Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti

19 posts, 3159 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti andrei11

Aha, o să încerc să schiţez ceva, dacă-mi iese, nu promit. Să nu fie foarte complicat.

 


Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti drbm

Ar fi un indiciu de interes faptul că magistrala de canalizare este dispusă între Rodul Pământului și Baba Novac fix pe banda a 3-a a șoselei Mihai Bravu sens N->S, iar magistrala de termoficare s-ar găsi sub linia de tramvai (vezi lucrările recente la utilități din ultimii 3ani).
În plus, din ce îmi amintesc, zona verde din fața blocurilor dintre aceleași repere stradale a fost translatată spre est , iar aleea și parcarea deasemenea lărgite, față de situația existentă înainte de construirea M1 (fostă M3) - amintire din epoca liceului, când băteam Bucureștiul pe bicicletă.
Eu cred că galeriile de metrou sunt pe partea dreaptă (vestică) a șoselei M. Bravu și am convingerea că spațiul estic a fost lăsat liber in mod deliberat.
Cu alte cuvinte, singura dilemă ar fi: la ce adâncime intersectează galeriile de metrou semirondul estic și culoarul S->N al șoselei Mihai Bravu.
E doar o opinie, nu sunt inginer...

 


Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti zapacitu

De magistralele de canalizare si termoficare am cam uitat, recunosc. Daca s-ar pune problema SUBtraversarii metroului cu galeriile tunelului auto... vorbim de o adancime neplacuta, cel putin -15 ca ordin de marime. Asta inseamna ca rampa de iesire devine brusc ori foarte aburpta, ori foarte lunga.

 


Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti survola

Tunelele de metrou sunt atât de aproape de suprafață încât produc probleme.
Pasajul Unirii e unul dintre exemple, aici pare a fi altul.

 


Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti zapacitu

Intreaga magistrala de pe la Obor inspre Dristor este foarte sus. Daca iau cota de la Piata Muncii*, tunelele in zona intersectiei sunt FIX unde ar trebui sa treaca un pasaj auto. Ca sa mergi pe SUB ele, ziceam mai sus: rampe luuungi. Iar ca sa treci pe deasupra lor... nu urca nimeni piata cu 2-3m sa repetam Unirii.

*) desi dupa Muncii spre Dristor tunelele coboara putin, apoi urca la loc. Ochiometric si raportat la nivelul carosabilului de la suprafata, Dristor 2 este mai sus decat Muncii. Daca citesc putin pe diagonala tabelul pus de Andrei11 pe pagina anterioara, inteleg ca inainte de a se inscrie in curba la stanga chiar inainte de intrarea in intersectia Baba Novac dinspre Muncii, tunelele ar fi de fapt la un minim al segmentului Muncii-Dristor.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421919 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use