Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului

62 posts, 13147 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului andrei11

ByOnu wrote here:
Pasaje pe Șoseaua Mihai Bravu în zonele cheie. Mai exact de la intersecția cu Strada Baba Novac până la intersecția cu Strada Peneș Curcanul. Iată cum este gândit și cum ne-am propus să arate proiectul acesta.

Detalii
▶▶▶OBIECTIV DE INVESTIȚIE: Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul)
(CONSTRUIRE PASAJE SUBTERANE)

Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul), proiect care presupune:

1️⃣Construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu la intersecțiile:
• Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu și
• Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan;

2️⃣Construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;

3️⃣Relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);

4️⃣Crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești.

❗❗Modernizarea infrastructurii rutiere presupune și lucrări de deviere a tuturor rețelelor subterane din amplasament care intră în incidență cu obiectivul proiectului. Pe amplasamentele destinate construirii obiectivului de investiții există toate tipurile de utilități ce vor trebui relocate, astfel încât să se asigure eliberarea amplasamentelor necesare demarării lucrărilor pentru pasajele rutiere subterane și ale pasajului pietonal subteran.

În vederea elaborării documentației pentru autorizarea lucrărilor de construire privind obiectivul de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul) sector 3, București, Primăria Municipiului București a emis Certificatul de urbanism nr. 233 R/1831706 din 16.03.2020 prin care au fost solicitate 20 avize. Au fost obținute 18 avize favorabile și se pregătesc documentele necesare depunerii documentației pentru obținerea avizelor Comisiei de Coordonare Rețele și Comisiei de Urbanism din cadrul PMB.
În conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, prin HCLS3 nr. 85/2020 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul) cu valoarea totală de 347.506.755,23 lei inclusiv TVA, din care C+M 291.692.081,77 lei inclusiv TVA.

✅✅Principalele avantaje ale realizării obiectivului de investiții prezentat sunt:
▶scăderea întârzierilor,
▶reducerea coloanelor de mașini care se formează la semafor în prezent,
▶reducerea emisiilor,
▶descongestionarea intersecțiilor Şoseaua Mihai Bravu – Calea Dudești – Bdul Camil Ressu și Şoseaua Mihai Bravu – Calea Vitan,
▶reducerea punctelor de conflict dintre pieton – vehicul, respectiv vehicul – vehicul.


Sursa: Facebook Robert Negoita

O singură observație.
Coloanele de mașini se vor aduna la prima intersecție la sol. Multe mașini se vor aduna.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu cris_m

Eu zic ca se vor aduna buluc masinile in rond la Baba Novac, respectiv in intersectie la Dristor. In rest desene frumoase. :)

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

ByOnu,  despre cel puțin un pasaj se vorbea pe forum de acum vreo 5 - 6 ani. Are topic dedicat !
Să nu mai spun de pasajul ( pasajele ) de la Răzoare / Cotroceni, sunt planuri de vreo 20 de ani.
Și ca să fiu în ton,  stația de metrou Crângași are 3 linii de vreo 40 de ani.
Și podul vechi a lui Saligny de peste Dunăre are fundații pentru linie dublă.
Și alte multe alte chestii care așteaptă de  zeci de ani ( podurile de Cf București - Făurei sunt dublate de pe vremea WW2 )

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu Costin

Nu le-as amesteca. Parerea mea e ca subiectul asta se va dezvolta intr-un subforum in viitorul apropiat, mai ales daca vedem lucrarile bugetate corespunzator. Atunci poate fi mutat acel subiect in noul subforum. Nu de alta, dar acolo sunt doar 'fantezii forumistice', nu se discuta despre un proiect concret.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

Și acum ți se pare că se discută despre un subiect concret sau sunt tot desene ?
Apropo, Pasajul de la Colentina / Doamna Ghica - se mai lucrează sau e părăsit șantierul ?
Nici eu nu le-aș amesteca subiectele.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

Nu-s moderator, dar as merge pe un clean start aici pe baza informatiilor, proiectului si randarilor acestea. As lasa asa momentan sa vedem cum se dezvolta treaba. In cel mai rau caz le lipim in viitor.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu survola

Și eu aș vedea pasajul dus pana după intersecția cu Baba Novac. Așa se scapă și de reamplasarea liniei de tramvai și evităm intrarea peste spațiul verde, cât mai este și acesta în zonă.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

La ce adâncime o fi metroul la Baba Novac ?

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu zapacitu

La Baba Novac e destul de sus, nici Muncii si nici Dristor 2 nu sunt foarte adanci. La ochiometru nu cred ca ai loc, decat daca liniile sunt fie langa blocuri, fie langa spital.

Oricum, sunt singurul care considera ca e absolut inutil proiectul? Nu de alta, dar cea mai aglomerata intersectie din zona este ... fix cea care NU are prevazut un pasaj: cea cu Dristor/Baba Novac. Mai mult, distanta intre cele doua pasaje din zona Kaufland va crea niste conflicte de trafic absolut idioate. Sunt atat de apropiate pasajele incat logica spune ca ar trebui facut un pasaj cu rampe, nicidecum doua pasaje. Cel putin in forma asta.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu alliens

De banii aia, mai bine ar fi construit parcari supraetajate. Rezultatul nu va fi deloc pe masura sumelor cheltuite, doar se vor muta putin ambuteiajele.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu shoppy

Parcari avem si acum, si stau goale in timp ce nesimtitii se parcheaza la dublu, pe trotuar, colturi de intersectie, spatii verzi si treceri de pietoni ca nu se dau amenzi pe principiul ca "ba intai sa faceti drumuri si dupaia sa dati amenzi".
Este bine ca se fac si ca sunt pe directia inelului si nu spre centru(cel de la A3 este spre centru da acolo nu se poate altfel).

In ritmul asta ar fi o idee buna ca primariile de la 1 si 6 sa se uneasca si sa faca ele Strapungerea Ciurel - A1.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu subway guru

Intre s1 si s6 e razboi civil momentan.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

Ceva ce foarte corect a punctat PTMZ: << Construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator >>

Adica PS3 a modernizat FIX statia, dar FIX statia care urmeaza a fi reconstruita. Daca nu este gandire diabolica, atunci clar este prostie cat pana la Lună...

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu 1689

Sa nu uitam, dara, ca Manole isi are locul sau de cinste in panoplia personajelor cu care ne mindrim.
Diferenta e ca - in balada - contractul era complex, strategic, cu buget fix si furnizor unic.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421954 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use