Topic: Documentatie tehnica
6 posts, 6141 views- Dominatrix
-
Posted:
-
Documentatie tehnica
Dominatrix
In atasament, incadrarea in zona si caietul de sarcini.
In atasament, incadrarea in zona si caietul de sarcini.
Incadrare_zonala.ZIP
Incadrare_zonala.ZIP (3.76 MB; downloaded 543 times)
caiet_sarcini.ZIP
caiet_sarcini.ZIP (1.38 MB; downloaded 828 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Documentatie tehnica
Dominatrix
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Documentatie tehnica
Dominatrix
Conditii particulare de executie in atasament.
Cine vrea studiul geotehnic al lucrarii, sa imi trimita mesaj privat. Are 36 MB si nu il mai pun pe forum ca sa nu incarc prea mult serverul.
Conditii particulare de executie in atasament.
Cine vrea studiul geotehnic al lucrarii, sa imi trimita mesaj privat. Are 36 MB si nu il mai pun pe forum ca sa nu incarc prea mult serverul.
PPL.ZIP
PPL.ZIP (30.3 KB; downloaded 381 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Documentatie tehnica
Dominatrix
Ca urmare a "cererii populare", si cu acordul Stapanului , pardon administratorului forumului, pun aici si studiul geotehnic.
Lectura placuta tuturor!
https://metrouusor.com/documente/PPL/stu...aj_PPL.pdf
Ca urmare a "cererii populare", si cu acordul Stapanului , pardon administratorului forumului, pun aici si studiul geotehnic.
Lectura placuta tuturor!
https://metrouusor.com/documente/PPL/stu...aj_PPL.pdf
- Costin
-
Posted:
-
Re: Documentatie tehnica
Costin
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
M-am pus pe cautari, ale PUZ-ului unde apare pasajul Lu Peste, sau ceva ilustratii...(asa e cand PMB are un site de toata jena, facut sa te descurajeze sa cauti ceva pe el si cand in fruntea primariei ai niste incompetenti, care habar nu au cum trebuie sa dialogheze cu mass-media si cu cetatenii particulari interesati de proiect), si am gasit urmatoarele schite:
Presupun ca asta a fost prima varianta a pasajului, pe centru, cu 2 sensuri.
PUZ-ul din 24.11.2011, unde apare deja pasajul modificat, in "Y", apare si statia de metrou M6 paralela cu Bd.Marasti, pasajul pietonal subteran existent astazi nu apare, fiind inlocuit cu "zona de agrement subterana" adica pasajul nou sub giratoriu. Si cel mai supreb in loc de spatiul verde dintre Bd.Marasti - Kiseleff si terminalul RATB http://old.wikimapia.org/#lat=44.4766449&lon=26.0724615&z=18&l=29&m=hapare noul sediu al Ministerului Afacerilor Externe, defrisarea zonei verzi si constructia sediului nou se motiva prin "nou sediu al ministerului care să corespundă tuturor cerinţelor cerute de actualul statut al României de membru UE şi N.A.T.O.", tot citatul emis de biroul de presa al MAE:
Ce trisiti .
Aici pasajul este trecut prin balarii, apare ramura spre Marasti si dispare sensul opus, trecerea asta http://old.wikimapia.org/#lat=44.4757119&lon=26.0737194&z=19&l=29&m=h este ingropata, la fel apare un pasaj pietonal ingropat la Piata Montreal. Insa pe acest desen ma intereseaza ramura Marasti, ea e scoasa pe centru.
In legatura cu circa 100mesaje negative primite pe situl PMB(despre noul sediu MAE), presupun ca a fost nascut acest desen, unde nu mai apare blocul MAE, iar statia de metrou este "propusa" a fi pararalela cu terminalul RATB(cu un traseu chinuit, cum a mentionat un coleg de pe forum ).Ramura Marasti, iarasi e scoasa pe centru.
Si ultima varianta, presupun ca asta se face. Aici pasajul apare si mai indeparat de carosabil(Kiseleff), "zona de agrement subterana"/nodul intermodal dispare, ca alternativa din articol rezulta ca vor pastra pasajul actual(cu renuntarea la subtraversearea Bd.Marasti(din cauza bretelei pasajului)). E de mentionat ca statia RATB ce astazi se afla aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4788783&lon=26.0728584&z=18&l=29&m=h, desi ea se putea muta fara nici o problema dupa intersectie http://old.wikimapia.org/#lat=44.4770678&lon=26.0729765&z=18&l=29&m=h oricand(insa a fost pastrata acolo ca sa se agraveze ambuteiajul de la Miorita, adica acea statie inainte de semafor bloca 1 banda din 4).
Cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Referitor la pasajele pietonale subterane continui aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=2897&p=153525#p153525.
Insa daca revenim la subiect, adica ramura Marasti, putem observa ca ea si in aceasta schita este scoasa la suprafata in centru.
Deci ce avem in rezultat?
In toate schitele ramura iese la suprafata in centrul carosabilului=> ca toti soferii ce vor veni din pasaj, vor nimeri direct pe banda nr.4(cea din stanga), iar de pe acea banda nu ai cum sa faci "verde intermitent", cum ai propus tu. Chiar daca Oprescu ingoarapa trecerea de pietoni(ce va fi o masura demna de Koreea de Nord ), oricum semaforul va ramanea => se va intampla cum am prezis eu. Frannnnaaaa , adica va fi totul parfum.
Surse poze:http://www.observatorulurban.ro/ultima-consultare-publica-puz-pasaj-piaa-presei-libere-inaintea-votului-din-cgmb.html
http://www.100construct.ro/index.php?section=detalii-articol&id=1144&cat_id=80
http://www.observatorulurban.ro/ministrul-culturii-a-respins-clasarea-bulevardelor-kiseleff-aviatorilor-si-prezan.html
http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2014/04/03/consitrans-pasajul-rutier-subteran-piata-presei-libere/
http://issuu.com/revistaconstructiilor/docs/rc_nr_102_aprilie_2014
chevic wrote:
@ADY881 care spune "deoarece indata cum iesi din pasaj te trezesti cu o colana ce asteapta verdele la semafor, ce sa zic va fi parfum"
Nu cred ca vor fi probleme. In intersectie sunt 4 benzi, din pasaj se iese pe o banda. In plus cred ca cei ce fac dreapta pe Bd Expozitiei vor avea prioritate(verde intermitent se cheama chestia aia ?)
M-am pus pe cautari, ale PUZ-ului unde apare pasajul Lu Peste, sau ceva ilustratii...(asa e cand PMB are un site de toata jena, facut sa te descurajeze sa cauti ceva pe el si cand in fruntea primariei ai niste incompetenti, care habar nu au cum trebuie sa dialogheze cu mass-media si cu cetatenii particulari interesati de proiect), si am gasit urmatoarele schite:
Presupun ca asta a fost prima varianta a pasajului, pe centru, cu 2 sensuri.
PUZ-ul din 24.11.2011, unde apare deja pasajul modificat, in "Y", apare si statia de metrou M6 paralela cu Bd.Marasti, pasajul pietonal subteran existent astazi nu apare, fiind inlocuit cu "zona de agrement subterana" adica pasajul nou sub giratoriu. Si cel mai supreb in loc de spatiul verde dintre Bd.Marasti - Kiseleff si terminalul RATB http://old.wikimapia.org/#lat=44.4766449&lon=26.0724615&z=18&l=29&m=hapare noul sediu al Ministerului Afacerilor Externe, defrisarea zonei verzi si constructia sediului nou se motiva prin "nou sediu al ministerului care să corespundă tuturor cerinţelor cerute de actualul statut al României de membru UE şi N.A.T.O.", tot citatul emis de biroul de presa al MAE:
MAE wrote:
Ministerul Afacerilor Externe intenţionează să construiască pe acest teren un nou sediu al ministerului care să corespundă tuturor cerinţelor cerute de actualul statut al României de membru UE şi N.A.T.O. şi de organizarea reuniunilor şi a evenimentelor prilejuite de deţinerea în anul 2019 de către România a preşedinţiei Uniunii Europene
Ce trisiti .
Aici pasajul este trecut prin balarii, apare ramura spre Marasti si dispare sensul opus, trecerea asta http://old.wikimapia.org/#lat=44.4757119&lon=26.0737194&z=19&l=29&m=h este ingropata, la fel apare un pasaj pietonal ingropat la Piata Montreal. Insa pe acest desen ma intereseaza ramura Marasti, ea e scoasa pe centru.
In legatura cu circa 100mesaje negative primite pe situl PMB(despre noul sediu MAE), presupun ca a fost nascut acest desen, unde nu mai apare blocul MAE, iar statia de metrou este "propusa" a fi pararalela cu terminalul RATB(cu un traseu chinuit, cum a mentionat un coleg de pe forum ).Ramura Marasti, iarasi e scoasa pe centru.
Si ultima varianta, presupun ca asta se face. Aici pasajul apare si mai indeparat de carosabil(Kiseleff), "zona de agrement subterana"/nodul intermodal dispare, ca alternativa din articol rezulta ca vor pastra pasajul actual(cu renuntarea la subtraversearea Bd.Marasti(din cauza bretelei pasajului)). E de mentionat ca statia RATB ce astazi se afla aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4788783&lon=26.0728584&z=18&l=29&m=h, desi ea se putea muta fara nici o problema dupa intersectie http://old.wikimapia.org/#lat=44.4770678&lon=26.0729765&z=18&l=29&m=h oricand(insa a fost pastrata acolo ca sa se agraveze ambuteiajul de la Miorita, adica acea statie inainte de semafor bloca 1 banda din 4).
Cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Referitor la pasajele pietonale subterane continui aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=2897&p=153525#p153525.
Insa daca revenim la subiect, adica ramura Marasti, putem observa ca ea si in aceasta schita este scoasa la suprafata in centru.
Deci ce avem in rezultat?
In toate schitele ramura iese la suprafata in centrul carosabilului=> ca toti soferii ce vor veni din pasaj, vor nimeri direct pe banda nr.4(cea din stanga), iar de pe acea banda nu ai cum sa faci "verde intermitent", cum ai propus tu. Chiar daca Oprescu ingoarapa trecerea de pietoni(ce va fi o masura demna de Koreea de Nord ), oricum semaforul va ramanea => se va intampla cum am prezis eu. Frannnnaaaa , adica va fi totul parfum.
Surse poze:http://www.observatorulurban.ro/ultima-consultare-publica-puz-pasaj-piaa-presei-libere-inaintea-votului-din-cgmb.html
http://www.100construct.ro/index.php?section=detalii-articol&id=1144&cat_id=80
http://www.observatorulurban.ro/ministrul-culturii-a-respins-clasarea-bulevardelor-kiseleff-aviatorilor-si-prezan.html
http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2014/04/03/consitrans-pasajul-rutier-subteran-piata-presei-libere/
http://issuu.com/revistaconstructiilor/docs/rc_nr_102_aprilie_2014
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)
•
Choose destination