poate executa pentru ca e prea scump.Aici includ absolut toate cheltuielile, inclusiv consolidarea tuturor blocurilor ( si sunt multe ) de pe traseu. Deci faptul ca metroul a intrat pe nu stiu ce fonduri la ce ajuta daca tronsonul central nu  se poate realiza din cauza banilor ?
Scuza-ma, dar e putina ceata in zona asta.
Ok, ce se va realiza fa fi  bun realizat, dar daca tronsonul central nu se poate construi hai sa nu mai vorbim de magistrala M 5 ci de 2 racorduri pentru M 1, Racordul 101 Dr. Taberei - Eroilor si Racordul 102 Pantelimon - Iancului.
In 2030 cand se vor apuca ( poate ) de tronsonul central o sa mai dechidem discutia pentru M 5. Deocamdata vorbim de 2 racorduri.
Un PS foarte important
Statia Crangasi are aproape 32 de ani de existenta.
De  ce a fost facuta cu 3 linii si 2 amorse ?
Faceti legatura cu tronsonul central M 5  :!:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Ce-mi place mie cel mai mult la Bucuresti: pleci sa cauti ceva si dai peste cu totul altceva.
Uite cum unii nu stiu ce se intampla in propria ograda! Locatia: Pache Protopopescu, acum 1 ora la 200-300 metri de Piata Iancului (obiectiv orientativ: protv/pompe funebre).
PICT0018.JPG (132.82 KB; downloaded 2469 times)

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) zapacitu

Ce reprezinta poza? Stiu ca in zona se lucreaza instensiv la schimbarea instalatiilor de gaze.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Va spune andrei11, cand intra pe topic.  :twisted: Eu momentan am alte treburi in alte parti.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) icee

zapacitu wrote:
Ce reprezinta poza? Stiu ca in zona se lucreaza instensiv la schimbarea instalatiilor de gaze.


Sondare geologica.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) zapacitu

Pai sa faca sondarea... numa sa nu sondeze in tzavile da gaze!

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) cris_m

Alea sunt mai hacana :P
Cel mult, ar putea sa intepe putin tevile de gaz elevii de la MV care vor sa scape de bac ... auzisem ca vor sa fure TBM-ul ca sa scufunde liceul si sa faca mai repede metroul :lol:

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) andrei11

A raspuns colegul icee.  :)

 


Go to page:  1  ... 262 263 264 265 266 267 268  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438225 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use