Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 293057 views
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Tavi

Mda. Am auzit ca descarcare in Popasului nu pupam. :x

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

Au montat balustradele si au asfaltat pasajul peste CB, si cam atat.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Tavi

Si balast stabilizat pana la Valea Pasarea (zona in care au fost depozitate grinzile).

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti 133 313

Ma bucur de onoarea de a fi primul care semnaleaza aparitia primelor gropite pe aceasta portiune din A3. Sunt in numar de 4, din care 3 grupate (cam intre benzi) si una izolata (pe banda doi) pe sensul Ploiesti - Bucuresti, undeva la 3-4 kilometri inainte de iesirea spre Snagov.
Si cu ce trafic "intens" pe ea...  :roll:

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Chev Celios

Mai este una si pe la Gruiu pe  banda 1 sensul spre Ploiesti.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Tavi

Dar ce executa Apolodor in/pe langa Pepiniera Tei-Toboc? Este cumva legat sau adiacent intrare A3 in Bucuresti? Merci anticipat.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

Daca vorbesti de zona dintre pepiniera si cf atunci doar s-a aruncat pamant / nivelat cu buldozerul.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Tavi

Merci Shoppy. Am crezut ca s-a mai dezmortit ceva pe acolo pe parte de A3 ...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti 133 313

Cineva si-a gasit o noua distractie in distrugerea panourilor de informare si semnalizare pe A3. Incepand de pe la km 44 sens spre Bucuresti incepe o lunga serie de panouri (numai cele medii si mari ca dimensiuni) indoite sau cu bucati rupte. Bineinteles panoul din propierea camerei de rovinieta este intact iar urmatorul dupa camera este praf.
O fi vesta? Or fi deszapezitorii care isi fac veacul acum pe sensul spre Ploiesti sau o fi fantoma godacilor de la Guitz4S care am observat ca s-au "evacuat" de la paza autostrazii?

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Tavi

Am sesizat si eu chestia asta. Ce mi-a ramas pe retina era un panou undeva in zona comunei Gherghita, jud Prahova (a nu se confunda cu strada cu nume similar adiacenta zonei de intrare a A3 in Bucuresti) care era indoit in sens invers directiei de mers ceea ce m-a dus cu gandul la faptul ca este putin probabil sa fi trecut vreun rauvoitor pe acolo, sa se opreasca special si sa-l indoaie. As da vina mai degraba pe vantul puternic din zona si pe calculele de rezistenta facute de Vesta.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

La santier lucrurile nu merg inainte ci inapoi, adica nu mai exista santierul, trecerea la nivel temporara cu cf a fost demontata, predalele de la strada Popasului au disparut, mai e doar un paznic care pazeste capatul autostrazii sa nu se fure sau sa nu intre baietii sa se dea cu masinile sau motocicletele pe bucata inchisa.
(Pepiniera Tei-Boboc nu mai exista, s-au taiat absolut toti copacii si s-a turnat pamant peste tot, probabil ca o sa apara si acolo un deal artificial ca cel de langa strada Popasului.)

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti andrei11

Evident bârfe asezonate ( adica cu caracter permanent...)
M-am trezit azi noapte dintr-un cosmar :
Singura autostrada romaneasca pe care am vazut-o construindu-se a fost A 2 ( adica pe care am mers in timp ce se construia ).
Ok, toate bune si frumoase, iesirile temporare au fost gandinte in perspectiva continuarii autostrazii. Iarasi e ok.
Spuneti-mi si mie cum se va continua autostrada A 3 de la Ploiesti incolo fara sa se modifice configuratia actuala ? Asa e ca ceva imi scapa ? Parca A 3 a fost gandita ca Bucuresti - Ploiesti.
Ca sa stiti exact ce ma framanta, vedeti iesirea actuala de pe autostrada in DNCB unde se vede clar continuarea spre Bucuresti. Dar la Ploiesti cum e ?
Recunosc, nu stiu cum s-a procedat la Pitesti cu A 1
Cate intrari / iesiri va avea A 3 in / din Ploiesti cand autostrada va fi ( cel putin ) Bucuresti - Brasov ? Si unde ?
_________________
Edit : Si centura Pitestiului vad ca se terrmina "in coada de peste", parca ar fi fost gandita ( iesirea ) ca si o iesire definitiva.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

Acum cativa ani am vazut niste planuri in care autostrada se continua cu un pasaj peste acel giratoriu si apoi cu un super-hobanat peste triajul CFR, si apoi sa dubleze centura si DN1, ceea ce gasesc aberant.
O solutie ar fi ca dupa hobanatul Barcanesti autostrada sa continue pe aceasi directie si sa traverseze CF pe un nou pasaj paralele cu centura, apoi centura si DN1 se transforma in autostrada(pasaje/intrari/iesiri la toate intersectiile) pana inainte de Comarnic(Nistoresti), de unde incepe autostrada spre Brasov.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti andrei11

Nu ar fi de preferat sa amestecam DN 1 ( inclusiv actuala centura ) cu autostrada decat daca facem denivelate la toate intersectiile si maxim 2 accese in autostrada pentru Ploiesti. Mai departe da, e posibil de modificat DN 1 in autostrada pana aproape de Comarnic, dar evident cu unele adaptari  - ocolite localitatile aflate in cale. Poate sa fie mai economic chiar de facut de la 0 ( zero ) o sosea paralela cu DN 1. Nu stiu, n-are nimeni o schita, ceva ? Macar una cu care ni se luau ochii in campaniile electorale.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use