Topic: Discuții diverse
4065 posts, 1006721 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
iliutu
Nu ma gandesc la igienizari speciale, dar trebuie o curatare minima, avand in vedere ca sunt umplute gradul 4 cu copii deseori. Astfel se discuta intr-o comunitate mare de copii.
Nu ma gandesc la igienizari speciale, dar trebuie o curatare minima, avand in vedere ca sunt umplute gradul 4 cu copii deseori. Astfel se discuta intr-o comunitate mare de copii.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Celelalte doua cred ca erau de la Obregia, pentru ca am vazut astazi in jurul orei 1 si ceva cum ieseau doua autobuze din Obregia avand pe firma "Transport elevi".Unul dintre ele avea numarul de parc xx48 si al doilea nu il mai tin minte.Amandoua erau din seria a doua.Acum nu stiu daca se duceau la acelasi eveniment sau la altul.
Celelalte doua cred ca erau de la Obregia, pentru ca am vazut astazi in jurul orei 1 si ceva cum ieseau doua autobuze din Obregia avand pe firma "Transport elevi".Unul dintre ele avea numarul de parc xx48 si al doilea nu il mai tin minte.Amandoua erau din seria a doua.Acum nu stiu daca se duceau la acelasi eveniment sau la altul.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SprinterXP
Despre 4948 este vorba
dany wrote:
Celelalte doua cred ca erau de la Obregia, pentru ca am vazut astazi in jurul orei 1 si ceva cum ieseau doua autobuze din Obregia avand pe firma "Transport elevi".Unul dintre ele avea numarul de parc xx48 si al doilea nu il mai tin minte.Amandoua erau din seria a doua.Acum nu stiu daca se duceau la acelasi eveniment sau la altul.
Despre 4948 este vorba
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pe vremea când eram eu în şcoală, dacă mergeam la teatru/circ cu autobuze RATB, ele erau închiriate de teatru (sau venea Dac-ul în 2 uşi al Ţăndărică, dar, de obicei, erau maşini de la RATB). Problema era, întotdeauna, că teatru lua 1 - 2 maşini, dar necesarul era mai mare, prin urmare se suna de la şcoală la RATB şi venea după aia un dispecer (sau, mai târziu, când s-au băgat staţii pe maşinile de Militari se anunţa prin staţie) şi trăgea pe dreapta prima maşină de Militari care trecea pe lângă şcoală, dădea călătorii jos şi ne băga pe noi.
Din moment ce atunci, când RATB avea un parc auto mult mai mare, se lăsau găuri în traseu ca să se facă curse din astea, nu m-ar mira să procedeze şi acum la fel.
Pe vremea când eram eu în şcoală, dacă mergeam la teatru/circ cu autobuze RATB, ele erau închiriate de teatru (sau venea Dac-ul în 2 uşi al Ţăndărică, dar, de obicei, erau maşini de la RATB). Problema era, întotdeauna, că teatru lua 1 - 2 maşini, dar necesarul era mai mare, prin urmare se suna de la şcoală la RATB şi venea după aia un dispecer (sau, mai târziu, când s-au băgat staţii pe maşinile de Militari se anunţa prin staţie) şi trăgea pe dreapta prima maşină de Militari care trecea pe lângă şcoală, dădea călătorii jos şi ne băga pe noi.
Din moment ce atunci, când RATB avea un parc auto mult mai mare, se lăsau găuri în traseu ca să se facă curse din astea, nu m-ar mira să procedeze şi acum la fel.
- florinmaster
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
florinmaster
Autobuzele RATB care transporta elevi pentru diferite evenimente sunt inchiriate de la regie contracost din banii parintilor . Lucrez in sistemul de invatamant.
Autobuzele RATB care transporta elevi pentru diferite evenimente sunt inchiriate de la regie contracost din banii parintilor . Lucrez in sistemul de invatamant.
- autob368
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
5 Citaro inconjurau azi leoaica (intre 11-12):
5 Citaro inconjurau azi leoaica (intre 11-12):
Copy of Fotografie0935.jpg (379.97 KB; downloaded 3082 times)
Copy of Fotografie0936.jpg (365.75 KB; downloaded 3081 times)
Copy of Fotografie0934.jpg (374.21 KB; downloaded 3080 times)
Copy of Fotografie0933.jpg (351.04 KB; downloaded 3083 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
10.10.2011.
Autobaza Floreasca a scos in linia periferica 422 autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4: 4604,4805,4882,6281 .
In jurul orei 15:30 Daful 723 si-a luat adio pentru totdeauna plecand spre garaj.
10.10.2011.
Autobaza Floreasca a scos in linia periferica 422 autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4: 4604,4805,4882,6281 .
In jurul orei 15:30 Daful 723 si-a luat adio pentru totdeauna plecand spre garaj.
723-adio ratb,10.10.2011..JPG (80.09 KB; downloaded 2981 times)
4882-422,10.10.2011..JPG (106.76 KB; downloaded 2980 times)
DSC03706.JPG (82.61 KB; downloaded 2978 times)
DSC03707.JPG (85.96 KB; downloaded 2978 times)
DSC03702.JPG (95.96 KB; downloaded 2976 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
2-3 jandarmi ar mentine linistea si pacea in autobuz, si daca tot e sa fie jandarmi si controlorii poate sa-si faca treaba linistiti.....In caz contrar in maxim o saptamana o sa fie scris pe aici ca autobuzul x s-a retras la garaj cu luneta sparta, geam spart etc...chiar si sofer batut(doamne fereste).
2-3 jandarmi ar mentine linistea si pacea in autobuz, si daca tot e sa fie jandarmi si controlorii poate sa-si faca treaba linistiti.....In caz contrar in maxim o saptamana o sa fie scris pe aici ca autobuzul x s-a retras la garaj cu luneta sparta, geam spart etc...chiar si sofer batut(doamne fereste).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Da nu am inteles, de ce sa fie calatorii asa nemultumiti ca au masini noi pe traseu ?
Da nu am inteles, de ce sa fie calatorii asa nemultumiti ca au masini noi pe traseu ?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Eu nu m-as grabi in luarea acestei decizii. Daca cei de la Floreasca au reusit sa introduca autobuze Mercedes pe aceasta linie (422), sunt convins ca vor reusi sa intoarca acest demers daca vor exista lunete sparte , geamuri sparte, scaune rupte sau mazgalite cu marker. In iarna imi povestea un sofer de pe linia 422 ca au existat cazuri in care unii conducatori au fost chiar si batuti , atunci cand circulau Rocarurile de Simon .Cea mai buna solutie ar fi introducerea controlorilor la usa 1, asa cum se face in Amsterdam ...atunci o sa se potoleasca baietii smecheri pentru ca nu vor mai urca in ele. Raman la parerea ca din cele n numere de autobuze retrase, s-ar fi gasit vreo 20-30( Rocar de Simon sau Daf care ar fi putut fi aduse la un stadiu tehnic bun)-acum depinde si de cate linii sunt- astfel incat sa asigure transportul intre localitatiile din Ilfov si Bucuresti.
Eu nu m-as grabi in luarea acestei decizii. Daca cei de la Floreasca au reusit sa introduca autobuze Mercedes pe aceasta linie (422), sunt convins ca vor reusi sa intoarca acest demers daca vor exista lunete sparte , geamuri sparte, scaune rupte sau mazgalite cu marker. In iarna imi povestea un sofer de pe linia 422 ca au existat cazuri in care unii conducatori au fost chiar si batuti , atunci cand circulau Rocarurile de Simon .Cea mai buna solutie ar fi introducerea controlorilor la usa 1, asa cum se face in Amsterdam ...atunci o sa se potoleasca baietii smecheri pentru ca nu vor mai urca in ele. Raman la parerea ca din cele n numere de autobuze retrase, s-ar fi gasit vreo 20-30( Rocar de Simon sau Daf care ar fi putut fi aduse la un stadiu tehnic bun)-acum depinde si de cate linii sunt- astfel incat sa asigure transportul intre localitatiile din Ilfov si Bucuresti.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Victor, ca să introduci controlori în toate vehiculele, trebuie să îi şi plăteşti, că ăia nu fac muncă patriotică. De fapt, în Europa civilizată, controlorii îi numeri pe degete, iar controalele se anunţă pe net cu 24 de ore înainte (liniile şi zonele), că nimeni nu are obraz să treacă pe lângă şofer fără să îi arate biletul sau să scoată banu' să cumpere de acolo. Dar noi suntem departe (rău) de vremuri din astea.
În spatele acestei ,,modernizări" a liniilor preorăşeneşti nu se ascunde decât mascarea scoaterii din circulaţie a unui număr mare de autobuze întrun timp foarte scurt (vreo 400 de autobuze în 6 luni, cred că nici la criza motorinei din anii '80 nu s-a aruncat la gunoi un lot atât de mare de autobuze într-un timp atât de scurt). Iar situaţia de pe trasee (toate) e dezastruasă, de s-a ajuns ca, în 6 luni, de la 1100 de ture la ore de vârf, acum să fie puţin peste 700, din care aproape 3/4 (!!!!) sunt în garaj între 13 şi 18.
Victor, ca să introduci controlori în toate vehiculele, trebuie să îi şi plăteşti, că ăia nu fac muncă patriotică. De fapt, în Europa civilizată, controlorii îi numeri pe degete, iar controalele se anunţă pe net cu 24 de ore înainte (liniile şi zonele), că nimeni nu are obraz să treacă pe lângă şofer fără să îi arate biletul sau să scoată banu' să cumpere de acolo. Dar noi suntem departe (rău) de vremuri din astea.
În spatele acestei ,,modernizări" a liniilor preorăşeneşti nu se ascunde decât mascarea scoaterii din circulaţie a unui număr mare de autobuze întrun timp foarte scurt (vreo 400 de autobuze în 6 luni, cred că nici la criza motorinei din anii '80 nu s-a aruncat la gunoi un lot atât de mare de autobuze într-un timp atât de scurt). Iar situaţia de pe trasee (toate) e dezastruasă, de s-a ajuns ca, în 6 luni, de la 1100 de ture la ore de vârf, acum să fie puţin peste 700, din care aproape 3/4 (!!!!) sunt în garaj între 13 şi 18.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
Odata si odata va primii si linia 162 autobuze Mercedes dar sa privim din timp cum arata drumul pe acolo.
Sincer Mertanele ar putea merge pana la Podul C.F.R. dar pe acea ''ulita'' nici Rds-urile nu se descurcau iarna pe gheata.
Film creat in vara
http://www.youtube.com/watch?v=9rr2cO5XHpc&feature=related
Odata si odata va primii si linia 162 autobuze Mercedes dar sa privim din timp cum arata drumul pe acolo.
Sincer Mertanele ar putea merge pana la Podul C.F.R. dar pe acea ''ulita'' nici Rds-urile nu se descurcau iarna pe gheata.
Film creat in vara
http://www.youtube.com/watch?v=9rr2cO5XHpc&feature=related
📖 Pagination options