MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3158 posts, 802844 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF puidemorosan

Dupa ce intra UT9 in circulatie, vine si 15.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Tom

Am mers ieri pentru prima data cu CAF. Barele din mijloc din dreptul usilor sunt o solutie foarte proasta pentru aglomeratia din Bucuresti, mai ales ca de ele se agata toti mosii si altii care se misca in reluare, dar vor sa stea langa usa. La IVA, o singura bara era suficienta si nu aduna atati calatori, gatuind urcarea si coborarea.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim 2

Ieri am auzit si eu fluieraturile curentului pe undeva pe la imbinari. Nu stiu cit de bune or fi prin maruntaie sau ce economie importanta s-a realizat dar stiti cum e: cind mergi cu Mecedesul parca nu te mai intorci cu placere la Dacia.
Sigur, poate Bombardierele au fost platite mult prea scump, e foarte posibil, dar sint incomparabil mai bine finisate. Nu credeam ca o sa ajung sa le regret; la inceput ma enervau ca puteau a neaerisit.

 


Re: Trenurile CAF tedexy

Buna ziua domnilor. In primul rand vreau sa salut aceasta comunitate, acesta fiind primul meu post. In general mai activez pe alte forumuri din domeniu, dar de multa vreme am urmarit si acest forum, mai ales acest thread, si vroiam sa zic si eu cate ceva. Parerea mea este ca aceste noi trenuri sunt de o calitate clar mediocra. Sunt sigur ca oricine se uita la un tren din aceasta serie, fie pasionat sau simplu calator cu un "ochi tehnic" nu are cum sa treaca cu vederea impresia generala pe care o lasa chiar de la prima vedere de calitate indoielnica a executiei. Tabla usilor ce aduce cu un acoperis prost legat, burdufurile de trecere care parca fiecare e facut dupa alt tipar, faptul ca usile nu se inchid cum trebuie si bate vantul inauntru, tabla neagra din partea exterioara in aceeasi zona de trecere inter-vagoane ce aduce cu o aripa de dacie reparata la un service de mana a 5-a, elementele plastice de carosare superioare care nu sunt aliniate si parca isi iau zborul, sunt cateva elemente pe care eu le-am observat de doua sau trei ori cand am vazut aceste agregate. Eu sincer ma intreb daca asa arata la exterior, cand vine vorba de elementele "ascunse" cum sta treaba. Mai bine se dadeau ceva bani in plus pentru un lucru de calitate care si-a dovedit fiabilitatea in timp, ca de exemplu ramele Bombardier. Daca tot vorbim de economii, oricum nu vedem noi economiile acelea altfel decat in vilute si masinute pentru unii baieti destepti. Totusi nu vorbim despre achizitia unui automobil de cateva zeci de mii de euro ci de milioane de euro date pentru niste masini resopnsabile direct de siguranta a milioane de calatori. Este destul de neplacut ca dupa un sfert de veac de asa zisa libertate nu am depasit stadiul de cos de gunoi al "occidentalilor" , si din pacate, in felul acesta ultimul va stinge lumina in tara asta pana la urma. Precizez ca nu lucrez in domeniul transporturilor, si aceste pareri sunt strict personale.

 


Re: Trenurile CAF oache81

Merg aproape zilnic cu ele cel putin odata si mi se par extrem de zgomotoase.Senzatia e groaznica mai ales cand mergi de la Pipera la Aparatorii Patriei si spre sfarsit nu mai sunt oameni in metrou care sa mai faca si altfel de zgomot.Locurile unde sunt afisajele de pe lateralul trenului nu sunt izolate aproape de loc.IVA face mai putin zgomot.Mi s-a parut in mai multe cazuri ca miros a ars.Au aparut defecte minore la toate trenurile (de exemplu rama 2307 pe care mai mereu o prind cand plec dinspre Pipera are afisajul de la primul vagon defect).La alta rama nu mai se aude anuntul de inchidere a usilor.Franeaza cam cum franam eu cand invatam sa conduc masina la scoala de soferi.De asemenea sunt foarte nemultumit de timpul de asteptare intre 2 rame si desi s-a promis ca o sa se faca automatizarea dupa ce intra in circulatie si trenul 6 degeaba, pana acuma nimic.
Scaunele sunt mai mici ca la Bombardier, eu am 92kg si nu ma consider gras (am 1.86 inaltime) si mi se pare aiurea sa ma inghesui pe scaun cu vecinii doar ca "are mai multe scaune", mai bine faceau scaune de copii de gradinita si puneau 100 pe vagon daca asta era scopul.
Si acuma aud ca vor sa mai cumpere inca 52 de trenuri?!?!?!.Am circulat cu metroul in multe multe orase si in niciunul nu am gasit metrou atat de inconfortabil, nici macar la Roma unde sunt rame contemporane cu IVA.Par niste "Adibas" sau "Panasoanic".

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

https://www.youtube.com/watch?v=HEpeaTNhQkU

In cateva secvente se poate vedea ce era în fabricație la linia vecina...

 


  • acp
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF acp

Am constatat in ultimile zile ca la Mures, prima usa din stinga (cu capatul 2302 in directia de mers) loveste cu rama geamului in chederul de pe toc, doar la inchidere. Lovitura se simte in bara de linga usa iar pe rama geamului au aparut urme negre.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Spune mai precis in ce directie e usa aia, spre Pipera sau spre Berceni ?

 


Re: Trenurile CAF Slasher1985

Omul a spus, capatul 2302. Adica nu capatul 1302. :lol:

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Ok. In noaptea asta, daca vine la depou, ne uitam la usile din R2302 sa vedem.
Chiar fac apel la voi sa ne semnalati lucruri pe care nici mecanicii si nici revizorii nu au cum sa le vada.
Cu incetul vom corecta problemele.
Toate cele bune.

 


Re: Trenurile CAF tedexy

Usile sunt realizate printr-un proces tehnologic ce implica inclusiv pop-nituri. sincer sa fiu nu ma mira ca au probleme. Cum or veni lucrurile astea gen le reglam pe parcurs nu stiu. Eu unul credeam ca reglaj se refera la ajustarea parametrilor ATO de exemplu nu sa stam sa reparam dupa doua luni usile unui tren nou. Ma intreb de exemplu cum se va "regla" tabla sifonata a usilor.

 


Re: Trenurile CAF Costin

tedexy wrote:
Ma intreb de exemplu cum se va "regla" tabla sifonata a usilor.

Daca nu erau din inox... cu lopata de chit :popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

tedexy wrote:
Mai bine se dadeau ceva bani in plus pentru un lucru de calitate care si-a dovedit fiabilitatea in timp, ca de exemplu ramele Bombardier.

Un mic "amanunt". Si la vremea respectiva Bombardier A PIERDUT licitatia pentru metroul din Bucuresti. Intamplarea a facut ca firma suedeza care a castigat licitatia si trebuia sa livreze BM2/BM21 a fost cumparata de Bombardier si asa ne-am ales noi cu astfel de trenuri. Altfel nu aveam Bombardere in veci. Si la vremea respectiva tot pretul a prevalat.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF IK4

Licitatia a fost castigata de ABB Daimler-Benz Transportation (ADtranz), care la acel moment era pe locul 2 in lume dupa Siemens la productia de echipament feroviar. Produsele sale au fost rebranduite ulterior Bombardier dupa fuziunea celor doua firme. Ceea ce avem astazi pe sine sunt trenurile ADtranz cu placute "Bombardier Transportation".

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use