Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai

120 posts, 15030 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Nu este bine:
- la prima curba intersectezi instalatia pistei, trebuie sa te duci mai incolo, dincolo de strada Brodina
- daca mai tai si giratoriul cu tramvaiul il faci zob mai ales ca o sa fie scump si sa le expropriezi alora toate parcarile, mai bine te duci mai incolo pana pe Strada Stefan Holban si il bagi pe sub pasaj undeva in fata la Decatlon

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

Voi realizati ca deja ar creste semnificativ durata calatoriei? Ala poate fi un ocol si de 10 minute. Pai asa o sa coboare majoritatea la Aeroport pentru a schimba cu autobuzul.

Nu mi se par solutii viabile astea. Imi amintesc de propunerea STB pentru a unifica reteaua de troleibuz la gara printr-un ocol de cativa km via Buzesti. Nu e ce trebuie.

Scopul extinderii nu e sa duci la mall un fier gol, ci sa duci un mijloc de transport util OAMENILOR, rapid si cat mai direct.

Decat ce vorbiti voi pe acolo, mai bine deloc.

Intr-o lume ideala, s-ar incerca coroborarea extinderii cu realizarea metroului pentru a se gasi o solutie comuna. Cele doua nu se canibalizeaza reciproc. Nu ar trebui ratata ocazia ca la Razoare. Sapam o singura data si bine. Vise, stiu.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Daca este separat de trafic atunci 3 statii trec repede, chiar mai repede decat autobuzul daca autobuzul ia blocajul din dreptl pistei de la Aeroportul Baneasa in ambele directii cum se intampla de obicei pe acolo; si apoi in unele zile poate sa fie frig, canicula, ploaie, ninsoare, vant, nu-ti arde sa te trambalezi de fiecare data pentru scurtat 2 statii, mai ales daca ai si cumparaturi si de la capat in tramvai garantat prinzi loc pe scaun.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai andrei11

subway guru wrote here:
Fantezie curata! Ai incercat sa iesi din selulgros si sa te inscri in giratoriul de sub DN1?

Semafoare. Ce, scade valoarea intersecţiei dacă e semaforizată ?
shoppy wrote here:
- la prima curba intersectezi instalatia pistei...

Ce instalaţie ? Baliza luminoasă ? Bleah, nu e nico problemă.
De baliza asta ce spui ? ( e la Sibiu ).
2023-02-08_15-28-02.jpg (310.03 KB; downloaded 1317 times)

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Ce semafoare visezi? Acolo nici macar un autoturism nu se poate incadra sa faca slalom stanga-dreapta ca sa se inscrie in giratoriu pe contrasens…
Nu mai confunda visele umede cu realitatea!

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

Guru, ce propui? Tramvaiul trebuie extins, asta e clar. Care e propunerea ta de realizare a acestui obiectiv?

Intreb pentru ca doar ii contrezi pe toti. 😅 Vreau sa inteleg cum se poate mai bine.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Utilizator anonim 2

Cred ca pierdeti din vedere ca problema cea mare nu e neaparat inaltimea ci potentialele perturbatii electromagnetice asupra instalatiei ILS a aeroportului. Traseul se poate amenaja paralel cu DN1 coborit la o cota rezonabila (1 sau cel mult 2m) dar acoperit cu o plasa metalica impamintata, cu ochiurile de dimensiuni corespunzatoare pentru a fi opaca din punct de vedere electromagnetic pentru orice armonica semnificativa.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai zapacitu

De aceea recomandarea era sa mergi pana aproape la Romatsa in curte, nu pe prima stada la dreapta unde esti fix langa beaconurile de pista care trebuie sa fie vizibile si foaarte aproape de emitatoarele radio ale pistei (insa nu cred ca suficient de aproape pentru interfenta, mai ales ca antelene de localizare bat in directia OPUSA celei prin care trecem noi iar altitudinea minima la care va trece un avion in zona aia e cel putin 30m daca am calculat eu bine). Dupa ce ai mers pe sosea 400m, esti suficient de departe (~1km de capat) pentru a putea umbla cu catenara la vedere pe sub pista.

Sunt trei variante: alb, galben si portocaliu. Cu "marker" e prelungirea pistei, la ochiometru pana unde ar conta prezenta instalatiei electrice a tramvaiului. In teorie ar merge si pe prima strada, daca ar fi fost deja acolo. In practica, nu cred ca s-ar aproba atat de aproape.

jdr.jpg (573.04 KB; downloaded 1130 times)

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Nu contrez pe nimeni dar nu-mi plac pseudo-solutiile fantasmagorice.  :bere:

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Stai linistit ca se construieste si metroul, nu trebuie blamat tramvaiul de frica ca nu se mai construieste metroul, si oricum sunt pe trasee complet diferite, nu sunt la concurenta intre ele.

Daca nu ne da Romatsa o schema cu ce tensiuni / emisii radio sunt permise in ce zone fata da pista atunci degeaba ne dam cu parerea, la Henri Conda ai linie de 220kW la 3,5km de capatul pistei, care 220kW este de 270 de ori mai mare decat 0.75kW cat ai la tramvai, deci daca imparti 3.500m la 270 iti da ca poti sa ai 0.75kW la 13m de capatul pistei.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Cristi N

Tensiunile electrice se masoara in Volti, kiloVolti, etc , nu in Watti, kiloWatti, etc.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Stau foarte linistit, nu-ti face griji!
Problema cea mai delicata e intre pasajul subteran si aerogara si apoi in dreptul pistei.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Utilizator anonim 2

Nu tensiunea e problema ci emisiile parazite date de contactul imperfect intre patina si firul de contact, functionarea circuitelor redresoare si a altor agregate de pe tramvai. Poti sa ai in apropiere si o linie electrica si de 400kV dar curentul indus nu va face nici o problema fiindca va fi la frecventa de 50Hz, eventual cu citeva armonici dar foarte departe de gama de lucru a ILS-ului (~110MHz si 330MHz). Flamele si sursele in comutatie insa produc spectru mult mai bogat, cu componente de amplitudine semnificativa in apropierea benzii ILS-ului.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Intrbarea numarul unu ar fi cati clienti frecventeaza pedestru pravaliile mall gen Dede, Ikea, Brico? Sau de fapt vreti sa incurajati corporatistii sa mearga cu masina personala in parcarile generoase de acolo dupa care sa se urce in tramvai ca sa mearga la job? Halal isprava!

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421217 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use