Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 402345 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

Eu sunt de părere că ar fi complet inutilă pentru că dublează foarte mult o porţiune din linia 41(Lujerului-Ghencea), iar pentru restul traseului propus sunt destule alternative relativ apropiate. În zonă, pe Bd. Uverturii circulă linia 178, iar 5 maxim 10 minute de mers pe jos nu reprezintă sfârşitul lumii.
De altfel şi linia 106 în forma actuală ar trebui reconfigurată.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

In conditiile in care RATB ar fi infiintat o linie-naveta de autobuze pe relatia Barajul Dunarii - Dristor care sa suplineasca tramvaiul si sa nu fi fost nevoie de devierea lui 330, iata traseul pe care l-as fi propus eu pentru 330 pentru a nu mai dubla 95% din 335 :

Faur - bd. 1 Decembrie 1918 - bd. Basarabia - sos. Morarilor - sos. Pantelimon - Delfinului - noul pasaj Doamna Ghica - str. Doamna Ghica - bd. Lacul Tei - Barbu Vacarescu - Aerogarii - sos. Bucuresti - Ploiesti - Complex Baneasa. Am avea, practic, o linie care l-ar ajuta pe 335 intre Baneasa si Pantelimon/Titan (poate chiar ar ajunge mai repede) si ar realiza o legatura rapida intre Colentina/Tei/Floreasca si Pantelimon. Am numarat undeva la 32 de statii pe traseu :ugeek:

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

A trecut mai mult de un an si nimic nou... :(

Are cineva idee cum pot merge intr-o audienta de la cineva de la RATB?

Multumesc!

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Având in vedere ca intre Faur Poarta 4-Posta Titan şi Piata Unirii nu există nicio legatură directă RATB propun înfiinţarea urmatoarei linii RATB 204:
FAUR POARTA 4,Bulevardul 1 Decembrie 1918,Strada Liviu Rebreanu,Strada Campia Libertatii,Strada Baba Novac,Strada Dristorului,Bulevardul Decebal,Piaţa Alba Iulia,Bulevardul Unirii,Piaţa Unirii,Splaiul Independenţei pana la PIAŢA OPEREI cu întoarcere prin Bulevardul Eroii Sanitari,Bulevardul Eroilor,Splaiul Independenţei şi apoi pe traseul de ducere.
Avantajul important este că locuitorii din centrul cartierului Titan vor avea un transport public rapid către Piaţa Unirii şi către zona Eroilor nemaifiind  nevoie să schimbe mijlocul de transport la intersecţia dintre Bulevardul Decebal şi Strada Dristorului.
rsz_linia_204.jpg (162.44 KB; downloaded 3202 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Ma indoiesc ca <<locuitorii din centrul cartierului Titan vor avea un transport public rapid către Piaţa Unirii şi către zona Eroilor>>. Cine vrea sa ajunga la Unirii / Eroilor are intr-adevar un mijloc de transport rapid, metroul. Deci din cartier sa ia ceva spre o statie de metrou si dupa aceea teleportarea la Unirii / Eroilor.

 


Re: Propuneri de noi trasee Robert24

1. Locuitorii cartierului Titan au legatura FOARTE rapida cu Piata Unirii si Eroilor de vreo 30 de ani. Se numeste METROU!
2. Cu ce sa faci noi linii, cand nu exista autobuze pentru a deservi corespunzator liniile existente?

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Robert24. Ştiu că metroul îi duce foarte repede pe locuitorii cartierului Titan către Piaţa Unirii şi Eroilor, dar ce am propus eu este o alternativă pe la suprafaţă. Şi de pildă de la Nicolae Teclu până la Piaţa Unirii există metrou, dar şi linia 27 (care după părerea multora trebuie prelungită la ,,GHENCEA")  asigură aceeaşi legătură.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) WAYNEN

Salutare!Navigând pe Google Street View prin zona Piaţa Unirii,mi-a venit o idee cum ar trebui să întoarcă troleibuzele care vin din Berceni.Bucla de la ,,Bibescu Vodă" are trebui să rămână activă atunci când circulaţia în Piaţa Unirii este blocată,dar în mod normal troleibuzele ar trebui duse la ,,Sfânta Vineri" pe acelaşi traseu ca liniile 116,117 şi 313:Bulevardul Dimitrie Cantemir-Piata Unirii-Bulevardul Unirii-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la ,,Piaţa Sfânta Vineri",cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piaţa Unirii-Bulevardul Dimitrie Cantemir şi apoi spre cartier.Aşa ar crea o legătură bună cu alte linii de transport în comun iar fosta staţie lui 76 de la Piaţa Unirii de lângă Strada Bibescu Vodă ar trebui reînfiinţată şi denumită ,,Bibescu Vodă".În schimb reţeaua de troleibuz din Cartierul Berceni ar trebui dezvoltată pentru deservirea mai bună a cartierului.O linie s-o ia la stânga de pe Strada Niţu Vasile pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu,apoi dreapta pe Strada Luică şi stânga pe Strada Pogoanele până la ,,CET Progresu".O a doua linie ar trebui să plece din Piaţa Sudului pe Soseaua Berceni până în dreptul depoului IMGB.Ataşez şi două poze în care sunt schiţate propunerile mele.
rsz_retea_troleibuze_piata_unirii.jpg (150.09 KB; downloaded 3200 times)
rsz_retea_troleibuze_cartier_berceni.jpg (120.96 KB; downloaded 3181 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Mai poate fi extinsă si pe strada Turnu Măgurele de la Șoseaua Berceni pana la Piața Reșita . ;)

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Inspirandu-ma din mesajul lui WAYNEN, cred ca ar fi utila infiintarea inca de pe acum a statiei Bibescu Voda pentru 116 si 313, intre Unirii 1 si bd. Marasesti. Distanta pana la oricare din cele 2 statii justifica acest lucru.

Personal, m-a "deranjat" de cand ma stiu lipsa unei linii de transport (autobuz sau troleibuz) pe Drumul Gazarului. A existat pe timpuri maxi-taxi 502 (unul din capete era la Piata Resita, celalalt la Chibrit ? nu mai stiu). Dar niciodata autobuz. O fantezie de-a mea ar fi un autobuz pe traseul Ghencea - Petre Ispirescu - calea Rahovei - calea Ferentari - Toporasi - Giurgiului - Drumul Gazarului - Piata Resita (sau, de ce nu, Piata Sudului).

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

In Ghencea ar trebui prelungit 220 si restrictionat 302 la Depoul Alexandria...

 


Re: Propuneri de noi trasee georgica2704

Stiu ca acum cativa ani ,cand s-a asfaltat Sos Oltenitei toate cele 3 linii de autobuz ( 116,141 si 232 ) au fost deviate prin Giurgiului - Drumul Gazarului, insa pentru scurta vreme ,o luna-doua. Atunci fiecare linie avea tipul ei de autobuz : 116-Iveco daily, 141- DAF si 232 Mercedes Citaro.  ;)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Pe Drumul Găzarului circula linia N120, dar dacă nu ma înșel nu oprește pe aceasta strada. ;)

 


Re: Propuneri de noi trasee PinkyHog

@waynen Daca tot ai dus troleul pana la Unirii, eu, cu un pic de tupeu, as merge cu el un pic mai departe pana la Universitate -> cu intoarcere in rond la Rosetti -> stanga in rond la Universitate -> retur, si in felul asta n-ar mai fi o retea 'rupta de lume'. Poate ca in varianta asta s-ar aglomera si mai mult Piata Rosetti, si poate ca ar fi oarecare probleme cu virajul la stanga in rond la Universitate.

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421972 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use