Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu

29 posts, 4546 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu Aron

Din ultimul video postat(din topicul Aprilie 2023) puteti observa cum la min 1:55 un tir sta pe banda a 2-a paralel cu alt tir pentru a opri alte masini sa taie coloana. Iar la minutul 3:22 alt tir se pune paralel cu ultimul tir din coloana in aceeasi idee.

 



Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu orex

Conform OUG nr. 195/2002 art. 35. alin. (1) Participanţii la trafic trebuie să aibă un comportament care să nu afecteze fluenţa şi siguranţa circulaţiei, să nu pună în pericol viaţa sau integritatea corporală a persoanelor şi să nu aducă prejudicii proprietăţii publice ori private, deci, conduita ”admirabila” a TIR-stilor, in zagazuirea traficului, dupa cum li se nazare, nu-i un lucru demn de urmat si de admirat! :yes:  

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu zapacitu

Tot in acelasi OUG care tine loc de Cod Rutier scrie si ca nu ai voie sa depasesti coloana ...deh daca tu te crezi jmecher si gasesti un fraer sa te lase sa intrii inapoi 10 masini mai incolo...

TIRurile asigura fluiditatea traficului - e mai "costisitor" sa utilizezi doua bezi pe o distanta scurta apoi sa reintrii in flux (traficul incetineste mult mai mult) decat daca s-ar utiliza o singura banda pe acelasi segment. TIRul face ce trebuie deci merita tot respectul. Politia ar trebui sa faca asta. Sau macar sa blocheze a doua banda in zona respectiva pentru fluidizarea traficului.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu shoppy

In tarile civilizate exista spoturi promo care spun sa se utilizeze benzile pe toata lungimea lor si unde se termina o banda acolo sa se faca fermoarul. Este si logic, 2 km de coloana pe 2 benzi inseamna 4km de coloana pe o singura banda, daca am face coloana pe o singura banda la nesfarsit ca "cine depaseste coloana este nesimtit" atunci coloana poate ajunge in intersectia dinainte si sa o blocheze si pe aceasta, blocand masini care nu circula pe directia coloanei.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu zapacitu

Hai sa ne amintim in ce tara traim si cum se circula la noi "la nesimtire", precum si de faptul ca vorbim de o "latire" pe 800m, nu 4km. Orice masina depaseste in zona asta va provoca o incetinire a traficului, deci oricine depaseste aici incurca pe toata lumea mai putin pe el, cu alte cuvinte acea depasire nu trebuie facuta.

Toate astea fiind luate in calcul, ar fi benefic pentru giratoriul de aici sa NU existe 4 benzi la sol pana cand nu se va putea CONTINUA pe 4 benzi in sensul respectiv.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu shoppy

In cazul acesta da, ar trebui blocata, dar nu bloceaza ei zonele cu 2 benzi de pe Valea Prahovei unde este scandal zilnic de 20 de ani.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu subway guru

Se pare ca pasajul Domnesti nu prea a rezolvat mare lucru. La fel ca la pasajul Mogosoaia.
Daca nu gandesti si rezolvi caile de acces si evacuare nu poti obtine rezultatele scontate.


 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu Cristi N

Din punct de vedere al tranzitului pasajele au rezolvat problema, acum se poate circula pe centura in dreptul lor fara probleme. Pe Prelungirea Ghencea si spre Domnesti sunt in continuare probleme din cauza infrastructurii deficitare din Bucuresti si Domnesti.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu subway guru

Intrevad aceleasi probleme si la celelate pasaje peste DNCB.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu bgd70

La pasajul de la Berceni nu ar trebui sa fie probleme, dinspre Bucuresti si dinspre comuna soseaua e reabilitata. Cand va fi gata acel drum radial ce va ocoli Berceniul va fi si mai bine, va fi un fel de centura.

 


Re: Discuţii după inaugurarea sensului giratoriu WT_fan06

Pasajele categoric rezolvă problema intersecției, eliminând niște puncte periculoase, astfel reducând accidentele.

Un singur obiectiv de infrastructură nu poate rezolva toate problemele și nu acela e scopul său. Scopul este ca, integrat într-un pachet de soluții, să crească fluența și siguranța în trafic.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421972 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use