Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare linie tramvai pe Calea Giulesti (2005 - 2006)

15 posts, 5972 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Modernizare linie tramvai pe Calea Giulesti (2005 - 2006) Utilizator anonim

Lucrarile pe aceasta artera au inceput in primavara anului 2005 si au durat pana in septembrie 2006, exagerat de mult, cel putin jumatate din timp nu s-a lucrat deloc. Firma care a castigat licitatia pentru acest tronson a fost Themeli, de atunci nu au mai avut drept de participare la nicio licitatie RATB.

Cateva poze cu terasamentul inainte de montarea sinei, in primavara anului 2006.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Calea Giulesti (2005-2006) Utilizator anonim

Toata linia a fost acoperita cu dale de beton, masinile putand sa circule pe aceasta. Montajul dalelor de beton a continuat si dupa septembrie 2006 pana in primavara lui 2007, cu tramvaiele circuland.  :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Calea Giulesti (2005-2006) Utilizator anonim

Primul tramvai care a circulat pe aceasta artera (in probe) dupa modernizare a fost cuplul Tatra 3358+3333 pe 15 septembrie 2006.

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) earthchild

Din pacate Calea Giulesti a inceput sa se degradeze tot mai accentuat, carosabilul s-a umplut cu denivelari pe unde au fost lucrarile acelea care au tinut nepermis de mult. Liniile de tramvai cu dale de beton mi se par o solutie potrivita tehnologiei anilor 80. Si in alta ordine de idei, nu inteleg de ce nu sunt in stare sa intretina pasajele pietonale de pe Giulesti si Crangasi si prefera sa le dubleze cu treceri de pietoni (doua la 40 m distanta una de celalalta pe Giulesti!).

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) shoppy

Sectorul 6 nu este deloc interesat de pasajele pietonale, defapt cred ca are doar 2, Giulesti si aaa... cred ca tot Giulesti...

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) Dominatrix

Putin off-topic: Them(be)lii nu castigasera in acea perioada si licitatia pentru modernizarea unuia dintre cele 4 depouri prinse in contractul cu BEI? Parca era vorba fie de Giurgiului, fie de Dudesti... Are cineva mai multe detalii?

On-topic: ce tip de amortizare a fost folosit la modernizarea liniei pe Giulesti? Daca dalele au crapat dupa nici 5 ani, carui them(b)el trebuie sa dam in cap pentru aceasta situatie? Daca zici ca dupa aceasta isprava nu au mai avut drept de participare la licitatii, pacat ca cursa Tarom directa in directia Balotesti a circulat in 1995, nu in 2007 si nu spre patria Them(b)elilor, ci spre Bruxelles...

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) subway guru

Norocul nostru ca NU au mai avut ocazia sa ne incurce si la alta lucrare...

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) Gabi23

Mie mi se pare ca linia de tramvai pe Calea Giulesti este foarte buna  :shock:, si chiar sa circula foarte bine fata de alte linii "centrale" pe care deraiezi. Dalele s-au mai crapat pe ici colo pentru ca soseaua se ingusteaza tot mai mult dupa ce treci de Bd. Constructorilor spre Cart. 16 Feb. Si evident ca daca tot iti trec tiruri si alte masini mari zilnic se solicita mai intens dalele, dar repet linia nu are nimic, mai ales ca a fost o solutie foarte buna montarea de linie cu canal, fiind foarte rezistenta si de viteza foarte buna. Cat despre acele pasaje infecte? Sunt depasite ... cine naiba mai sta sa coboare atat asa de dragul de a trece prin pasaj, chiar si daca ar fi el reabilitat...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Calea Giulesti (2005-2006) Dr2005

Gabi23 wrote:
Cat despre acele pasaje infecte? Sunt depasite ... cine naiba mai sta sa coboare atat asa de dragul de a trece prin pasaj, chiar si daca ar fi el reabilitat...


Câtă vreme există trecere de pietoni în zonă, nu o să treacă nici dracu' prin pasaj :)) E drept, traficul de pe Cal. Giuleşti nu justifică un pasaj subteran, fiind destul de liber. Însă trecerea de pietoni de pe Cal. Griviţei, cu cele 8 benzi ale ei în acea zonă, este o mare PORCĂRIE, ar trebui desfiinţată şi pus gard pe margine străzii, pentru a forţa pietonii să traverseze numai prin pasaj.€

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) Gabi23

Dr2005 wrote:
Însă trecerea de pietoni de pe Cal. Griviţei, cu cele 8 benzi ale ei în acea zonă, este o mare PORCĂRIE, ar trebui desfiinţată şi pus gard pe margine străzii, pentru a forţa pietonii să traverseze numai prin pasaj.€

Cu asta sunt si eu de acord poate doar cu mentiunea ca gardul sa fie de 2 m inaltime si pe o distanta de 50-60m, iar pasajul care acum este destul de infect (nu mai infect decat Giulesti si Crangasi) sa fie pazit 24/24... Altfel nu faci nimic, tot toaleta publica/pubela de gunoi/casa de odihna pentru boschetari va fi!

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) shoppy

Pasajul de pe Giulesti este gandit impreuna cu pasajul de pe Grivita si cu partea pietonala a Pasajului Grand, astfel incat pietonii sa ajunga de pe Turda pe Giulesti(practic traseul servit de Psaj Grand pentru masini) fara sa traverseze nici o artera(da, cam mult de mers pe jos dar asta e), mai ales ca pe Giulesti erau Stadionul Rapid si fostul Teatru Giulesti, chestii care atrageau mult trafic pietonal, oricum, la constructia Pasaj Grand s-au mai facut si cele 2 pasaje pietonale pentru statiile de tramvai de la capete, era ilogic sa lase Giulesti fara.

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) earthchild

Eu as desfiinta trecerile acelea nenorocite care incurca foarte mult traficul auto si as renova si intretine (nu inchide) pasajul subteran ! Ar fluidiza mult circulatia in zona, alaturi de plantarea unui gard solid, gen linia 41 INTRE liniile de tramvai de la intersectia cu strada Lucacesti, pe sub Pasajul Grant, pana la intersectia cu strada 9 Mai. Cei care circula pe acolo stiu de ce.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Calea Giulesti (2005-2006) darknight

Eu as fi intrat prin el ,de fapt chiar o sa fac asta odata  ;) .Fac poze  8-)

 


Re: Calea Giulesti (2005-2006) Gabi23

Da' stai putin, vad si eu ca asta e rupt gardul de e sudat la intrare dar in celalte parti, dar din ce stiu eu, gardul era intreg la celelalte intrari, deci nu prea ai cum sa intri pe o parte sa iesi pe alta. Oricum bafta  :lol:. Eu prefer sa trec pe deasupra :twisted:.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421897 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use