Topic: Magistrala 4 - Trecut, prezent si viitor
1 post, 6339 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Magistrala 4 - Trecut, prezent si viitor
Utilizator anonim
Istoria magistralei 4 incepe dinainte de 1989 cand a fost inceputa iar imediat dupa 1990 lucrarile au fost sistate din lipsa de fonduri iar tunelele construite au fost bagate in conservare si indundate intentionat, pe aceasta tema chiar s-au facut scufundari in zonele inundate mult timp deoarece au existat si usoare forme de viata in zonele inundate.
In anul 2000, mai precis in luna martie, a fost deschis tronsonul cuprins intre Gara de Nord 2 si 1 Mai, tronson ce cuprinde 4 statii (Gara de Nord 2, Basarab, Grivita, 1 Mai) si are o lungime de 3,68km.
Dupa anul 2000 lucrarile au fost continuate pentru scoaterea apei din galeriile de dupa 1 Mai pana la Parc Bazilescu in vederea continuarii lucrarilor pentru punerea in functiune a inca 2 statii, Pajura si Parc Bazilescu. Statia Parc Bazilescu a aparut ca statie intermediara pentru ca tronsonul sa fie deschis mai repede din cauza faptului ca tunelele sunt sapate doar pana in zona parcului Bazilescu.
Urmatoarea etapa in dezvoltarea magistralei 4 este realizarea urmatoarelor 2 statii spre Straulesti - Laminorului si Straulesti, prima aflata in zona Laromet iar a doua inainte de podul peste lacul Straulesti, in proiect fiind inclusa si realizarea unui depou la Straulesti. Durata executiei a lucrarilor de structura pentru aceasta etapa este de 24 luni iar distanta este de 2,3km.
Ca plan de viitor exista in curs de aprobare a indicatorilor pentru tronsonul Gara de Nord 2 - Progresul cu 15 statii si o lungime de 20km.
Harta M4 in starea actuala - executat, in lucru, in proiect, plan de extensie viitoare.
Istoria magistralei 4 incepe dinainte de 1989 cand a fost inceputa iar imediat dupa 1990 lucrarile au fost sistate din lipsa de fonduri iar tunelele construite au fost bagate in conservare si indundate intentionat, pe aceasta tema chiar s-au facut scufundari in zonele inundate mult timp deoarece au existat si usoare forme de viata in zonele inundate.
In anul 2000, mai precis in luna martie, a fost deschis tronsonul cuprins intre Gara de Nord 2 si 1 Mai, tronson ce cuprinde 4 statii (Gara de Nord 2, Basarab, Grivita, 1 Mai) si are o lungime de 3,68km.
Dupa anul 2000 lucrarile au fost continuate pentru scoaterea apei din galeriile de dupa 1 Mai pana la Parc Bazilescu in vederea continuarii lucrarilor pentru punerea in functiune a inca 2 statii, Pajura si Parc Bazilescu. Statia Parc Bazilescu a aparut ca statie intermediara pentru ca tronsonul sa fie deschis mai repede din cauza faptului ca tunelele sunt sapate doar pana in zona parcului Bazilescu.
Urmatoarea etapa in dezvoltarea magistralei 4 este realizarea urmatoarelor 2 statii spre Straulesti - Laminorului si Straulesti, prima aflata in zona Laromet iar a doua inainte de podul peste lacul Straulesti, in proiect fiind inclusa si realizarea unui depou la Straulesti. Durata executiei a lucrarilor de structura pentru aceasta etapa este de 24 luni iar distanta este de 2,3km.
Ca plan de viitor exista in curs de aprobare a indicatorilor pentru tronsonul Gara de Nord 2 - Progresul cu 15 statii si o lungime de 20km.
Harta M4 in starea actuala - executat, in lucru, in proiect, plan de extensie viitoare.