Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1228304 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Si de pe B365.RO avem ceva nou in plus fata de articolul de mai sus
De asemenea, autoritatile au in plan sa construiasca magistrala 7 Bragadiru - Voluntari si sa prelungeasca tronsonul 2 Pipera - IGMB cu inca doua statii, arata Metropotam.
Magistrala 7 ar urma sa coste peste trei miliarde de euro, potrivit unui proiect al Metrorex si al Ministerului Transporturilor, care a fost inaintat Comisiei Europene, alaturi de alte 200 de planuri, pentru a primi finantare.
Acest tronson ar urma sa aiba 30 de statii si o lungime de 25 de kilometri. Magistrala ar trece inclusiv prin cartierle Rahova, Ferentari si Colentina.
Metrorex a mai cerut bani europeni si pentru prelungirea magistralei Pipera - IMGB cu inca doua statii, care ar insuma 1,6 kilometri. Cele doua proiecte ar urma sa fie realizate pana in anul 2020.
http://www.b365.ro/veste-buna-pentru-bu...wDR5Q.dpuf
Si de pe B365.RO avem ceva nou in plus fata de articolul de mai sus
De asemenea, autoritatile au in plan sa construiasca magistrala 7 Bragadiru - Voluntari si sa prelungeasca tronsonul 2 Pipera - IGMB cu inca doua statii, arata Metropotam.
Magistrala 7 ar urma sa coste peste trei miliarde de euro, potrivit unui proiect al Metrorex si al Ministerului Transporturilor, care a fost inaintat Comisiei Europene, alaturi de alte 200 de planuri, pentru a primi finantare.
Acest tronson ar urma sa aiba 30 de statii si o lungime de 25 de kilometri. Magistrala ar trece inclusiv prin cartierle Rahova, Ferentari si Colentina.
Metrorex a mai cerut bani europeni si pentru prelungirea magistralei Pipera - IMGB cu inca doua statii, care ar insuma 1,6 kilometri. Cele doua proiecte ar urma sa fie realizate pana in anul 2020.
http://www.b365.ro/veste-buna-pentru-bu...wDR5Q.dpuf
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
Tunelurile pentru racordul Dr. Taberei vor fi gata in 2015. Teoretic ar fi timp ca in 2015 sa inceapa si celalalt racord, de Pantelimon. Imediat ce termina linia de tramvai de reabilitat
Tunelurile pentru racordul Dr. Taberei vor fi gata in 2015. Teoretic ar fi timp ca in 2015 sa inceapa si celalalt racord, de Pantelimon. Imediat ce termina linia de tramvai de reabilitat
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
URANUS
Un rezumat de azi:
PSS Opera - nimic
E2 - se lucreaza la PM
AM - se scoate pamantul papat de Filofteia
CV AM - O - nu mai e nici un utilaj
O - inca nu s-a acoperit PS-ul cu pamant
F - mult pamant ce asteapta sa fie nivelat peste PS
TV - se lucreaza la hidroizolatie (aproape 50% e gata), a mai ramas un sigur gol tehnologic de rezolvat
PDT - slaba activitate, copacii sunt la locul lor
ROM - se aduc boltari
VA - se lucreaza in subteran
PSS RD - nu am putut observa daca radierul e turnat sau nu dar cred ca e.
RD - nimic
GL - nimic
VI - am fost placut surprins sa constat ca o portiune mare de PS (fasia paralela cu Valea Oltului) e armata, practic PS-ul la depou/statie e realizat in proportie de 98%. Prind contur si gurile de acces.
Un rezumat de azi:
PSS Opera - nimic
E2 - se lucreaza la PM
AM - se scoate pamantul papat de Filofteia
CV AM - O - nu mai e nici un utilaj
O - inca nu s-a acoperit PS-ul cu pamant
F - mult pamant ce asteapta sa fie nivelat peste PS
TV - se lucreaza la hidroizolatie (aproape 50% e gata), a mai ramas un sigur gol tehnologic de rezolvat
PDT - slaba activitate, copacii sunt la locul lor
ROM - se aduc boltari
VA - se lucreaza in subteran
PSS RD - nu am putut observa daca radierul e turnat sau nu dar cred ca e.
RD - nimic
GL - nimic
VI - am fost placut surprins sa constat ca o portiune mare de PS (fasia paralela cu Valea Oltului) e armata, practic PS-ul la depou/statie e realizat in proportie de 98%. Prind contur si gurile de acces.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
George
E ingrijoratoare stagnarea de la Parc!
Am tot vazut muncitori care sudau armaturi pentru PM, dar utilajul Kelly stationeaza...unde se vor turna urmatorii PM, pe aliniamentul acela unde sunt copacii vechi?
CE S-A PAZIT TOTUSI DE 3 ANI INCOACE? De ce nu exista autorizatia de defrisare?
E ingrijoratoare stagnarea de la Parc!
Am tot vazut muncitori care sudau armaturi pentru PM, dar utilajul Kelly stationeaza...unde se vor turna urmatorii PM, pe aliniamentul acela unde sunt copacii vechi?
CE S-A PAZIT TOTUSI DE 3 ANI INCOACE? De ce nu exista autorizatia de defrisare?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
andrei11
N-are nici in clin nici in mâneca cu autorizatia de defrisare.
Oricum in acest stadiu, lipsa autorizatiei e un non sens. Acum, pe bune, daca nu se da, ce se va intâmla ?
N-are nici in clin nici in mâneca cu autorizatia de defrisare.
Oricum in acest stadiu, lipsa autorizatiei e un non sens. Acum, pe bune, daca nu se da, ce se va intâmla ?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
URANUS
Grinzile de ghidaj se afla intre aliniamentul pomilor si gardul parcului, dar tot trebuie taiati acum pentru ca nu e normal sa manevrezi Kelly si macarale printre copaci si oricum candva se va realiza si PS-ul.
George wrote:
E ingrijoratoare stagnarea de la Parc!
Am tot vazut muncitori care sudau armaturi pentru PM, dar utilajul Kelly stationeaza...unde se vor turna urmatorii PM, pe aliniamentul acela unde sunt copacii vechi?
CE S-A PAZIT TOTUSI DE 3 ANI INCOACE? De ce nu exista autorizatia de defrisare?
Grinzile de ghidaj se afla intre aliniamentul pomilor si gardul parcului, dar tot trebuie taiati acum pentru ca nu e normal sa manevrezi Kelly si macarale printre copaci si oricum candva se va realiza si PS-ul.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Nightwolf
In concluzie, va rog sa modificati titlul topicului din 2014 in 201x, unde x>=5 )
In concluzie, va rog sa modificati titlul topicului din 2014 in 201x, unde x>=5 )
- shoppy
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
cris_m
@2009:
Situatia din teren e urmatoarea: TBM-urile mai au putin si vor ajunge (in perioada urmatoare) la Raul Doamnei. In rest, mai sunt de executat statiile Parc Drumul Taberei, Raul Doamnei, Eroilor, tunelele dintre Academie si Eroilor si cam asta ar mai fi la structura.
De finisaje si cale de rulare, nu se pune problema mai devreme de 2016 (optimist)...
Daca gresesc, ii rog pe cei care au date mai clare sa ma corecteze.
@2009:
Situatia din teren e urmatoarea: TBM-urile mai au putin si vor ajunge (in perioada urmatoare) la Raul Doamnei. In rest, mai sunt de executat statiile Parc Drumul Taberei, Raul Doamnei, Eroilor, tunelele dintre Academie si Eroilor si cam asta ar mai fi la structura.
De finisaje si cale de rulare, nu se pune problema mai devreme de 2016 (optimist)...
Daca gresesc, ii rog pe cei care au date mai clare sa ma corecteze.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
URANUS
+ tunele Eroilor 2 - PSS Opera
+ tunel de legatura M5 - M1 care presupune si un PSS
+ PSS Opera
+ pasaj corespondenta Eroilor
+ accese statii
+ prize ventilatii
+ peroane
+ scari fixe
+ tunele Eroilor 2 - PSS Opera
+ tunel de legatura M5 - M1 care presupune si un PSS
+ PSS Opera
+ pasaj corespondenta Eroilor
+ accese statii
+ prize ventilatii
+ peroane
+ scari fixe
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
sab
Impresia mea este ca acest pasaj (daca te referi la "aleea" pana in Pta Operei) exista inca din anii 70...
URANUS wrote:
+ pasaj corespondenta Eroilor
Impresia mea este ca acest pasaj (daca te referi la "aleea" pana in Pta Operei) exista inca din anii 70...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
133 313
Ceva o fi... dat fiind ca normal era ca racordul intre magistrale sa se faca in cut & cover ca pe el sa se execute si un pasaj pietonal (mai lung ce-i drept, pana in capatul opus al statiei Eroilor 2). Parerea mea...
Dar probabil vrem sa mai batem un racord ca fiind primii care demonteaza si monteaza un TBM pentru un sfert de interstatie (Eroilor-pss Opera).
Ceva o fi... dat fiind ca normal era ca racordul intre magistrale sa se faca in cut & cover ca pe el sa se execute si un pasaj pietonal (mai lung ce-i drept, pana in capatul opus al statiei Eroilor 2). Parerea mea...
Dar probabil vrem sa mai batem un racord ca fiind primii care demonteaza si monteaza un TBM pentru un sfert de interstatie (Eroilor-pss Opera).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
andrei11
Este un nonsens sa faci pasajul pietonal deasupra galeriei de legatura pentru ca - asa cum recunosti si tu - te-ar duce in partea calalta a statiei, pe de o parte, pe de alta parte amorsa lui M 1 / M 3 nu prea are legatura efectiva cu statia.
Este un nonsens sa faci pasajul pietonal deasupra galeriei de legatura pentru ca - asa cum recunosti si tu - te-ar duce in partea calalta a statiei, pe de o parte, pe de alta parte amorsa lui M 1 / M 3 nu prea are legatura efectiva cu statia.
📖 Pagination options