Topic: Strapungerea Bd. Poligrafiei - Sos. de Centura
21 posts, 13891 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Strapungerea Bd. Poligrafiei - Sos. de Centura
Costin
Despre Poligrafiei - Odai... Putin din artera este realizat, atat cat nu s'a impotmolit in capete... inspre Poligrafiei se infunda intr'o curte a ACR iar inspre Coralilor se infunda intr'o cladire veche de birouri, realizandu'se totusi o artera noua spre dreapta, inspre Sos. Straulesti. Acest tronson este practic finalizat, cu asfalt, trotuare, spatiu verde si iluminat public, dar nefolosit, pentru ca nu este accesibil la nici unul din capete. De asemenea, e notabila incetarea activitatii feroviare pe linia ce traverseaza intrarea Straulesti, mergand paralel cu Colegiul tehnic Media. Pana in primavara treceau in medie 2 trenuri pe zi, incarcate cu multe vagoane cisterna, trase de un LDH al GFR, ce aprovizionau un depozit de combustibil al LukOil (parca). In zona mai e si o balastiera, care si'a restrans si ea activitatea destul de mult in ultimele luni. Incet-incet se face loc pentru noua artera. Singurii care inca "prospera" sunt cei de la ACR cu scoala de soferi si ce or mai avea in curtea aia. Cladirea de birouri din celalalt capat pare abandonata, dar cum eu o vad doar de la distanta, nu pot fi sigur.
Despre Poligrafiei - Odai... Putin din artera este realizat, atat cat nu s'a impotmolit in capete... inspre Poligrafiei se infunda intr'o curte a ACR iar inspre Coralilor se infunda intr'o cladire veche de birouri, realizandu'se totusi o artera noua spre dreapta, inspre Sos. Straulesti. Acest tronson este practic finalizat, cu asfalt, trotuare, spatiu verde si iluminat public, dar nefolosit, pentru ca nu este accesibil la nici unul din capete. De asemenea, e notabila incetarea activitatii feroviare pe linia ce traverseaza intrarea Straulesti, mergand paralel cu Colegiul tehnic Media. Pana in primavara treceau in medie 2 trenuri pe zi, incarcate cu multe vagoane cisterna, trase de un LDH al GFR, ce aprovizionau un depozit de combustibil al LukOil (parca). In zona mai e si o balastiera, care si'a restrans si ea activitatea destul de mult in ultimele luni. Incet-incet se face loc pentru noua artera. Singurii care inca "prospera" sunt cei de la ACR cu scoala de soferi si ce or mai avea in curtea aia. Cladirea de birouri din celalalt capat pare abandonata, dar cum eu o vad doar de la distanta, nu pot fi sigur.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
aztec
Probabil corect ce spui tu. DAR.. proiectul e in dezbatere publica pe sitele PMB. cu termen 2010-10-13..
Si are o gramada de avize.date anul trecut si anul asta.
Acum poate nu stiu eu prea multe, dar daca e asa cum zic ei, poate au de gand sa faca doua autostrazi spre brasov?
Sau noi facem "penetratia"... chiar daca nu "penetram" ce trebuie, sau in alta "gaura"...
Specific romanesc
PUZ .. PENETRATIE BUCURE$TI - AUTOSTRADA BUCURE$TI - BRA~OV5
SECTOR 1
Avand Tn vedere expunerea de motive a Primarului General al lVIunicipiului Bucurel?ti
l?i raportul Oirectiei de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului;
Luand Tn considerare raportul Comisiei de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului l?i
avizul Comisiei Juridice l?i de Disciplina din cadrul Consiliului General a/ Municipiului
Bucurel?ti;
Vazand avize/e emise de:
- Comisia Tehnica de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului CTUAT - OUAT a PMB:
Aviz de urbanism nr. 11/3/01.04.2009;
- Ministerul Dezvoltarii Regionale :;;i Locuiniei: Aviz nr. 59/2010;
- Agentia Regiona/a pentru Protectia Mediului Bucurel?ti: Aviz nr. 22411 132/28.06.2010;
Comisia de Coordonare Lucrari Edilitare a PMB: Aviz nr. 887002/19.02.2010;
- Comisia Tehnica de Circulatie: Aviz nr. 8849/16.07.2009;
Ministerul Administratiei l?i Internelor: Aviz nr. 1.026.891/26.11.2009;
Serviciul Roman de Informatii U,M. 0362 Bucurel?ti: Aviz nr. 79.318/05.11,2009;
- Ministerul Apararii Nationale - Statui Major General: Aviz nr. 0/2341/13.11.2009.
subway guru wrote:
Ala era un proiect de cand autostrada de Ploiesti se purta 'pe stanga' si nu 'pe dreapta' ca acuma...
Probabil corect ce spui tu. DAR.. proiectul e in dezbatere publica pe sitele PMB. cu termen 2010-10-13..
Si are o gramada de avize.date anul trecut si anul asta.
Acum poate nu stiu eu prea multe, dar daca e asa cum zic ei, poate au de gand sa faca doua autostrazi spre brasov?
Sau noi facem "penetratia"... chiar daca nu "penetram" ce trebuie, sau in alta "gaura"...
Specific romanesc
PUZ .. PENETRATIE BUCURE$TI - AUTOSTRADA BUCURE$TI - BRA~OV5
SECTOR 1
Avand Tn vedere expunerea de motive a Primarului General al lVIunicipiului Bucurel?ti
l?i raportul Oirectiei de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului;
Luand Tn considerare raportul Comisiei de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului l?i
avizul Comisiei Juridice l?i de Disciplina din cadrul Consiliului General a/ Municipiului
Bucurel?ti;
Vazand avize/e emise de:
- Comisia Tehnica de Urbanism l?i Amenajarea Teritoriului CTUAT - OUAT a PMB:
Aviz de urbanism nr. 11/3/01.04.2009;
- Ministerul Dezvoltarii Regionale :;;i Locuiniei: Aviz nr. 59/2010;
- Agentia Regiona/a pentru Protectia Mediului Bucurel?ti: Aviz nr. 22411 132/28.06.2010;
Comisia de Coordonare Lucrari Edilitare a PMB: Aviz nr. 887002/19.02.2010;
- Comisia Tehnica de Circulatie: Aviz nr. 8849/16.07.2009;
Ministerul Administratiei l?i Internelor: Aviz nr. 1.026.891/26.11.2009;
Serviciul Roman de Informatii U,M. 0362 Bucurel?ti: Aviz nr. 79.318/05.11,2009;
- Ministerul Apararii Nationale - Statui Major General: Aviz nr. 0/2341/13.11.2009.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Cand a fost 'gandita' penetratia asta autostrada avea traseul intre DN1 si DN1A, dupa care autostrada s-a mutat inspre Pipera ca sa treaca mai aproape de Snagov...oare de ce ???(ghici ciuperca...)!
In lipsa solutiei 'adevarate', adica centura de autostrada, primaria a hotarat sa mentina, ba chiar sa adauge 'penetratii' si chiar si 'suspandata', ca oblojeala vremelnica la lipsa centurii de autostrada, orice posibilitate de 'rasfirare' a traficului fiind benefica.
Penetratiile astea sunt cum ar veni, ultima linie de aparare a orasului...
Cand a fost 'gandita' penetratia asta autostrada avea traseul intre DN1 si DN1A, dupa care autostrada s-a mutat inspre Pipera ca sa treaca mai aproape de Snagov...oare de ce ???(ghici ciuperca...)!
In lipsa solutiei 'adevarate', adica centura de autostrada, primaria a hotarat sa mentina, ba chiar sa adauge 'penetratii' si chiar si 'suspandata', ca oblojeala vremelnica la lipsa centurii de autostrada, orice posibilitate de 'rasfirare' a traficului fiind benefica.
Penetratiile astea sunt cum ar veni, ultima linie de aparare a orasului...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dr2005
Linie e folosită, în continuare se manevrează cisterne în Băneasa.
cos wrote:
De asemenea, e notabila incetarea activitatii feroviare pe linia ce traverseaza intrarea Straulesti, mergand paralel cu Colegiul tehnic Media. Pana in primavara treceau in medie 2 trenuri pe zi, incarcate cu multe vagoane cisterna, trase de un LDH al GFR, ce aprovizionau un depozit de combustibil al LukOil (parca).
Linie e folosită, în continuare se manevrează cisterne în Băneasa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Am luat-o eu la picior acum vreo 2 saptamani, nu se mai manevreaza.
Dr2005 wrote:
Linie e folosită, în continuare se manevrează cisterne în Băneasa.
Am luat-o eu la picior acum vreo 2 saptamani, nu se mai manevreaza.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Un nou drum expres de 5 kilometri se construiește în Capitală.
Primăria Capitalei vrea să construiască un drum expres la ieșirea din București. Noua arteră va fi construită de la Bd. Poligrafiei până la Șoseaua de centură a Capitalei. Planul Urbanistic Zonal pentru realizarea lucrării a fost făcut, însă proiectul nu a fost trecut în bugetul Primăriei pe acest an.
Noul drum aflat în planurile Primăriei Capitalei va avea cinci kilometri și va reprezenta o alternativă pentru ieșirea din Capitală. Viitoarea arteră, va începe de la Bulevardul Poligrafiei, ca o continuare a sa, și va trece peste Lacul Grivița, peste Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești și se va încheia la Șoseaua de centură a Capitalei.
“Va fi de fapt un drum expres cu 2-3 benzi pe sens, mărginit în anumite secțiuni de străzi colectoare a traficului zonal”, a precizat pentru B365,ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei.
Noul drum va fi construit la nivelul solului, dar va avea și mai multe secțiuni supraterane. “Vor fi mai multe poduri construite pe parcurs, de exemplu peste Șoseaua Sisești”, a precizat Ion Dedu.
Inițial, prin această zonă era proiectată să intre în Capitală Autostrada București-Ploiești, însă ulterior Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a renunțat la acest traseu, alegând varianta Tunari-Pipera.
Primăria a întocmit deja un PUZ pentru viitorul drum expres, însă proiectul rămâne în așteptare, cel puțin în acest an. Astfel, noua lucrare nu se regăsește în planul de buget pe anul 2011.
Un sistem rutier de tip drum expres este în construcție acum și la intersecția Splaiul Independenței cu Șoseaua Virtuții. Penetrația Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri și va fi prevăzută trei benzi pe sens. Deocamdată a început realizarea podului hobanat peste râul Dâmbovița, lucrare ce va dura până în vara lui 2012. Cu o lungime de 235 de metri și o înălțime de 68 de metri, podul hobanat va fi construit între strada Piatra Craiului și Șoseaua Virtuții. Întregul proiect va fi încheiat în 2013.
http://b365.ro/news/un-nou-...i-detalii/
Un nou drum expres de 5 kilometri se construiește în Capitală.
Primăria Capitalei vrea să construiască un drum expres la ieșirea din București. Noua arteră va fi construită de la Bd. Poligrafiei până la Șoseaua de centură a Capitalei. Planul Urbanistic Zonal pentru realizarea lucrării a fost făcut, însă proiectul nu a fost trecut în bugetul Primăriei pe acest an.
Noul drum aflat în planurile Primăriei Capitalei va avea cinci kilometri și va reprezenta o alternativă pentru ieșirea din Capitală. Viitoarea arteră, va începe de la Bulevardul Poligrafiei, ca o continuare a sa, și va trece peste Lacul Grivița, peste Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești și se va încheia la Șoseaua de centură a Capitalei.
“Va fi de fapt un drum expres cu 2-3 benzi pe sens, mărginit în anumite secțiuni de străzi colectoare a traficului zonal”, a precizat pentru B365,ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei.
Noul drum va fi construit la nivelul solului, dar va avea și mai multe secțiuni supraterane. “Vor fi mai multe poduri construite pe parcurs, de exemplu peste Șoseaua Sisești”, a precizat Ion Dedu.
Inițial, prin această zonă era proiectată să intre în Capitală Autostrada București-Ploiești, însă ulterior Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a renunțat la acest traseu, alegând varianta Tunari-Pipera.
Primăria a întocmit deja un PUZ pentru viitorul drum expres, însă proiectul rămâne în așteptare, cel puțin în acest an. Astfel, noua lucrare nu se regăsește în planul de buget pe anul 2011.
Un sistem rutier de tip drum expres este în construcție acum și la intersecția Splaiul Independenței cu Șoseaua Virtuții. Penetrația Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri și va fi prevăzută trei benzi pe sens. Deocamdată a început realizarea podului hobanat peste râul Dâmbovița, lucrare ce va dura până în vara lui 2012. Cu o lungime de 235 de metri și o înălțime de 68 de metri, podul hobanat va fi construit între strada Piatra Craiului și Șoseaua Virtuții. Întregul proiect va fi încheiat în 2013.
http://b365.ro/news/un-nou-...i-detalii/
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Ce nu scrie in articol e ca o portiune a acestei penetratii este deja gata. Au facut strada pe terenul liber cuprins intre spatele curtilor de pe Intr. Straulesti si spatele unei cladiri de birouri (veche, ce va trebui demolata) de pe Coralilor, cu tot cu bretea de acces spre Petrom City, folosita momentan pe post de parcare de catre angajatii Petrom. Totul e gata, inclusiv marcajele rutiere si sistemul de iluminat, functional noaptea
Ce nu scrie in articol e ca o portiune a acestei penetratii este deja gata. Au facut strada pe terenul liber cuprins intre spatele curtilor de pe Intr. Straulesti si spatele unei cladiri de birouri (veche, ce va trebui demolata) de pe Coralilor, cu tot cu bretea de acces spre Petrom City, folosita momentan pe post de parcare de catre angajatii Petrom. Totul e gata, inclusiv marcajele rutiere si sistemul de iluminat, functional noaptea
- bogd_an
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
bogd_an
Nu vad bine sediul si poligonul scolii de soferi ACR, cred ca vor fi demolati. Ma rog, prea mult nu e de demolat, dar oricum... Acolo am facut si eu scoala de soferi, chiar ma intrebam de ce nu cumpara cineva terenul ala, ar fi avut mult potential daca nu era inclus in proietul asta.
Nu vad bine sediul si poligonul scolii de soferi ACR, cred ca vor fi demolati. Ma rog, prea mult nu e de demolat, dar oricum... Acolo am facut si eu scoala de soferi, chiar ma intrebam de ce nu cumpara cineva terenul ala, ar fi avut mult potential daca nu era inclus in proietul asta.
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Strapungerea Bd. Poligrafiei - Sos. de Centura
shoppy
Un giratoriu/intersectie/ceva tot trebuie sa faca acolo unde o sa vina strapungerea de pe Poligrafiei, ar fi bine sa-l faca deja.
Un giratoriu/intersectie/ceva tot trebuie sa faca acolo unde o sa vina strapungerea de pe Poligrafiei, ar fi bine sa-l faca deja.
- someone
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
someone
Unde vine strapungerea de la Poligrafiei? Si care ar fi traseul? E ceva stabilit/anuntat?
Unde vine strapungerea de la Poligrafiei? Si care ar fi traseul? E ceva stabilit/anuntat?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Parca era si in PUZ, nu mai gasesc acum.
Parca era si in PUZ, nu mai gasesc acum.
poligrafiei-centura.jpg (189.85 KB; downloaded 7687 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination