Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa

10 posts, 5364 views
⚠  Forum Rules
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Utilizator anonim

Astazi a fost testat capatul provizoriu pentru intoarcerea siamezelor de la Pod Baneasa. La probe a fost utilizat vagonul 4041. Toate probele au decurs perfect. Capatul este conceput pentru a se gara un vagon un plus in caz de defect. Macazul si jonctiunea sunt confectionate foarte bine, nici nu se simte cand intra tramvaiul pe sensul opus.

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa subway guru

De astazi 'bidirectionalele' au intrat in 'paine', peroanele statiilor erau pline cu calatori...
Mie personal imi sunt tare dragi 'bicefalele' astea, au un aer de 'metrou'...Urmeaza statia X cu peronul pe partea...

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Dominatrix

subway guru wrote:
Urmeaza statia X cu peronul pe partea...
...dreapta, ca nu se pot deschide din cabina decat usile de pe partea dreapta in sensul de mers.

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa subway guru

Chiar asa?
Pai si cele de pe stanga cum se pot deschide?

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa cornel001

Din cealalta cabina, cred...  :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Utilizator anonim

subway guru wrote:
Chiar asa?
Pai si cele de pe stanga cum se pot deschide?


Tramvaiele V3A-2S-93 sunt 2 tramvaie diferite intr-o singura caroserie. Adica nu poti comanda dintr-un post de comanda nici-o comanda pentru sensul opus, nici macar afisajele vagonului.

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Dominatrix

Asa cum zicea si Utilizator anonim, aceste tramvaie sunt pe drept cuvant numite "siameze", pentru ca folosesc reglarea reostatica comandata manual, prin intermediul unui sistem de arbori si angrenaje cu roti dintate, deci sunt necesare doua circuite separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune. Singurul lor avantaj este ca pot merge cu ambele pantografe pe fir, fiindca circuitele sunt separate, si deci nu se pot scurtcircuita punctele neutre. Cu putin efort, s-ar fi putut implementa macar comanda usilor pe ambele parti, asa cum sunt de exemplu "ratustele" KT8 cehesti.

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Trole

Dominatrix wrote:
Cu putin efort, s-ar fi putut implementa macar comanda usilor pe ambele parti, asa cum sunt de exemplu "ratustele" KT8 cehesti.

La o vizita in URAC am pus aceasta intrebare. Nu a starnit prea mult interes, mi s-a parut mie... Raspunsul a sunat cam asa: Daca greseste vatmanul si deschide usile de pe partea cealalta...! Nu comentez...
Aaa... Fapt divers; la Budapesta exista statii in care debarcarea/imbarcarea se face direct pe liniile de pe sensul opus de circulatie. Asta ca sa nu cobori in Dunare.

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa Dominatrix

Off: apropo de Budapesta, macar acolo exista numai tramvaie bidirectionale, deci ei au eventual o scuza, desi e vorba inclusiv de tramvaie Ganz, mai vechi din punct de vedere constructiv decat siamezele noastre. Dar si cehii, care nu au sisteme de tramvai care sa depinda exclusiv de vagoane bidirectionale au implementat sistemul cu deschiderea usilor pe ambele parti pe vagoanele KT8D5, sistem care e folosit cu succes, dupa cum se poate vedea in filmuletul de aici filmat la Brno (puteti da direct forward la minutul 5:30, ca sa vedeti ce vreau sa spun, dar am pus tot filmuletul, apropo de discutiile din alt topic privitor la planurile urbanistice din cartierele "dormitor" din alte tari foste socialiste, cu spatiul larg dintre blocuri - traseul din film "traverseaza" un asemenea cartier).

 


Re: Probele la capatul provizoriu de la Podul Baneasa shoppy

Avem tramvaiul din Valenciennes Franta care are atat statii cu peronul pe mijloc cat si cu peronul pe laterale, si mecanicul nu greseste niciodata, ma rog, nici sistemul de anuntare a statiilor nu greseste niciodata(chiar daca nu se anunta pe ce parte e statia), deci se poate implementa foarte usor si o piedica software sa nu se deschida pe partea gresita.
Peron intre sine: http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Va ... b_(station).JPG
Peron pe laterale: http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Va ... _Ville.JPG
(am stat un an acolo deci va rog nu spuneti ca vorbesc din auzite, ca pozele sunt de pe linii diferite sau mai stiu eu ce)

 


Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use