Topic: Accidente / incidente
5210 posts, 1463550 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Accidente / incidente
Chev Celios
Tramvai rupt in doua in Capitala!
Un tramvai s-a rupt pur si simplu in doua pe o linie din Capitala. Din cauza zapezii de pe sine si a macazului blocat, vehiculul a deraiat.
Dupa aproximativ 30 de minute, o echipa de la depanari a ajuns la fata locului si a repus garnitura pe sine, insa traficul a ramas blocat o buna perioada de timp la intersectia strazilor Nerva Traian cu Calea Calarasi.
Vatmanul a spus ca venea dinspre Piata Unirii si cand a ajuns in intersectie, primele doua vagoane au virat la stanga, iar ultimul a ramas blocat si a sarit de pe sine.
Garnitura de cauciuc care lega ultimul vagon de celalalte doua s-a rupt, starnind panica printre pasageri. Oamenii au incercat disperati sa iasa din tramvai, au batut cu pumnii in usi, dar acestea erau blocate si nu au putut sa iasa.
La fata locului a ajuns si un echipaj al Politiei, care a incercat sa fluidizeze traficul.
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... itala.html
Tramvai rupt in doua in Capitala!
Un tramvai s-a rupt pur si simplu in doua pe o linie din Capitala. Din cauza zapezii de pe sine si a macazului blocat, vehiculul a deraiat.
Dupa aproximativ 30 de minute, o echipa de la depanari a ajuns la fata locului si a repus garnitura pe sine, insa traficul a ramas blocat o buna perioada de timp la intersectia strazilor Nerva Traian cu Calea Calarasi.
Vatmanul a spus ca venea dinspre Piata Unirii si cand a ajuns in intersectie, primele doua vagoane au virat la stanga, iar ultimul a ramas blocat si a sarit de pe sine.
Garnitura de cauciuc care lega ultimul vagon de celalalte doua s-a rupt, starnind panica printre pasageri. Oamenii au incercat disperati sa iasa din tramvai, au batut cu pumnii in usi, dar acestea erau blocate si nu au putut sa iasa.
La fata locului a ajuns si un echipaj al Politiei, care a incercat sa fluidizeze traficul.
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... itala.html
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Chev Celios
Cel la care am pus stirea a fost azi si nu duminica.E posibil sa fi fost un alt tramvai care a deraiat la fel.Cel mai probabil macazul va trebui schimbat.
Cel la care am pus stirea a fost azi si nu duminica.E posibil sa fi fost un alt tramvai care a deraiat la fel.Cel mai probabil macazul va trebui schimbat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Accident grav cu ambulanţa
Doi paramedici sunt răniţi grav, după ce ambulanţa în care se aflau a fost lovită de un tramvai pe Calea 13 Septembrie din Capitală.
Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Bucureşti, Anca Onofrei, a precizat, pentru Mediafax, că accidentul s-a produs chiar în faţa instituţiei, pe Calea 13 Septembrie, când ambulanţa a staţionat pe linia de tramvai din cauza maşinilor care nu îi făceau loc să circule.
Vatmanul nu a reuşit să oprească la timp tramvaiul şi a intrat în plin în salvare. Doi dintre cei trei membri ai echipajului au fost răniţi, iar maşina a fost avariată în proporţie de 50%.
Un alt echipaj de ambulanţă s-a deplasat la cazul care trebuia asistat, un bărbat operat, cu grave probleme respiratorii.
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... ambulanta/
Accident grav cu ambulanţa
Doi paramedici sunt răniţi grav, după ce ambulanţa în care se aflau a fost lovită de un tramvai pe Calea 13 Septembrie din Capitală.
Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Bucureşti, Anca Onofrei, a precizat, pentru Mediafax, că accidentul s-a produs chiar în faţa instituţiei, pe Calea 13 Septembrie, când ambulanţa a staţionat pe linia de tramvai din cauza maşinilor care nu îi făceau loc să circule.
Vatmanul nu a reuşit să oprească la timp tramvaiul şi a intrat în plin în salvare. Doi dintre cei trei membri ai echipajului au fost răniţi, iar maşina a fost avariată în proporţie de 50%.
Un alt echipaj de ambulanţă s-a deplasat la cazul care trebuia asistat, un bărbat operat, cu grave probleme respiratorii.
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... ambulanta/
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Gabi23
Eu as pune capac preorasenestilor, sincer, de la 1 martie. DESFIINTAREA! Pe toate sunt probleme! Incidentul este unul foarte grav!!! Nu se poate asa ceva! Oricum 90% din trasee se merge gratis... Ilfovul daca vrea transport, sa isi faca pe cont propriu si bine pus la punct. Trebuie sa se ia masuri pentru asigurarea securitatii soferilor, eventual cred ca tare bune ar fi niste pistoale, ca doar avem impresia ca suntem in secolul 21, cand defapt traim in Evul Mediu! Sper sa isi revina bietul om ca n-avea nici o vina. Multa sanatate!
Eu as pune capac preorasenestilor, sincer, de la 1 martie. DESFIINTAREA! Pe toate sunt probleme! Incidentul este unul foarte grav!!! Nu se poate asa ceva! Oricum 90% din trasee se merge gratis... Ilfovul daca vrea transport, sa isi faca pe cont propriu si bine pus la punct. Trebuie sa se ia masuri pentru asigurarea securitatii soferilor, eventual cred ca tare bune ar fi niste pistoale, ca doar avem impresia ca suntem in secolul 21, cand defapt traim in Evul Mediu! Sper sa isi revina bietul om ca n-avea nici o vina. Multa sanatate!
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
smokeone
Desfiintarea liniilor preorasenesti nu este totusi o solutie.
Parerea mea este ca solutia ar fi sa bage un nr mai mare de masini pt a circula la intervale mai scurte de timp.Asta ar fi in primul rand,in al doilea rand ar trebui marite actiunile de control.
Poate oamenii nu cumpara bilete pt ca nu prea au conditii bune de transport(nu ma refer la Bucuresti) si pentru ca nu sunt civilizati sa faca asta,odata cu inceperea unor controale repetate oamenii se civilizeaza si cumpara bilete sau abonamente...
Desfiintarea liniilor preorasenesti nu este totusi o solutie.
Parerea mea este ca solutia ar fi sa bage un nr mai mare de masini pt a circula la intervale mai scurte de timp.Asta ar fi in primul rand,in al doilea rand ar trebui marite actiunile de control.
Poate oamenii nu cumpara bilete pt ca nu prea au conditii bune de transport(nu ma refer la Bucuresti) si pentru ca nu sunt civilizati sa faca asta,odata cu inceperea unor controale repetate oamenii se civilizeaza si cumpara bilete sau abonamente...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dr2005
Aşa se explică faptul că ieri, în vreo 2 ore cât am zăbovit prin zonă, nu a trecut niciun 466... călătorii de acolo erau deja un butoi de pulbere, preluaţi de o dubă de 15+1 locuri care avea deja vreo 20 de oameni în ea (şi în staţie mai erau încă 20). Păi să fim serioşi, la 65 RON pe lună pentru o cursă la 3 ore şi mie îmi vine uneori să iau la bătiae angajaţii RATB
Aşa se explică faptul că ieri, în vreo 2 ore cât am zăbovit prin zonă, nu a trecut niciun 466... călătorii de acolo erau deja un butoi de pulbere, preluaţi de o dubă de 15+1 locuri care avea deja vreo 20 de oameni în ea (şi în staţie mai erau încă 20). Păi să fim serioşi, la 65 RON pe lună pentru o cursă la 3 ore şi mie îmi vine uneori să iau la bătiae angajaţii RATB
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Chev Celios
I-ai pe sefi la bataie nu pe soferi.Ei nu au nici o vina,doar respecta ce progam le fac sefi.
I-ai pe sefi la bataie nu pe soferi.Ei nu au nici o vina,doar respecta ce progam le fac sefi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Total fals cu imaginea in acest caz, chiar se poate vedea ca angajatii se stradiuesc sa aduca traficul la normal, deci tot respectul. Prin regulament este interzisa urcarea pe vehicule in traseu sau incercarea depanarii acestora de catre soferi.
Si a doua parte este incorecta, deoarece conform codului rutier se interzice blocarea drumului public cu buna stiinta, iar la drum public se incadreaza de la autostrazi pana la stradutele din poze, stradute unde in poze se vede clar ca este blocat drumul public. Sa facem totusi diferenta dintre parcare neregulamentare si parcare in mijlocul drumului
Ar trebui pusa intrebarea altfel - de ce masinile nu sunt ridicate cat mai repede de pe strazile inguste ? Nu ne laudam ca transportul in comun trebuie optimizat ?
P.S. Va rog mentineti un curs linistit al conversatiei, in cazul in care se va transforma in schimb de replici mai dur va fi stearsa.
Iasmin wrote:
Aceste filmulete nu prea au ce sa caute pe internet sau pe acest forum. Daca ele sunt observate de publicul larg, imaginea RATB-ului va fi patata si deasemenea manevrele pe care soferii de troleibuz le efectueaza sunt destul de periculoase, incalcadu-se regulile rutiere. NICIODATA NU COBORI PRIN FORTA UMANA CAPTATORII IN TIMPUL DEPLASARII UNUI TROLEIBUZ!!!
Pe de alta parte, prorietarii autoturismelor pot sa dea in judecata Ratb-ul pentru ca angajatii acestia au mutat autoturismele parcate pe marginea carosabila. Atat timp cat indicatoarele de interzicere a parcarii lipseau de pe stalpi sau nu au fost instalate puteai sa parchezi in voie. De asemenea principalul vinovat al acestei harababuri a troleibuzelor o reprezinta ZAPADA. Daca nu erau munti de omat iti parcai autoturismul aproape de trotuar.
Total fals cu imaginea in acest caz, chiar se poate vedea ca angajatii se stradiuesc sa aduca traficul la normal, deci tot respectul. Prin regulament este interzisa urcarea pe vehicule in traseu sau incercarea depanarii acestora de catre soferi.
Si a doua parte este incorecta, deoarece conform codului rutier se interzice blocarea drumului public cu buna stiinta, iar la drum public se incadreaza de la autostrazi pana la stradutele din poze, stradute unde in poze se vede clar ca este blocat drumul public. Sa facem totusi diferenta dintre parcare neregulamentare si parcare in mijlocul drumului
Ar trebui pusa intrebarea altfel - de ce masinile nu sunt ridicate cat mai repede de pe strazile inguste ? Nu ne laudam ca transportul in comun trebuie optimizat ?
P.S. Va rog mentineti un curs linistit al conversatiei, in cazul in care se va transforma in schimb de replici mai dur va fi stearsa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Si revenind la problema acelei zone, sambata chiar am pozat reteaua in toata zona aia, acum urmeaza sa ma apuc sa o pun la prezentari. Ce am constatat este ca multe din casele vechi au fost reparate si au devenit spatii de birouri, normal casele vechi din anii 50-80' nu aveau decat maxim 2 locuri de parcare in cel mai fericit caz, deci acum s-a ajuns ca intr-o casa din zona sa fie o firma cu pana la 30-50 angajati din care iar luam cazul fericit in care jumatate vin cu masina (ca sunt mai mult de trei sferturi ) si pe langa ei mai sunt tot felul de curieri, distribuitori si alti vizitatori...
Si revenind la problema acelei zone, sambata chiar am pozat reteaua in toata zona aia, acum urmeaza sa ma apuc sa o pun la prezentari. Ce am constatat este ca multe din casele vechi au fost reparate si au devenit spatii de birouri, normal casele vechi din anii 50-80' nu aveau decat maxim 2 locuri de parcare in cel mai fericit caz, deci acum s-a ajuns ca intr-o casa din zona sa fie o firma cu pana la 30-50 angajati din care iar luam cazul fericit in care jumatate vin cu masina (ca sunt mai mult de trei sferturi ) si pe langa ei mai sunt tot felul de curieri, distribuitori si alti vizitatori...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Dungile alea delimiteaza zona unde se poate parca. Daca este astupata de zapada pe care nu prea s-a obosit nimeni sa o curete incepand de la Oprescu pana la persoanele fizice/juridice din zona nu inseamna ca trebuie parcat in mijlocul drumului sau pe colt in intersectii cum se vad mare parte din masinile din poze. Iar o intersectie nu inseamna numai Lujerului, Iancului, Obor...poate sa fie si intre 2 strazi cu o banda pe care trece o masina pe ora, tot intersectie este
Si oricum codul rutier este putin rupt de realitate in unele privinte.
Dungile alea delimiteaza zona unde se poate parca. Daca este astupata de zapada pe care nu prea s-a obosit nimeni sa o curete incepand de la Oprescu pana la persoanele fizice/juridice din zona nu inseamna ca trebuie parcat in mijlocul drumului sau pe colt in intersectii cum se vad mare parte din masinile din poze. Iar o intersectie nu inseamna numai Lujerului, Iancului, Obor...poate sa fie si intre 2 strazi cu o banda pe care trece o masina pe ora, tot intersectie este
Si oricum codul rutier este putin rupt de realitate in unele privinte.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Chev Celios
Daca tot o dam in regulament dubita aia galbena ce cauta parcata pe trecerea de pieton?
Daca tot o dam in regulament dubita aia galbena ce cauta parcata pe trecerea de pieton?
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
smokeone
Chiar nu stiu ce sa zic in asemenea situatii.
Am mers zilele astea de la Romana inspre Stefan cel Mare(linia 301),soferul a trebuit sa se strecoare la limita,veneau si masini de pe sensul opus si erau si masini parcate pe lateral.
Chiar daca ar fi data zapada tot nu se rezolva problemele astea.
De ce nu se rezolva?
Pentru ca sunt si soferi care lasa masina cum le vine lor sau se grabesc prea mult si nu le mai pasa cum lasa masina.
Sa fii sofer de RATB nu este atat de usor precum pare.
Orasul nu a fost conceput pt un nr atat de mare de masini,de aceea multe strazi sunt inguste.Pe timpul lui Ceausescu se circula in functie de numarul de inmatriculare al masinii(cele cu sot intr-o zi,celelalte fara sot in alta zi),acum este o tara "libera" in care nu se poate impune asa ceva.
Chiar nu stiu ce sa zic in asemenea situatii.
Am mers zilele astea de la Romana inspre Stefan cel Mare(linia 301),soferul a trebuit sa se strecoare la limita,veneau si masini de pe sensul opus si erau si masini parcate pe lateral.
Chiar daca ar fi data zapada tot nu se rezolva problemele astea.
De ce nu se rezolva?
Pentru ca sunt si soferi care lasa masina cum le vine lor sau se grabesc prea mult si nu le mai pasa cum lasa masina.
Sa fii sofer de RATB nu este atat de usor precum pare.
Orasul nu a fost conceput pt un nr atat de mare de masini,de aceea multe strazi sunt inguste.Pe timpul lui Ceausescu se circula in functie de numarul de inmatriculare al masinii(cele cu sot intr-o zi,celelalte fara sot in alta zi),acum este o tara "libera" in care nu se poate impune asa ceva.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Utilizator anonim
Astazi plecand de la servici am observat o coada de tramvaie la Dristor, de curiozitate am dat o fuga sa vad despre ce e vorba. Vagonul 253 a ramas blocat din cauza problemelor cu un contactor de linie, pana la urma problema a fost rezolvata dar vatmanii au preferat sa fie siguri si au cuplat vagonul defect cu 277. Nu a durat prea mult blocarea dar a fost suficient ca sa se creeze haos in zona.
Astazi plecand de la servici am observat o coada de tramvaie la Dristor, de curiozitate am dat o fuga sa vad despre ce e vorba. Vagonul 253 a ramas blocat din cauza problemelor cu un contactor de linie, pana la urma problema a fost rezolvata dar vatmanii au preferat sa fie siguri si au cuplat vagonul defect cu 277. Nu a durat prea mult blocarea dar a fost suficient ca sa se creeze haos in zona.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Gabi23
#253 este un jeg de vagon din multe puncte de vedere... Eu am mers cu el azi de la Piata Titan la 11 Iunie, exact semicursa dinaintea defectarii (pentru ca acesta se ducea spre Unirii iar pe #277 l-am pozat la 10 minute dupa ce am coborat din #253 si se indrepta catre Faur). Revenind la #253, pe langa faptul ca a stat anul trecut o gramada "mort" in Titan din cauza boghiurilor, mai arata si deplorabil in interior, dar si exterior tabla fiind foarte mancata. In interior are de exemplu ultimul geam cel din dreptul usii 5 o improvizatie fiind mai mare decat ce fusese acolo si nu se inchide cum ar trebui. Lampile sunt aproape sa iti cada in cap pentru ca nu sunt bine prinse in suruburi , inchizatorile de deasupra usilor sunt stricate sau lipsesc, astfel tablele scotand un zgomot stresant. In concluzie acest vagon ar trebui sa treaca printr-un RK urgent! De cand a revenit este un titular al liniei 27, mergand fara sa vreau cu el de mai multe ori cand am fost in zona.
#253 este un jeg de vagon din multe puncte de vedere... Eu am mers cu el azi de la Piata Titan la 11 Iunie, exact semicursa dinaintea defectarii (pentru ca acesta se ducea spre Unirii iar pe #277 l-am pozat la 10 minute dupa ce am coborat din #253 si se indrepta catre Faur). Revenind la #253, pe langa faptul ca a stat anul trecut o gramada "mort" in Titan din cauza boghiurilor, mai arata si deplorabil in interior, dar si exterior tabla fiind foarte mancata. In interior are de exemplu ultimul geam cel din dreptul usii 5 o improvizatie fiind mai mare decat ce fusese acolo si nu se inchide cum ar trebui. Lampile sunt aproape sa iti cada in cap pentru ca nu sunt bine prinse in suruburi , inchizatorile de deasupra usilor sunt stricate sau lipsesc, astfel tablele scotand un zgomot stresant. In concluzie acest vagon ar trebui sa treaca printr-un RK urgent! De cand a revenit este un titular al liniei 27, mergand fara sa vreau cu el de mai multe ori cand am fost in zona.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination