Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu (2022 - 2023)

64 posts, 12334 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu (2022 - 2023) ByOnu

(2022 - 2023)Din randari se remarca urmatoarele:
1. Pentru a intra in terminal si spre str. N. Teclu, tramvaiele vor taia intrarea rampa pasajului.
2. Pasajul lasa loc pentru o extindere a tramvaiului spre est.

1.png (260.54 KB; downloaded 4296 times)


2.png (222.71 KB; downloaded 4320 times)


3.png (169.1 KB; downloaded 4296 times)


Sursa imagini: Pagina de Facebook a PS3.

Proiectul de fluidizare a traficului din zona comercială a Bulevardului Theodor Pallady.

Iată detaliile:
▶️▶️▶️ OBIECTIV DE INVESTIȚIE: ACCESIBILIZAREA PRIN DEGAJAREA TRAFICULUI A ZONEI COMERCIALE BD. THEODOR PALLADY
(CONSTRUIRE PASAJE RUTIERE SUPRATERANE)

În prezent, în intersecția dintre Bulevardul Theodor Pallady și strada Nicolae Teclu accesul la trafic al participanților ce vin pe bulevardul Th. Pallady și vor să acceseze centrul comercial, se face semaforizat, prin amenajarea unor benzi de așteptare față de traficul ce se desfășoară în lungul bulevardului dinspre Autostrada A2 (Bucuresti – Constanța).
Având în vedere necesitatea reorganizării intersecției, astfel încât traficul actual și de perpectivă să se poată desfășura, fără sincope și în condiții de confort și siguranță, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții Accesibilizarea prin degajarea traficului a zonei comerciale Bd. Theodor Pallady, proiect care presupune construirea a două pasaje rutiere supraterane, fiecare cu câte două benzi de circulație, pentru fiecare sens de deplasare, în vederea separării traficului ce intenționează traversarea intersecției către centrul orașului, față de traficul local ce se poate desfășura astfel mult mai ușor la sol.

❗️Modernizarea infrastructurii rutiere presupune și lucrări de deviere a tuturor rețelelor subterane din amplasament, care intră în incidență cu obiectivul proiectului. Pe amplasamentul destinat construirii obiectivului de investiții există tipuri de utilități ce vor trebui relocate, astfel încât să se asigure eliberarea amplasamentelor necesare demarării lucrărilor pentru pasajele rutiere supraterane.
▶️▶️În vederea elaborării documentației pentru autorizarea lucrărilor de construire privind obiectivul de investiții Accesibilizarea prin degajarea traficului a zonei comerciale Bd. Theodor Pallady, sector 3, București, Primăria Municipiului București a emis Certificatul de urbanism nr. 310 R/1835364 din 22.04.2020 prin care au fost solicitate 21 avize. Au fost obținute 19 avize favorabile și se pregătesc documentele necesare depunerii documentației pentru obținerea avizelor Comisiei de Coordonare Retele și Comisiei de Urbanism din cadrul PMB.
În conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, prin HCLS3 nr. 136/2020 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții Accesibilizarea prin degajarea traficului a zonei comerciale Bd. Theodor Pallady cu valoarea totală de 26.727.057,92 lei inclusiv TVA din care C+M 22.803.121,64 lei inclusiv TVA.

✅✅Principalele avantaje ale realizării obiectivului de investiții prezentat sunt:
1️⃣reducerea timpului de deplasare a autovehiculelor care tranzitează zona,
2️⃣reducerea gradului de poluare prin scăderea consumului de carburant pe unitatea de distanță,
3️⃣dezvoltarea infrastructurii existente și creșterea siguranței participanților în trafic prin asigurarea unei infrastructuri moderne, conformă cu cerințele actuale, atât din punct de vedere al structurii rutiere cât și al utilităților acesteia,
4️⃣degrevarea zonei prin orientarea și separarea sensurilor de trafic,
5️⃣standarde civice și de mediu la nivel mult mai ridicat comparativ cu situația existentă.
Pentru acest obiectiv lucrările au fost atribuite societății ALGORITHM REZIDENTIAL S3 S.R.L.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu TrainWrecker

Lucrarile vor afecta si circulatia tramvaielor similar ca la Doamna Ghica, iar liniile sa fie deviate la Faur sau la bucla de la Piata Titan?

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu Media

Intrarea tramvaiului în terminal nu se putea face pe sub pod?
Dacă tot faci pasaj acolo ar trebuie găsite soluții și pentru tramvai.
Poate dus în parcarea de la Ikea.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu BGP2597

Din nou alegem ce e mai scump și prost, totul să continuăm autostrada cât mai mult în oraș.  Oare în loc de 2 pasaje paralele, nu s-ar fi putut adopta o soluție similară celei de la VIVO Florești cu o bandă de stânga denivelată? Până la urmă acesta este fluxul care generează conflict și aglomerație.

https://www.google.ro/maps/@46.753931,23 ... !3m1!1e3

Tramvaiul ar fi putut intra în buclă pe sub pasaj doar dacă pasajul de pe sensul spre A2 ar fi fost mai lung. În randare e destul de clar că e practic imposibil să bagi tramvaiul pe sub pasaj, apoi în buclă, însă dacă rămâne în picioare această variantă, ar fi de studiat extinderea tramvaiului până la M Anghel Saligny cu buclă de întoarcere în rondul de la intersecția cu Str. Balta Albina și Libertății sau după rond, integrat într-un P+R.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu ByOnu

Avem deja Hurmuzachi si nu e ce trebuie. Daca vor sa faca o treaba, atunci pasajul spre A2 ar trebui lungit.

Sustin extinderea tramvaiului, dar chiar si asa, linia de pe Str. N. Teclu tot va genera trafic tehnologic.

Orice P&R s-ar face, el trebuie conectat la metrou.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu BGP2597

De acord cu fiecare aliniat.

Traficul tehnologic spre și dinspre Teclu se poate încadra pe sub pasaj, cu modificarea buclei și construirea unei bretele de viraj sub forma schiței de mai jos - ar folosi practic aliniamentul liniei cele mai din interior a buclei existente, care ar dispărea din peisaj.

P+R firește că este absolut necesar să fie conectat la metrou, însă am propus amplasamentul respectiv, după rond între sensurile de mers, pentru a nu construi fix deasupra stației de metrou. La Anghel Saligny nu văd ce dificultăți ar putea fi în construirea unui nou vestibul și acces în capătul înfundat al stației.

Propunere modificare acces Depoul Titan.
Untitled2.png (1.45 MB; downloaded 4043 times)

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu ByOnu

De acord si eu cu tot ce ai scris si cu schema. :)

Dar in cazul asta, poate ar fi la fel de benefica implicarea PS3, daca tot e asa dornica de rezolvat problemele care fara discutii tin de Capitala*, in realizarea P&R Titan + extindere tramvai + acces nou estic al statiei de metrou (nu inteleg de ce azi cei din satul Cățelu trebuie sa ocoleasca statia 150m pe la suprafață).

*ca locuitor al S3, nu inteleg de ce sectorul meu imi arunca banii pe doua pasaje care sunt in interesul intregului Bucuresti, fara a rezolva o problema punctuala a locuitorilor S3. Nu acolo sunt problemele S3, nici macar cele de trafic. In acelasi timp, in zona mea, avem ghene pe I Love S3 pe strada cu o scursura aromata ce se intinde pe vreo 20m in ambele directii, ocupand trotuarul, carosabilul, fiind bombe sanepidice. Tot in zona mea, n-am copaci. Ii cer lui Negoita copaci de cand e primar.

Pasajele astea se fac doar pentru ca este o cursa intre Negoita si Baluta dpdv al popularitatii, iar Negoita cred ca a inceput sa fie de cativa ani in umbra lui Baluta la capitolul sectoristilor. Se lauda care mai care cu sectorul verde, capitala capitalei, samd.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu shoppy

Majoritatea votantilor din S3 se gandesc ca, in primul rand, pasajele ii avantajeaza pe ei, le reduce timpul de stat in trafic si le creste valoarea proprietatilor, acestia sunt bucurestenii, si cei de acum 10 ani, si cei de acum 1 an, si cei care vor veni anul viitor, ce va fi peste 2 ani nu se gandeste nimeni, sau se gandeste da e convins ca se va descurca ca doar e baiat destept, deci vor vota la sector pentru cine construieste pasaje.
Acum ca avem concurs intre Betonel 3 si Betonel 4 pentru care va fi viitorul candidat la PMB, absolut, dar pana acolo nici sectorul nu-i de lepadat, ce-i in mana nu-i minciuna.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu zapacitu

Practic in loc sa faci cele doua pasaje, e mai simplu sa faci un simplu pasaj mai lung pe o singura directie si o bucla de intoarcere. Dupa parerea mea, este nevoie de un singur pasaj: pe directia de IESIRE, dinainte de statia de tramvai (se evita conflictul tramvai-auto la intrarea in bucla de intoarcere), iar pe acest pasaj se completa cu o bretea de intoarcere ce permite acces atat la centrul comercial cat si intoarcere simpla. Sub pasaj poate ramane un semafor dedicat stanga pentru directia INTRARE -> Teclu (flux foarte mic). De asemenea, utilizand pasajul (pe bucla de intoarcere) se poate asigura si supratraversare pietonala, daca se doreste anularea semaforului (desi nu ar fi necesar asta).

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu andreiiul

De maine incepe haosul in zona
🚧Primăria Sectorului 3 anunță faptul că circulația pe bulevardul Theodor Pallady pe sensul de mers dinspre autostrada A2 spre București va fi deviată temporar începând de mâine, 26 noiembrie, în vederea executării lucrărilor la pasajul rutier suprateran din zonă.
🚗Astfel, traficul va fi deviat pe breteaua existentă, paralelă cu bulevardul, bretea care asigură accesul și ieșirea din parcările complexului comercial din zonă.    
👷De asemenea, urmează să se închidă și breteaua pentru virajul la stânga de acces în zona comercială, bretea aflată pe sensul celălalt de mers, dinspre București spre autostrada A2, după intersecția cu strada Nicolae Teclu. Astfel, autovehiculele care circulă pe sensul de ieșire din oraș vor ajunge în zona comercială mergând până la rondul aflat în intersecția cu strada Balta Albina. Aici vor intoarce pe sensul spre oraș și vor avea acces în zona comercială de pe breteaua pe care se va devia circulația.
Reamintim faptul că Primăria Sectorului 3 mai derulează un proiect major de infrastructură, respectiv construirea unui pasaj rutier suprateran în zona ieșirii pe autostrada A2, al cărui rol principal este de a degreva intersecția bulevardului Theodor Pallady cu strada Drumul între Tarlale.
Ne cerem scuze pentru discomfort și vă mulțumim pentru întețelegere!


Singurul comentariu cat de cat pertinent
Cu siguranta sunteti inconstienti!!! - "autovehiculele care circulă pe sensul de ieșire din oraș vor ajunge în zona comercială mergând până la rondul aflat în intersecția cu strada Balta Albina. Aici vor intoarce pe sensul spre oraș" - Tot la "rondul Albina" intorc si cei care vin pe pe Drumul Intre Tarlale sau de pe A2 si nu pot inainta sau efectua virajul la stanga pe strada Uzinei!!! O sa vedeti ce circ va fi acolo. Sa numarati numarul accidentelor!
.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu ByOnu

https://gandul.ro/actualitate/video-excl ... 19902574

Când va fi finalizat „Pasajul spre mare”

Ștefan Dumitrașcu a mai declarat, miercuri, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că pasajul de pe bulevardul Theodor Pallady, la intrarea pe Autostrada Soarelui, va fi finalizat în luna august a acestui an.

Potrivit lui Ștefan Dumitrașcu, pasajul va fi finalizat în august, în condițiile în care în zonă se lucrează „sub trafic”.

„Uitați-vă la podul care este în execuție în zona IKEA, pe bulevardul Pallady, este ieșirea spre mare, și zic că în proporție de 99,99%, în august, bucureștenii vor putea trece spre mare, fără să aibă niciun fel de probleme pe acest pod.

O perioadă de execuție de un an și două luni pentru un asemenea obiectiv, mai ales că se lucrează sub trafic, și nu este Doamna Ghica (…) Cu oameni de specialitate, cu Brigada Rutieră, dar și cu Poliția Locală a Sectorului 3, care să participe din sută în sută de metri la orientarea traficului, să nu fie catastrofa de la Doamna Ghica”, a declarat Ștefan Dumitrașcu.

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu URANUS

Oare le-o fi venit mintea la cap? Azi se sapa ceva inainte de bucla de intoarcere (ma refer la sensul de iesire spre A2, oricum si devierea incepe din dreptul drumului de acces la Dedeman/Mc Donalds deci cu mult inainte de bucla!

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu URANUS

Astazi am observat niste insemnari cu vopsea portocalie P1, P2, P3 pe bordura negoiteana inaintea bretelei tramvaielor ceea ce (daca P = pila) inseamna ca le-a venit mintea la cap!

 


Re: Pasaj suprateran IKEA Pallady / STB Titan / str. N. Teclu URANUS

Da, am avut dreptate, azi foreza lucra înainte de breteaua tramvaielor! Deci au schimbat proiectul!

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421194 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use