Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: Știri și articole din presă

137 posts, 36077 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre lucrarile pe cele 2 tronsoane andrei11

Traseul liniei 605. Cred ca este suficient de clar. Nu am fost pana la cap cu autobuzul, dar scrie : Complex comercial Baneasa, ceea ce nu poate fi decat capatul lui 335 si a altor autobuze pe care nu le cunosc.
Traseul liniei 605
linia 605.jpg (236.43 KB; downloaded 3737 times)

 


Re: Stiri despre lucrarile pe cele 2 tronsoane Victor92

andrei11 wrote:
Traseul liniei 605. Cred ca este suficient de clar. Nu am fost pana la cap cu autobuzul, dar scrie : Complex comercial Baneasa, ceea ce nu poate fi decat capatul lui 335 si a altor autobuze pe care nu le cunosc.


La Complex Comercial Baneasa intorc liniile 131,261,335 si mai nou 605  :)

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Sava6115-6315

RATB va relua circulatia mijloacelor de transport pe Bd. Dacia
Vineri, 21 Ianuarie 2011

Avand in vedere finalizarea lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Bd. Dacia, din zona Piata Gemeni, incepand cu data de 22.01.2011, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va relua functionarea liniilor 79, 86, 133 si 135 pe traseele de baza, astfel:

Linia 79 va functiona intre Bd. Basarabia si Gara de Nord, pe Str. Lucretiu Patrascanu, Str. Baba Novac, Str. Delea Noua, Str. Delea Veche, Str. Popa Nan, Foisorul de Foc, Bd. Dacia, Piata Romana, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Gara de Nord, cu intoarcere prin Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Str. Dr. Leonida Varnali, Str. Polizu, urmand apoi traseul initial.

Linia 86 se reinfiinteaza intre Stadionul National Lia Manoliu si Cartierul Pajura, pe traseul: Str. Vatra Luminoasa, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Foisorul de Foc, Bd. Dacia, Piata Romana, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Calea Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Str. Pajurei, terminal Dridu.

Linia 133 va reveni pe traseul de baza pe sensul spre terminalul Fluviului, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu pe Bd. Dacia, Piata Romana, urmand apoi traseul initial.

Linia 135 va reveni pe traseul de baza pe sensul spre terminalul C.F.R. Constanta, de la intersectia Bd. Dacia/Str. Mihai Eminescu pe Bd. Dacia, Str. Polona, urmand apoi traseul initial.
De asemenea, tot din data de 22.01.2011, odata cu revenirea liniilor 79, 86, 133 si 135 pe traseele de baza in zona Piata Gemeni, linia naveta de autobuze 616 se desfiinteaza.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=489

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Utilizator anonim

Pasajul suprateran Băneasa intră în reparaţii. Reabilitarea Bd. Aerogării, gata în 2012.
Se înmulțesc șantierele în nordul Capitalei. Lucrările de construire a pasajului Pipera și de reabilitare a Bulevardului Aerogării vor fi completate cu cele de consolidare a pasajului suprateran Băneasa.
“Pasajul va fi consolidat în acest an, ca parte a proiectului de reabilitare a sistemului rutier și a liniei de tramvai de pe Bulevardul Aerogării. Această consolidare nu era inclusă inițial în proiect. Acum ne-a venit expertiza. Urmează să facem un proiect pentru a primi și buget”, a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei.

În același timp vor continua și lucrările pe Bulevardul Aerogării. După finalizarea lucrărilor, programată în 2012, pe această arteră mijloacele de transport în comun vor beneficia de o linie specială. Astfel, pe linia de tramvai vor circula și autobuzele, iar circulația pentru autovehicule va fi limitată la două benzi pe sens, nemaiexistând posibilitatea de a folosi și liniile de tramvai.

În acest an, va fi terminată și prima parcare de tip park&ride din Capitală, cea de la Băneasa. Construită la capătul liniei de tramvai 5, noua construcție va asigura aproximativ 400 locuri de parcare și va fi destinată navetiștilor. Accesul şoferilor în parcare se va face pe baza abonamentelor sau a biletelor RATB sau Metrorex. Aceste tipuri de parcări vor fi construite la intrările și ieșirile din Capitală cu scopul de a decongestiona traficul din oraș. Astfel, șoferii care vin din afara Capitalei sunt încurajați să își lase mașinile în aceste parcări și să aleagă mijloacele de transport în comun pentru deplasarea prin oraș.

http://b365.ro/news/pasajul ... a-in-2012/€

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa ANTENA

Un articol rupt de realitate. Chiar daca a aparut pe Realitatea.
Nu cred ca se pot intinde lucrarile pana la anul. Vorbim de 2 km.

De parcarea aceea faimoasa se tot vorbeste, dar nu s-a expropriat nimic. Unde se realizeaza, in curtea aeroportului? Omul acela nebun cu manifeste pe casa (de la capatul lui 5), si-a extins aria de interes si pe linia tramvaiului, vazand ca nu mai circula.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa nasty

Zona a devenit un calvar si cred ca ramane asa si dupa terminarea lucrarilor - motivul? Tramvaiul 5 venea si va veni f rar si astfel calea lui va ramane nefolosita 99% din timp. Nu se poate compara cu utilitatea indubitabila a separarii de trafic a liniei 41.
Ar trebui urgent deschisa o cale alternativa la aglomeratia si blocajul zilnic din acest santier, deci ar trebui asfaltat de urgenta drumul pe langa calea ferata Buc- Constanta, str Berca si facuta o bretea pe sub pasaj pe directia oras ( acum e inchisa deschiderea de sub pasaj de un gard?!?) Astfel s-ar face legatura intre Aerogarii - zona Biharia(multe depozite si blocuri de birouri) - pasajul Pipera - Petricani = o tangentiala si mai  folositoare daca s-ar face pana in pasajul Colentina (Europa)
O investitie minima, usor si rapid de facut fata de autostrada suspendata ( proiectata in aceeasi zona)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Utilizator anonim

Tramvaiul 5 revine pe traseul de bază din 7 aprilie

Tramvaiele de pe linia 5 vor circula între terminalul Pasaj Băneasa şi Piaţa Sf. Gheorghe, pe următorul traseu: Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Piaţa Gemeni, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu şi Calea Moşilor.

De la aceeaşi dată, staţia Piaţa Gemeni (linii 79, 86, 133, 135), situată pe Bd. Dacia, pe sensul spre Piaţa Romană, se reamplasează înainte de intersecţia cu Str. Viitorului.

Abonamentele eliberate pe linia 5 vor putea fi utilizate până la expirare și pe liniile 34 şi 46 între Str. Barbu Văcărescu şi Bucur Obor, pe linia 21 între Str. Turmelor şi Piaţa Sf. Gheorghe cât şi pe liniile 16 şi 36 pe Str. Lizeanu şi Str. Reînvierii, anunță Regia Autonomă de Transport București (RATB).

Începând cu 7 aprilie se instituie interdicţia de acces cu excepţia transportului public local pe Bd. Dacia pe tronsonul cuprins între Calea Moşilor şi Calea Dorobanţilor pe sensul dinspre Calea Moşilor şi Calea Dorobanţilor.

Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie în zona mai sus menţionată şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere, precum şi semaforizările puse în funcţiune în intersecţiile arterelor redeschise circulaţiei.

http://b365.ro/news/tramvai...7-aprilie/€

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Paul

Pasajul suprateran Băneasa va fi consolidat cu 12 milioane euro
Primăria Capitalei este dispusă să plătească 12 milioane de euro pentru consolidarea Pasajului suprateran Băneasa. Mai exact, municipalitatea ar putea cheltui 42.000 de euro pentru fiecare metru liniar de pasaj consolidat. Lucrările vor începe în acest an și vor dura zece luni.
Consolidarea Pasajului suprateran Băneasa peste CF București -Constanța ar putea ajunge la un cost de 12 milioane de euro. Aceasta este estimarea făcută de Primăria Capitalei, potrivit unui proiect de hotărâre privind indicatorii tehnico-economici aferenți lucrărilor de consolidare a pasajului, ce urmează a fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului București.

Lungimea totală a pasajului este de doar 288 de metri, rezultând astfel un cost de 42.000 de euro pe metru liniar de pasaj. Din costul total al lucrării, 2 milioane vor fi cheltuite pentru proiectare și asistență tehnică, 8,2 milioane de euro pentru construcție și montaj, iar 600.000 euro pentru organizarea de șantier sau taxe și comisioane. Primăria a rezervat un milion de euro și pentru eventualele cheltuieli neprevăzute din proiect. Costul lucrării va fi suportat integral din bugetul local.

Pasajul Băneasa va fi consolidat în regim de urgență. Decizia a fost luată în urma unei expertize tehnice, realizată în luna februarie, care a scos la iveală deficiențe grave la nivelul structurii de rezistență a pasajului. Lucrările vor avea loc concomitent cu reabilitarea liniei de tramvai și a carosabilului de pe Bulevardul Aerogării.

http://b365.realitatea.net/news/pasajul-suprateran-baneasa-va-fi-consolidat-cu-12-milioane-euro/

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii subway guru

Stadiul lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier si a liniei de tramvai pe Bulevardul Aerogarii
by Sorin Oprescu on Thursday, September 22, 2011 at 8:05am
Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier si a liniei de tramvai pe Bulevardul Aerogarii.

El a aratat ca in acest moment sunt finalizate linia de tramvai, pana la urcarea pe podul Baneasa, precum si calea rutiera si infrastructura, continuandu-se cu amenajarile rutiere.



“Asteptam sa se termine consolidarea podului pentru a se putea urca sina de tramvai pe el. Sper ca pana la sfarsitul anului sa finalizam partea aceasta de lucrari. Ne dorim ca, in cel mai scurt timp, sa rezolvam problema terenurilor din terminalul multimodal si sa deblocam lucrarile si la parcarea in sistem Park and Ride”, a explicat Sorin Oprescu.



De asemenea, Primarul Capitalei a subliniat importanta faptului ca “odata cu modernizarea bulevardului Aerogarii, autoturismele vor circula pe cate 2 benzi pe sens, mijloacele de transport in comun si cele de urgenta putand circula pe calea de rulare a tramvaiului”.



In finalul vizitei, Sorin Oprescu a dat asigurari ca vor fi continuate proiectele de reabilitare a strazilor cu linii de tramvai, primul vizat fiind bulevardul Barbu Vacarescu.





Nota:



Bd. Aerogarii reprezinta o legatura importanta intre zona de nord a orasului (intrarea de pe DN1) si inelul principal de circulatie, respectiv bulevardele Pipera, Barbu Vacarescu si Sos Stefan cel Mare.

De asemenea, Bd. Aerogarii este singurul bulevard din zona care traverseaza Calea Ferata Constanta.



Tipuri de lucrari:

- Reabilitare sistem rutier si cale de rulare tramvai (inclusiv trotuare si peroane). In cadrul proiectului este prevazuta si refacerea retelelor edilitare, realizarea de spatii verzi si piste pentru biciclete.

- Realizare parcare in sistem Park &Ride in terminalul multimodal Aerogarii, cu 204 locuri in parcarea supraetajata



Stadiu lucrari:

- Este finalizata infrastructura pe tronsonul terminal Aerogarii – Pod Baneasa

- Realizate in proportie de 30% lucrarile in terminalul multimodal



Constructor: SC SCT Bucuresti

Durata de executie: 18 luni

Ordin de incepere: 17.11. 2010

Valoare contract – 45.950.901, 38 lei

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa subway guru

Pasajul Băneasa, în pericol de prăbușire. El va fi consolidat până la mijlocul lui noiembrie
22 sep, 14:14 / Nicoleta Vieru
http://b365.ro/news/pasajul ... noiembrie/

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii telvanni

De asemenea urmează să fie amenajate spații verzi și piste pentru bicicliști.

din articolul: http://b365.ro/news/pasajul ... noiembrie/
Comentariu: imi vine sa rad, unde se vor face astea? Ma refer in special la pista de biciclisti. Se va face pe trotuarul care si asa e mic? Luminati-ma!

UPDATE 27sept:

Se lucra la placarea statiilor de tramvai cu granit. Ca o remarca personala am vazut ca se monteaza "in stil vechi" adica pe sapa. Procedeul e cam asa: se asterne un strat de sapa semiumeda la grosimea necesara, se toarna peste ea un strat de lapte de ciment cu putin nisip; in cele din urma se aseaza placa de granit, se bate usor pana ajunge la pozitia finala si...se asteapta sa se intareasca. Sistemul este bun DAR NU LA ZONELE INTENS CIRCULATE. Acum ca sunt n-spe mii de adezivi sa montezi piatra pe sapa mi se pare ca e zgarcenie. De exemplu la statia de sus a pasajului Basarab s-a folosit CM17, un adeziv destul de scump si foarte bun. Dau scris ca dupa prima iarna se vor desprinde din bucatile de acolo. Am sa urmaresc personal.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa subway guru

Pe ordinea de zi la CGMB:
3. Proiect de hotărâre pentru completarea HCGMB nr.67/2011 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Refacerea şi consolidarea în regim de urgenţă a structurii de rezistenţă a Pasajului denivelat suprateran Băneasa peste CF Bucureşti - Constanţa
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 111006.pdf

 



Re: Stiri despre lucrarile pe cele 2 tronsoane ANTENA

URANUS wrote:
http://www.b365.ro/primaria-capitalei-ma ... 909.html


Foarte interesant. Inseamna ca linia noua de pe pod se va demonta din nou. Iar acest pod parea ca e gata - de ce nu si-au dat seama cand l-au consolidat, sa-l fi facut ca lumea de la bun inceput? Uite asa se toaca aiurea banul public. Sper sa fi prevazut acum bani si pentru exproprierile de la capatul de linie. Altminteri, cine stie dupa aia ce urmeaza, poate ii muta capatul in Damaroaia, la capatul lui 24 :-)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use