Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasajul Grant

319 posts, 137947 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Pod Grant Goldmund

acelasi principiu si la iesire :franarea celui care vrea sa iasa(cum e acum, direct de pe pod!!) poate produce accidente grave, banda speciala are acest scop, de franare! Astea nu sunt mofturi

 


Re: Pod Grant Dominatrix

Goldmund wrote:
Crede-ma, in multe parti din lume e considerat vital si normal asa ceva, iar Podul Grant are acest minus ce poate fi remediat.Pentru pietoni se pot face poduri suspendate,etc.
Acest minus nu poate fi remediat decat prin largirea pasajului, deci costurile ar fi foarte mari. Totul se rezuma la raportul cost-beneficii...

 


Re: Pod Grant andrei11

Pe cuvant de onoare ca voi nu aveti ce sa discutati si atunci inventati o problema.
De ce asimilati Podul Grant unei autostrazi ? Atunci va intreb eu pe voi de ce strada Mihai Eminescu nu are benzi de accelerare / franare ? De ce str Mihai Bravu / Mieilor nu are benzi de accelerare / franare ?  De ce str Mecet / Ronda nu are benzi de accelerare / franare ? . Vreti sa mai continui cu exemplele ? Observati ca am dat exemple de strazi fara semafoare, ca si Grantul / Basarabul.
Benzile de acelerare / franare se folosesc la autostrazi cand trebuie accelerat / franat de la viteze foarte mari la 30 km / h sau invers ! Nu sunt necesare la 50 km / h viteza maxima legala de pe podul Grant / Basarab.
 Goldmund, articolul din legea romana / germana ( am inteles ca-ti desfasori activitatea in Germania ) prin care este reglementata 'legea fermoarului'. Asta ca sa vorbim la concret. Daca DEMARAJUL este o problema la Grant, atunci colega, imi pare rau, dar tu ai o problema cu demarajul ! Si crede-ma ca stiu Grantul de cand l-a facut mama lui.
la Basarab constructorul va oferit un bonus. Si mai uitati un lucru, Grantul si Basarabul au fost construite in epoci diferite, cu reguli diferite. Eu nu spun ca benzile dedicate ar fi rele, dar nu sunt necesare in cazul de fata. Oricum nu ajuta la fluidizarea traficului.
 Stiti si voi ca si Basarabul are o problema in cazul de fata, rampa de urcare de la Careffour si rampa de coborare pe Plevnei. Mult succes la condus, si nu uitati de Service-ul Auto din capul dinspre Titulescu a pasajului !

 


Re: Pod Grant Nightwolf

Hahahahahahahahah :)

 


Re: Pod Grant vancouver

Benzile de accelerare / franare la punctele de confluenta a doua drumuri principale nesemaforizate fac parte din normalitatea civilizatiei. Este si cazul podului Grant.

In România regulile de trafic si regulile de proiectare a drumurilor pleaca de la premiza ca pe strada se afla 2-3 masini si atât. Si atunci regulile reglementeaza ce trebuie sa se intâmple în cazul în care cele 2 sau 3 masini se intâlnesc în trafic. De ex. la podul Grant: vine o masina pe pod si una pe breteaua de urcare. Atunci masina de pe breteau de urcare asteapta si cedeaza trecerea celei de pe pod, apoi se asigura si intra.

Acest mod de gândire este total depasit pentru conditiile unui trafic cu numar de masini la capacitatea maxima a fiecarui drum. Se pune deci problema ce se întâmpla daca VIN CONTINUU masini pe pod si de asemenea continuu masini pe breteaua de urcare. Dupa regula actuala masinile care se afla pe breteaua de urcare NU VOR PUTEA NICIODATA sa se încadreze în traficul principal, pentru ca trebuie sa cedeze trecerea celor care pe pod vin în flux continuu. In practica ce se întâmpla: cei de pe breteaua de urcare, functie de tupeu,se baga usor, usor peste cei din prima banda a podului, fortând încet intrarea. Altii, mai timizi, asteapta mai mult, unii din urma claxoneaza, etc.. Situatii conflictuale nenumarate. Toate acestea nu au nici o legatura cu CIVILIZATIA, ci doar cu BATAIA DE JOC specifica organizarii traficului în România. (totusi lucrurile se îndreapta în directia buna, vezi cazul podului Basarab)

Argumentul lui Goldmund, cu frânarea si apoi accelerarea brusca, este de asemenea demn de luat în seama, dar totusi nu hotarâtor. In cazul regulii fermoarului, nici o masina nu ajunge vreodata sa stea pe loc, are loc un flux continuu de trafic. Asta este esential: fluxul continuu al traficului, lipsa fragmentarii si reducerea la minim a situatiilor conflictuale.


Ca si multe alte structuri construite in perioada comunista (podul Giurgiu-Ruse, podurile de la Cernavoda CF+auto, toate pasajele subterane din Bucuresti), calitatea lasa mult de dorit, fiind tributara dorintei "conducatorului iubit" de a face repede si ieftin. Acum va trebui sa platim dublat sau triplat ceea ce am economisit atunci.
Dupa terminarea pas. Basarab e clar ca Grant va trebui sa intre în reparatii capitale, probabil cu închiderea traficului pe un sens.

Iar parerea mea este ca,dupa terminarea metroului M5 Dr. Taberei-Eroilor si a pasajului Ciurel-Splai, adica prin 2016-2017, Grant ar trebui complet distrus si refacut, prelungit peste Calea Crângasi, cu coborâre dupa intersectia cu Bd. Constructorilor, la fel cum Basarab a fost si el prelungit pâna la Grozavesti. Cu ocazia asta se pot crea si eventuale benzi de accelerare/frânare.

 


Re: Pod Grant DanCld

vancouver wrote:
podul Giurgiu-Ruse

OT: podul in chestiune a fost construit in anii '50 si a fost proiectat de un arhitect bulgar. Conform cu standardele de atunci a fost si este in continuare un pod foarte bun (stii de exemplu ca segmentul median poate fi "ridicat" pe niste elevatoare daca trebuie sa treaca vase mai inalte?); intretinerea in schimb e dezastruoasa, in special pe jumatatea vecinilor nostri de la sud  :!:

 


Re: Pod Grant andrei11

vancouver wrote:
Iar parerea mea este ca,dupa terminarea metroului M5 Dr. Taberei-Eroilor si a pasajului Ciurel-Splai, adica prin 2016-2017, Grant ar trebui complet distrus si refacut, prelungit peste Calea Crângasi, cu coborâre dupa intersectia cu Bd. Constructorilor, la fel cum Basarab a fost si el prelungit pâna la Grozavesti. Cu ocazia asta se pot crea si eventuale benzi de accelerare/frânare.

Sunt de acord cu tine, numai ca poate nu complet distrus ci modificat, atat pentru crearea benzilor respective cat si ptr prelungirea lui pana dupa B-dul Constructorilor. Ce te faci insa cu ONG - urile care nu suporta supraterane pe motiv ca strica peisajul urban ?

 


Re: Pod Grant Goldmund

Andrei11, pe mine nu ma intereseaza 'cine are dreptate'.  Fiecare e liber sa-si exprime o parere
"la Basarab constructorul va oferit un bonus. "
Nu, Andrei, constructorul nu ne-a oferit nici un bonus, din moment ce peste tot se construieste asa. Asta e normalul! Ar fi fost anormal ca proiectul pasajului Basarab sa semene cu Podul Grant

"Si mai uitati un lucru, Grantul si Basarabul au fost construite in epoci diferite, cu reguli diferite."
Eu am o alta parere:
prin anii 20/30, sec. 20, au fost gandite aceste benzi speciale pentru autostrazi si pasaje(cazul de fata un pasaj suprateran)in Germania.Inginerii de atunci care si-au terminat un studiu de inginerie in 'drumuri si poduri' la Berlin/alte orase germane, au aflat de cel putin 60 ani aceste lucruri.

"Eu nu spun ca benzile dedicate ar fi rele, dar nu sunt necesare in cazul de fata. Oricum nu ajuta la fluidizarea traficului."
Pai exact pentru asta sunt gandite acele benzi (franare/acceleratie), ca sa fluidizeze circulatia.Orice lucrare de acest gen poate (si trebuie!) sa fie intretinuta si imbunatatita in timp :idea: (v. si ce a raspuns vancouver la subiect si pertinent!)

 


Re: Pod Grant Goldmund

...si daca nu sunt bani pentru imbunatatirea (cu adevarat, nu cum s-a refacut pasajul pana acum, de vreo doua ori in ultimii ani...)circulatiei pe podul Grant, nici o problema-asta nu inseamna ca unele pareri/idei referitoare la fluidizarea circulatiei sunt false doar pentru ca 'bugetul nu permite'.

 


Re: Pod Grant burli

zilele acestea au refacut si vopsit parapetii

 


Re: Pod Grant earthchild

earthchild wrote:
Pentru vizibilitate la urcarea pe pasaj sunt suficiente oglinzi amplasate unde trebuie. Chiar nu inteleg de ce nu se apeleaza la aceasta solutie, cand urci rampa dinspre Giulesti, spre exemplu, ai o masina mai joasa si nu vezi peste parapet, trebuie sa iti sucesti capul la 130 de grade inainte de a intra pe banda 1.


He, he!
Zilele trecute am vazut oglinzi montate pe pasaj!
:)

 


Re: Pod Grant shoppy

Oglinzile sunt, dar le lovesc camioanele si le misca astfel incat devin inutile.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pod Grant Utilizator anonim

Astazi din ce am alfat de la primarul Sorin Oprescu imediat dupa deschiderea Basarabului pasajul Grant va intra cateva luni in cosmetizare, schimbare parapeti, vopsire, montarea unui nou tip de rosturi de dilatatie si reasfaltare. Si acesta va fi dotat cu panouri informative si senzori seismici.

 


Re: Pod Grant rails

stii cumva daca il vor inchide complet, sau se va proceda ca ultima oara, cu cate un sens inchis ?

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421212 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use