Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 951586 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

ByOnu wrote:
Nu pricep, ce ai vrea sa faci la Iuliu Maniu? Este asa cum este. Singura rezolvare pe care o vad este reabilitarea completa a centurii si fortarea traficului sa intre pe aceasta, nu direct in inima orasului.

Exact acesta e si problema pe care eu o vad:
o mare parte din traficul de pe A1 va fi preluat (prin aceasta noua artera de penetratie)de Sos. Virtutii(de cate ori am fost anii trecuti prin Bucuresti, aceasta sosea a fost f.aglomerata) si Splaiul Independentei(doar cine habar nu are poate crede ca aceasta strada mai poate prelua trafic)

Asa arata intrarea in oras, azi:

www.google.de/maps/@44.435735,25.973299...Dkv6tw!2e0
Echivalentul pentru A1 intrarea in capitala ar fi pentru Ungaria M1 si intrarea in Budapesta care arata asa(de cel putin 20 ani o cunosc eu asa!)
www.google.de/maps/@47.452382,18.962187...1!2e1!3e10
Acum ce ai vrea sa spun? Ca e in ordine intrarea A1 in Bucuresti asa cum este?...Prin cartierul Militari se mai poate face prea putin pentru fluidizarea traficului, insa din dreptul Ciorogarla si pana in Valea Cascadelor se poate face enorm.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

fbsoft wrote:
Centura va fi folosita de cei ce sunt nevoiti sa tranziteze orasul, daca ar fi la profil de 2x2. In momentul de fata putine iesiri se bucura de fluidizare, si risti ca pe centura sa faci x2 timpul pierdut prin oras... Fortarea se va face de la mama natura, cand va fi gata cel putin conectarea autostrazilor si a iesirii catre punctul vamal din Giurgiu/Ruse


Corect, DNCB ar trebui modernizata la nivel european, doar atunci va fi si folosita intens(ar putea usor deveni soseaua cu cel mai mare trafic din Romania!)insa avem asa:
o bataie de joc DNCB
o bataie de joc de intrare din A1 in Bucuresti,
dar vom avea o noua 'penetratie' in oras....(care vedem bine ca nu are finantare, deci problemele sunt lasate pentru cincinalul urmator)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Si in completare, toate intersectiile intre centura si "raze" proiectate in cea mai mare bataie de joc, adevarate pericole publice mortale majoritatea.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sss

Aveti perfecta dreptate in ce priveste CB: modernizata la 4 benzi cu giratorii si viraje sinucigase la stanga nu-si indeplineste obiectivele. Din pacate singura imbunatatire care va aparea intr-un orizont de timp acceptabil este largirea la 4 benzi A1-A2 pe bucla de Nord, nimeni nu-si va asuma raspunderea de a bloca din nou CB pentru cativa ani pentru a face supratraversari.

Inapoi on topic, indiferent de visele noastre umede, Bucurestiul ramane un oras cu un plan radial, o roata de bicicleta descentrata pentru ca are prea putine spite ( penetratii ), traficul se poate descongestiona prin realizarea unei sosele de centura cat de cat acceptabila, combinat cu penetratii de interes local ( pe zona de vest ar fi Prelungirea Timisoara, Strapungerea Ciurel si Strapungerea Giulesti ).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Sa nu uitam nici de Poligrafiei, Avionului, A3, ceva prin Fundeni, Rascoala din 1907 prin Pantelimon, redeschidere Cernica si Industriilor / Garii Catelului la penetratii fanteziste...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului fbsoft

Goldmund wrote:
o bataie de joc DNCB
o bataie de joc de intrare din A1 in Bucuresti,
dar vom avea o noua 'penetratie' in oras....(care vedem bine ca nu are finantare, deci problemele sunt lasate pentru cincinalul urmator)

Ma bataie de joc... Dncb nu e ... Era bataie de joc ce era inainte la o banda... Acu ... Merge... Insa legat de A1.... Ar trebui desfiintata si regandita complet si aici sunt perfect de acord cu tine...

Cu viraje sinucigase... Daca nu vor face giratorii macar... Degeaba...
Astept si eu minunea cu legarea completa A1-A2... Mai ramane cu Giurgiu facut ceva pentru tranzit complet si am avea ceva decent...

Legat de noua penetratie... Cred ca nepotii mei o vor apuca....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

Cred ca totusi misca ceva pe acolo; macaraua se tot misca; de ieri a aparut si un utilaj pentru forat.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Nu s-a aprobat nimic e proiect de hotarare. Nu s-a publicat minuta sa vedem daca proiectul a fost aprobat...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1ntruder

Nu s-a aprobat in sedinta de ieri (lipsa 2/3) si probabil nici nu se va aproba in viitorul apropiat, tinand cont ca ANI si DNA au inceput sa ia la bani marunti PMB si CGMB, unde s-a instalat o oarecare teama si lumea incepe sa devina mai atenta la ce tampenii face.
Se zvoneste (strict stadiu de zvon in acest moment) ca se lucreaza la o alternativa a PUZ-ului actual suspendat irevocabil (pe cale sa fie anulat definitiv) pentru portiunea de dupa pod pana la CB, scopul fiind reducerea semnificativa a exproprierilor. Voi oferi mai multe detalii cand o se le pot oferi.

Se va mai lucra putin (nimic semnificativ) in zona podului (estimez ca pana la sfarsitul lunii octombrie) apoi gata, se va asterne linistea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex1968

Si sunt sanse ca podul asta sa fie gata, macar sa poti trece pe el dinspre Splai pe strada Dambovitei si invers?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Discutam dupa ce se aproba macar PUZ-ul nou... La exproprieri precis va dura mai mult.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1ntruder

Podul nu va fi niciodata gata daca autoritatile nu respecta legile!
Mai nou, au inceput sa curga procesele intentate PS6 si PG de catre proprietarii de terenuri si case carora, de cand s-a aprobat noul PUZ coordonator S6, ce include si PUZ-ul in cauza, nu li se mai elibereaza certificate de urbanism sau autorizatii de renovare/constructie/demolare,etc. Absolut sigur, autoritatile vor pierde si aceste procese intrucat este ilegal sa expropriezi prin fapt, privand astfel proprietarii de intrebuintarea bunurilor. Cu atat mai mult vor avea castig de cauza, intrucat PUZ-ul drumului este suspendat irevocabil, autoritatile neavand astfel nici un drept legal de a expropria. Cine va plati daunele solicitate de proprietari ? Noi bineinteles...de ce ? Pentru ca autoritatile sunt handicapate si nu gandesc cand elaboreaza/aproba un PUZ.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

si nodul rutier ? acesta se poate face si restul drumului sa ramana pentru posteritate

 


Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use