Topic: Metrou File de Poveste
777 posts, 292588 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Mihai Bravu din proiect nu are nici o legatura cu Dristor I de astazi nici ca amplasament nici ca arhitectura.
Interesant ca intre fosta statie Mihai Bravu ( care ar fi fost pe Mihai Bravu inainte de curba spre Camil Ressu ) si actuala statie Nicolae Grigorescu ar fi existat 2,1 km de tunel fara nici o statie, pateam exact ca in Militari - trecea metroul pe acolo ca rapidul in gara.
Si acum intre Dristor I si NG ar mai trebui o statie la mijloc, dar asta e alta idee ce nu-si are locul aici.
Referitor la Piata Sudului si Sincai care este nedumerirea ? Metroul ar fi trebuit sa subtraverseze tot Parcul Tineretului si sa ajunga direct de la Piata Sudului la Sincai ( actuala statie Tineretului ). Modelul Sovietic cu statii la 2 km distanta.
Interesant ca 'Universitate' se chema in acte "Batistei" si Piata Romana era in carti...
Nu se stia exact unde va fi statie la IMGB, dar statie ar fi fost sigur....
Mihai Bravu din proiect nu are nici o legatura cu Dristor I de astazi nici ca amplasament nici ca arhitectura.
Interesant ca intre fosta statie Mihai Bravu ( care ar fi fost pe Mihai Bravu inainte de curba spre Camil Ressu ) si actuala statie Nicolae Grigorescu ar fi existat 2,1 km de tunel fara nici o statie, pateam exact ca in Militari - trecea metroul pe acolo ca rapidul in gara.
Si acum intre Dristor I si NG ar mai trebui o statie la mijloc, dar asta e alta idee ce nu-si are locul aici.
Referitor la Piata Sudului si Sincai care este nedumerirea ? Metroul ar fi trebuit sa subtraverseze tot Parcul Tineretului si sa ajunga direct de la Piata Sudului la Sincai ( actuala statie Tineretului ). Modelul Sovietic cu statii la 2 km distanta.
Interesant ca 'Universitate' se chema in acte "Batistei" si Piata Romana era in carti...
sab wrote:
La ce zona se refera ?
Nu se stia exact unde va fi statie la IMGB, dar statie ar fi fost sigur....
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Mesajul meu se referea la ce a postat iliutu. , nu la ce scria dedesubt.Se refera la tronsonul comun cu Magistrala I . Este vorba de zona Pod Cotroceni ?
Nu stiam ca s-a pus problema unui traseu "drept" prin parc, de aceea era nedumerirea ca lipsea statia de la Piptanari.
Daca intre Mihai Bravu (din proiect) si Salajan ar fi fost 2 km, cat ar fi fost intre Abator si Mihai Bravu ?
Statia dintre Dristor 1 si NG cred ca putea fi facuta destul de usor odata cu strapungerea pentru racordul spre LdC/AS. Tot au oprit circulatia alternativ si tot au sapat pana aproape de mijlocul distantei.
Faceau o statie cu 3 peroane. M1 si M3 se uneau acolo pe sensul spre oras precum se unesc la Eroilor pe sensul celalalt si se desparteau la NG ca azi. Se impuscau doi iepuri dintr-o lovitura, aveam si noua statie necesara si o legatura mai buna ca la NG cand vrei sa vii spre Unirii.
Mesajul meu se referea la ce a postat iliutu. , nu la ce scria dedesubt.Se refera la tronsonul comun cu Magistrala I . Este vorba de zona Pod Cotroceni ?
Nu stiam ca s-a pus problema unui traseu "drept" prin parc, de aceea era nedumerirea ca lipsea statia de la Piptanari.
andrei11 wrote:
Interesant ca intre fosta statie Mihai Bravu ( care ar fi fost pe Mihai Bravu inainte de curba spre Camil Ressu ) si actuala statie Nicolae Grigorescu ar fi existat 2,1 km de tunel fara nici o statie, pateam exact ca in Militari - trecea metroul pe acolo ca rapidul in gara.Si acum intre Dristor I si NG ar mai trebui o statie la mijloc, dar asta e alta idee ce nu-si are locul aici.[
Daca intre Mihai Bravu (din proiect) si Salajan ar fi fost 2 km, cat ar fi fost intre Abator si Mihai Bravu ?
Statia dintre Dristor 1 si NG cred ca putea fi facuta destul de usor odata cu strapungerea pentru racordul spre LdC/AS. Tot au oprit circulatia alternativ si tot au sapat pana aproape de mijlocul distantei.
Faceau o statie cu 3 peroane. M1 si M3 se uneau acolo pe sensul spre oras precum se unesc la Eroilor pe sensul celalalt si se desparteau la NG ca azi. Se impuscau doi iepuri dintr-o lovitura, aveam si noua statie necesara si o legatura mai buna ca la NG cand vrei sa vii spre Unirii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
1,6 km.
Statia 'Abator' ar fi fost tot pe Splai, inainte de marea curba spre Mihai Bravu (cum vi de la Timpuri Noi spre Balata Alba ).
Cat priveste Canalul Colector nu stiu nimic de lucrul acesta, o fi fost un canal pe malul drept pe care l-au stramutat cand au facut Petrache Poenaru - Timpuri Noi.
Cat priveste statiile 'sarite' ( Eroii Revolutiei ) uitati-va pe o harta si vedeti ca si statia Nicolae Grigorescu ( M 1 / M 3 ) este 'in afara traseului', se putea merge direct Dristor I - Titan. Care Titan de fapt o bucata de timp, in acte, s-a chemat "Titan Centru".
Corect. Au scapat ocazia, acum ramane doar 'usuraticul' de pe Camil Ressu care sa 'colecteze' publicul calator.
1,6 km.
Statia 'Abator' ar fi fost tot pe Splai, inainte de marea curba spre Mihai Bravu (cum vi de la Timpuri Noi spre Balata Alba ).
Cat priveste Canalul Colector nu stiu nimic de lucrul acesta, o fi fost un canal pe malul drept pe care l-au stramutat cand au facut Petrache Poenaru - Timpuri Noi.
Cat priveste statiile 'sarite' ( Eroii Revolutiei ) uitati-va pe o harta si vedeti ca si statia Nicolae Grigorescu ( M 1 / M 3 ) este 'in afara traseului', se putea merge direct Dristor I - Titan. Care Titan de fapt o bucata de timp, in acte, s-a chemat "Titan Centru".
Statia putea fi facuta destul de usor odata cu strapungerea pentru racordul spre LdC/AS.
Corect. Au scapat ocazia, acum ramane doar 'usuraticul' de pe Camil Ressu care sa 'colecteze' publicul calator.
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Corect, o luau pe sub Liviu Rebreanu. Insa dupa aceea inelara trebuia adusa pana la Dristor pe traseul M1 ca sa colecteze populatia de la Salajan. Probabil au vrut sa uneasca punctele de maxim interes din est, iar Pta Salajan era un astfel de punct, chiar daca traseul M1 era ocolit.
Insa dupa mine M1 trebuia dusa drept la LdC pentru o magistrala E-V si Republica-Titan trebuia sa fie pe inelara. Asa mi se parea mai corect, sa aiba ambele traseu "firesc", drept nu doua curbe tangentialela NG . Insa probabil platforma industriala Faur-Republica era mai importanta decat Policolorul si atunci a avut prioritate pentru M1. Insa daca se gandea in perspectiva se putea muta tronsonul de pe M1 pe inelara cand se construia aceasta.
Statia Titan Centru era sigur pe acelasi amplasament cu cea actuala ?
andrei11 wrote:
uitati-va pe o harta si vedeti ca si statia Nicolae Grigorescu ( M 1 / M 3 ) este 'in afara traseului', se putea merge direct Dristor I - Titan. C.
Corect, o luau pe sub Liviu Rebreanu. Insa dupa aceea inelara trebuia adusa pana la Dristor pe traseul M1 ca sa colecteze populatia de la Salajan. Probabil au vrut sa uneasca punctele de maxim interes din est, iar Pta Salajan era un astfel de punct, chiar daca traseul M1 era ocolit.
Insa dupa mine M1 trebuia dusa drept la LdC pentru o magistrala E-V si Republica-Titan trebuia sa fie pe inelara. Asa mi se parea mai corect, sa aiba ambele traseu "firesc", drept nu doua curbe tangentialela NG . Insa probabil platforma industriala Faur-Republica era mai importanta decat Policolorul si atunci a avut prioritate pentru M1. Insa daca se gandea in perspectiva se putea muta tronsonul de pe M1 pe inelara cand se construia aceasta.
Statia Titan Centru era sigur pe acelasi amplasament cu cea actuala ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Ca deobicei discutiile se indreapta spre alte idei / comentarii. Propun sa lasam acest topic pentru documente si observatii strict pe marginea lor. Diverse alte pareri sa le punem in topicurile dedicate. De exemplu eu o sa-i raspund userului Sab aici.
Ca deobicei discutiile se indreapta spre alte idei / comentarii. Propun sa lasam acest topic pentru documente si observatii strict pe marginea lor. Diverse alte pareri sa le punem in topicurile dedicate. De exemplu eu o sa-i raspund userului Sab aici.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
iliutu
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
CONSILIUL DE STAT
Bucuresti 9 februarie 1978
Tovarasului General Locotenent Petre Constantinescu
Director general al Intreprinderii "Metroul" Bucuresti
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul Consiliului de Stat al
Republicii Socialiste Romania nr. 14 din 7 februarie 1978 privind
aprobarea principalilor indicativi tehnico-economici, precum si unele
masuri pentru realizarea investitiei "Magistrala I" de metrou Militari -
Titan Bucuresti.
Plansele mentionate in anexa la decret vor fi difuzate prin grija
titularului de investitie.
SECRETAR PREZIDENTIAL AL CONSILIULUI DE STAT
Pentru conformitate, ing. Gheorghe Bujor
CONSILIUL DE STAT AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET PRIVIND APROBAREA PRINCIPALILOR INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI,
PRECUM SI UNELE MASURI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI "MAGISTRALA I
DE METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania decreteaza:
Articol unic: - Se aproba principalii indicatori tehnico-economici,
precum si unele masuri pentru realizarea investitiei "Magistrala I
de metrou Militari - Titan Bucuresti", conform anexei la prezentul
decret.
NICOLAE CEAUSESCU PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Pentru conformitate, ing. Bujor Gheorghe
A. PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO ECONOMICI AI INVESTITIEI
"MAGISTRALA I DE METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
in preturi 1977
1. Valoarea totala a investitiei mii lei 9.875.000
din care:
- constructii montaj mii lei 7.514.000
- valoarea totala a
utilajelor si echipamentelor mii lei 1.554.385
din care:
- din import mii lei 64.950
din acestea:
-devize libere mii lei 16.000
2. Capacitati:
- Lungimea traseului de metrou
cu doua linii de circulatie
(lungimea totala exclusiv
depourile) km 26,9
- Numar statii de calatori buc 17
- Numar de vagoane buc 200
- Trafic maxim per.trenuri/h 40
- Flux maxim de calatori cal./ora si sens 50.000
- Viteza comerciala km/h 36
3. Termene de punere in functiune
-Tronsonul I Semanatoarea -
Timpuri Noi 8,1 km decembrie 78
din care
- darea in circulatie cu
calatori pentru reglaje
in regim trafic 8,1 km 1 mai 78
- Tronsonul II Timpuri
Noi - Republica 9,3 km decembrie 80
- Tronsonul III (Militari) si
- Tronsonul IV (Giulesti) decembrie 82
4. Durata de executie pina la punerea
in functiune a primei capacitati luni 39
5. Cheltuieli de exploatare lei/vag.km 14,1
6. Beneficii mii lei/an 18.000
7. Durata de atingere a parametrilor
proiectati de la punerea in
functiune a ultimului tronson luni 12
B. UNELE MASURI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI " MAGISTRALA I DE
METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
1. Se aproba traseul, amplasamentul in perimetrul construibil al
municipiului Bucuresti, solutiile constructive, tehnologiile de executie si
celelalte elemente adoptate in proiectul de executie conform planselor nr. 1-21.
2. Se aproba ca proiectarea metroului sa se faca pentru gradul 9 de
intensitate seismica.
3. Se aproba modificarea indicatorilor de capacitate si a termenelor de
punere in functiune ale obiectivului, dupa cum urmeaza:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Denumirea indicatorilor UM Indicatori aprobati Indicatori
prin decret 205/76 modificati
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Capacitati
- lungimmea totala a traseului de
metrou cu doua linii de circulatie,
exclusiv depourile km 28,5 26,9
- numar statii de calatori buc 17 17
- numar de vagoane buc 200 200
- numar maxim de calatori cal/h
si sens 50.000 50.000
- viteza comerciala km/h 36 36
Termen de punere in functiune
- Tronson I (Semanatoarea - Timpuri
Noi), din care: km 8,1/dec77 8,1/dec78
- dare in circulatie cu calatori
pentru reglaje in regim de
trafic km 8,1/1mai78
- Tronson II (Timpuri Noi - Republica) km 7,5/dec80 9,3/dec80
- Troson III (Militari) si
- Tronson IV (Giulesti) km 12,9/dec82 9,5/dec82
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Vagonul dublu de metrou va fi format din doua vagoane cuplate permanent;
doua boghiuri pentru fiecare vagon; doua osii motoare la fiecare boghiu actionate
prin electromotor cu putere uniorara de 220 kw; patru sisteme de frinare; cupla
centrala automata, comanda automata in unitati multiple si inclusiv sistem de
automatizare legat la cale; caroserie din otel cu 2 posturi de comanda la fiecare
extremitate; capacitate 84 locuri pe scaune sau 440 pasageri total; 8 usi duble pe
ambele parti; instalatie automata de incalzit si ventilatie; gabarit: 37200 X
3100 X 3450 mm; ecartament 1435 mm; viteza maxima tehnica 100 km/h; viteza
comerciala de exploatare a metroului 36 km/h; acceleratie maxima 1,35m/s2; greutate
maxima in jur de 46 de tone; pretul de livrare al vagonului dublu este de 7.600.000
lei.
5. Se aproba executarea lucrarilor conexe si includerea in planurile anuale
ale ministerelor si celorlalte organe centrale si locale, corelat cu incadrarea in
programul general de realizare al tronsoanlor Magistralei I de metrou, dupa cum
urmeaza:
In sarcina M.T.Tc.
- reveniri retele telefonice pe posturi definitive 1.930 mii lei
---------------
Total M.T.Tc. 1.930 mii lei
In sarcina M.E.E.
- aductiuni apa industriala la CET Grozavesti DN 1.600 13.000 mii lei
- devieri si reveniri retele electrice pe poduri definitive 6.300 mii lei
-----------------
Total M.E.E. 19.300 mii lei
In sarcina C.P.M.B.
- linii I.T.B. pe poduri definitive 3.620 mii lei
- demolare linii I.T.B. paralele cu metroul 4.800 mii lei
- sistematizare drumuri in zonele adiacente metroului 4.360 mii lei
- pod nou Hasdeu 2.000 mii lei
- pod nou Izvor 2.600 mii lei
- pod nou Marasesti 1.220 mii lei
-----------------
Total C.P.M.B 18.400 mii lei
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Total lucrari conexe 39.700 mii lei
6. Ministerul Industriei Constructiilor de Masini va asigura pe intreaga
perioada a anului 1978 asistenta tehnica, operatiunile de service si stocurile de
piese, agregate si echipamente de tractiune si aparatajul de dirijare si
siguranta a circulatiei metroului Bucuresti.
7. Se aproba dezafectarea si demolarea fondurilor fixe, integral amortizate,
afectate de amplasarea metroului: canal colector A.o. in lungime de 5.142 m si
canal tubular in lungime de 790 m aflate in administratia Comitetului executiv al
Consiliului popular al municipiului Bucuresti.
8. In vederea cresterii eficientei investitiei, Intreprinderea Metroul
Bucuresti, pe baza studiilor si cercetarilor efectuate si a experientei dobindite
pe parcursul executarii lucrarilor si a conditiilor de teren, va imbunatati
continuu tehnologiile de executie pe care le va introduce in detaliile de executie.
Stabilirea concreta a lungimilor de traseu pe care se aplica tehnologiile de
executie cu aer comprimat, cu injectii de consolidare sau prin inghetarea terenului
precum si in zonele in care se aplica inelul secundar se va face cu avizul
Inspectoratului General de Stat pentru Investitii-Constructii; sumele necesare
pentru aceste categorii de lucrari se vor putea consuma in limitele cantitatilor
avizate, cu acordul Comitetului de Stat al Planificarii.
9. Decontarea lucrarilor se va face pe categorii sau parti de categorii de
lucrari, pe masura elaborarii detaliilor si devizelor de executie.
10. In vederea asigurarii terenurilor necesare realizarii obiectivului de
investitii, Intreprinderea Metroul Bucuresti va prezenta corelat cu executia
lucrarilor, proiecte de decrete pentru expropierea terenurilor si a constructiilor,
precum si pentru demolarea acestora.
Pentru conformitate ing. Gheorghe Bujor
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
CONSILIUL DE STAT
Bucuresti 9 februarie 1978
Tovarasului General Locotenent Petre Constantinescu
Director general al Intreprinderii "Metroul" Bucuresti
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul Consiliului de Stat al
Republicii Socialiste Romania nr. 14 din 7 februarie 1978 privind
aprobarea principalilor indicativi tehnico-economici, precum si unele
masuri pentru realizarea investitiei "Magistrala I" de metrou Militari -
Titan Bucuresti.
Plansele mentionate in anexa la decret vor fi difuzate prin grija
titularului de investitie.
SECRETAR PREZIDENTIAL AL CONSILIULUI DE STAT
Pentru conformitate, ing. Gheorghe Bujor
CONSILIUL DE STAT AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET PRIVIND APROBAREA PRINCIPALILOR INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI,
PRECUM SI UNELE MASURI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI "MAGISTRALA I
DE METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania decreteaza:
Articol unic: - Se aproba principalii indicatori tehnico-economici,
precum si unele masuri pentru realizarea investitiei "Magistrala I
de metrou Militari - Titan Bucuresti", conform anexei la prezentul
decret.
NICOLAE CEAUSESCU PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Pentru conformitate, ing. Bujor Gheorghe
A. PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO ECONOMICI AI INVESTITIEI
"MAGISTRALA I DE METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
in preturi 1977
1. Valoarea totala a investitiei mii lei 9.875.000
din care:
- constructii montaj mii lei 7.514.000
- valoarea totala a
utilajelor si echipamentelor mii lei 1.554.385
din care:
- din import mii lei 64.950
din acestea:
-devize libere mii lei 16.000
2. Capacitati:
- Lungimea traseului de metrou
cu doua linii de circulatie
(lungimea totala exclusiv
depourile) km 26,9
- Numar statii de calatori buc 17
- Numar de vagoane buc 200
- Trafic maxim per.trenuri/h 40
- Flux maxim de calatori cal./ora si sens 50.000
- Viteza comerciala km/h 36
3. Termene de punere in functiune
-Tronsonul I Semanatoarea -
Timpuri Noi 8,1 km decembrie 78
din care
- darea in circulatie cu
calatori pentru reglaje
in regim trafic 8,1 km 1 mai 78
- Tronsonul II Timpuri
Noi - Republica 9,3 km decembrie 80
- Tronsonul III (Militari) si
- Tronsonul IV (Giulesti) decembrie 82
4. Durata de executie pina la punerea
in functiune a primei capacitati luni 39
5. Cheltuieli de exploatare lei/vag.km 14,1
6. Beneficii mii lei/an 18.000
7. Durata de atingere a parametrilor
proiectati de la punerea in
functiune a ultimului tronson luni 12
B. UNELE MASURI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI " MAGISTRALA I DE
METROU MILITARI - TITAN BUCURESTI"
1. Se aproba traseul, amplasamentul in perimetrul construibil al
municipiului Bucuresti, solutiile constructive, tehnologiile de executie si
celelalte elemente adoptate in proiectul de executie conform planselor nr. 1-21.
2. Se aproba ca proiectarea metroului sa se faca pentru gradul 9 de
intensitate seismica.
3. Se aproba modificarea indicatorilor de capacitate si a termenelor de
punere in functiune ale obiectivului, dupa cum urmeaza:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Denumirea indicatorilor UM Indicatori aprobati Indicatori
prin decret 205/76 modificati
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Capacitati
- lungimmea totala a traseului de
metrou cu doua linii de circulatie,
exclusiv depourile km 28,5 26,9
- numar statii de calatori buc 17 17
- numar de vagoane buc 200 200
- numar maxim de calatori cal/h
si sens 50.000 50.000
- viteza comerciala km/h 36 36
Termen de punere in functiune
- Tronson I (Semanatoarea - Timpuri
Noi), din care: km 8,1/dec77 8,1/dec78
- dare in circulatie cu calatori
pentru reglaje in regim de
trafic km 8,1/1mai78
- Tronson II (Timpuri Noi - Republica) km 7,5/dec80 9,3/dec80
- Troson III (Militari) si
- Tronson IV (Giulesti) km 12,9/dec82 9,5/dec82
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Vagonul dublu de metrou va fi format din doua vagoane cuplate permanent;
doua boghiuri pentru fiecare vagon; doua osii motoare la fiecare boghiu actionate
prin electromotor cu putere uniorara de 220 kw; patru sisteme de frinare; cupla
centrala automata, comanda automata in unitati multiple si inclusiv sistem de
automatizare legat la cale; caroserie din otel cu 2 posturi de comanda la fiecare
extremitate; capacitate 84 locuri pe scaune sau 440 pasageri total; 8 usi duble pe
ambele parti; instalatie automata de incalzit si ventilatie; gabarit: 37200 X
3100 X 3450 mm; ecartament 1435 mm; viteza maxima tehnica 100 km/h; viteza
comerciala de exploatare a metroului 36 km/h; acceleratie maxima 1,35m/s2; greutate
maxima in jur de 46 de tone; pretul de livrare al vagonului dublu este de 7.600.000
lei.
5. Se aproba executarea lucrarilor conexe si includerea in planurile anuale
ale ministerelor si celorlalte organe centrale si locale, corelat cu incadrarea in
programul general de realizare al tronsoanlor Magistralei I de metrou, dupa cum
urmeaza:
In sarcina M.T.Tc.
- reveniri retele telefonice pe posturi definitive 1.930 mii lei
---------------
Total M.T.Tc. 1.930 mii lei
In sarcina M.E.E.
- aductiuni apa industriala la CET Grozavesti DN 1.600 13.000 mii lei
- devieri si reveniri retele electrice pe poduri definitive 6.300 mii lei
-----------------
Total M.E.E. 19.300 mii lei
In sarcina C.P.M.B.
- linii I.T.B. pe poduri definitive 3.620 mii lei
- demolare linii I.T.B. paralele cu metroul 4.800 mii lei
- sistematizare drumuri in zonele adiacente metroului 4.360 mii lei
- pod nou Hasdeu 2.000 mii lei
- pod nou Izvor 2.600 mii lei
- pod nou Marasesti 1.220 mii lei
-----------------
Total C.P.M.B 18.400 mii lei
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Total lucrari conexe 39.700 mii lei
6. Ministerul Industriei Constructiilor de Masini va asigura pe intreaga
perioada a anului 1978 asistenta tehnica, operatiunile de service si stocurile de
piese, agregate si echipamente de tractiune si aparatajul de dirijare si
siguranta a circulatiei metroului Bucuresti.
7. Se aproba dezafectarea si demolarea fondurilor fixe, integral amortizate,
afectate de amplasarea metroului: canal colector A.o. in lungime de 5.142 m si
canal tubular in lungime de 790 m aflate in administratia Comitetului executiv al
Consiliului popular al municipiului Bucuresti.
8. In vederea cresterii eficientei investitiei, Intreprinderea Metroul
Bucuresti, pe baza studiilor si cercetarilor efectuate si a experientei dobindite
pe parcursul executarii lucrarilor si a conditiilor de teren, va imbunatati
continuu tehnologiile de executie pe care le va introduce in detaliile de executie.
Stabilirea concreta a lungimilor de traseu pe care se aplica tehnologiile de
executie cu aer comprimat, cu injectii de consolidare sau prin inghetarea terenului
precum si in zonele in care se aplica inelul secundar se va face cu avizul
Inspectoratului General de Stat pentru Investitii-Constructii; sumele necesare
pentru aceste categorii de lucrari se vor putea consuma in limitele cantitatilor
avizate, cu acordul Comitetului de Stat al Planificarii.
9. Decontarea lucrarilor se va face pe categorii sau parti de categorii de
lucrari, pe masura elaborarii detaliilor si devizelor de executie.
10. In vederea asigurarii terenurilor necesare realizarii obiectivului de
investitii, Intreprinderea Metroul Bucuresti va prezenta corelat cu executia
lucrarilor, proiecte de decrete pentru expropierea terenurilor si a constructiilor,
precum si pentru demolarea acestora.
Pentru conformitate ing. Gheorghe Bujor
wordpad.zip
In fisier gasiti textul ce poate fi deschis cu wordpad, pentru aliniere
wordpad.zip (2.9 KB; downloaded 302 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
..........
..........
224-1.jpg (94.51 KB; downloaded 6461 times)
224 - 2.jpg (89.04 KB; downloaded 6458 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
...........
...........
225 - 1.jpg (107.43 KB; downloaded 6460 times)
225 - 2.jpg (121.34 KB; downloaded 6457 times)
225 - 3.jpg (111.2 KB; downloaded 6500 times)
225 - 2 bis.jpg (18.47 KB; downloaded 6456 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
REPUBLICA SOCIALISTA BUCURESTI
ROMANIA 17 Noiembrie 1979
Consiliul de Stat nr. 353
TOVARASULUI
Petre Constantinescu
Director General al Intreprinderii Metroul Bucuresti
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul prezidential nr 353 din 16 Noiembrie 1979 pentru stabilirea tarifului de calatorie cu metroul in municipiul Bucuresti.
SECRETAR PREZIDENTIAL
SI
AL CONSILIULUI de STAT ,
Si acum decretul cu pricina...
Se publica in Buletinul Oficial
al Republicii Socialiste Romania
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET PREZIDENTIAL Pentru stabilirea tarifului de calatorie cu metroul in Municipiul Bucuresti
Presedintele Republicii Socialiste Romania d e c r e t e a z a :
Articol unic – Tariful pentru calatoria cu metroul in Municipiul Bucuresti, pana la punerea in functiune a intregii magistrale I de metrou, se stabileste la “un leu”.
NICOLAE CEAUSESCU
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Pentru conformitate ss indescifrabil
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
CONSILIUL DE STAT
Bucuresti 19 Noiembrie 79
Nr. S. 399
TOVARASULUI PETRE CONSTANTINESCU
DIRECTOR GENERAL AL INTREPRINDERII METROUL BUCURESTI
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul Consiliului de Stat al Republicii Socialiste Romania nr 399 din 16 noiembrie 1979 privind exceptarea de la amortizare a unor fonduri fixe din administrarea Intreprinderii de exploatare a metroului Bucuresti, precum si modificarea unor indicatori financiari ai Ministerului Transporturilor si Telecomunicatiilor.
SECRETAR PREZIDENTIAL SI AL CONSILIULUI DE STAT
Cu 1 anexa ( o fila )
Pentru Conformitate, ing Gh Bujor ss indescifrabil
CONSILIUL DE STAT AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET
Privind exceptarea de la amortizare a unor fonduri fixe din administarea intreprinderii de Exploatare a Metroului Bucuresti, precum si modificarea unor indicatori financiari ai Ministerului Transportului si Telecomunicatiilor
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania
d e c r e t e a z a :
Art.1. Prin derogare de la prevederile art 2 din Legea nr 62 / 1968 privind amortizarea fondurilor fixe, tunelul si cladirile subterane de metrou din administrarea Intreprinderii de exploatare a metroului Bucuresti prevazute in “Catalogul normelor de amortizare si duratelor de serviciu normate ale fondurilor fixe” la categoria 1 “Cladiri” si categoria 2 “Constructii speciale” nu se supun amortizarii.
Pana la punerea in functiune a intregii magistrale I, Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor va face propuneri cu privire la regimul fondurilor fixe prevazute la aliniatul precedent.
Art.2 Indicatorii financiari pe anul 1979 al Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor se modifica potrivit anexei la prezentul decret.
NICOLAE CEAUSESCU
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Bucuresti 16 Noiembrie 1979
Nr 399
Pentru conformitate ing Gh. Bujor ss indescifrabil
ANEXA
Cuprizand modificarea indicatorilor financiari pe anul 1979 al Ministerului Transporturilor si Telecomunicatilor.
10.00 Amortizarea fondurilor fixe - 15.000 ( in mii lei )
10.04 Amortizarea pentru fondul de investitii al centralei prin redistribuire - 15.000 ( in mii lei )
52.00 Alocatii de la buget pentru investitii din fondurile statului + 15.000 ( in mii lei )
52.03 Alocatii de la buget pentru investitii la intreprinderi noi si dezvoltari importante
+ 15.000 ( in mii lei )
73.00 Subventii acordate unitatilor economice de stat de la buget - 15.000 ( in mii lei )
Intreprinderea de exploatare a metroului Bucuresti - 15.000 ( in mii lei )
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
SECRETARIATUL GENERAL AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Nr 58 / I – C
INTREPRINDEREA ‘METROUL’ BUCURESTI
Tov. director general – Petre Constantinescu
Potrivit comunicarii cancelariei CC al PCR nr.H 79 / 1980 va trimitem alaturat indicatiile tovarasului Nicolae Ceausescu, secretarul general al Partidului Comunist Roman, presedintele Republicii Socialiste Romania, cu privire la realizarea Magistralei de metrou IMGB – Pipera si a legaurii Garii de Nord cu magistralele I si II de metrou. – 11 Decembrie 1979.
SECRETAR AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Stan Magureanu
Pentru Conformitate
Ing. Gh. Bujor. ss indescifrabil
INDICATIILE date de tov. Nicolae Ceausescu , secretar general al Partidului Comunist Roman , presedintele Republicii Socialiste Romania, cu privire la realizarea Magistralei II de metrou IMGB – Pipera si a legaturii....(aici urmeaza o stersatura cu pasta alba dar se poate citi pe sub pasta alba :... Garii de Nord cu magistralele I si II de metrou.)
- 11 decembrie 179 – ( asa scrie data, e conform cu originalul )
1. Se aproba traseul si amplasamentul statiilor magistralei 2 de metrou , cu urmatoarele indicatii :
a) Traseul de la IMGB la Piata Sudului se va realiza pe Soseaua Berceni
b) Traseul de la Piata Aviatorilor la zona industriala Pipera va fi adoptat (asa scrie, adoptat ) pentru a asigura si deservirea Cartierului Aviatiei ;
c) statiile de calatori se vor amplasa in urmatoarele zone :
- statia IMGB – zona industriala IMGB
- statia Aparatorii Patriei – intersectia Soseaua Berceni cu str Dumitru Petrescu
- statia Sudului – Piata Sudului
- statia Sincai – Piata Sincai
- statia Piata Unirii – Piata Unirii
- statia Batistei – pe b-dul Nicolae Balcescu in zona strazii Batistei.
- Statia Romana – Piata Romana
- Statia Victoriei – pe B-dul Aviatorilor in zona Institutului Geologic
- Statia Aviatorilor – Piata Aviatorilor
- Statia Aurel Vlaicu – zona cartierului Aviatiei
- Statia Pipera – zona industriala Pipera
d) Depoul IMGB se va realiza in subteran, iar galeria de legatura va fi amenajata pentru imbarcarea de calatori la orele de varf.
e) Lucrarile de metrou din zona Pietii Victoriei se vor proiecta si executa corelat cu lucrarile pasajului rutier si cu lucrarile de sistematizare a pietii.
f) Pentru statii, galerii si tuneluri se vor adopta solutiile constructive si tehnologiile de executie aplicate pe Magistrala I de metrou.
Pentru zona centrala, dens construita, se vor studia si folosii solutii si tehnologii de executie a tunelurilor de la suprafata, corelat cu devierile si cu realizarea modernizarii retelelor edilitare ale orasului.
2. Se aproba traseul si amplasamentul pentru realizarea legaturii Garii de Nord cu magistralele 1 si 2 de metrou, cu urmatoarele indicatii :
a) Tronsonul care leaga Gara de Nord cu statia Crangasi, din magistrala I de metrou, va fi realizat pe Calea Grivitei si soseaua Crangasi ; statiile acestui tronson urmand sa fie amplasate astfel :
- statia Gara de Nord pe Calea Grivitei, cu functiuni de statie terminus.
- Statia Crangasi in Piata Crangasi
b) Tronsonul Gara de Nord – Piata Victoriei se va realiza pe traseul Gara de Nord, B-dul Duca, B-dul Nicolae Titulescu, Piata Victoriei cu statiile amplasate astfel :
- statia Gara de Nord in piata garii – statie terminus legata functional pentru transportul de calatori cu cea din Calea Grivitei
- statia Victoriei in zona pasajului rutier subteran din Piata Victoriei.
3. Intreprinderea Metroul Bucuresti va prezenta spre aprobare Notele de comanda pentru tronsonul Gara de Nord – Crangasi si pentru tronsonul Gara de Nord – Piata Victoriei.
4. Se aproba efectuarea studiilor de traseu pentru Magistrala 3 de metrou ( magistrala semiinelara ).
5. Termenul de realizare al magistralei 2 va fi 1985.
In acest scop Ministerul Transporturilor si Telecomunicatilor va lua masuri pentru a se asigura Intreprinderii Metroul Bucuresti patru scuturi in cursul anului 1981.
Pentru conformitate,
Ing Gh. Bujor ss indescifrabil
REPUBLICA SOCIALISTA BUCURESTI
ROMANIA 17 Noiembrie 1979
Consiliul de Stat nr. 353
TOVARASULUI
Petre Constantinescu
Director General al Intreprinderii Metroul Bucuresti
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul prezidential nr 353 din 16 Noiembrie 1979 pentru stabilirea tarifului de calatorie cu metroul in municipiul Bucuresti.
SECRETAR PREZIDENTIAL
SI
AL CONSILIULUI de STAT ,
Si acum decretul cu pricina...
Se publica in Buletinul Oficial
al Republicii Socialiste Romania
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET PREZIDENTIAL Pentru stabilirea tarifului de calatorie cu metroul in Municipiul Bucuresti
Presedintele Republicii Socialiste Romania d e c r e t e a z a :
Articol unic – Tariful pentru calatoria cu metroul in Municipiul Bucuresti, pana la punerea in functiune a intregii magistrale I de metrou, se stabileste la “un leu”.
NICOLAE CEAUSESCU
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Pentru conformitate ss indescifrabil
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
CONSILIUL DE STAT
Bucuresti 19 Noiembrie 79
Nr. S. 399
TOVARASULUI PETRE CONSTANTINESCU
DIRECTOR GENERAL AL INTREPRINDERII METROUL BUCURESTI
Va trimitem, alaturat, in copie, Decretul Consiliului de Stat al Republicii Socialiste Romania nr 399 din 16 noiembrie 1979 privind exceptarea de la amortizare a unor fonduri fixe din administrarea Intreprinderii de exploatare a metroului Bucuresti, precum si modificarea unor indicatori financiari ai Ministerului Transporturilor si Telecomunicatiilor.
SECRETAR PREZIDENTIAL SI AL CONSILIULUI DE STAT
Cu 1 anexa ( o fila )
Pentru Conformitate, ing Gh Bujor ss indescifrabil
CONSILIUL DE STAT AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
DECRET
Privind exceptarea de la amortizare a unor fonduri fixe din administarea intreprinderii de Exploatare a Metroului Bucuresti, precum si modificarea unor indicatori financiari ai Ministerului Transportului si Telecomunicatiilor
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania
d e c r e t e a z a :
Art.1. Prin derogare de la prevederile art 2 din Legea nr 62 / 1968 privind amortizarea fondurilor fixe, tunelul si cladirile subterane de metrou din administrarea Intreprinderii de exploatare a metroului Bucuresti prevazute in “Catalogul normelor de amortizare si duratelor de serviciu normate ale fondurilor fixe” la categoria 1 “Cladiri” si categoria 2 “Constructii speciale” nu se supun amortizarii.
Pana la punerea in functiune a intregii magistrale I, Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor va face propuneri cu privire la regimul fondurilor fixe prevazute la aliniatul precedent.
Art.2 Indicatorii financiari pe anul 1979 al Ministerul Transporturilor si Telecomunicatiilor se modifica potrivit anexei la prezentul decret.
NICOLAE CEAUSESCU
PRESEDINTELE REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
Bucuresti 16 Noiembrie 1979
Nr 399
Pentru conformitate ing Gh. Bujor ss indescifrabil
ANEXA
Cuprizand modificarea indicatorilor financiari pe anul 1979 al Ministerului Transporturilor si Telecomunicatilor.
10.00 Amortizarea fondurilor fixe - 15.000 ( in mii lei )
10.04 Amortizarea pentru fondul de investitii al centralei prin redistribuire - 15.000 ( in mii lei )
52.00 Alocatii de la buget pentru investitii din fondurile statului + 15.000 ( in mii lei )
52.03 Alocatii de la buget pentru investitii la intreprinderi noi si dezvoltari importante
+ 15.000 ( in mii lei )
73.00 Subventii acordate unitatilor economice de stat de la buget - 15.000 ( in mii lei )
Intreprinderea de exploatare a metroului Bucuresti - 15.000 ( in mii lei )
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
SECRETARIATUL GENERAL AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Nr 58 / I – C
INTREPRINDEREA ‘METROUL’ BUCURESTI
Tov. director general – Petre Constantinescu
Potrivit comunicarii cancelariei CC al PCR nr.H 79 / 1980 va trimitem alaturat indicatiile tovarasului Nicolae Ceausescu, secretarul general al Partidului Comunist Roman, presedintele Republicii Socialiste Romania, cu privire la realizarea Magistralei de metrou IMGB – Pipera si a legaurii Garii de Nord cu magistralele I si II de metrou. – 11 Decembrie 1979.
SECRETAR AL CONSILIULUI DE MINISTRI
Stan Magureanu
Pentru Conformitate
Ing. Gh. Bujor. ss indescifrabil
INDICATIILE date de tov. Nicolae Ceausescu , secretar general al Partidului Comunist Roman , presedintele Republicii Socialiste Romania, cu privire la realizarea Magistralei II de metrou IMGB – Pipera si a legaturii....(aici urmeaza o stersatura cu pasta alba dar se poate citi pe sub pasta alba :... Garii de Nord cu magistralele I si II de metrou.)
- 11 decembrie 179 – ( asa scrie data, e conform cu originalul )
1. Se aproba traseul si amplasamentul statiilor magistralei 2 de metrou , cu urmatoarele indicatii :
a) Traseul de la IMGB la Piata Sudului se va realiza pe Soseaua Berceni
b) Traseul de la Piata Aviatorilor la zona industriala Pipera va fi adoptat (asa scrie, adoptat ) pentru a asigura si deservirea Cartierului Aviatiei ;
c) statiile de calatori se vor amplasa in urmatoarele zone :
- statia IMGB – zona industriala IMGB
- statia Aparatorii Patriei – intersectia Soseaua Berceni cu str Dumitru Petrescu
- statia Sudului – Piata Sudului
- statia Sincai – Piata Sincai
- statia Piata Unirii – Piata Unirii
- statia Batistei – pe b-dul Nicolae Balcescu in zona strazii Batistei.
- Statia Romana – Piata Romana
- Statia Victoriei – pe B-dul Aviatorilor in zona Institutului Geologic
- Statia Aviatorilor – Piata Aviatorilor
- Statia Aurel Vlaicu – zona cartierului Aviatiei
- Statia Pipera – zona industriala Pipera
d) Depoul IMGB se va realiza in subteran, iar galeria de legatura va fi amenajata pentru imbarcarea de calatori la orele de varf.
e) Lucrarile de metrou din zona Pietii Victoriei se vor proiecta si executa corelat cu lucrarile pasajului rutier si cu lucrarile de sistematizare a pietii.
f) Pentru statii, galerii si tuneluri se vor adopta solutiile constructive si tehnologiile de executie aplicate pe Magistrala I de metrou.
Pentru zona centrala, dens construita, se vor studia si folosii solutii si tehnologii de executie a tunelurilor de la suprafata, corelat cu devierile si cu realizarea modernizarii retelelor edilitare ale orasului.
2. Se aproba traseul si amplasamentul pentru realizarea legaturii Garii de Nord cu magistralele 1 si 2 de metrou, cu urmatoarele indicatii :
a) Tronsonul care leaga Gara de Nord cu statia Crangasi, din magistrala I de metrou, va fi realizat pe Calea Grivitei si soseaua Crangasi ; statiile acestui tronson urmand sa fie amplasate astfel :
- statia Gara de Nord pe Calea Grivitei, cu functiuni de statie terminus.
- Statia Crangasi in Piata Crangasi
b) Tronsonul Gara de Nord – Piata Victoriei se va realiza pe traseul Gara de Nord, B-dul Duca, B-dul Nicolae Titulescu, Piata Victoriei cu statiile amplasate astfel :
- statia Gara de Nord in piata garii – statie terminus legata functional pentru transportul de calatori cu cea din Calea Grivitei
- statia Victoriei in zona pasajului rutier subteran din Piata Victoriei.
3. Intreprinderea Metroul Bucuresti va prezenta spre aprobare Notele de comanda pentru tronsonul Gara de Nord – Crangasi si pentru tronsonul Gara de Nord – Piata Victoriei.
4. Se aproba efectuarea studiilor de traseu pentru Magistrala 3 de metrou ( magistrala semiinelara ).
5. Termenul de realizare al magistralei 2 va fi 1985.
In acest scop Ministerul Transporturilor si Telecomunicatilor va lua masuri pentru a se asigura Intreprinderii Metroul Bucuresti patru scuturi in cursul anului 1981.
Pentru conformitate,
Ing Gh. Bujor ss indescifrabil
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Este a doua oara cand vad mentionata legatura asta GdN cu M2 ..Este vorba de M3 sau vorbim de o simpla legatura ?
Pentru ca vad ca si statia GdN de pe aceasta "legatura" avea un aplasament perpendicular pe statia M1 (actuala statie)...Deci este cu totul alt proiect decat ce s-a realizat (partal) in 1986.
Probabil ca este corelata cu bulevardul care trebuia sa asigure o legatura directa intre gara si Pta Victoriei (prin prelungirea bd Duca) si care in final nu s-a mai realizat.
andrei11 wrote:
2. Se aproba traseul si amplasamentul pentru realizarea legaturii Garii de Nord cu magistralele 1 si 2 de metrou,
Este a doua oara cand vad mentionata legatura asta GdN cu M2 ..Este vorba de M3 sau vorbim de o simpla legatura ?
Pentru ca vad ca si statia GdN de pe aceasta "legatura" avea un aplasament perpendicular pe statia M1 (actuala statie)...Deci este cu totul alt proiect decat ce s-a realizat (partal) in 1986.
Probabil ca este corelata cu bulevardul care trebuia sa asigure o legatura directa intre gara si Pta Victoriei (prin prelungirea bd Duca) si care in final nu s-a mai realizat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Cred ca este vorba de legatura care era parte integranta din M 3 care nu se stia ce statii o sa aiba si care - i va fi traseul, dar sigur ar fi trecut prin Piata Victoriei. Sa ne amintim - si documentele de fata vorbesc de acest lucru, de cand a fost construita statia Victoriei ( M 2 ) se stia si de Pasajul Rutier si de M 3... De fapt cand s-a facut traseul lui M 2 s-a facut si o mica bucatica de circa 10 metri din Pasajul rutier si actuala statie a lui M 3.
Cred ca este vorba de legatura care era parte integranta din M 3 care nu se stia ce statii o sa aiba si care - i va fi traseul, dar sigur ar fi trecut prin Piata Victoriei. Sa ne amintim - si documentele de fata vorbesc de acest lucru, de cand a fost construita statia Victoriei ( M 2 ) se stia si de Pasajul Rutier si de M 3... De fapt cand s-a facut traseul lui M 2 s-a facut si o mica bucatica de circa 10 metri din Pasajul rutier si actuala statie a lui M 3.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
227 - 1.jpg (134.11 KB; downloaded 6410 times)
227 - 2.jpg (43.49 KB; downloaded 6400 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
iliutu
INDICATIILE date de tovarasul Nicole Ceausescu, secretar general al
Partidului Comunist Roman, cu ocazia prezentarii unor detalii de
sistematizare si amplasamente de obiective, precum si a vizitei de
lucru in municipiul Bucuresti, la data de 1 octombrie 1980
1. Se aproba detaliul de sistematizare pentru zona cuprinsa intre Calea
13 Septembrie si Piata Cosbuc. Pentru cresterea gradului de ocupare a terenului
si reducerea procentului de demolari, se va revedea regimul de inaltime al
cladirilor si se vor amplasa noi blocuri de locuit in locul punctelor termice.
2. Pentru Bulevardul Victoria Socialismului vor fi analizate solutii care
sa evite demolarea cladirilor Spitalului Brincovenesc.
3. Se aproba sistematizarea Caii Grivitei pe portiunea dintre Gara de Nord
si str. Berzei - Buzesti. Vor fi mentinute in noua sistematizare toate cladirile
bune existente, hala agroalimentara din Piata Ilie Pintilie precum si
cinematografele din zona. La intersectia Calea Grivitei - Strada Berzei - Buzesti,
se va prevedea pasaj rutier subteran pe directia strada Berzei - Buzesti.
Calea Grivitei pe portiunea de la berzei - Buzesti pina la Calea Victoriei
se va studia tinind seama de shema circulatiei majore aprobate si de cladirile noi
executate. Amplasarea de noi constructii se va face retras de la actuala aliniere
corelat cu ampriza viitoare a strazii. Pe terenul liber de la intersectia cu str.
General Budisteanu se va realiza un bloc de locuinte.
....................................................................................
....................................................................................
12. Se aproba extinderea retelei orasenesti de termoficare pe Calea Dorobanti,
de la intersectia cu bulevardul Ilie Pintilie pina in Piata Cosmonautilor si pe strada
Cosmonautilor pina in bulevardul Magheru, in solutia canal sub trotuarul strazii.
13. Se aproba amplasamentul halei pentru gararea autobuzelor si al extinderii
spatiilor de intretinere din incinta autobazei ITB din soseaua Pipera.
14. Dezvoltarea Centrului de hematologie se va face in spatiile ce vor ramine
disponibile prin mutarea Institului oncologic Bucuresti din bulevardul 1 Mai.
15. Se vor prezenta propuneri privind realizarea Lacului Morii, cu pastrarea
apeductului ce va constitui limita de vest a lacului, care va fi amenajat ca zona de
agrement cu strand pentru populatie. Valoarea lucrarilor nu va depasi 100 mil. de lei.
Se va prevedea executarea unor lucrari de munca patriotica.
16. Se vor prezenta propuneri pentru amplasarea Institului Medico-Legal,
Crematoriului uman si Spitalului dermato-venerian in doua variante de amplasare: in
zona soselei Vitan - Birzesti si in zona Institutului de Cercetari si Proiectari
Tehnologice pentru sectoarele calde, de pe Soseaua Oltenitei. De asemenea se vor
prezenta propuneri pentru mutarea Spitalului judetean Ilfov, din Soseaua Vitan-Birzesti
pe teritoriul judetului si folosirea spatiilor disponibile pentru Spitalul dermato-
venerian.
17. Se vor lua masuri pentru curatirea fatadelor cladirii vechi a Institutului de
Arhitectura "Ion Mincu" de catre studenti si cadre didactice.
Pentru conformitate, ing. Gheorghe Bujor
INDICATIILE date de tovarasul Nicole Ceausescu, secretar general al
Partidului Comunist Roman, cu ocazia prezentarii unor detalii de
sistematizare si amplasamente de obiective, precum si a vizitei de
lucru in municipiul Bucuresti, la data de 1 octombrie 1980
1. Se aproba detaliul de sistematizare pentru zona cuprinsa intre Calea
13 Septembrie si Piata Cosbuc. Pentru cresterea gradului de ocupare a terenului
si reducerea procentului de demolari, se va revedea regimul de inaltime al
cladirilor si se vor amplasa noi blocuri de locuit in locul punctelor termice.
2. Pentru Bulevardul Victoria Socialismului vor fi analizate solutii care
sa evite demolarea cladirilor Spitalului Brincovenesc.
3. Se aproba sistematizarea Caii Grivitei pe portiunea dintre Gara de Nord
si str. Berzei - Buzesti. Vor fi mentinute in noua sistematizare toate cladirile
bune existente, hala agroalimentara din Piata Ilie Pintilie precum si
cinematografele din zona. La intersectia Calea Grivitei - Strada Berzei - Buzesti,
se va prevedea pasaj rutier subteran pe directia strada Berzei - Buzesti.
Calea Grivitei pe portiunea de la berzei - Buzesti pina la Calea Victoriei
se va studia tinind seama de shema circulatiei majore aprobate si de cladirile noi
executate. Amplasarea de noi constructii se va face retras de la actuala aliniere
corelat cu ampriza viitoare a strazii. Pe terenul liber de la intersectia cu str.
General Budisteanu se va realiza un bloc de locuinte.
....................................................................................
....................................................................................
12. Se aproba extinderea retelei orasenesti de termoficare pe Calea Dorobanti,
de la intersectia cu bulevardul Ilie Pintilie pina in Piata Cosmonautilor si pe strada
Cosmonautilor pina in bulevardul Magheru, in solutia canal sub trotuarul strazii.
13. Se aproba amplasamentul halei pentru gararea autobuzelor si al extinderii
spatiilor de intretinere din incinta autobazei ITB din soseaua Pipera.
14. Dezvoltarea Centrului de hematologie se va face in spatiile ce vor ramine
disponibile prin mutarea Institului oncologic Bucuresti din bulevardul 1 Mai.
15. Se vor prezenta propuneri privind realizarea Lacului Morii, cu pastrarea
apeductului ce va constitui limita de vest a lacului, care va fi amenajat ca zona de
agrement cu strand pentru populatie. Valoarea lucrarilor nu va depasi 100 mil. de lei.
Se va prevedea executarea unor lucrari de munca patriotica.
16. Se vor prezenta propuneri pentru amplasarea Institului Medico-Legal,
Crematoriului uman si Spitalului dermato-venerian in doua variante de amplasare: in
zona soselei Vitan - Birzesti si in zona Institutului de Cercetari si Proiectari
Tehnologice pentru sectoarele calde, de pe Soseaua Oltenitei. De asemenea se vor
prezenta propuneri pentru mutarea Spitalului judetean Ilfov, din Soseaua Vitan-Birzesti
pe teritoriul judetului si folosirea spatiilor disponibile pentru Spitalul dermato-
venerian.
17. Se vor lua masuri pentru curatirea fatadelor cladirii vechi a Institutului de
Arhitectura "Ion Mincu" de catre studenti si cadre didactice.
Pentru conformitate, ing. Gheorghe Bujor
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Asadar era prevazut un pasaj rutier pe sub Grivitei aproximativ pe unde e Matache acum ? ( pe actualul ( viitor ) bulevard Uranus ? ).
Ha ! Ha ! Ha ! Deci noua inventie capitalista 'Bulevardul Uranus" nu este asa de noua cum credeam noi ! Pentru ca un pasaj rutier ar fi necesitat ( multe ) benzi in zona !
Asadar era prevazut un pasaj rutier pe sub Grivitei aproximativ pe unde e Matache acum ? ( pe actualul ( viitor ) bulevard Uranus ? ).
Ha ! Ha ! Ha ! Deci noua inventie capitalista 'Bulevardul Uranus" nu este asa de noua cum credeam noi ! Pentru ca un pasaj rutier ar fi necesitat ( multe ) benzi in zona !
📖 Pagination options