Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 276822 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ideea e ca o pila dinasta mare e mai ingusta decat 2 pile mici, dar puntea e lafel de lata, si de aceea e nevoie grinzile alea temporare ca sa sustina si marginile puntii pana cand se cofreaza si se toarna bucata de deasupra pilei.
Ideea e ca o pila dinasta mare e mai ingusta decat 2 pile mici, dar puntea e lafel de lata, si de aceea e nevoie grinzile alea temporare ca sa sustina si marginile puntii pana cand se cofreaza si se toarna bucata de deasupra pilei.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
A aparut macaraua aia mare. Ni se pregateste ceva frumos la noapte
A aparut macaraua aia mare. Ni se pregateste ceva frumos la noapte
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cristi20
A fost un blocaj de vreo 20 minute de mai mare frumusetea din cauza unui camion )
A fost un blocaj de vreo 20 minute de mai mare frumusetea din cauza unui camion )
A ramas impotmolit
1.JPG (116.04 KB; downloaded 1769 times)
3.JPG (114.45 KB; downloaded 1766 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Ala era camionul care a adus contragreutatile si placile de sprijin ale macaralei, se pare ca in noaptea asta se monteaza si penultima deschidere inainte de intersectie.
Ala era camionul care a adus contragreutatile si placile de sprijin ale macaralei, se pare ca in noaptea asta se monteaza si penultima deschidere inainte de intersectie.
current.jpg (56.95 KB; downloaded 1692 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
O fi dr. Mabuse chiar dr. Oetker, insa in timp ce ceilalti primari incepeau si nu mai terminau(ori erau blocati de altii, ori nu aveau bani sau ceva de genul....)insa Oprescu i-a impins pe toti la treaba. Vorbeste aiurea, promite autostrazi suspendate, insa cel putin acum Bucurestiul traieste mari transformari, chiar transformari istorice...
Pasajul acesta va fi gata anul acesta- se mai indoieste cineva?
(Oprescu nu ar fi fost " primarul meu"- e prea ordinar- dar ce-i al Cezarului...e de recunoscut
O fi dr. Mabuse chiar dr. Oetker, insa in timp ce ceilalti primari incepeau si nu mai terminau(ori erau blocati de altii, ori nu aveau bani sau ceva de genul....)insa Oprescu i-a impins pe toti la treaba. Vorbeste aiurea, promite autostrazi suspendate, insa cel putin acum Bucurestiul traieste mari transformari, chiar transformari istorice...
Pasajul acesta va fi gata anul acesta- se mai indoieste cineva?
(Oprescu nu ar fi fost " primarul meu"- e prea ordinar- dar ce-i al Cezarului...e de recunoscut
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
PinkyHog
Cam asa arata santierul privit din trafic... dimineata, si mai pe la orele amiezii...
Cam asa arata santierul privit din trafic... dimineata, si mai pe la orele amiezii...
DSCN5088.JPG (510.49 KB; downloaded 1378 times)
DSCN5086.JPG (524.28 KB; downloaded 1378 times)
DSCN5090.JPG (572.35 KB; downloaded 1377 times)
DSCN5093.JPG (467.46 KB; downloaded 1378 times)
DSCN5094.JPG (461.48 KB; downloaded 1382 times)
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danielstan
I-auzi cate chestii face Oprescu!
Nu ma indoiesc ca pasajul se va termina anul asta precum nu ma indoiesc ca are 2 ani si 6 luni intarziere si 70% suplimentari de costuri.
Pentru mine acest proiect este un esec financiar si de timp pierdut, cu vinovati in multe locuri.
Apreciez ca, in schimb, calitatea lucrarilor e buna, din ceea ce am vazut pe forum.
Ce parere ai despre prioritatile de infrastructura din Bucuresti in viziunea lui Oprescu?
Care pasaj e mai prioritar: pasajul Razoare (tine cont ca Drumul Taberei NU ARE metrou) sau pasajul Mihai Bravu (inceput si blocat de prefect in justitie pentru ca nu avea toate formele legale)?
Ca despre autostrada suspendata a mirosit tot romanul ca e vrajeala.
Goldmund wrote:
O fi dr. Mabuse chiar dr. Oetker, insa in timp ce ceilalti primari incepeau si nu mai terminau(ori erau blocati de altii, ori nu aveau bani sau ceva de genul....)insa Oprescu i-a impins pe toti la treaba. Vorbeste aiurea, promite autostrazi suspendate, insa cel putin acum Bucurestiul traieste mari transformari, chiar transformari istorice...
Pasajul acesta va fi gata anul acesta- se mai indoieste cineva?
(Oprescu nu ar fi fost " primarul meu"- e prea ordinar- dar ce-i al Cezarului...e de recunoscut
I-auzi cate chestii face Oprescu!
Nu ma indoiesc ca pasajul se va termina anul asta precum nu ma indoiesc ca are 2 ani si 6 luni intarziere si 70% suplimentari de costuri.
Pentru mine acest proiect este un esec financiar si de timp pierdut, cu vinovati in multe locuri.
Apreciez ca, in schimb, calitatea lucrarilor e buna, din ceea ce am vazut pe forum.
Ce parere ai despre prioritatile de infrastructura din Bucuresti in viziunea lui Oprescu?
Care pasaj e mai prioritar: pasajul Razoare (tine cont ca Drumul Taberei NU ARE metrou) sau pasajul Mihai Bravu (inceput si blocat de prefect in justitie pentru ca nu avea toate formele legale)?
Ca despre autostrada suspendata a mirosit tot romanul ca e vrajeala.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Hai că se apropie ziua de marţi...
Părerea mea e că nu va fi gata anul ăsta. Nu în ritmul ăsta.
Hai că se apropie ziua de marţi...
bv.jpg (164.38 KB; downloaded 1701 times)
Părerea mea e că nu va fi gata anul ăsta. Nu în ritmul ăsta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
La Pipera nu a existat decat un singur act aditional de circa 9 milioane euro, semnat in februarie a.c. iar termenul de executie stipulat in contractul semnat in septembrie 2009 (18 luni) nu s-a modificat!
danielstan wrote:Vorbim de aceeasi lucrare? 2 luni si 6 luni intarziere la Pipera si 70% suplimentari de costuri? Vezi ca ai incurcat borcanele.
Nu ma indoiesc ca pasajul se va termina anul asta precum nu ma indoiesc ca are 2 ani si 6 luni intarziere si 70% suplimentari de costuri.
Pentru mine acest proiect este un esec financiar si de timp pierdut, cu vinovati in multe locuri.
La Pipera nu a existat decat un singur act aditional de circa 9 milioane euro, semnat in februarie a.c. iar termenul de executie stipulat in contractul semnat in septembrie 2009 (18 luni) nu s-a modificat!
danielstan wrote:Pasajul Splaiul Unirii, desi inceputa in stil heirupist (adica ILEGAL), e o lucrare gandita cu cap, fiindca e un complement necesar al pasajului care se va construi la Piata Sudului, unde circulatia e foarte proasta de acum, asa cum stim. In Drumul Taberei se face metrou. Lucrarile de infrastructura trebuie planificate intotdeauna cu gandul la efectele pe termen mediu-lung. Nu trebuie sa te gandesti numai la rezolvarea unei probleme imediate, pentru ca te gandesti prost. Parca am mai avut discutia asta.
Care pasaj e mai prioritar: pasajul Razoare (tine cont ca Drumul Taberei NU ARE metrou) sau pasajul Mihai Bravu (inceput si blocat de prefect in justitie pentru ca nu avea toate formele legale)?
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_tomaro
au sanse sa termine. depinde mult de lucrarile la utilitati. podul in sine, sigur se poate termina in 3 luni:
au sanse sa termine. depinde mult de lucrarile la utilitati. podul in sine, sigur se poate termina in 3 luni:
bv.JPG (86.52 KB; downloaded 1674 times)
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Dacă ne amintim când a fost montată prima secţiune a tablierului, câte secţiuni sunt puse şi câte au mai rămas şi dacă păstrăm acelaşi ritm de lucru şi avem în vedere şi lucrările ulterioare (nu puţine)... eu zic că se face 2012 lejer. Dacă accelerează, probabil vor reuşi. Dar ca acum...
Iar peste Barbu Văcărescu cred că se vor instala tot grinzi de beton.
Dacă ne amintim când a fost montată prima secţiune a tablierului, câte secţiuni sunt puse şi câte au mai rămas şi dacă păstrăm acelaşi ritm de lucru şi avem în vedere şi lucrările ulterioare (nu puţine)... eu zic că se face 2012 lejer. Dacă accelerează, probabil vor reuşi. Dar ca acum...
Iar peste Barbu Văcărescu cred că se vor instala tot grinzi de beton.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
O să te plimbi tu, ca să faci poze cu stadiul lucrărilor... Noi mai târziu. Mai vorbim, la toamnă!
O să te plimbi tu, ca să faci poze cu stadiul lucrărilor... Noi mai târziu. Mai vorbim, la toamnă!
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Sper sa nu ne pice in viitor vreo grinda in cap
Totusi, era necesara aceasta investitie cand sunt altele mult mai importante ?
bekxy wrote:
Dacă ne amintim când a fost montată prima secţiune a tablierului, câte secţiuni sunt puse şi câte au mai rămas şi dacă păstrăm acelaşi ritm de lucru şi avem în vedere şi lucrările ulterioare (nu puţine)... eu zic că se face 2012 lejer. Dacă accelerează, probabil vor reuşi. Dar ca acum...
Iar peste Barbu Văcărescu cred că se vor instala tot grinzi de beton.
Sper sa nu ne pice in viitor vreo grinda in cap
Totusi, era necesara aceasta investitie cand sunt altele mult mai importante ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination