Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pietonalizare Piața Revoluției

34 posts, 3268 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Pietonalizare Piața Revoluției shoppy

Da, probabil printr-o lege a sigurantei si anti-tero toate institutiile statului au ajuns improprietarite cu strazile adiacente pe care au pus bariere si si le-au transformat in parcari personale.

Daca vrem sa discutam serios atunci primul pas toata amprenta Calea Victoriei, Piata Revolutiei, curtea din fata Muzeului de Arta si Strada Academiei, de la Strada Stirbei Voda si pana la Strada Ion Campineanu trebuie sapat, facut parcare subterana si eliminate toate locurile de parcare de la sol, altfel este doar frectie.
(Chiar, este planificat vreun metrou pe aici?)

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției ByOnu

Exista niste realitati: astazi adevarata piata a Revolutiei este nimic mai mult decat ...parcarea MAI. Nu imbie pe nimeni la pas. Pe cand Calea Victoriei este supraaglomerata in zona magazinului Muzica - Biserica Kretulescu - Monumentul Revolutiei. Prin urmare, de ce sa nu facem un pas putin mai curajos si sa lipim cu adevarat cele doua piete (Revolutiei si Enescu), fara intreruperi rutiere.

Propun asta, dar nu cu 3b/sens, ci doar cu 2, ar fi suficient.:

Alternativ Onu.png (1.53 MB; downloaded 1419 times)



Later edit: Sau, daca tot incap 3 randuri de masini pe Campineanu intre Academiei si Balcescu, de ce ca nu-l folosim drept sens unic singular spre esti (2 benzi), iar Dobrescu sens unic spre vest (2-3 benzi).

sau asa.jpg (415.48 KB; downloaded 1404 times)

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției Isaac

Dacă devine zona pietonală.. de ce pista de biciclete nu este redirecționată pe centru ci continuă să treacă pe lângă statuia lui Carol prin dreptul Bibliotecii..

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției Valentin

O observatie buna, pista ar trebui mutata "pe directa".

Imi place ultima propunere a colegului nostru ByOnu, singura observatie/conflict ar fi la intersectia C. Victoriei - I. Campineanu, in sensul in care si acum, se produc ambuteiaje din pricina ca sunt doua benzi (una dreapta, alta inainte) si sunt unii care fac dreapta de pe banda a doua sau sunt cei din sens opus care fac stanga si blocheaza, aici ar trebui umblat cumva (evident aici vorbim de detalii). Varianta cea mai simpla interzis stanga dinspre Universitate si banda reconvertita pentru cei care vin dinspre Sala Palatului. Iar prima banda in loc de dreapta sa fie inainte si dreapta.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției AdrianC

Foarte buna propunerea colegului ByOnu!  Asa se leaga piata de alte obiective, restaurante, etc.

La fel trebuie facut si la Piata Unirii si oriunde mai sunt zone din astea "pietonale" inconjurate de trafic din toate partile de nu-i arde nimanui sa mearga.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției aztec

Ca unul ce a lucrat in zona 15 ani spun...

Situatia traficului in zona nu este simpla deloc.
Sunt o gramada de fluxuri ce trebuiesc deviate si problema apare la capacitatea de preluare a strazilor din zona.
Deci trebuie deviat pe undeva tot traficul de pe Calea Victoriei, Știrbei Vodă, Câmpineanu, Academiei...
Pana acum aveai 4 descarcari catre Magheru-Universitate
Prima pe langa Ateneu, apoi pe Dm I Dobrescu, Campineanu si In continuare pe Calea Victoriei...
In cazul propunerilor ..traficul Victoriei-Stirbei se deviaza pe Câmpineanu...
Apoi si acum sunt mari probleme cu strada Academiei sau cum se numeste, cea care vine de la universitate si se intersecteaza cu Câmpineanu din cauza vizibilității in intersectia aia ciudata.
Apoi...mare parte din bucureșteni nu stiu sa plece din panta, asa cum este pe Câmpineanu cu Victoriei...mai abrupta fata de Știrbei.
Plus ca toate prounerile aste banuiesc ca trebuie sa treaca de poliția rutiera...si cum va afecta exact ministerul ai angajații...ma astept la o mare impotrivire daca nu au varianta parcarilor rezolvate.
Deci acum sunt 4-5 benzi de trafic intens (2 Victoriei-2 sau 3 Stirbei) ce momentan se descarca in 7 benzi(1 Ateneu-2 urmatoarea strada-2 Dm i Dobrescu-2 Victoriei).
Cate raman?

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției shoppy

Nu panta este problema, masinile mai noi de 10 ani au asistenta la pornirea din panta iar la cele mai vechi de 10 ani se iau ambreiaje de la dezmembrari.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției zapacitu

Lasati fanteziile cu devieri... care e scopul? Zona are doar cateva obiective minore si foarte putin potential in forma actuala. Daca discutam de pietonal pe Regina Maria la Universitate si Academiei intelegeam - dar e un dezastru pentru fluxurile de trafic. Si sugrumarea traficului fara alternative e o ineptie, un esec pentru comunitate din toate punctele de vedere. Chiar si pentru pietonii fara masini, indirect. Facem "pietonal" fara studiu... intr-o piata in care ai 75% spatii goale si doua artere auto. Practic e in mare parte pietonal DEJA. Trebuie oricum aviz de la Rutiera si de la Interne pentru desfiintarea parcarii si transformarea Academiei in artera principala (pentru ca de trafic nu scapi). S-o vad si pe asta.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției AdrianC

Ateneul, Palatul Regal , Sala Palatului sunt  obiective minore. Mda, nimic de zis.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției subway guru

Ideea de perspectiva acolo era cu parcare subterana + spatii comerciale, totul in subsol.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției ByOnu

@zapacitu,

1. Obiectivele nu sunt deloc minore, sunt clar in top 10 / Bucuresti.

2. Care "fara alternative"? Buzesti-Berzei si Magheru ce sunt? Am facut tabula rasa pe Buzesti tot pentru a inghesui traficul pe Victoriei?

3. "Foarte putin potential"? Ai fost vreodata la strazi deschise? Ala e potentialul real. Te calci pe picioare. Bucurestenii vor sa se plimbe pe Victoriei. Iar mediul privat vrea sa fie deschise mici afaceri pe Victoriei, si au dat deja masiv tonul si la renovari ale cladirilor.

Imi pare rau, sper sa nu sune necolegial, dar nu vreti schimbare, nu vreti ca lucrurile sa evolueze, nu vedeti in perspectiva.

Simt ca sunt aceleasi discutii din 2014 de cand se ingusta Calea Victoriei: cui ii trebuie trotuare "asa late" etc. Oribile timpuri si oribile reminiscente.

@subway guru, de ce ai veni pe Calea Victoriei pentru a face shopping in ...pasaj? Nu ajuta pe nimeni asta. Afacerile trebuie sa revina la VITRINA, in cladiri. Doar asa vom scapa de cladiri abandonate si zone moarte. Mallurile ne-au invatat asta.

Cat despre parcare subterana, sunt de acord - dar doar daca nu repetam prostia de la Universitate cu stradute pe care poti parca gratuit, inclusiv pe trotuare, la doar 2-3 minute de mers pe jos. Daca o facem, atunci in afara de un numar mic de parcari la strada pentru livrari si stationari foarte scurte, nu trebuie sa mai ramana nimic pe o raza de cel putin 3-400m.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției aztec

Singura varianta de inchidere a Victoriei sa fie si utilă este de la Bl Dacia pana la Casa Centrală a Armatei...sau chiar la chei...
Pt ca la de la Dacia ai variante de ocolire mai generoase ...

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției cris_m

ByOnu wrote here:
@zapacitu,
3. "Foarte putin potential"? Ai fost vreodata la strazi deschise? Ala e potentialul real. Te calci pe picioare. Bucurestenii vor sa se plimbe pe Victoriei. Iar mediul privat vrea sa fie deschise mici afaceri pe Victoriei, si au dat deja masiv tonul si la renovari ale cladirilor.

Gresit, bucurestenii se plimba pe Calea Victoriei pentru ca nu au parcuri suficiente, iar cele care exista sunt mai mult decat pline in weekend. Asta e realitatea, nu ca are ceva ultra-mega wow Calea Victoriei. Iar legat de acele obiective ultra-mega importante enumerate,e lumea "gramada" pe ele tot timpul anului (haha ce gluma). Noroc cu Noaptea Muzeelor ca mai spala rusinea.... astia suntem oameni buni, nu dam 2 bani pe cultura si recreerea noastra de calitate.

 


Re: Pietonalizare Piața Revoluției Beaver_27

Și ce facem, începem să dărâmăm blocuri să facem parcuri peste tot unde efectiv nu e spațiu? Și îți dau un exemplu viena, unde deaspura U3 între gara de Vest și centru, exista un bulevard care pare pietonalizat, și arată incredibil și era plin de oameni.  Dacă ar fi după mine, aș face toata calea victoriei pietonală, totuși nu ne-am născut în cutii de metal pe 4 roți, să nu uităm că avem metrou paralel cu acest bulevard și 40 de mii de linii de transport care îl înconjoară.
Screenshot_20230525_202055_Maps.png (1.65 MB; downloaded 971 times)

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421209 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use