Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023)

34 posts, 4507 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) zapacitu

Solutia reala este sa mai ridici piata cu inca un metru si jumate cand refaci capacu'... apoi intra orice tir prin pasajul ala.

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) WT_fan06

De ce ar trebui să intre orice tir în pasajul ăla? Întreb pentru a 5-a oară, ce caută tirurile în centrul centrului și de ce să facilităm tranzitul TIRURILOR prin centru? :popa:

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) survola

Oricum, TIR-urile pot să o ia pe deasupra  🥸

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) andreiiul

Cu toate masurile de semnalizare, vineri era sa asist la un nou accident cu un autocar (tot pe directia Cantemir-Universitate). U autocar de BG a evitat pasajul abia dupa ce a lovit primul set de lanturi atarnate. Deci, unii chiar si-o cauta singur.
Singurele TIR-uri care ar avea ce cauta prin centru, dupa parerea mea, ar trebui sa fie doar cele care vin cu echipamente pt diverse evenimente sau livrari speciale. In rest camioane de 7.5t maxim. In schimb, autocarele trebuie sa poata trece prin pasaj, astfel nu aglomerezi si mai mult intersectiile de sus (si asa foarte aglomerate)

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) WT_fan06

Care este fluxul de autocare blocatoare de intersecții, de s-ar justifica ridicarea pieței? 😁

Ce sume de bani ar trebui cheltuite și cât timp ar dura o asemenea operațiune ca să beneficieze niște tiruri și niște autocare?

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) zapacitu

Sunt atatea filmulete cu poduri deschizatoare de conserve ca nu le poti viziona pe toate. Cat timp exista o limitare la ceva sub inaltimea uzuala a autovehiculelor, vor exista accidente.

Daca ai pune limita de inaltime la 1,60m ai vedea numa gip-uri decapotate (Dacia Stepway are <1,55 de ex). Stiu ca teoretic un sofer de tir/autocar e profesionist, insa de regula nici nu conteaza semnele astea cu inaltime si latime. Rar are sens sa le bagi in seama. Unirii e un astfel de caz. Serios acum, cat de des conteaza pe un bulevard principal o astfel de limitare?

Colac peste pupaza sigur "pe acolo zice GPSul", si cum Zeul Gipies nu a visat ce inaltime are cotetu tau cu multe gaini...

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421869 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use