Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 310619 views
📖 Pagination options
- rvemis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rvemis
1, 2: Nu ai zis "smecherii", ai zis "marlanii" si asta te desconsidera.
3. drumurile nu trebuie sa se faca pentru populatie...drumurile trebuie sa se faca in scopuri economice...asta va aduce clar beneficii asupra populatiei...si aici vorbesc de marile proiecte de infrastructura.
6.Dezvoltarea orasului in suburbii face mult bine orasului in general:firmele nu se mai inghesuie toate in centru si orasul devine mai liber.Sunt sigur ca daca au face un park and ride pe campul din pipera ai zice ca e facut tot pentru marlani...fara sa e gandesti ca pote ar deservi un astfel de punct voluntariului...piperei...stefanestiului etc...care nu s-ar mai inghesui cu masinile spre oras (marea lor majoritate), ci ar lua metroul...autobuzul etc.
7. Gropile alea sunt facute de timp si de calitatea proasta a lucrarilor. Noroc cu primarul nostru smecher care prefera sa-si cumpere locul in Rai cu o catedrala facuta din banii mei in loc sa faca bine oamenilor si sa le ofere conditii de rai mai bune.
General_Katana wrote:rvemis wrote:
General_Katana...ce sa zic...vorbesti ca sa n-adormi. Am auzit chiar ca nu o sa treaca pe pasaj decat smecherii cu vile. Daca n-ai vila nu treci. Cica si gropile din Pipera sunt tot pentru smecherii cu vile. Pe alea nu le vezi. Nici tu nici boul de Pandele. Tu nu vezi decat autostrazile suspendate construite special pentru smecherii cu vile. Sunt sigur ca tu ti-ai dori ca autostrada bucuresti ploiesti sa intre prin sudul Bucurestiului, doar ca sa nu fie construtia in nord pentru smecherii din Pipera. Expropierile din Pipera ptr autostrada au fost f ieftine si sunt cele mai mari sanse ca o autostrada in Romania sa ajunga cat mai in inima bucurestiului fara sa fie nevoie sa darami la greu. Pasajul din pipera corelat cu un pasahj subteran la ambasada chinei si un pasaj suprateran la rondul din pipera poate aduce traficul de pe Bucuresti Poiesti pana in piata Victoriei avand in vedere ca nu sunt investitii extrem de mari(Vezi Ciurel unde e nevoie de expropieri masive ca sa aduca traficul de pe A1 cat mai aproape de centrul capitalei). Inainte de ati cumpara apartament in Rahova trebuia sa te fi gandit ca oriunde...da oriunde in lume infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport.Aeroportul e legatura cu lumea...de aia s-au facut zeci de cladiri de birouri in Nord...de aia se dezvolta oarecum mai mult infrastructura in nord. Nu ptr smecherii cu vile.
Cateva lucruri am sa-ti spun :
1) Eu nu vorbesc ca sa n-adorm cum fac unii de pe acest forum de fac frectie la piciorul de lemn pe teme paralele de subiect sau fara fond
2) Cand am facut referire la "smecherii din Pipera" stiu la ce m-am referit si cred ca si tu dar poate locuiesti pe acolo si atunci te inteleg.
3) Drumurile si multe alte lucruri care ar fi trebuit sa se faca in RO, nu se fac pt populatie ci pentru cei vizati din alte considerente
4) Faptul ca vorbesc la modul general sau mai putin academic - tehnic dar vizand anumite puncte sensibile ma absolva de anumite "acuzatii" tipice trolilor de pe internet sau altor caractere ce urmaresc forumurile cu atentie; aici nu ma refer la admini sau la cei gen Dominatrix a caror explicatii sunt strict pe subiect, tehnice si pe care le respect.
5) Legat de "... infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport" Da, ai dreptate, in orice lume normala (Ex: Germania) multe lucruri sunt frumoase si facute logic insa noi nu ne incadram in acea categorie Never ever in conditiile actuale.
6) Nu trebuie sa stai la marginea orasului sau in centru sau sa fii Einstein ca sa-ti dai seama ca multe nu se fac cu cap/ logic/ dupa necesitatile tuturor cetatenilor ci dupa alte considerente urbanistice sau alte zone de interes in Romania.
7) Gropile alea sunt facute tot pt "piperisti" ca tine pt utilitati si altele; oricum, sunt jeep-uri destule prin Pipera pt a le incaleca deci
Este adevarat ca se vor folosi si cei care nu-s din zona Pipera si ocolesc, poate, zona A1 cand ies de la Ikea sau zona comerciala sau altii, insa intr-o mica masura si plus de asta, pasajul se termina fix in Petrom ) ; daca Pasajul peste Barbu Vacarescu se termina mai pe la Charlie cel Gol (Charles de Gaulle) mai intelegeam dar poate terminandu-se fix in poarta Petrom-ului ...aici e cu conotatii. )
Revin, pasajul va deservi strict firmelor straine dezvoltate in zona in cauza si celor care si-au construit vile din bani cinstiti si cu legaturi prin partide sau cu stele pe umar Nu comentez mai mult pt ca deja am deviat de la subiectul cu pasajul iar aici nu e forum de gargara. Punct.
Eu mi-am exprimat parerea personala (nu din burta scoasa sau din asa zisa invidie ce se vehiculeaza in general cand spui lucruri adevarate ce supara) despre acest pasaj si cu asta basta. Iti convine bine, nu, e problema ta.
1, 2: Nu ai zis "smecherii", ai zis "marlanii" si asta te desconsidera.
3. drumurile nu trebuie sa se faca pentru populatie...drumurile trebuie sa se faca in scopuri economice...asta va aduce clar beneficii asupra populatiei...si aici vorbesc de marile proiecte de infrastructura.
6.Dezvoltarea orasului in suburbii face mult bine orasului in general:firmele nu se mai inghesuie toate in centru si orasul devine mai liber.Sunt sigur ca daca au face un park and ride pe campul din pipera ai zice ca e facut tot pentru marlani...fara sa e gandesti ca pote ar deservi un astfel de punct voluntariului...piperei...stefanestiului etc...care nu s-ar mai inghesui cu masinile spre oras (marea lor majoritate), ci ar lua metroul...autobuzul etc.
7. Gropile alea sunt facute de timp si de calitatea proasta a lucrarilor. Noroc cu primarul nostru smecher care prefera sa-si cumpere locul in Rai cu o catedrala facuta din banii mei in loc sa faca bine oamenilor si sa le ofere conditii de rai mai bune.
- rvemis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rvemis
Azi noapte pe la 2 asfaltau de zor sensul dinspre barbu vacarescu spre pipera. Am ramas surprins de harnicia lor. Eu cred ca Dr Cocker vrea sa dea drumu la pod de anu nou....urmand sa termine bretelele dupa.
Azi noapte pe la 2 asfaltau de zor sensul dinspre barbu vacarescu spre pipera. Am ramas surprins de harnicia lor. Eu cred ca Dr Cocker vrea sa dea drumu la pod de anu nou....urmand sa termine bretelele dupa.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Dacă va face asta, o să fie cam aiurea în capătul dinspre Pipera al pasajului, unde circulaţia la sol e pe o singură parte a pasajului, sensul dinspre Pipera pe pasaj urmând a se intersecta cu sensul spre Pipera de la sol...
Dacă va face asta, o să fie cam aiurea în capătul dinspre Pipera al pasajului, unde circulaţia la sol e pe o singură parte a pasajului, sensul dinspre Pipera pe pasaj urmând a se intersecta cu sensul spre Pipera de la sol...
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
1,2 n-am zis smecheri dar am spus marlani ... hai sa vorbim vorbe
3. drumurile/ infrastructura sunt facute PENTRU cetatenii zonei respective din prisma economica care sa le aduca avantaje lor si firmelor in care activeaza altfel celorlalti le este inutila investitia
Referitor la "...asta va aduce clar beneficii asupra populatiei" asta sa le-o spui copiilor tai care te vor crede pe cuvant
6. Infrastructura Bucurestiului a fost prost gandita de la bun inceput (veche a fost conceputa pt un anumite nr de locuitori raportat la nr de masini etc) daca se dorea 'upgradarea' ei si acum unii s-au gasit sa aplice modele straine (care au fost gandite strict pt cazurile de acolo) tratate din perspective tot romanesti, in final iesind un mare ghiveci pentru ca peste cativa ani ne vom gandi si la alte variante peste cele actuale de dezvoltare urbana.
7. lasa gropile la noi drumurile nu pot fi de calitate superioara si cu garantie de cel putin 5 ani (=> fara a mai fi sparte de cei de la ENEL, GN, frunizori de internet,etc in acesti ani ) deoarece in anul urmator dupa prima asfaltare multe firme intermediare ar da faliment sau s-ar "reprofila" Deci cred ca nu trebuie sa-ti explic mai pe larg la acest punct,nu ?
PS: Nu ma confunda cu orice admirator/fan al acestui forum pe care poti sa-l aburesti cu vorbe pompoase, pe care le pot auzi si la tembelizorul politizat, pentru ca nu le inghit.
rvemis wrote:General_Katana wrote:rvemis wrote:
General_Katana...ce sa zic...vorbesti ca sa n-adormi. Am auzit chiar ca nu o sa treaca pe pasaj decat smecherii cu vile. Daca n-ai vila nu treci. Cica si gropile din Pipera sunt tot pentru smecherii cu vile. Pe alea nu le vezi. Nici tu nici boul de Pandele. Tu nu vezi decat autostrazile suspendate construite special pentru smecherii cu vile. Sunt sigur ca tu ti-ai dori ca autostrada bucuresti ploiesti sa intre prin sudul Bucurestiului, doar ca sa nu fie construtia in nord pentru smecherii din Pipera. Expropierile din Pipera ptr autostrada au fost f ieftine si sunt cele mai mari sanse ca o autostrada in Romania sa ajunga cat mai in inima bucurestiului fara sa fie nevoie sa darami la greu. Pasajul din pipera corelat cu un pasahj subteran la ambasada chinei si un pasaj suprateran la rondul din pipera poate aduce traficul de pe Bucuresti Poiesti pana in piata Victoriei avand in vedere ca nu sunt investitii extrem de mari(Vezi Ciurel unde e nevoie de expropieri masive ca sa aduca traficul de pe A1 cat mai aproape de centrul capitalei). Inainte de ati cumpara apartament in Rahova trebuia sa te fi gandit ca oriunde...da oriunde in lume infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport.Aeroportul e legatura cu lumea...de aia s-au facut zeci de cladiri de birouri in Nord...de aia se dezvolta oarecum mai mult infrastructura in nord. Nu ptr smecherii cu vile.
Cateva lucruri am sa-ti spun :
1) Eu nu vorbesc ca sa n-adorm cum fac unii de pe acest forum de fac frectie la piciorul de lemn pe teme paralele de subiect sau fara fond
2) Cand am facut referire la "smecherii din Pipera" stiu la ce m-am referit si cred ca si tu dar poate locuiesti pe acolo si atunci te inteleg.
3) Drumurile si multe alte lucruri care ar fi trebuit sa se faca in RO, nu se fac pt populatie ci pentru cei vizati din alte considerente
4) Faptul ca vorbesc la modul general sau mai putin academic - tehnic dar vizand anumite puncte sensibile ma absolva de anumite "acuzatii" tipice trolilor de pe internet sau altor caractere ce urmaresc forumurile cu atentie; aici nu ma refer la admini sau la cei gen Dominatrix a caror explicatii sunt strict pe subiect, tehnice si pe care le respect.
5) Legat de "... infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport" Da, ai dreptate, in orice lume normala (Ex: Germania) multe lucruri sunt frumoase si facute logic insa noi nu ne incadram in acea categorie Never ever in conditiile actuale.
6) Nu trebuie sa stai la marginea orasului sau in centru sau sa fii Einstein ca sa-ti dai seama ca multe nu se fac cu cap/ logic/ dupa necesitatile tuturor cetatenilor ci dupa alte considerente urbanistice sau alte zone de interes in Romania.
7) Gropile alea sunt facute tot pt "piperisti" ca tine pt utilitati si altele; oricum, sunt jeep-uri destule prin Pipera pt a le incaleca deci
Este adevarat ca se vor folosi si cei care nu-s din zona Pipera si ocolesc, poate, zona A1 cand ies de la Ikea sau zona comerciala sau altii, insa intr-o mica masura si plus de asta, pasajul se termina fix in Petrom ) ; daca Pasajul peste Barbu Vacarescu se termina mai pe la Charlie cel Gol (Charles de Gaulle) mai intelegeam dar poate terminandu-se fix in poarta Petrom-ului ...aici e cu conotatii. )
Revin, pasajul va deservi strict firmelor straine dezvoltate in zona in cauza si celor care si-au construit vile din bani cinstiti si cu legaturi prin partide sau cu stele pe umar Nu comentez mai mult pt ca deja am deviat de la subiectul cu pasajul iar aici nu e forum de gargara. Punct.
Eu mi-am exprimat parerea personala (nu din burta scoasa sau din asa zisa invidie ce se vehiculeaza in general cand spui lucruri adevarate ce supara) despre acest pasaj si cu asta basta. Iti convine bine, nu, e problema ta.
1, 2: Nu ai zis "smecherii", ai zis "marlanii" si asta te desconsidera.
3. drumurile nu trebuie sa se faca pentru populatie...drumurile trebuie sa se faca in scopuri economice...asta va aduce clar beneficii asupra populatiei...si aici vorbesc de marile proiecte de infrastructura.
6.Dezvoltarea orasului in suburbii face mult bine orasului in general:firmele nu se mai inghesuie toate in centru si orasul devine mai liber.Sunt sigur ca daca au face un park and ride pe campul din pipera ai zice ca e facut tot pentru marlani...fara sa e gandesti ca pote ar deservi un astfel de punct voluntariului...piperei...stefanestiului etc...care nu s-ar mai inghesui cu masinile spre oras (marea lor majoritate), ci ar lua metroul...autobuzul etc.
7. Gropile alea sunt facute de timp si de calitatea proasta a lucrarilor. Noroc cu primarul nostru smecher care prefera sa-si cumpere locul in Rai cu o catedrala facuta din banii mei in loc sa faca bine oamenilor si sa le ofere conditii de rai mai bune.
1,2 n-am zis smecheri dar am spus marlani ... hai sa vorbim vorbe
3. drumurile/ infrastructura sunt facute PENTRU cetatenii zonei respective din prisma economica care sa le aduca avantaje lor si firmelor in care activeaza altfel celorlalti le este inutila investitia
Referitor la "...asta va aduce clar beneficii asupra populatiei" asta sa le-o spui copiilor tai care te vor crede pe cuvant
6. Infrastructura Bucurestiului a fost prost gandita de la bun inceput (veche a fost conceputa pt un anumite nr de locuitori raportat la nr de masini etc) daca se dorea 'upgradarea' ei si acum unii s-au gasit sa aplice modele straine (care au fost gandite strict pt cazurile de acolo) tratate din perspective tot romanesti, in final iesind un mare ghiveci pentru ca peste cativa ani ne vom gandi si la alte variante peste cele actuale de dezvoltare urbana.
7. lasa gropile la noi drumurile nu pot fi de calitate superioara si cu garantie de cel putin 5 ani (=> fara a mai fi sparte de cei de la ENEL, GN, frunizori de internet,etc in acesti ani ) deoarece in anul urmator dupa prima asfaltare multe firme intermediare ar da faliment sau s-ar "reprofila" Deci cred ca nu trebuie sa-ti explic mai pe larg la acest punct,nu ?
PS: Nu ma confunda cu orice admirator/fan al acestui forum pe care poti sa-l aburesti cu vorbe pompoase, pe care le pot auzi si la tembelizorul politizat, pentru ca nu le inghit.
- florin_obs
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
florin_obs
articol b365.ro in care il citeaza pe oprescu cum c-ar deschide pasajul la sfarsitul anului;ma indoiesc de veridicitatea citatului,cel mult va fi o deschidere partiala dar nu-mi imaginez exact cum;chiar si pentru oprescu e prea mult sa creada ca se poate termina toata lucrarea in 10 zile. Macar avem din nou poze de sus,spectaculoase
http://b365.ro/news/numarat ... -inaltime/
articol b365.ro in care il citeaza pe oprescu cum c-ar deschide pasajul la sfarsitul anului;ma indoiesc de veridicitatea citatului,cel mult va fi o deschidere partiala dar nu-mi imaginez exact cum;chiar si pentru oprescu e prea mult sa creada ca se poate termina toata lucrarea in 10 zile. Macar avem din nou poze de sus,spectaculoase
http://b365.ro/news/numarat ... -inaltime/
- laurashgeo
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
laurashgeo
Adica asfaltau cele 3 benzi dintre pasajul Barbu Vacarescu si pasajul peste calea ferata pe directia Pipera?
Referitor la pozele din linkul de mai sus, ce credeti ca sunt chestiile alea la care am pus eu sagetile? Par montate ulterior(nu sunt peste tot prezente) si singura utilizare pe care o vad eu ar fi de suport pentru balustradele laterale.
rvemis wrote:
Azi noapte pe la 2 asfaltau de zor sensul dinspre barbu vacarescu spre pipera. Am ramas surprins de harnicia lor. Eu cred ca Dr Cocker vrea sa dea drumu la pod de anu nou....urmand sa termine bretelele dupa.
Adica asfaltau cele 3 benzi dintre pasajul Barbu Vacarescu si pasajul peste calea ferata pe directia Pipera?
Referitor la pozele din linkul de mai sus, ce credeti ca sunt chestiile alea la care am pus eu sagetile? Par montate ulterior(nu sunt peste tot prezente) si singura utilizare pe care o vad eu ar fi de suport pentru balustradele laterale.
pasaj7-1024x768.jpg (184.57 KB; downloaded 2415 times)
- rvemis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rvemis
nu pasajul peste calea ferata...doar alea 3 benzi ramase...ma duc azi pe acolo ...poate prind niste poze...sper sa fi terminat
nu pasajul peste calea ferata...doar alea 3 benzi ramase...ma duc azi pe acolo ...poate prind niste poze...sper sa fi terminat
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Ieri se montau, si se monteaza peste tot. Cred ca pentru balustrade sunt
laurashgeo wrote:rvemis wrote:
Referitor la pozele din linkul de mai sus, ce credeti ca sunt chestiile alea la care am pus eu sagetile? Par montate ulterior(nu sunt peste tot prezente) si singura utilizare pe care o vad eu ar fi de suport pentru balustradele laterale.
Ieri se montau, si se monteaza peste tot. Cred ca pentru balustrade sunt
- Dominatrix
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Eu as zice panouri...avand in vedere ca blocurile sunt la cativa zeci de metri...
Eu as zice panouri...avand in vedere ca blocurile sunt la cativa zeci de metri...
- maxxhl
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
maxxhl
sigur pentru asta sunt, pe partea cu metroul s-au montat deja stalpii deasupra lor.
danutzu_2910 wrote:
Eu as zice panouri...avand in vedere ca blocurile sunt la cativa zeci de metri...
sigur pentru asta sunt, pe partea cu metroul s-au montat deja stalpii deasupra lor.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
S-a asfaltat (primul strat) tot sensul Barbu Vacarescu - Pipera.
S-a asfaltat (primul strat) tot sensul Barbu Vacarescu - Pipera.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_tomaro
Mai lucreaza baietii sau nu? Pls, vrem stiri calde de azi!
Serban wrote:
S-a asfaltat (primul strat) tot sensul Barbu Vacarescu - Pipera.
Mai lucreaza baietii sau nu? Pls, vrem stiri calde de azi!
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination