Topic: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
65 posts, 19764 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
Puss in Boots
Amicul Scripcaru? Pai de ce? Se da si el bine cu UE, tot era BV pe lista oraselor poluate.
Si articulate sa fie, dublu deja e prea mult. Pt Romania ma refer.
Amicul Scripcaru? Pai de ce? Se da si el bine cu UE, tot era BV pe lista oraselor poluate.
Si articulate sa fie, dublu deja e prea mult. Pt Romania ma refer.
- alex1987
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
alex1987
Stiti cumva cum circula 6-le de pe B-dul Saturn spre str Zizinului? Am vazut ca nu are retea. Daca lasa captatorii jos pe Saturn inainte de Gemenii, unde are echipamentul de retea sa ii ridice?
Stiti cumva cum circula 6-le de pe B-dul Saturn spre str Zizinului? Am vazut ca nu are retea. Daca lasa captatorii jos pe Saturn inainte de Gemenii, unde are echipamentul de retea sa ii ridice?
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
SPA29
Palnia de recaptare e montata in prima statie de pe Zizinului, "Scriitorilor". Un kilometru de retea este nefolosit.
Palnia de recaptare e montata in prima statie de pe Zizinului, "Scriitorilor". Un kilometru de retea este nefolosit.
- Volvo 65
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
Volvo 65
Sunt doar 350-400 de metri de la Mega Image de la Gemenii până la stația Scriitorilor
Sunt doar 350-400 de metri de la Mega Image de la Gemenii până la stația Scriitorilor
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
Până la sfârșitul anului se va rezolva și problema cu rețeaua din sensul giratoriu de la Gemenii.
Până la sfârșitul anului se va rezolva și problema cu rețeaua din sensul giratoriu de la Gemenii.
- alex1987
-
Posted:
-
Re: Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
alex1987
Ar fi bine sa se corecteze in timp scurt reteaua lipsa din intersectii( trei-alimentari spre ex).ar fi extraordinar sa se gandeasca si la macaze de viteza in parte din asemenea cazuri.
Andrei17 wrote:
Până la sfârșitul anului se va rezolva și problema cu rețeaua din sensul giratoriu de la Gemenii.
Ar fi bine sa se corecteze in timp scurt reteaua lipsa din intersectii( trei-alimentari spre ex).ar fi extraordinar sa se gandeasca si la macaze de viteza in parte din asemenea cazuri.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
La 3 Alimentări, cu actuala administrație, nu se va monta nicio rețea pentru că vor să înceapă lucrările la pasajul subteran. Am mai povestit pe aici.
La 3 Alimentări, cu actuala administrație, nu se va monta nicio rețea pentru că vor să înceapă lucrările la pasajul subteran. Am mai povestit pe aici.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
Selecție „naturală” a stâlpilor. Îi mulțumim șoferului că s-a înfipt fix într-un stâlp care era vai de mama lui, cu ocazia asta poate va apărea un stâlp conform.
Locație: strada Poienelor, lângă fabrica ROMAN.
Foto: INFO TRAFIC jud. Brașov
Selecție „naturală” a stâlpilor. Îi mulțumim șoferului că s-a înfipt fix într-un stâlp care era vai de mama lui, cu ocazia asta poate va apărea un stâlp conform.
Locație: strada Poienelor, lângă fabrica ROMAN.
Foto: INFO TRAFIC jud. Brașov
0.jpg (84.86 KB; downloaded 3325 times)
1.jpg (278 KB; downloaded 3325 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
S-au început lucrările necesare din zona Gemenii pentru ca troleibuzele liniei 6 să poată circula pe distanța Gemenii -> Traian (~ 700m) folosind rețeaua aeriană și nu bateriile cum se practică în prezent.
Lucrările constau în montarea unor console mult mai lungi pe strada Zizinului, montarea unui macaz și a unei încrucișări în dublul sens giratoriu, și, bineînțeles, firul de contact aferent.
S-au început lucrările necesare din zona Gemenii pentru ca troleibuzele liniei 6 să poată circula pe distanța Gemenii -> Traian (~ 700m) folosind rețeaua aeriană și nu bateriile cum se practică în prezent.
Lucrările constau în montarea unor console mult mai lungi pe strada Zizinului, montarea unui macaz și a unei încrucișări în dublul sens giratoriu, și, bineînțeles, firul de contact aferent.
Foto: sorinache96
0.jpg (820.62 KB; downloaded 3142 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
Puss in Boots
Mi se pare foarte bine. Asa ar trebui sa faca peste tot pe unde se poate. Bateriile nu ar trebui folosite decat la nevoie nu sa fie un mix de cu si fara pe un traseu fara vreo motivatie clara.
Mi se pare foarte bine. Asa ar trebui sa faca peste tot pe unde se poate. Bateriile nu ar trebui folosite decat la nevoie nu sa fie un mix de cu si fara pe un traseu fara vreo motivatie clara.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
Andrei Andraș
S-a mers așa pe acea bucată pentru că ea era singura soluție "de avarie" până la proiectarea, cumpărarea și montarea efectivă a rețelei în sensul giratoriu de la Gemenii. Spațiul e limitat și s-a studiat cea mai bună poziționare a macazului dintre linia 8 și linia 6. Apoi au trebuit căutate resursele financiare pentru această achiziție și cumpărarea lor.
S-a mers așa pe acea bucată pentru că ea era singura soluție "de avarie" până la proiectarea, cumpărarea și montarea efectivă a rețelei în sensul giratoriu de la Gemenii. Spațiul e limitat și s-a studiat cea mai bună poziționare a macazului dintre linia 8 și linia 6. Apoi au trebuit căutate resursele financiare pentru această achiziție și cumpărarea lor.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
De la ultimul mesaj, lucrurile nu au înaintat cu mult. Se mișcă foarte greu, spre deloc. Zilele ăstea rețeaua de pe Zizinului a fost mutată spre capătul consolelor și s-au mai înlocuit anumite piese de rețea, iar în sensul giratoriu de la Gemenii au apărut un mănunchi de fire și niște ancore noi.
Atâta se lungește treaba asta, iar troleibuzele o ard aiurea pe baterii când ai ditamai platforma în Valea Cetății nefolosită de unde se puteau lua toate cele necesare pentru Gemenii: fir, macaze, console, ancore etc. O fi „plecat” scripcarul de la butoane, dar treburile încă merg înfrânate.
La final, pâlnia din stația „Scriitorilor”:
De la ultimul mesaj, lucrurile nu au înaintat cu mult. Se mișcă foarte greu, spre deloc. Zilele ăstea rețeaua de pe Zizinului a fost mutată spre capătul consolelor și s-au mai înlocuit anumite piese de rețea, iar în sensul giratoriu de la Gemenii au apărut un mănunchi de fire și niște ancore noi.
Atâta se lungește treaba asta, iar troleibuzele o ard aiurea pe baterii când ai ditamai platforma în Valea Cetății nefolosită de unde se puteau lua toate cele necesare pentru Gemenii: fir, macaze, console, ancore etc. O fi „plecat” scripcarul de la butoane, dar treburile încă merg înfrânate.
IMG_2472.JPG (995.19 KB; downloaded 2801 times)
IMG_2473.JPG (974.19 KB; downloaded 2797 times)
IMG_2474.JPG (1015.89 KB; downloaded 2801 times)
IMG_2476.JPG (795.18 KB; downloaded 2801 times)
IMG_2478.JPG (1.95 MB; downloaded 2801 times)
IMG_2479.JPG (706.08 KB; downloaded 2795 times)
IMG_2483.JPG (867.83 KB; downloaded 2799 times)
- D94
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz din Brasov - prezentare, discutii
D94
Mă bucur să văd că Brașovul a revenit la normalitate cu traseele de troleibuz. Mă tot gândeam zilele la traseul de troleibuz 10 care face legătura dintre Triaj și Valea Cetății. Mi se pare că traseul ar fi mai rentabil dacă ar avea traseul: Triaj-Gară-Bdul Victoriei-Centru Civic-Valea Cetății. Astfel, linia 32 ar fi electrificată și încorporată în traseul nou. Traseul are toate atuurile: rețea existentă între Triaj și Gară și rețeaua de pe Bulevardul Victoriei este încă la locul ei fiind necesară racordarea cu rețeaua de pe Bulevardul Gării. Astfel, pentru sensul Valea Cetății-Triaj, rețeaua să vireze de pe Bulevardul Victoriei pe Bulevardul Gării, iar în sens invers să intre în terminalul de la Gară și apoi să continue drept pe Bulevardul Victoriei. De asemenea, se poate realiza o rețea directă între Bulevardul Victoriei și terminalul de la Gară pentru o eventuală electrificare a liniei 4.
O schiță.
Mă bucur să văd că Brașovul a revenit la normalitate cu traseele de troleibuz. Mă tot gândeam zilele la traseul de troleibuz 10 care face legătura dintre Triaj și Valea Cetății. Mi se pare că traseul ar fi mai rentabil dacă ar avea traseul: Triaj-Gară-Bdul Victoriei-Centru Civic-Valea Cetății. Astfel, linia 32 ar fi electrificată și încorporată în traseul nou. Traseul are toate atuurile: rețea existentă între Triaj și Gară și rețeaua de pe Bulevardul Victoriei este încă la locul ei fiind necesară racordarea cu rețeaua de pe Bulevardul Gării. Astfel, pentru sensul Valea Cetății-Triaj, rețeaua să vireze de pe Bulevardul Victoriei pe Bulevardul Gării, iar în sens invers să intre în terminalul de la Gară și apoi să continue drept pe Bulevardul Victoriei. De asemenea, se poate realiza o rețea directă între Bulevardul Victoriei și terminalul de la Gară pentru o eventuală electrificare a liniei 4.
tbz bv2.JPG (146.62 KB; downloaded 2643 times)
O schiță.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Rețeaua de troleibuz din Brașov - prezentare, discuții
Andrei Andraș
4 și 32 sunt prinse în proiectele cu autobuzele SOR, nu știm dacă vom vedea prea curând troleibuze. Iar rețea aeriană în terminalul actual de la Gară nu se va monta pentru că se va construi unul nou (dar nici acolo nu s-a menționat până acum nimic despre vreo rețea).
32 ne dorim a fi traseu de troleibuz când vor sosi următoarele Solaris, dar nu știm dacă RATBV are chef de documentații pentru a reloca cele 3 SOR. Linia 4 ar putea fi de troleibuz doar dacă am avea din nou rețea aeriană în Livadă pentru că pe traseul actual prea puțin ar merge conectat la rețea și prea mult pe baterii, iar bateriile nu ar avea timp să se încarce.
Și că vorbeai de normalitate: din păcate suntem prea departe de ea.
4 și 32 sunt prinse în proiectele cu autobuzele SOR, nu știm dacă vom vedea prea curând troleibuze. Iar rețea aeriană în terminalul actual de la Gară nu se va monta pentru că se va construi unul nou (dar nici acolo nu s-a menționat până acum nimic despre vreo rețea).
32 ne dorim a fi traseu de troleibuz când vor sosi următoarele Solaris, dar nu știm dacă RATBV are chef de documentații pentru a reloca cele 3 SOR. Linia 4 ar putea fi de troleibuz doar dacă am avea din nou rețea aeriană în Livadă pentru că pe traseul actual prea puțin ar merge conectat la rețea și prea mult pe baterii, iar bateriile nu ar avea timp să se încarce.
Și că vorbeai de normalitate: din păcate suntem prea departe de ea.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)
•
Choose destination